De Zeemeeuw

Zeeweg 1 1399 GP Muiderberg Nederland Kaart

Over het restaurant De Zeemeeuw

Culinair genieten aan het strand

Strandpaviljoen De Zeemeeuw, gelegen op het strand van Muiderberg, is een van de oudste strandpaviljoens van Nederland. Het restaurant, met een prachtig vergezicht over het IJsselmeer, heeft binnen 60 zitplaatsen en buiten aanzienlijk meer. De zitplaatsen buiten zijn verdeeld zijn over verschillende terrassen. Op de kaart een mix van Nederlands en mediterraan met veel salades en heerlijke wijnen. Die maken de lunch en het diner op het strand tot een feest. Voor kinderen een ideale plek om te spelen in de speeltuin en om zandkastelen te bouwen op het strand.

Meer informatie over restaurant De Zeemeeuw

Jouw recensie over het restaurant De Zeemeeuw

Anneloes H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Lekker eten, fijne sfeer. Bediening had iets vaker aan je tafel mogen langskomen.
Wilmy K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
uitermate vriendelijke bediening een sfeervolle ambiance en lekker eten.
Een prima locatie en beslist een AANRADER.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Gezellig, laagdrempelig restaurant. Uitstekende gerechten, voldoende porties. Jonge bediening, soms wat onwennig maar komt zeker goed.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Broodje beenham was zeer matig enook de service was niet goed. Al met al een teleurstellend bezoek. De locatie is schitterend dat wel.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten samen met mijn dochter. Bediening was vriendelijk en goed
N.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Leuke maritieme sfeer. Strandtent met mooi uitzicht op het water en op het eiland Pampus. Vlotte bediening, genoeg keuze op de kaart en de sliptongen en de Porterhouse steak waren royaal en smakelijk. Een aanrader!
Mischa Z.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Leuk strandtentje in een mooie omgeving. Jong en onervaren maar vriendelijk personeel. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar vooral wel een prima plek om van de omgeving en de sfeer te genieten.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Op deze vrijdagavond was het wel erg rumoerig en met ook nog een party eigenlijk wel rommelig, maar het werd aardig opgevangen door de bediening. Wonderlijk dat op geen enkel moment gevraagd werd op we nog iets wilden drinken. Bij de erg lekkere mosselen met roquefortsaus ontbraken kommetjes met water om je vingers te reinigen, maar ja,het dan ook om je vingers bij af te likken. Tong als vanouds voortreffelijk gebakken.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijke en unieke plek
Barte V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Erg leuke strandtent aan het ijsselmeer. We hebben buiten op het terras gezeten. Eenvoudig maar prima gegeten. Attent personeel
J. H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Het was er warm. Je kan elkaar moeilijk verstaan. Bediening is heel vriendelijk. Mijn voorgerecht (fishtart) was nog bevroren in het midden. Magnetron had niet goed zijn werk gedaan. Men gaf toe dat ze uit de vriezer kwamen. Kreeg wel een nieuwe maar had enige compensatie verwacht. Vis uit de magnetron komt de smaak niet ten goede. Hoofdgerecht (steak) was ook klein met een bakje aangemaakte sla. Normaal neem ik altijd een dessert maar daar had ik geen zin meer in. Overall was het zeer teleurstellend. Ze moeten het vooral van de plek hebben.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wat een geweldige locatie we hadden om half zes gereserveerd samen met parnter en vrienden...we gingen daar na naar Vis a Vis aan de overkant van het water....ook een aanrader overigens.... het weer werkte geweldig mee het was zonnig maar te koud en winderig om buiten te zitten...maar wat een geweldige locatie....je waant je op vakantie, leuke vriendelijke bediening en heerlijk gegeten (en gedronken) kortom een dikke 10
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Ging te snel naar deze pagina. Vorige niet afgemaakt...
P.A G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Voor herhaling vatbaar. Vakantiesfeertje met mooi uitzicht ondergaande zon en lekker eten!
Mariem T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Afgelopen zondag gegeten bij de Zeemeeuw, waar we regelmatig een hapje eten. Er is een nieuwe kaart wat altijd leuk is met wat meer culinaire gerechten zoals eendenborst en lamsrack, weer eens wat anders dan saté of spare ribs. We gingen voor de eendenborst en de lamsrack. €22.50 en €24.50 daar mag je toch wel iets voor verwachten.
De eendenborst was zeer teleurstellend, misschien van een heel klein eendje. Ik heb heel wat eendenborstjes gegeten maar deze was wel heel klein, 3 tranches, dat was het.
Meestal wordt een lamsrack in de keuken getrancheerd, hier werd het in z'n geheel geserveerd. Dat kan. De garnering was ook niet alles, een klein aardappeltje in partjes gesneden en wat te hard gebakken of gefrituurde groenten. Gelukkig hadden we een bakje frietjes bijbesteld + €4,-
Het ergste vonden we dat het op steenkoude borden werd opgediend. Dat vinden wij (een) "doodzonde".
Hou het bij de sprareribs en saté als deze gerechten te ingewikkeld zijn!
Aad M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
In de caesar salade zat veel te veel ansjovis. Een beetje is prima maar dit was niet lekker.
Marcus V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gezellig en kneuterig tentje. Beetje koud in de ruimte. Bediening prima en het eten was zeer ruim en goed. Mooi uitzicht
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Deze keer ieder 2 voorgerechten genomen! Ruime porties en goede kwaliteit.
Sfeer zoals altijd prima!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Zondag gelunched in de Zeemeeuw. er waren 3 mensen in de bediening waarvan er 2 in het zicht stonden te eten achter de bar en de leidinggevende zelf klanten met een volle mond aansprak. Lunch: partner had een tosti deze was goed, ikzelf had de croquetten deze waren zacht door waarschijnlijk oud frituurvet. Het geheel dus geen aanrader!
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gezellige inrichting. Leuk personeel. Was voor mij de eerste keer maar komen zeker nog een keer terug.