De Zeute Inval

Meer informatie over restaurant De Zeute Inval

Jouw recensie over het restaurant De Zeute Inval

Pascal J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Een korte zakelijke koffie hier genoten. Deze zaak wordt nog altijd prima uitgebaat. De koffie wordt standaard met koekje, chocolaatje en likeurtje voorzien, zonder extra kosten! Voor een Hollander is dat altijd reden om terug te komen.
José P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
We hadden een High Tea gedaan voor mijn verjaardag,hij was toppie.Al op verschillende plaatsen gedaan,maar deze stak er boven uit.Vele lekkernijen zelf gemaakt.Waren super tevreden,dat vonden mijn vriendinnen ook.
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Regelmatig maken we hier een tussenstop op weg naar de Ardennen. Supergezellig adresje. Koffie is een feestje,standaard vrolijk opgediend met likeurtje en bonbon. De verrukkelijke vlaaien zin een maaltijd op zich. Ookde lunchgerechten zijn heerlijk en worden heelverzorgd opgediend. Last but not least: de stralende gastvrouw zorgt ervoor dat je je gelijk thuis voelt en tovert volgens on zelfs op e meest chagrijnige gezicht een brede glimlach!