De Zagerij Utrecht

Rotsoord 7 3523 CL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Zagerij Utrecht

In een voormalige houtzagerij kun je nu heerlijk eten en borrelen. Prachtig verbouwd pand waar de sfeer van weleer nog overal voelbaar is. Robuust ingericht met veel industriële, smaakvolle elementen die de gasten doen herinneren aan de vervlogen tijden in deze ruimte. Heerlijk eten, met uitzicht op de keuken waar het keukenpersoneel bezig is om de gasten te verrassen met originele en verse gerechten. Een keuken overigens, die van over heel de wereld haar inspiratie zal vinden! Kom ervan proeven!

Meer informatie over restaurant De Zagerij Utrecht

Dagelijks 11:00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Zagerij Utrecht

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Gisteren gegeten bij de Zagerij voor de tweede keer. Eten was wederom goed. Prachtige opmaak, goede en verrassende combinatie van smaken. Klein minpuntje: de porties zijn wel erg klein. De wijnen zijn top. Maar het allergrootste compliment verdient de bediening: wat een plezier en echtheid straalde onze gastvrouw uit. Droeg zeker bij aan de totaal ervaring!
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Fantastische plek om te lunchen, Industriele inrichting erg mooi, bediening is goed, eten is meer dan prima. Eggs Florentine for lunch. Lekker.
Poached egg was overdone, maar toch lekker. Zeker een aanrader.

Gelegenheid: Met vrienden, Met partner, Met familie, Alleen, Zakelijk
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Een "trouvaille", zo in het oude industriële pand. Zeker een plek om terug te komen voor mij. zowel privé als zakelijk een mooie plek
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Eten was lekker, maar prijs-kwaliteit was iets minder. Sfeer was verder prima, net zoals de bediening. Leuk voor een keertje, maar ik zou niet gauw terug gaan.
Hedwig L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Ik moet op z'n mins I 120 tekens achterlaten. Eerst had ik iets heel positiefs geschreven in minder dan 20 tekens. Wat een onzin die 120 tekens, IENS
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Mooie, ruime locatie, in een zich sterk ontwikkelend gebied van Utrecht, goede bediening, goed eten, kortom een aanrader.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prettig ontvangst, kennis van wijn en goede service. Prima plek om zakelijk te eten. Een aanrader om rustig te overleggen en zaken te bespreken. Resereveren is wel handig en parkeren is voor de deur wel betaald maar 150 meter verder op gratis.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het was een gezellige avond. Maar het duurde ongelooflijk lang voordat onze 4 gangen kwamen. Het lijkt alsof ze ons 2 á 3 x vergeten zijn.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was ons eerste bezoek aan De Zagerij en ik moet zeggen, ik verwacht niet dat we hier snel terugkomen. De service en gastvrijheid waren echt perfect, dus daar lag het niet aan (en dat zegt - in mijn ogen - heel wat in Utrecht!) Echter, de kwaliteit van de gerechten viel me nogal tegen, zeker afgezet tegen de prijs. Heel 'puur' en zeker niet spannend. Voor een bedrag van 175,- kan ik elders veel meer waar krijgen voor mijn geld, in de zin van spannende gerechten en bijzondere wijnen, geen wijnarrangement samengesteld vanuit de kaart met wijnen die ik zelf ook per glas had kunnen bestellen. Dit is een bedrag wat ik niet zomaar uitgeef aan een 'hapje eten'; dit is de prijs voor een serieus diner. Overigens ook interessant: aan het einde van de avond vroegen we wat het verschil is tussen De Zagerij en Het Ketelhuis (beide bereikbaar via dezelfde ingang) en toen kregen we te horen dat het bij Het Ketelhuis draait om "echte fine dining, dus 5 tot 8 gangen". Joost weet wat dat dan mag gaan kosten...
acmvandijk .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Prima eten, lekkere wijnen, enthousiaste bediening, fijne ruimte waarin je privacy hebt ondank dat het druk is. De muziek die gedraaid werd was een beetje nietszeggend maar dat was dan ook het enige dat aan te merken was op een hele leuke avond.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gezellig gegeten met vrienden, tijd tussen gangen was goed. Vriendelijk personeel en een interessante kaart. Leuke inrichting op een historische locatie
mathijsjelle .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Absoluut een aanrader om samen met je partner te gaan eten (met familie of vrienden kan natuurlijk ook) Er hangt een fijne sfeer en de mensen zijn er erg attent. Eerst een drankje aan de bar gedaan waarbij er een korte uitleg volgde over de witte wijn die mijn partner bestelde. Mijn GIn-Tonic was pefect! Het eten smaakte heerlijk. Fijne gerechten met een goede smaak verhoudingen inclusief lekkere wijnen. De zagerij is dus echt het bezoeken waard.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Erg lekker gegeten met collega's. Duurde soms even voordat er iemand aan onze tafel kwam. Was ook een rumoerige plek vanwege de grote groep achter ons en we zaten 'midden' in de ruimte.
jan D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Goeie bediening. Maar t was wat.... tja....hoe zeg je dat......ach, de verwachting was misschien te hoog. Prima allemaal. Maar niet bijzonder en dat hoopte ik. Fijne wijn en lekkere haard.
Annemieke P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuk ingericht, gezellige bediening, goed eten dat er mooi uitzag. Wat fijn dat een paar alcoholvrije aperitieven op de kaart stonden. De menukeuze is beperkt: per gang 1x vlees, 1x vis en 1x vega (tussengerecht zelfs maar 2 varianten), daarnaast kun je voor een verrassingsmenu kiezen. Bij allergieën of dieetwensen wordt uitstekend meegedacht over alternatieven. Je kunt onbeperkt kraanwater krijgen, sterker nog: ze bieden het uit zichzelf aan! :-)
Toen we bij het voorgerecht wijn bestelden, moesten we daar lang op wachten. Jammer, want het dwong ons om te stoppen met eten anders had de wijn geen zin meer. Een serveerster rook heel sterk uit haar mond, dat was niet prettig.
We hebben een zeer geslaagde avond gehad!
luukve .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Mooie tent in de oude Pastou Fabriek. Waar de bediening een vorige keer wat langzaam was, is dat nu goed geregeld en attent.
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Verrassende gerechten, mooi van smaak.
Wij gingen voor meerdere voor- en tussengerechten, om zoveel mogelijk verschillende gerechten te proeven.
josemarchand .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Leuk gedaan, een oude zagerij in stand houden. Maar het betekent ook dat het geluid niet wordt gedempt. Wat best veel lawaai oplevert als het restaurant eenmaal vol is. Dus met een vriendengroep een aanrader maar om met zijn tweeen bij te kletsen zou ik een ander restaurant kiezen.
Aron K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Leuke bediening en lekker eten! De locatie, inrichting en ruimte was gaaf om te zien. Het is zeker een aanrader en ik kom zeker terug!
Eugène K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Helemaal Top ben blij dat ik er weer mocht vertoeven. Heerlijke gerechten en een persoonlijke topbediening. Kan het echt iedereen aanraden.

Eugene Kuisch