De Zandvoorter

Jacob van Heemskerckstraat 6 2041 HA Zandvoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Zandvoorter

Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Een burger besteld met mayo en curry.
Kreeg er 1 met whiskey saus geserveerd... De serveerster wilde deze niet terug nemen en zei dat ik de saus er maar af moest schrapen en losse mayo en curry er op moet doen... Als ik IETS niet lust, is het wel whiskey saus. En nog gewoon moeten betalen ook.
Loes M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Hier met ons gezin gegeten op een zaterdagavond. Van de buitenkant ziet De Zandvoorter er uit als een cafetaria, maar eenmaal binnen is het iets meer dan dat. Qua sfeer een aankleding mix tussen bruin café, snackbar en eetcafé. Nadeel qua menukeuze vind ik dat veel uit de frituur komt of gebakken is. Weinig echt gezonde keuzes. Wij namen de schnitzel, slibtongen, en voor de kinderen poffertjes en friet. Frietjes waren wat melig van binnen maar redelijk oké. Slibtongen waren o.k. maar wat lang gebakken. Schnitzel was goed. Bij de hoofdgerechten zat wel sla en 1 partje tomaat, wat komkommerplakjes, maar volgens mij met saus op mayonaise basis uit een fles. Vriendelijke bediening maar weinig aandacht toen we binnenkwamen. Lege glazen en flesjes werden niet meegenomen. Wel zeer kindvriendelijke plek. Ik zou De Zandvoorter aanraden als je snel iets wilt eten of snacken in Zandvoort, tegen een goede prijs en niet voor super gezond wilt/ hoeft te gaan.
Floormichels .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Wat een fan-tas-tische eetgelegenheid!! Met de hele familie (incluis kinderen tussen 1 en 3) hier heerlijk gegeten. Een mooie menukaart met keus uit o.a. verse burgers, schnitzels en seefood. De bestelde schnitzels verdienen echt een prijs, zo heerlijk mals! Hetzelfde geldt voor de home made hamburgers. Frietjes en aardappelkroketjes goudbruin en knapperig. Het zijn de simpele dingen die het leven aangenaam maken en waar veel (duurdere) restaurants erg slecht op scoren, zo is onze ervaring! Dit restaurant is een verademing! Aangename vriendelijke bediening die met een kwinkslag met de kinderen weet om te gaan. We komen hier zeker terug. Ook al moeten we er ver voor rijden.
XxJeroen .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Bij een bezoekje aan zandvoort kun je eigenlijk niet om de zandvoorter heen,De bediening is top en alles is mogelijk .
Wilt u alle tafels bij wijze van spreken op elkaar gestapeld hebben dan vraagt de bediening of ze de ladder moeten halen. Niets is te gek
Biefstuk en schnitzel met pepersaus besteld voor ons twee.
Beide lekker mals en bereid zoals gevraagd,patatjes lekker knapperig en gecombineerd met een frisse salade aan de rand van het bord.
De porties zijn ruim en voor een schappelijke prijs zit je lekker buiten in het zonnetje waar de musjes aan je voeten je koffiekoekje opeisen.
Kortom een heerlijke tent om lekker ontspannen te genieten ook als je niet naar het strand bent geweest.
Wij komen zeker weer terug
Destouten .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Met 16 personen van jong tot oud heerlijk gegeten , brede menukaart , gerechten waren zeer smakelijk, goed gekruid en verse bijgerechten zoals broodjes, patat, en salade, mooi opgediend en ruime porties.
Bediening klantvriendelijk en de prijzen heel betaalbaar.
Kortom een aanrader voor wie houdt van lekker eten .
Jean-Paul S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
We kwamen even langs voor een snelle hap omdat we nog een eind moesten rijden. De jongedame in de bediening moest eerst even vragen of we in het restaurant gedeelte wel gewoon frietjes konden bestellen, maar het bleek geen probleem.

Zelf heb ik de goulash soep gegeten en die was echt bijzonder smakelijk! Zeer goed gevuld, met echt goed vlees. Geen vet of zeentjes maar supermals en goed gaar 'draadjesvlees'. Het was licht pittig gekruid en ik moet zeggen dat ik nimmer zo'n lekkere goulash soep heb gegeten.

De patatjes waren goed knapperig en smaakvol, dus goed schoon vet.

Hoogstwaarschijnlijk stond moeder in de keuken en was dochter in de bediening. Hebben nog even onze complimenten gegeven voor de flexibiliteit en de heerlijke soep.

Een eenvoudige maar nette entourage, vriendelijke bediening en ondanks de gewone hap een goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Voor de soep komen we in ieder geval nog een keertje terug en natuurlijk om ook eens andere dingen van de kaart te proberen.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
Verwacht geen culinaire hoogstandjes in dit restaurant annex snackbar (die om de hoek zit). Voor weinig geld kun je er echter wel je buikje rond eten. En lekker is het ook: wij namen de kibbeling met patat en salade. Veel en grote stukken kibbeling, die gelukkig niet te zout smaken (wat elders nogal eens het geval is). Lekker aangemaakte sla en knapperige patatjes. Erbij een schaaltje met saus voor de kibbeling en mayonaise voor de patat. Simpel, maar smakelijk.

Over het decor kan ik kort zijn: dat lijkt meer op een bruine kroeg dan op een restaurant, maar wij aten buiten op het terras, alwaar we een goed zicht hadden op de badgasten die naar het station liepen.

De service is goed, al heb ik een flinke kanttekening. De juffrouw die ons hielp nam mijn drankje weg voordat ik het had opgedronken. En nu ik eraan denk, een week eerder aten we op het terras van de snackbar om de hoek. Daar werden we door de eigenaar(?), die aan het opruimen was, werkelijk weggekeken.
Afgezien hiervan, komen we graag nog eens terug, want een patatje, kroketje of een lekker bord kibbeling (of schnitzel) is nooit te versmaden.