De Zeemeeuw

Meester Snijderweg 5 3251 LJ Stellendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Zeemeeuw

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Plony W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wij hebben vanavond verrukkelijk gegeten in De Zeemeeuw in Stellendam! Mijn man had Dagverse Kabeljauw met mosterdsaus en ik (zijn vrouw) had een Tong van 500 gram. De Tong was werkelijk verrukkelijk!!! Ook de witlof, gebakken aard. en salade en patat waren heerlijk. De bediening was ronduit fantastisch. Een karaf gewoon water is hier nooit een probleem. We zien al uit naar de volgende keer en naar 2e Kerstdag!!!
Roelkleiker .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Toegang naar restaurant en inrichting kan wel verbeterd worden. We namen mosselen en dat was een belevenis - zelden zo lekker mosselen gegeten. De bediening was deskundig, snel en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Via via gehoord van dit restaurant. Je moet dit restaurant kennen e/of het adres in de navigatie zetten anders is het niet te vinden, Het zit boven de visafslag van Stellendam . Na een strandwandeling in Oudorp hier zonder afspraak naar toe gereden. Het was donderdagavond 04-09-2014 tegen 18.00. Gelukkig was er nog één tafel vrij. Eigenlijk ging ik voor de schol van 600 gram maar ze hadden een zomermenu voor 25 euro en wij hebben dat genomen. Daar hebben wij geen spijt van gehad. Eerst een kleine amuse, warme bruine en witte broodjes met smeersels als voorgerecht een drieluik van stellendamse garnalen , zalm en aardapelsalade , als hoofdgerecht een mixed vis van schol, slibtong, en kabeljauw met verse snijbonen (hmm) en salade met gebakken aardappel en puntzak frites. Alles smaakte erg goed en zeer mooie opmaak van de borden. Als dessert een prachtig ijskolos met kletskoppen slagroom en aardbeien. Een heerlijk menu voor een zeer correcte prijs ! Tel daarbij op dat de bediening heel vriendelijk en behulpzaam is en je hebt een heerlijke avond.
Goede Rose a 3,00 per glas en de auto gratis voor de deur te parkeren. Dit bezoek aan De Zeemeeuw is gewoon voor herhaling vatbaar en wat mij betreft een aanrader !
E1970 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
We hebben met 2 personen VIS gegeten, in het totaal vernieuwde visrestaurant, boven de visafslag in Stellendam. Superverse vis, mooie presentatie, en vriendelijk en kundig personeel. Het uitzicht is bijzonder, we keken uit op de grote visserschepen die de vis hier aan de wal brengen!
Edgilst .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Dit visrestaurant kun je het beste bezoeken op vrijdag of zaterdag. De vis in dan supervers. De boten waarmee de vis aan land komt bepalen het uitzicht. Het restaurant zit boven de visafslag en bij de entree ruik je dat ook. Op vrijdagmiddag is de lunch een belevenis door de vele vissers die er zitten. Uitgebreide kaart zonder verassingen maar altijd hoge kwaliteit.