De Zaak

Meer informatie over restaurant De Zaak

Jouw recensie over het restaurant De Zaak

jwblueraa .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Restaurant de Zaak: een prima zaak die ik hierbij van harte kan aanbevelen voor mensen die met smaak een fijn avondje uit willen beleven! Wij hebben met ons gezin een uitstekende maaltijd gekregen. De smaak was goed en de borden waren ook netjes opgemaakt. Het bediendend personeel informeert de gasten met deskundig commentaar en geeft ook goede adviezen voor drank die bij de gerechten hoort. Wij hadden voor deze avond een theatervoorstelling geboekt. Speciaal voor deze gasten bieden zij een 'theatermenu' aan die op tijd aangeboden wordt. Conclusie, hier komen wij graag weer.
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij hebben gekozen voor het 5 gangen verassing menu. Dit voor 24 euro p.p. was een geweldige smaak beleving. de sfeer was goed en werden er vriendelijk en goed behandeld door jong personeel.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het 5 gangen bites-arrangement is zeker een aanrader. Lekkere gerechtjes en precies genoeg. Er zat voldoende tijd tussen de gangen zodat je niet te snel vol zit.
hmigchelbrink .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vooral het hoofdgerecht dat was wildzwijnhaas. Zeer vriendelijk personeel.
Alles werd goed uitgelegd. Wij hebben er van genoten. Bedankt
marc M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
prettige ambiance, heerlijk gegeten, zeer vriendelijk en correct personeel, goede prijs kwaliteit verhouding. we hadden beperkt de tijd (helaas) en daar werd keurig rekening mee gehouden!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening, sfeervolle inrichting. Wel wat lawaaiig toen er meerdere tafels bezet waren, akoestiek kan beter.
ben1966 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
5 gangen arrangement voor 24,95 is knap samengesteld. vers en zelfgemaakt, dat proef je. hoeveelheid is ook goed. fraaie inrichting en attente vlotte bediening. aanrader.
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
5-gangen bites menu is een absolute aanrader. Stelt nooit teleur. Vriendelijke bediening.
Kom hier zeer graag. Altijd goed bevallen. Ook als een gerechtje niet helemaal "mijn ding" is
heeft het nog nooit aan de bereiding gelegen.
Maddy H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zaterdagavond samen met mijn partner heerlijk genoten van het 5 gangen verrassingsmenu. Een echte aanrader heerlijke smaken bij elkaar en elk bord was mooi opgemaakt. Wij zullen hier zeker vaker reserveren!
Henri D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Een gezellig eetcafe waar je ook na de maaltijd nog graag natafelt, wat de sfeer extra versterkte was de mooie muziek uit de jaren 60 en 70 wat prima bij de inrichting van dit eetcafe past.
Goed klaargemaakte gerechten en een prettige bediening, komen er zeker nog een keer weer.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Ongeïnteresseerde bediening, droog veel te doorbakken varkenshaas medaillons en een standaard salade dat zonder enige aandacht op tafel wordt gezet. De frites waren lekker, maar geen reden om hier ooit weer te komen.