De Zeemeeuw

Zeeweg 1 1399 GP Muiderberg Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant De Zeemeeuw

Culinair genieten aan het strand

Strandpaviljoen De Zeemeeuw, gelegen op het strand van Muiderberg, is een van de oudste strandpaviljoens van Nederland. Het restaurant, met een prachtig vergezicht over het IJsselmeer, heeft binnen 60 zitplaatsen en buiten aanzienlijk meer. De zitplaatsen buiten zijn verdeeld zijn over verschillende terrassen. Op de kaart een mix van Nederlands en mediterraan met veel salades en heerlijke wijnen. Die maken de lunch en het diner op het strand tot een feest. Voor kinderen een ideale plek om te spelen in de speeltuin en om zandkastelen te bouwen op het strand.

Meer informatie over restaurant De Zeemeeuw

Jouw recensie over het restaurant De Zeemeeuw

• Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk, gezellig gegeten! In het begin was het een beetje te luidruchtig, maar na een tijdje verdween het luidruchtigste deel van het gezelschap en toen was het gewoon prima.
Rustige, aardige ongedwongen maar correcte bediening.
Pip08 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
fijne relaxte ambiance, aan het strand/water. Goede sfeer en erg vriendelijk personeel. ruim voldoende keuze uit gerechten (ook voor vegetariërs) waarvan de kwaliteit ook goed is. Een aanrader!
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten met jarige moeder van 92 , ze vond het echt fijn,lekker en gezellig.
Aardige en attente bediening.
Prima dus!!
Ninette H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gewoon lekker!! Prachtig uitzicht op kite surfers
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk en goed verzorgd...
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gezellig, leuke sfeer. Altijd mooi uitzicht. Prima eten.
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Niet gereserveerd en mochten in de zaal zitten waar al een familie reünie was!! Twee verschillende wijnen besteld, bij aflevering wist (jonge )dame niet welk wijn welke was. Tot 2 keer aan toe, navragen.Latere bediening van jongeman was vriendelijk en heeft probleem opgelost. Saté veel te grote brokken, op een spies, sommige stukken niet echt gaar. Frietjes waren om te huilen, heel erg dun en al koud bij levering aan tafel. Vis werd niet gefileerd opgediend, maar ook geen extra bordje voor de graten. De bestelde menu's veel te duur voor zo'n slechte kwaliteit. Kan mij ook niet voorstellen dat alle andere mensen hun eten zo goed vonden.!! Dus voor het eten hoef je daar niet heen te gaan. Was de 2e keer dat we het geprobeerd hebben en dachten.....zal na 2 jaar toch wel beter zijn!
Absoluut niet en er niets verandert en/of verbetert. Zo jammer........
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima eten op een leuke locatie.
Francien D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
De gerechten zijn top!
Elise O.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Relaxte sfeer, prompte bediening en prima eten voor een middag met veel kids en hun ouders. Heerlijke uitspanning aan de waterkant
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wat een heerlijk relaxte plek aan het water! Hier komen we zeker terug. De bediening was niet altijd top en vergaten wel eens wat, maar ze waten vriendelijk en netjes.
erickvandeberg .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Eten was goed, bediening was vriendelijk we zullen vast en zeker nog eens hier komen eten. Als we niet voor het eten komen dan komen we wel voor het mooie uitzicht!
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Sfeer is altijd gezellig. Locatie is geweldig. Vriendelijke bedieing.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Het eten is goed, maar met iets meer verse warme groenten, en niet alleen wat sla, krijgt het gerecht net dat beetje extra.
We begonnen met een mandje warm brood, waar de erbij geserveerde kruidenboter lekker combineerde met het glas cabernet sauvignon. Mijn gerecht was een entrecote. Die werd geserveerd met frietjes, een paar blaadjes en stukjes tomaat. Dat vind ik dus wat kaal. Zo krijg je het ook in een snackbar. Met verse warme groente in de garnering til je een vleesgerecht naar een hoger niveau.
Het toetje, dame blanche, was erg lekker, maar ik houd dan ook van chocoladesaus.
ericvert .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Na een dag werken en voor Zeemeeuw een succesvolle dag met zon en groot aantal bezoekers hapje wezen eten. Bediening liet lang op zich wachtten. Moesten er zelfs paar keer om vragen. De wijn die we wilden was op. De tafel werd niet schoongemaakt moesten we om vragen. Het eten was matig. Spareribs droog. Risotto niet smaakvol. Tijdens het eten werd er schoongemaakt en op luide wijze instructies gegevens door eigenaresse? aan personeel wat ze moesten doen (terwijl je zit te eten - 20.00 uur...) Een jongen was vriendelijk en kwam wel met oplossing voor de wijn. De entourage is mooi. De servicebeleving onvoldoende idem voor het eten.
Nandi S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten! Brood mandje wel wat aan de dure kant! Verder goede service en onwijs leuke inrichting! Met name op een zomerse dag erg leuk!
Myriam D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Op zondagavond met twee vriendinnen geweest. Heel leuk ontvangen door de gastvrouw die ervoor zorgde dat we een tafel kregen waar we gezellig maar ongestoord konden zitten praten. Menukaart gevarieerd en de kaasfondue was lekker en de portie net genoeg, dus ook geen verspilling :) Vriendelijk bediening, leuk ingericht en goede prijs/kwaliteit verhouding. We komen terug!
sonjatakes .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De bediening was voortreffelijk, bij binnenkomst was ons een tafeltje gegeven, korte tijd daarna werd ons verzocht of wij een andere tafel wilde want Viola Holt (van de televisie) was binnen gekomen en die wilde ons tafeltje hebben wij zijn accoord gegaan tegen een compensatie van 2 kopjes koffie,onze bestelling was ook niet goed gegaan wij kregen een vegetarische schotel ,die hadden wij niet besteld wij kregen onmiddelijk een ander gerecht,de service was daarentegen zeer goed al met al gingen wij toch wel tevreden naar huis toe
IrmaU .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De tweede zaal waar wij een tafel kregen toegewezen, is minder gezellig dan de eerste zaal. Verwarmingselementen gaven van het midden uit voldoende warmte, maar de rug was koud. Het eten was prima. Bediening als altijd plezierig.
jamfokker .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De ontvangst was prima maar het eten liet veel te wensen over. Oftewel eens maar nooit meer.We kwamen met 3 personen en het eten was ronduit slecht. Bediening was aardig. Met 1 AH bon toch 100 euro afrekenen voor 3 personen is toch veel geld. Ik had iets wat donkerbruin, aangebrand en droog was. Geen idee wat het was. En pepersaus uit een pakje. Ga zo door. Chapeau.