De Zeeuwsche Herberghe

7,2
7,1
Patricia12344 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Hier vandaag met zijn vieren gegeten, zeer goede en vlotte bediening. Als voorgerecht hadden we een heerlijke soep met vers afgebakken stokbrood. Als hoofd gerecht hadden we een heel rijk gevulde vispot met creme saus, ook hadden we kibbeling met frietjes. De Kibbeling was zeer smaakvol met ambachtelijke knoflooksaus. De Kwaliteit/prijs verhouding is redelijk. Op het terras staan hele mooie bloemen.

Een absolute aanrader!
Dam4 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
We zagen een bordje met kibbeling met patat voor 11 euro wat kan daar mis aan gaan denk je
blijkt dus dat het een chinees restaurant is echt vreselijk vieze diepvries vis ( kon het niet thuisbrengen wat het was ) in korst in magnetron opgewarmd zo lijkt het. Niet opgegeten wel betaald als ik er iets van zeg is de bediening opeens zeer onaardig en zegt alleen ach ik verkoop het toch wel... dus nooit meer
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Heerlijk op het terras half in de zon geluncht. Wij lunchen het liefst eenvoudig zonder toeters en bellen qua gerecht, dus kozen we zoals vaker kroketten met brood. Deze werden vlot gebracht, waren heerlijk knapperig en gevuld. eenvoudig maar goed en goede prijs/kwaliteitsverhouding.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Laat kwamen wij nog binnen bij dit sfeerloze terras, maar binnen is het prachtig ingericht.
Bij binnenkomst werd meteen gemeld dat er geen mosselen meer waren, prima service!
Toch gekozen om lekker te eten, heerlijk eten. Diner werd geserveerd met erg lekkere patat, salade en ovengebakken bloemkool. Erg lekker, een extra groente i.p.v. aardappelproduct.
Erg vriendelijke bediening, erg adequaat, komen ook regelmatig bij de tafel kijken of alles naar wens is.
Het terras is misschien sfeerloos, het decor heeft iets ouderwets en romantisch, en de stoelen zijn van goede kwaliteit waar je langer dan een halfuur op kan blijven zitten.
Youngwildfree .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
We werden aangetrokken door het bord met verse mosselen. Aangezien het nog niet helemaal het seizoen daarvoor is, was het toch het proberen waard. Wat was het lekker. Mijn man heeft een lekkere vispotje a la creme besteld en deze vond hij heerlijk! Complimenten aan de kok. Jonge man die daar werkt, was zeer aardig. Leuk praatje gemaakt. Hier komen wij zeker terug.
Sssssandra .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Met mijn man gezellig geluncht, een eenvoudige uitsmijter met alles erop en eraan en een maaltijdsoep met salade en brood. Het smaakte prima, de jongeman die er werkte was bijzonder vriendelijk en werkte hard! (Service een 10) en vertelde direct dat het minimaal een kwartiertje zou duren eer het eten klaar was, wat wij uiteraard geen enkel probleem vonden. Echter de 2 meisjes die er werkten stonden wat glazen te pouleren achter de bar en daar kon werkelijk geen lachje vanaf, zelfs kon er geen welkomstwoord af, zij zouden een spiegel voorgehouden moeten worden om te laten zien dat vriendelijkheid en een lach beter overkomt.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Hier op zaterdag 18 oktober 2014 op het terras geluncht. Op een bord bij het terra staat dat Mosselen kostten € 16.50, op de kaart staat dat de mosselen € 19,50 kost en als je af rekent kosten de mosselen ineens € 21,50. Bij het afrekeningen hadden we dit niet direct in de gaten en kwamen hier pas later achter. Jammer anders hadden we echt iets vaan gezegd.
De mosselen op zich waren goed gekookt en smaakvol, wel erg klein. Maar de saus die er bij werd geserveerd, mag de naam saus niet hebben. Een saus hoort stevig te zijn, maar deze was nog dunner dan water en totaal smaakloos. Voor welke saus dit moest doorgaan is mij ontgaan.
De bijgeleverde patatjes waren best lekker, maar ook hier was er niets bijzonders aan. Het enige wat echt positief is, is het terras.
Ik zal mij wel 2 keer bedenken om hier nog eens terug te gaan.
Oosten .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
24 juli 2012 op het terras gegeten. Het het enige terrasje waar nog genoeg ruimte was, maar wij weten nu waarom. De Tournedos wilde ik rood, maar ik kreeg hem niet alleen rood, maar ook no koud van binnen. De spareribs waren taai en niet smakelijk. De Kibling leek op kipnuggets. Bediening wel heel aardig, maar van een mousserende wijn hadden ze nog nooit gehoord. Salade was erg eenvoudig, en bedekt met slierten wortel die nog bruinig-vuilig waren op sommige plekjes. Frietjes waren wel lekker en knapperig.