de Zeeuwse Kust

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

7,2
Franny V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
De eerste avond van de vakantie. Terug naar een oude bekende. Heerlijk gezeten op het terras. Het eten was heerlijk. De garnalenkroket en de scampi's in lookboter smaakte goed. Alleen was het een dure kroket en duurde het best lang voordat we na het voorgerecht het hoofdgerecht kregen. De bediening was vriendelijk maar niet opmerkzaam. Als de drank op was kwam men niet vragen of je nog iets wilde drinken. De sparerib die mijn man als hoofdgerecht had was erg groot (misschien wel te groot als je ook een voorgerecht hebt gegeten) maar smaakte goed
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
2 jaar geleden niet zo goed gegeten op dit adres maar afgelopen zondag kan ik niet anders concluderen dat het eten gewoon goed was. Voorgerechten: prei-courgette soep (lekker pittig), carpaccio (mooi vlees), gamba in lookboter en als hoofdgerechten hadden wij de mosselen, kabeljauw, biefstuk en saté. Hoofdgerechten waren wel wat zout (merkten we na het eten) echter mooie porties en waren de ingrediënten overduidelijk VERS. Wij hebben dan ook heerlijk genoten op het terras. Bediening en entourage is prima. Leuk adres als wij op bezoek zijn bij vrienden.
Peter73837 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Vandaag gegeten bij restaurant de Zeeuwse kust.
Toen we binnen kwamen werden we gelijk vriendelijk geholpen door het bediening personeel. Ook viel ons het kerstinterieur heel erg op, het was leuk en mooi aangekleed.
Als voorgerecht heb ik de huisgemaakte garnalen kroketten genomen, deze werden geserveerd op een heerlijke vers gemaakte salade.
Als hoofdgerecht nam ik de spareribs, deze waren echt super !
Ze waren heerlijk huis gemarineerd en waren precies goed gaar.
Als nagerecht nam ik een latte macchiato. Ik vond het helemaal geweldig dat deze nog zelf werd gemaakt en niet uit een machine, je hoorde de bediening de melk opschuimen met stoom en hier smaakte de latte ook na.
Kortom: goed gegeten en zeker aan te raden !!
JudithHuurdeman .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Avondvullend programma door ontzettend trage bediening. Aandacht bediening ging meer naar de computer dan naar gasten. Eten lekker,toetje van het huis waardeloos......twee mini bolletjes ijs, 2 mini bolletjes witte mouse, een halve aardbei en slagroom.
HCB W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Het restaurant gebouwd bij één van de vakantieparken ziet er leuk uit bij binnekomst. Ook het terras en uitzicht zijn de moeite waard. Waarschijnlijk door de drukte in de voorafgaande dagen is het personeel niet erg attent.
Het eten voldoet uitstekend voor het doel van het etablissemnet, een restauarant voor vakantiegasten.
Franny V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Samen met mijn man en ouders heb ik hier heerlijk genoten van de gastvrijheid en de vriendelijkheid van het bedienend personeel. De scampi's in lookboter en de spareribs als hoofdgerecht waren voortreffelijk! Ook de spanish coffee was erg smakelijk. Het is echt een aanrader als je in de buurt bent. Wij gaan zeker terug als we in west-zeeuws vlaanderen zijn