De Zagerij Utrecht

Rotsoord 7 3523 CL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Zagerij Utrecht

In een voormalige houtzagerij kun je nu heerlijk eten en borrelen. Prachtig verbouwd pand waar de sfeer van weleer nog overal voelbaar is. Robuust ingericht met veel industriële, smaakvolle elementen die de gasten doen herinneren aan de vervlogen tijden in deze ruimte. Heerlijk eten, met uitzicht op de keuken waar het keukenpersoneel bezig is om de gasten te verrassen met originele en verse gerechten. Een keuken overigens, die van over heel de wereld haar inspiratie zal vinden! Kom ervan proeven!

Meer informatie over restaurant De Zagerij Utrecht

Dagelijks 11:00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Zagerij Utrecht

K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
De bediening was erg attent en vriendelijk en de intichting en sfeer ontsettend leuk. De kaart was niet heel uitgebreid maar we hebben heerlijk gegeten, voor ieder wat wils. Er is veel ruimte om de tafels en niet teveel herrie zodat je echt met je eigen gezelschap bent. Buiten was een houtvuur en ook zitjes, erg leuk allemaal.
Sandor M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijke gerechten met volop interessante samenstellingen. Het 3 gangen chef menu was fijn samengesteld, zodat er optimale variatie was. Aanrader!
Beer C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk verrassingsmenu, lekkere wijn en leuke bediening. Mooi pand op goede locatie in Utrecht. We komen zeker een keer terug.
Henrie V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Leuk, in een oude productiehal niet ver van het centrum van Utrecht. Mooie gelegenheid, goede ontvangst, attente bediening en goede keuken. Goed bereikbaar en voldoende parkeermogelijkheden.
Lucasvechter .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Prettig ontvangst en vriendelijke bediening, heerlijk gegeten.
Akoestiek is niet aangenaam, debet aan de hoge ruimte denk ik.
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Matige prijs kwaliteit. Vreemde gerechten zonder smaak.
Albertine K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Hartstikke lekker gegeten. Personeel vriendelijk en deskundig. Zeker een plek om nog eens te eten.
Lidwien V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Zeer vriendelijke, enthousiaste en kundige bediening en goede sfeer (prettige akoestiek, intiem in een toch industriële setting). Wij kozen voor de a lacarte, mijn voorafje was helaas niet erg hoog op smaak/ beetje flauw, al was de zalm wel van goede kwaliteit. Daar dronk ik de chenin blanc uit zuid Afrika bij, heerlijk wijntje! Mijn hoofdgerecht was het staartstuk van rund, heerlijk winters, mals vlees en goed op smaak. Toetje met dessertwijn smaakte ook goed. Al met al een goede ervaring en een aanrader!
Anne1308 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Leuke plek! Mooi ingericht en prima eten! T eten was goed. Ik had een rode poon als hoofdgerecht, die was fijn zacht, misschien iets te weinig smaak? Mijn vriend vond dat echter niet, dus snaken verschillen. Zeker heengaan voor een fijne avond uit in relaxte ambiance
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke setting. Aanrader!
Luuk A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk eten met een mooie ambiance. Bediening was vriendelijk, en het viergangen menu met bijpassende wijnen heeft ons positief verrast. Aanrader!
Mardiff V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
De kaart was origineel, maar weinig gerechten. Gelieve meer gerechten op de kaart te zetten. De inrichting vond ik niet helemaal gezellig.
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het eten was heerlijk, alleen de bloemkool vooraf was wat korrelig en flauw van smaak. Verder verrukkelijk vegetarisch gegeten. Vooral de knolselderij met polenta en cavolo nero was een prachtig gerecht.
De wijnen waren goed gekozen bij de gerechten.
Bediening prima.
De sfeer is leuk, goed, volgens de nieuwe mode van een restaurant in industrieel erfgoed. Wij zaten helaas in een gedeelte dat wat ongezellig en slecht verlicht was.
Maar het eten maakte dat weer goed.
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken in een sfeervol ingericht restaurant met heel vriendelijk en kundig personeel. Ik heb genoten!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten , mooie opmaak en veel oog voor detail ( het chefsmenu is een echte aanrader) met bijpassende wijnen, een mooie locatie. Veel aandacht van bediening. We hebben een super avond gehad gaan we zeker vaker doen.
asperen .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
De omgeving en entree van het restaurant staan in schril contrast met het gezellige industrieel interieur. Bij aankomst waan je je op een industrieterrein maar het interieur, service en de gerechten maken dat allemaal ondergeschikt.
Bolles .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Prijs, kwaliteit verhouding prima.
De gerechten zijn van goede kwaliteit, bedienend personeel ook prima en vriendelijk
Het restaurant was niet helemaal volgeboekt. Of daardoor de atmosfeer/geluidsniveau prima was, weten we niet, maar vergeleken met veel andere Utrechtse restaurants was het hier prima.
Een heerlijke avond uit.
Reinout D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prachtige, ruime lokatie en vriendelijke service, een aanwinst in Utrecht! Wel even wat doen aan de kouval bij de enkelsteens buitenmuren!
Isis H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, bediening heeft alle aandacht voor je. Ook vegetarisch een fantastisch menu kunnen eten. Sfeervolle inrichting met fijne sfeer
Martine F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De zagerij is een prachtig historisch monument! Ooit werd hier gezaagd voor de prachtige Pastoe meubelen. Nu is de ruimte rauw en warm tegelijkertijd, prachtig industrieel ingericht en tegelijkertijd cosy en warm. (met houtkachel!!) Waar eens hout vakwerk werd geleverd word nu culinair vakwerk gebracht.
De bediening is geweldig! aardig, vol kennis en humor! Het eten was niet alleenmooi om te zien maar ook ontzettend lekker, omarmd door heerlijke wijnkeuzes van het arrangement. Een aanrader! we komen zeker terug!