De Zeemeeuw

Zeeweg 1 1399 GP Muiderberg Nederland Kaart

Over restaurant De Zeemeeuw

Culinair genieten aan het strand

Strandpaviljoen De Zeemeeuw, gelegen op het strand van Muiderberg, is een van de oudste strandpaviljoens van Nederland. Het restaurant, met een prachtig vergezicht over het IJsselmeer, heeft binnen 60 zitplaatsen en buiten aanzienlijk meer. De zitplaatsen buiten zijn verdeeld zijn over verschillende terrassen. Op de kaart een mix van Nederlands en mediterraan met veel salades en heerlijke wijnen. Die maken de lunch en het diner op het strand tot een feest. Voor kinderen een ideale plek om te spelen in de speeltuin en om zandkastelen te bouwen op het strand.

Meer informatie over restaurant De Zeemeeuw

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Thorsten W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Filip M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Maartje_boomkamp B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij komen geregeld bij de Zeemeeuw en vinden het een absolute aanrader! De bediening is zeer goed en persoonlijk, de sfeer is relaxt en het eten altijd heerlijk. Ditmaal hebben we gereserveerd met de AH-actie en de knolselderijsoep en stoofpotjes smaakten heerlijk. Komen zeker terug!
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en goede bediening. Duidelijke uitleg van de AH actie. Lekker gegeten. Glutenvrij eten was geen probleem. Wij gaan zeker nog eens daar eten en kunnen het iedereen aanraden.
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
wat een leuk restaurant op een mooie locatie, met heerlijk eten, en goeie bediening!
top, wij komen zeker terug!! Ook zonder de actie zegels van AH!
Jazzy54 D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker gegeten,jammer stond geen biefstuk .op het menu.we hebben saté gegeten, was prima .we hebben dinsdag een afspraak, om te bespreken etentje t.a.v. 40 jarig huwelijk.
Isbech .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten!
AH-menu: knolselderijsoep met walnoot en basilicumpesto
linzen-groenten stoofpot.
Bediening is zoals altijd heel vriendelijk.
Mariska.van.dijk .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Fijn avondje uit eten!
Keuze uit heerlijke , zeer royale gerechten.
Vriendelijke bediening
Een aanrader!
Een strandtent is in alle jaargetijden speciaal!
Klm81544 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met de Albert-Hein-bon lekker gegeten, beetje rumoerig maar dat mag je van een strandtent verwachten is was weer eens wat anders.Goeddat we ook van de gewone kaart mochten kiezen.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
De Zeemeeuw is een leuke gelegenheid als je een plekje aan het raam hebt kijk je uit over het IJsselmeer. De ontvangst en bediening was vriendelijk.De Red Mul vond ik wat smakeloos maar we hebben toch een gezellige avond gehad.
Annamarieke .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We kwamen met de AH-restaurantzegels, daar hebben ze bij de Zeemeeuw een aparte, prima kaart voor. Helaas was het gerecht wat vier personen gekozen hadden inmiddels niet meer voorradig. De Zeemeeuw liet ons toen kiezen uit de normale menukaart, dat was een fijne goedmaker. Het is een prachtige plek, zo aan het water en we hebben heerlijk gegeten!
P.j.meindertsma .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Lekker en gezellig gegeten, zoals altijd attente bediening. goede wijn voor een redelijke prijs. Enige minpunt was dat het vrij rumoerig was, maar ik begreep dat daar binnenkort wat aan wordt gedaan
Karinkim .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Met heerlijk weer op het terras gegeten. Vooraf salade met Geitenkaas en als hoofdgerecht de burger. 1 kleine opmerking. Het brood is droog en de bovenste door het roosteren nog erger. Een wat kwalitatief beter snee brood of bolletje komt de burger beter ten goede.
Wij was lekker maar de prijs van een wijntje wel aardig hoog. Gelukkig werd het glas dan wel goed gevuld.
Prima locatie mooi uitzicht, jong en vriendelijk personeel, en met een wink stonden ze naast ons.
Wendelijn_ .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Het is een gezellig restaurant met mooi uitzicht. Ik ben er inmiddels een paar keer geweest en het is altijd vrij lang wachten op bediening. De bediening is wel vriendelijk.
Het duurt lang voordat lege tafels worden ontruimd waardoor je rustig een kwartier tegen de rotzooi van je voorganger aan zit te kijken.
De prijs kwaliteit verhouding vind ik matig.
Het zijn vrij standaard gerechten van goede kwaliteit, maar tegen prijzen die toch wat hoger liggen dan in andere restaurants.
Ik kom er alleen omdat het in de zomer fijn te combineren is met een middagje strand.
Mirjam256 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
gezellige sfeer, prima eten en buiten in de zon met uitzicht over het IJmeer. Het ah menu bood voldoende keus. De bediening was vriendelijk.
Filip M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Evenals bij een vorige gelegenheid was het AH-driegangendiner weer uitstekend verzorgd. Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig. Enige minpuntje was dit keer dat de ober ons in eerste instantie een verkeerde fles wijn serveerde omdat wij niet meer wisten welke wij de vorige keer gedronken hadden(ik kon op dat moment niet inloggen bij mijn wijn-app), waarna de ober terugkwam met een fles die wij volgens hem de vorige keer gedronken zouden hebben. Achteraf gezien niet slim van hem (ook niet van ons want het moest dus achteraf gezien de op de wijn-app gevonden Merlot zijn), immers was deze Australische wijn 6 Euro duurder (en ook minder lekker), terwijl ik toch duidelijk vooraf had aangegeven, dat het om een fles van 22,50 ging.....en niet een van 28,50.....!
Niettemin komen wij graag terug bij de Zeemeeuw want het eten is goed en ook de ambiance eromheen met o.a. in de avonduren een prachtig uitzicht over het Markermeer....een aanrader dus....ook in de winter prima !
Mekubb .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Onverwachts binnengevallen, prima eten, huiswijn redelijk, bediening attent. Leuke locatie direct aan het strand, ongedwongen sfeer. Lamscoteletten waren mooi rosé, mosselpannetje van mijn tafelgenoot vers en smakelijk. Afruimen van de borden duurde vrij lang maar verder prima vlotte bediening. Nette prijzen, goede kwaliteit
R.kemphorst .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Leuke vlotte bediening, eten prima. Frisdrank glazen zijn aan vervanging toe, dof en mat dankzij de afwasmachine, ziet er niet fris uit. huiswijn matige kwaliteit
Dineren15 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben veel te lang op ons eten moeten wachten. Om 18:30 u. gereserveerd. Kregen voorgerecht om 19:45 u. en hoofdgerecht na 20:30 u. Het was ontzettend druk, de keuken kan dit niet aan. 1 voorgerecht was niet wat we besteld hadden. Het bedienend personeel kan hier niets aan doen.
ETeeuw .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Sate was zurig en lauw, zat een haar in het eten, patat erg doorbakken en moesten lang wachten. Wat jammer is, is dat je niet kan reserveren voor binnen of buiten. Gastvrouw probeerde het op te lossen maar was net teveel wat niet klopte om hier nogmaals te gaan eten. Overigens is de locatie wel erg leuk voor kinderen omdat ze de ruimte hebben om spelen,