De Zeester

Meer informatie over restaurant De Zeester

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Judith N.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Gisteren gegeten bij de zeester. Het eten was er redelijk snel, het eten was redelijk, ik had een salade geitenkaas, daar zat geen dressing oo, dus erg droog, spare ribs erg vet.
Personeel kwam erg passief over, liepen beetje rond te kijken, maar toen wij vroegen of ze de tafel leeg konden ruimen om het nagerecht te bestellen hadden ze het ineens erg druk terwijl er veel tafels leeg waren.
Daardoor geen nagerecht meer besteld, mede door het gedrag van het personeel komen wij hier niet meer terug, we hadden er meer van verwacht.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
elk jaar een keertje eten bij de Zeester. afgelopen jaar was de service ietsje minder, maar deze keer was het echt prettig/gezellig/vriendelijk. we waren met een plm 25 man/vrouw hier voor een BBQ, en die was goed georganiseerd, voldoende van alles, smaakvol en de samenstelling was nu echt beter dan de "gemiddelde" BBQ.

zalige salade met zalm, prima gebakken Franse kaas, voldoende friet (mag iets knappiger), frisse sauzen, goede saté-saus, voldoende lekker stokbrood....kortom...zoals het hoort te zijn

en het decor.....wat wil een mens nog meer......een prachtig weer, mooi ondergaande zon, rustig strand, het kon niet beter
Marc N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Dacht even van een drankje met een bitterbal te genieten op een heerlijke na zomerse dag. Wat viel dat tegen! Vieze tafel (duidelijk na meerdere partijen voor ons niet schoongemaakt), vuil natte glazen zonder ijsblokjes en een bijna beledigend onvriendelijk trage bediening. De ober kijk ons niet eens aan! De bitterballen hadden nauwelijks inhoud en waren van bedroevend laag kwaliteit. Deze strandtent had misschien al lang ingepakt moeten zijn!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
wat een prachtige plek om met goed weer buiten te eten, heerlijk uit de wind en een fantastisch uitzicht. ook lekker ruim, de tafels staan ver genoeg uit elkaar. de spareribs waren meer dan goed, meer dan voldoende en een zalig portie frites erbij. dit is dus ouderwets genieten zonder ingewikkelde culinaire hoogstandjes.

wel lastig: de bediening....zodra je nog een extra fles water of wijn wil hebben, dan moet er dus een andere dame komen, want dat is gesplitst. de ene dame brengt en de ander neemt de bestellingen op. erg ingewikkeld en dat geeft toch wel wat irritatie als dat vervolgens te lang duurt. hetzelfde zie je bij het afruimen, de lege flessen/glazen blijven gerust een stevig half uur op tafel staan. maar vriendelijk zijn ze zeer zeker, en dat is dan weer een compliment waard.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Misschien moeten ze nog warmlopen voor het nieuwe seizoen, maar wat een slechte tent. Service: ieder meisje wat rondliep beantwoordde onze vragen om een bestelling met "dat mag ik niet", meer dan 1 uur wachten op de bestelde lunchgerechten zonder 1 excuus of verklaring, niemand die kwam vragen of we misschien nog iets wilden drinken, i.p.v. de bestelde witte boterhammen bij de kroketten een afgebakken droog broodje in 2-en gesneden, ijs op de rekening wat we niet genuttigd hadden ete etc. Kortom: hier komen we nooit meer.
Beste Marijke
Jammer dat je zo pech heb gehad.
Het was idd ons eerste drukke dag.
En 2 zieken in het team ,
Hopen ooit dat we je kunnen laten zien dat we zeker niet zo zijn.
sorry voor deze vervelende ervaring
vriendelijke groeten De zeester
Missy S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Prima strandtent! relaxte sfeer en de tafels staan niet te dicht op elkaar zodat je een ruimtelijk gevoel houdt. Zeezicht is natuurlijk sowieso een mooi decor. De bediening is super attent zonder opdringerig te zijn. Het eten was goed in verhouding met de prijs. Wij hebben ons stekkie aan het strand gevonden!