De Zeeuwse meisjes

Woensdag t/m Vrijdag 08:30 - 18:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 18:00

Andrehaan .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Op een goede locatie, een hele leuke tent. Uitstekende bediening, vooral de blonde dame die ons (4 heren) zeer vriendelijk geholpen heeft!.
Eten was prima en de prijs helemaal.
In Rotterdam zeker een aanrader
Bappa .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Leuk ongedwongen winkeltje, waar alles in de winkel te koop is. tegelijk kun je er ook lunchen, taart eten en koffie drinken. De koffie is uitstekend. Daarbij heb ik de zeeuwse bolus met geitenkaas en sjalottencompote genomen . Verrassende en heerlijke supercombinatie.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Als je Katendrecht alleen nog van vroeger kent moet je snel eens gaan kijken : wat een revival! Het Deliplein is een aanschakeling van leuke restaurants, winkeltjes, terrasjes, mooi gerestaureerde panden. Zeeuwse meisjes is hier een onderdeel van. Leuk terras samengesteld uit verschillende tafels en stoelen en binnen is alles wat je ziet te koop. Wij kozen voor een lekkere cappuccino en 2 sneetjes zuurdesembrood met kaas, honingmosterd en kiemzaadjes. Lekker vers en heerlijk van smaak. We gaan beslist terug om meer lekkers te proeven. En ook niet onbelangrijk in deze tijd en buurt (op het nabijgelegen SS.Rotterdam kost een broodje zomaar 10 euro) gunstige prijzen. Echt een aarader