De Zeebodem

Wijk 1 67 8321 EM Urk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Zeebodem

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Wat een verrassing na het debacle bij de Kaap, ook op Urk. Fijne gerechtjes met smaak en toewijding bereidt. Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Zeker een restaurant om terug te komen om de andere lekkernijtjes van de kaart te proberen
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Na afloop van de vakantie genieten we op Urk nog even van een mooi lang weekend.
Vorig jaar hebben we ook al eens bij de Zeebodem gegeten en dat was prima bevallen. Vandaag dus wederom gereserveerd.
Het restaurant ligt op de eerste verdieping, is modern ingericht en heeft een gezellig uitzicht over de haven van Urk door de grote ramen.
In het menu valt op dat er geen vegetarische gerechten op lijken te staan. Misschien worden die op verzoek geserveerd, maar als wij op Urk zijn gaan we 9 van de 10 keer voor vis. Vandaag ook. Vooraf nemen we de Salade van lamsham en Zalm op drie manieren en als hoofdgerecht de gebakken schol. Lekkere verse vis en vriendelijke attente bediening van de gastvrouw. Dat alles voor een zeer billijke arrangementprijs.
Over dit restaurant kunnen we kort zijn. Tot binnenkort!
Lynx .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Wij gaan hier niet meer eten. Vis stelde zwaar teleur en verhouding prijs-kwaliteit was ver te zoeken. En tot 'overmaat van ramp' waren de koffie en espresso onaanvaardbaar slecht.
Aroos1204 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Het restaurant is onlangs verbouwd, en zeer sfeervol ingericht. Erg gezellig om samen te eten, maar ook met grotere groepen. Er is een open haard waar lekker nagetafeld kan worden. De bediening was erg fijn, precies op tijd. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. De gerechten zien er mooi uit. De menukaart geeft ruimt voldoende keus. Het restaurant biedt zicht op de gezellige haven van Urk. We hebben erg genoten.
Mfrank66 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Prima restaurant met jonge bediening. Veel keuze uit gerechten in een betaalbaar3 gangen menu. Vooraf trio van gerookte vis en mijn vrouw de quiche. Voortreffelijk. Als hoofdgerecht vergeten vissoorten en mijn vrouw de schollrolletjes met spinazie. De vergeten vissoorten leken wel wat op elkaar maar ruim voldoende en goed gebakken. De rolletjes waren supermals en lekker gekruid. Toe een enorme ijscoupe. Zeker een aanrader
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Met 12 vriendinnen hier gegeten. 3 gangen voor € 24,95. Porties zijn prima, helaas voor vegetariërs als enige keus pasta met bospaddenstoelen. Helaas is de service in het restaurant zeer matig. Duurde 50 minuten voor het hoofdgerecht werd uitgehaald, in die tijd ook geen drankjes meer kunnen bestellen. Wij hadden nog een avondprogramma, waardoor wij enigszins haast hadden. Na beleefd te hebben gevraagd of wij het dessert mochten bestellen, was de bediening erg geïrriteerd. Het eten en prijs/kwaliteit was verder prima, maar door de botte behandeling ga ik hier niet meer heen.
WOCB .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2013
Woensdag 24 april met groep van 11 nog werkende en inmiddels gepensioneerde collega's gebruik gemaakt van arrangement met koffie, rondleiding met gids door Urk (ca. 1,5 uur) en afsluitend 3-gangenmenu. Bediening was perfect, vriendelijk en attent. Het door iedereen gekozen vismenu was voortreffelijk. De soep, de gebakken kabeljauw en het nagerecht werden door iedereen als uitstekend ervaren. De combinatie van 2 kopjes koffie of thee met Urker Dikkertje, gevolgd door een interessante wandeling o.l.v. een deskundige Urker gids en daarna met een drankje uitpuffen op terras gevolgd door een 3-gangenmenu is wat ons betreft een aanrader.

Namens de groep,

Jaap Rus
Arie Z.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Stukken beter dan voorheen! Bediening een 9! Tongetjes waren lekker, vers geperste Jus maakt het geheel goed af. Goede en afdoende lunch, prima gekookt, goede koffie na afloop. Is in het verleden minder geweest, hoop dat de mensen gaan komen, is zeer de moeite waard, prijs /kwaliteit is gewoon goed.