De Zeemeeuw

Zeeweg 1 1399 GP Muiderberg Nederland Kaart

Over het restaurant De Zeemeeuw

Culinair genieten aan het strand

Strandpaviljoen De Zeemeeuw, gelegen op het strand van Muiderberg, is een van de oudste strandpaviljoens van Nederland. Het restaurant, met een prachtig vergezicht over het IJsselmeer, heeft binnen 60 zitplaatsen en buiten aanzienlijk meer. De zitplaatsen buiten zijn verdeeld zijn over verschillende terrassen. Op de kaart een mix van Nederlands en mediterraan met veel salades en heerlijke wijnen. Die maken de lunch en het diner op het strand tot een feest. Voor kinderen een ideale plek om te spelen in de speeltuin en om zandkastelen te bouwen op het strand.

Meer informatie over restaurant De Zeemeeuw

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Nandi S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten! Brood mandje wel wat aan de dure kant! Verder goede service en onwijs leuke inrichting! Met name op een zomerse dag erg leuk!
Myriam D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Op zondagavond met twee vriendinnen geweest. Heel leuk ontvangen door de gastvrouw die ervoor zorgde dat we een tafel kregen waar we gezellig maar ongestoord konden zitten praten. Menukaart gevarieerd en de kaasfondue was lekker en de portie net genoeg, dus ook geen verspilling :) Vriendelijk bediening, leuk ingericht en goede prijs/kwaliteit verhouding. We komen terug!
sonjatakes .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De bediening was voortreffelijk, bij binnenkomst was ons een tafeltje gegeven, korte tijd daarna werd ons verzocht of wij een andere tafel wilde want Viola Holt (van de televisie) was binnen gekomen en die wilde ons tafeltje hebben wij zijn accoord gegaan tegen een compensatie van 2 kopjes koffie,onze bestelling was ook niet goed gegaan wij kregen een vegetarische schotel ,die hadden wij niet besteld wij kregen onmiddelijk een ander gerecht,de service was daarentegen zeer goed al met al gingen wij toch wel tevreden naar huis toe
IrmaU .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De tweede zaal waar wij een tafel kregen toegewezen, is minder gezellig dan de eerste zaal. Verwarmingselementen gaven van het midden uit voldoende warmte, maar de rug was koud. Het eten was prima. Bediening als altijd plezierig.
jamfokker .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De ontvangst was prima maar het eten liet veel te wensen over. Oftewel eens maar nooit meer.We kwamen met 3 personen en het eten was ronduit slecht. Bediening was aardig. Met 1 AH bon toch 100 euro afrekenen voor 3 personen is toch veel geld. Ik had iets wat donkerbruin, aangebrand en droog was. Geen idee wat het was. En pepersaus uit een pakje. Ga zo door. Chapeau.
alice B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
komen hier al jaren , toplocatie en prima bediening!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prachtige locatie, ook in de winter.
Was er niet druk, maar desondanks rumoerig en je kon hierdoor elkaar minder goed verstaan.
Bediening was uitermate vriendelijk.
AH menu was heerlijk.
Is dan wel een zogenaamd strandpaviljoen, maar je kunt hier boven gemiddeld eten.
Ga er blind van uit dat hetgeen we gegeten hebben, representatief was voor de rest van
de kaart.
Wijnenen en speciale koffie (met slagroom zonder suiker, zoals het hoort) heel goed!!!
Komen hier zeker nog een keer.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wat een fijn restaurant, gelegen aan het strand van Muiderberg, met een lift om beneden te komen.
We waren met een rolstoeler met een recht uitstekend been, mooi plekje gekregen, heerlijk gegeten,
uitgebreide AH kaart met mooie gerechten,lieve mensen,ronduit een fantastische avond , voor iedereen.
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Kom elk jaar een aantal keren bij de Zeemeeuw dat zegt al voldoende.
alet van den bosch .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wederom met de ah resaurantactie gegeten ennop nieuw genoten van de eerlijke keuken . Een prettige sfeer , heerlijke kachel , vriendelijke ontvangst , tijd voor een praatje , open voor feedback en een prima prijs kwaliteisverhouding , kortom een aanrader , ook zonder actie .
elly V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
heerlijk gegeten , het was erg gezellig en bediening was vriendelijk! vorige keer met grote groep gegeten, toen was de bediening minder, moesten lang wachten op drankjes, maar dit keer was het minder druk en de bediening was prima!!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke en gezellige bediening. Zelf vind ik de stoelen niet zo fijn, maar dat Ian persoonlijk.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wat een leuke tent, op vrijdagmiddag geluncht met twee kinderen. Restaurant zat helemaal vol! Zeer persoonlijke bediening, hier word ik blij van! Goede lunch gerechten! Zeker een aanrader!
ellenfagel .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
De prijs kwaliteitsverhouding vond ik wat grof. Veel brood, veel grove sla. Vlees was goed bereid.
Snelle bediening.....
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Voor 3 gangen met wijn en koffie voor 2 personen ben je al snel € 100,- kwijt.
tineenleendemik .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Lekker eten goede service. Enig minpunt de ruimte tussen de tafels is klein waardoor je andere mensen moet storen als je wilt opstaan. Verder is het een restaurant om aan te raden aan andere.
YLS .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goed en voordelig driegangenmenu gegeten met AH bon. Heerlijke knolselderijsoep, rode mul en scroppino. Attente en zorgzame bediening. Hier komen wij graag nog eens!
Thorsten W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Een heerlijke locatie om te vertoeven.Prijs kwaliteit staat altijd in verhouding.Bram de gastheer van deze avond is een toppertje.Leuk om te zien hoe gedreven deze jongen is in zijn vak.Hij werkt oprecht met plezier en heeft de inzichten hoe je werkt en handeld in de horeca.Wout presenteert zich zelf ook heel leuk/professioneel met zijn eigen kwaliteiten.De ongedwongenheid wat deze twee jongens uitstralen is voor ons het gevoel van thuiskomen.Tot gauw en fijne dagen voor jullie.
Filip M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zoals vanouds weer gezellig en lekker gegeten bij de Zeemeeuw. Via de AH-restaurantactie werd het 3 gangenmenu van 29.50 slechts 1 x doorberekend (2e was gratis). Wij hadden vooraf de salade (prima) en daarna als hoofdgerecht de "Mul" bestaande uit 3 vis-delen. Dit was erg goed verzorgd met opnieuw reen goede salade en patates frites met mayo. Helaas was de bijbehorende z.g. "Noord-Afrikaanse: saus niet onze smaak, maar daar zullen andere mensen ook andere meningen over hebben.
Ter afsluiting een prima Dame Blanche.
Maartje_boomkamp B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij komen geregeld bij de Zeemeeuw en vinden het een absolute aanrader! De bediening is zeer goed en persoonlijk, de sfeer is relaxt en het eten altijd heerlijk. Ditmaal hebben we gereserveerd met de AH-actie en de knolselderijsoep en stoofpotjes smaakten heerlijk. Komen zeker terug!