De Zagerij Utrecht

Rotsoord 7 3523 CL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Zagerij Utrecht

In een voormalige houtzagerij kun je nu heerlijk eten en borrelen. Prachtig verbouwd pand waar de sfeer van weleer nog overal voelbaar is. Robuust ingericht met veel industriële, smaakvolle elementen die de gasten doen herinneren aan de vervlogen tijden in deze ruimte. Heerlijk eten, met uitzicht op de keuken waar het keukenpersoneel bezig is om de gasten te verrassen met originele en verse gerechten. Een keuken overigens, die van over heel de wereld haar inspiratie zal vinden! Kom ervan proeven!

Meer informatie over restaurant De Zagerij Utrecht

Dagelijks 11:00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Zagerij Utrecht

• Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Leuke avond gehad. Prettige bediening en lekker eten. Na de maaltijd werd ons nog de tijd gegund om heerlijk na te tafelen.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wij hebben een uitstekende avond gehad. Naast het eten beviel ons zeker ook de beleving van de ruimte. Je zit niet bovenop de tafel van andere bezoekers en je stoort elkaar daardoor ook niet makkelijk.
jet W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ontvangst prima, we konden eerder aan tafel dan gereserveerde tijd. Goede, smakelijke gerechten, porties iets aan de kleine kant, maar t'is maar hoeveel trek je hebt. Lekker wijnen bij de gerechten met een leuke, korte uitleg. De bediening was attent en keek goed in de rondte. Parkeren was trouwens niet zo gemakkelijk als eerder werd beschreven, we moesten een eind weg parkeren in een woonwijk.
MM_71 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Mooi gebalanceerde gerechten, lekkere bijpassende wijnen. De moeite waard om te gaan eten. De op die avond gedraaide muziek is niet mijn ding. Een grote brei van loungy beats, dat kan veel veel beter.
Jose S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten en prima kaart, wel lange wachttijd voordat het eten werd opgediend, weinig personeel in de bediening. Ook hing er een licht 'vuur' lucht, wat niet nodig hoeft te zijn. Leuke plek, wel even zoeken naar een parkeerplek.
Xandra V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijn. Kwaliteit van het eten is zeer goed en mooi opgediend. De porties wel erg klein, dus ik vind de gerechten relatief duur. Jammer dat je dan een portie frietjes nog apart moet betalen.
Al met al toch een aanrader, maar ben je een grote eter, dan raad ik aan brood of iets dergelijks vooraf te bestellen.
Dieuwertje G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Fijne locatie, zowel voor vrienden, familie als zakelijk. makkelijk om parkeren. Goede service, en nog lekkerder eten! goede prijs/kwaliteit verhouding.
Joris G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De gepocheerde eieren zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ietwat alternatieve tent, grote en hoge ruimte, maar toch heel sfeervol. Originele gerechten, mijn voorgerecht (burrata met tomaat, de beloofde olijven ontbraken) was erg lekker, mijn hoofdgerecht ook: goed rosé gebakken eendenborst en de combinatie met linzen was heerlijk, evenals de erbij geadviseerde wijn. Ik kom graag gauw weer terug.
Maarten G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Bediening was vriendelijk maar moesten lang op eerste drankje wachten. Daarna ook weer lang wachten en zelf om menukaart vragen. Eten was ok, maar gezien de forse prijs niet heel bijzonder. Inrichting was industrieel en mooi, maar niet goed geïsoleerd. Zijn uiteindelijk na het hoofdgerecht vertrokken omdat er helaas een ijzige koude tocht stond.
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Veel keus in alcoholvrije aperitieven, maar jammer dat 3 van de 5 opties niet voorradig waren. Eten ok, maar niet heel bijzonder. Bediening vriendelijk maar lieten wat steekjes vallen (gerecht besteld zonder bepaald ingrediënt vanwege zwangerschap, werd toch met dat ingrediënt opgediend (wel goed hersteld daarna) en op de bon stonden de hoofdgerechten er beide dubbel op). Inrichting wel heel mooi en hip.
susanne S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Vorige keer was beter. Voorgerecht super . Buikspek is niet zo mijn ding
Ine G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Lekker gegeten. Duurde wel te lang eer we het menu kregen en ook tussen de gangen duurde het te lang. Ook omdat we met 2 kids waren.
Gabrielle V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Verrassende gerechtjes, mooie combinaties, een echt goede prijs-kwaliteit verhouding, in een mooie industriële omgeving. Wat wil je nog meer?
W B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Perfecte plek voor een kopje koffie of een goede lunch. Lekkere kaart, met wat anders dan standaard gerechten. De bediening is zeer vriendelijk.
Marieke C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Spontaan, goochelde de ober binnenkant van de entree, wijnen- en drankenkaart open. Voor de menukaart zelf moesten we even geduld hebben.

Zowel de ceviche als de steak tartaart waren als voorgerechten zéér geslaagd, de eerste nóg lekkerderder dan de tweede.

Hoofdgerechten buikspek en eend, smeuiïg, kruidig en smakelijk, borden net niet afgelikt, nou jaaaa....

Heerlijke, rijke chocoladetoet. Het nagerecht met vijg had wat zoeter mogen zijn en er had iets meer gorgonzolacrème bij gemogen voor de een goede balans.

Al met al rollen wij tevreden naar huis. BTW, Iieve, leuke bediening ook. :-)
Beetje prijzig maar dus wel genoten.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Met vier vriendinnen lekker gegeten met goede service. Broodjes met dip vooraf, vangst van de dag en chocoladetoetje. Dankjewel!
markleenheer1960 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De tweede keer voor ons. Deze keer is het ons goed bevallen. Mooie ronde tafel. Lekkere wijnen. We hebben vegetarisch, vlees en vis gegeten en dat was bij iedereen goed op smaak. Dessert met vijgen wel erg klein. Mijn wentelteef daarentegen een forse hap (lekker!). We komen terug.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima plek voor een afspraak, zowel zakelijk als privé. Vervolgens nog heerlijk zitten werken, ik voelde me heel welkom. Heel fijne service!
Henry Michael C.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden 4 gangen verassings menu. Prima bediening in een industriele ambiance. Het eten was heerlijk. Mooie en bijzondere en smaakvolle gerechten, zonder al te moeilijke kunstjes. Wij komen zeker terug. Aanrader