De Zeemeeuw

Zeeweg 1 1399 GP Muiderberg Nederland Kaart

Over het restaurant De Zeemeeuw

Culinair genieten aan het strand

Strandpaviljoen De Zeemeeuw, gelegen op het strand van Muiderberg, is een van de oudste strandpaviljoens van Nederland. Het restaurant, met een prachtig vergezicht over het IJsselmeer, heeft binnen 60 zitplaatsen en buiten aanzienlijk meer. De zitplaatsen buiten zijn verdeeld zijn over verschillende terrassen. Op de kaart een mix van Nederlands en mediterraan met veel salades en heerlijke wijnen. Die maken de lunch en het diner op het strand tot een feest. Voor kinderen een ideale plek om te spelen in de speeltuin en om zandkastelen te bouwen op het strand.

Meer informatie over restaurant De Zeemeeuw

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Kom elk jaar een aantal keren bij de Zeemeeuw dat zegt al voldoende.
alet van den bosch .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wederom met de ah resaurantactie gegeten ennop nieuw genoten van de eerlijke keuken . Een prettige sfeer , heerlijke kachel , vriendelijke ontvangst , tijd voor een praatje , open voor feedback en een prima prijs kwaliteisverhouding , kortom een aanrader , ook zonder actie .
elly V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
heerlijk gegeten , het was erg gezellig en bediening was vriendelijk! vorige keer met grote groep gegeten, toen was de bediening minder, moesten lang wachten op drankjes, maar dit keer was het minder druk en de bediening was prima!!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke en gezellige bediening. Zelf vind ik de stoelen niet zo fijn, maar dat Ian persoonlijk.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wat een leuke tent, op vrijdagmiddag geluncht met twee kinderen. Restaurant zat helemaal vol! Zeer persoonlijke bediening, hier word ik blij van! Goede lunch gerechten! Zeker een aanrader!
ellenfagel .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
De prijs kwaliteitsverhouding vond ik wat grof. Veel brood, veel grove sla. Vlees was goed bereid.
Snelle bediening.....
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Voor 3 gangen met wijn en koffie voor 2 personen ben je al snel € 100,- kwijt.
tineenleendemik .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Lekker eten goede service. Enig minpunt de ruimte tussen de tafels is klein waardoor je andere mensen moet storen als je wilt opstaan. Verder is het een restaurant om aan te raden aan andere.
YLS .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goed en voordelig driegangenmenu gegeten met AH bon. Heerlijke knolselderijsoep, rode mul en scroppino. Attente en zorgzame bediening. Hier komen wij graag nog eens!
Thorsten W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Een heerlijke locatie om te vertoeven.Prijs kwaliteit staat altijd in verhouding.Bram de gastheer van deze avond is een toppertje.Leuk om te zien hoe gedreven deze jongen is in zijn vak.Hij werkt oprecht met plezier en heeft de inzichten hoe je werkt en handeld in de horeca.Wout presenteert zich zelf ook heel leuk/professioneel met zijn eigen kwaliteiten.De ongedwongenheid wat deze twee jongens uitstralen is voor ons het gevoel van thuiskomen.Tot gauw en fijne dagen voor jullie.
Filip M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zoals vanouds weer gezellig en lekker gegeten bij de Zeemeeuw. Via de AH-restaurantactie werd het 3 gangenmenu van 29.50 slechts 1 x doorberekend (2e was gratis). Wij hadden vooraf de salade (prima) en daarna als hoofdgerecht de "Mul" bestaande uit 3 vis-delen. Dit was erg goed verzorgd met opnieuw reen goede salade en patates frites met mayo. Helaas was de bijbehorende z.g. "Noord-Afrikaanse: saus niet onze smaak, maar daar zullen andere mensen ook andere meningen over hebben.
Ter afsluiting een prima Dame Blanche.
Maartje_boomkamp B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij komen geregeld bij de Zeemeeuw en vinden het een absolute aanrader! De bediening is zeer goed en persoonlijk, de sfeer is relaxt en het eten altijd heerlijk. Ditmaal hebben we gereserveerd met de AH-actie en de knolselderijsoep en stoofpotjes smaakten heerlijk. Komen zeker terug!
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en goede bediening. Duidelijke uitleg van de AH actie. Lekker gegeten. Glutenvrij eten was geen probleem. Wij gaan zeker nog eens daar eten en kunnen het iedereen aanraden.
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
wat een leuk restaurant op een mooie locatie, met heerlijk eten, en goeie bediening!
top, wij komen zeker terug!! Ook zonder de actie zegels van AH!
Jazzy54 D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker gegeten,jammer stond geen biefstuk .op het menu.we hebben saté gegeten, was prima .we hebben dinsdag een afspraak, om te bespreken etentje t.a.v. 40 jarig huwelijk.
isbech .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten!
AH-menu: knolselderijsoep met walnoot en basilicumpesto
linzen-groenten stoofpot.
Bediening is zoals altijd heel vriendelijk.
mariska.van.dijk .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Fijn avondje uit eten!
Keuze uit heerlijke , zeer royale gerechten.
Vriendelijke bediening
Een aanrader!
Een strandtent is in alle jaargetijden speciaal!
klm81544 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met de Albert-Hein-bon lekker gegeten, beetje rumoerig maar dat mag je van een strandtent verwachten is was weer eens wat anders.Goeddat we ook van de gewone kaart mochten kiezen.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
De Zeemeeuw is een leuke gelegenheid als je een plekje aan het raam hebt kijk je uit over het IJsselmeer. De ontvangst en bediening was vriendelijk.De Red Mul vond ik wat smakeloos maar we hebben toch een gezellige avond gehad.
Annamarieke .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We kwamen met de AH-restaurantzegels, daar hebben ze bij de Zeemeeuw een aparte, prima kaart voor. Helaas was het gerecht wat vier personen gekozen hadden inmiddels niet meer voorradig. De Zeemeeuw liet ons toen kiezen uit de normale menukaart, dat was een fijne goedmaker. Het is een prachtige plek, zo aan het water en we hebben heerlijk gegeten!