De Zaak

ben1966 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
5-gangen bites menu is een absolute aanrader. Stelt nooit teleur. Vriendelijke bediening.
Kom hier zeer graag. Altijd goed bevallen. Ook als een gerechtje niet helemaal "mijn ding" is
heeft het nog nooit aan de bereiding gelegen.
Maddy H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zaterdagavond samen met mijn partner heerlijk genoten van het 5 gangen verrassingsmenu. Een echte aanrader heerlijke smaken bij elkaar en elk bord was mooi opgemaakt. Wij zullen hier zeker vaker reserveren!
Henri D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Een gezellig eetcafe waar je ook na de maaltijd nog graag natafelt, wat de sfeer extra versterkte was de mooie muziek uit de jaren 60 en 70 wat prima bij de inrichting van dit eetcafe past.
Goed klaargemaakte gerechten en een prettige bediening, komen er zeker nog een keer weer.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Ongeïnteresseerde bediening, droog veel te doorbakken varkenshaas medaillons en een standaard salade dat zonder enige aandacht op tafel wordt gezet. De frites waren lekker, maar geen reden om hier ooit weer te komen.