De Zaak

Grutstraat 16 7001 BX Doetinchem Nederland Kaart

Over het restaurant De Zaak

In de culinaire hoofdstraat van Doetinchem vind je restaurant De Zaak. Jong en oud, met een groep of gezellig met z'n tweetjes: bij De Zaak kun je terecht voor lunch, diner en borrel. De Zaak verzorgt je tijdens je verblijf met aandacht en een glimlach. Het voornaamste doel is om je te laten genieten!

Op de dinerkaart ontmoeten de klassiekers de hedendaagse culinaire trends. Het culinaire team van De Zaak staat open voor nieuwe ideeën en gaat hier ook actief naar op zoek. Zij streven naar exact de juiste balans tussen toegankelijk, verrassend en eerlijk.

Meer informatie over restaurant De Zaak

Jouw recensie over het restaurant De Zaak

HJ G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Verrassingsmenu 5 gangen gekozen. Helemaal TOP.
Zelfs een( kleine) wijziging in het menu mogelijk.
Goede uitleg bij de gerechten.
Prima!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk gegeten, alleen mag het iets minder zout althans dat vinden wij!!!
L. G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Tijdens een korte vakantie deze "zaak" bezocht.
Vriendelijke bediening. Goede uitleg van de gerechten en de wijn.
Voor de "bites" niks anders dan lof! Heel verrassend!
Claire S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Een super plek om heerlijk te genieten.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We kregen honger tijdens her eten en dorst tijdens het drinken.

Het eten was lekker maar de bediening liet te wensen over. Langzaam, meerdere keren vragen voordat je iets kreeg en we hebben wel 6 verschillende mensen aan tafel gehad.
Katinka W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
prima bediening vriendelijk en correct . heerlijk wijntje we hebben genoten . we komen zeker nog een keer maar dan geen theatermenu meer , iets meer keus alla cart is fijner denk ik
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gerechten op een hele leuke wijze opgediend, een gevarieerde kaart. Zeer vriendelijk personeel met aandacht voor de gast
Kleine minpuntjes, we kregen een tafel boven naast een wand, geen gezellige plek.
We kregen geen drankenkaart, ging allemaal mondeling
Teunis B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten.
We hadden het 5 gangen bites arrangement. Ook de wijnkaart is de moeite waard.
Door de 5.gangen zit je ook rust 2.5 uur aan tafel.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten smaakte heerlijk. Vooraf heb ik aangegeven dat ik een voedselallergie heb voor knolselderij. Hier zou rekening mee gehouden worden. Bij het vleesgerecht ging het mis, ik had gehoord toen ons buurtafeltje het gerecht kreeg dat er een bijgerecht was met oa knolselderij erin. Toen wij het gerecht kregen werd dat niet vermeld er werd alleen gezegd “taartje met vergeten groente”
Toen ik vroeg “zit er knolselderij in” werd mijn bord weer meegenomen . Ik moet er niet aan denken wat ee gebeurd was als ik het niet gehoord had.
Dit is een serieuze misser die niet gemaakt mag worden.
Dat maakt dat ik de service niet als goed kan waarderen.
H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ze hadden het extra gezellig gemaakt voor Valentijn en je kon kiezen voor het Valentijnsmenu. Ook deze keer zat het 5 gangen menu vol verrassingingen met leuke en zeer smakkelijke gerechten.
Andrea S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
We hebben het vijf gangen menu gegeten. Alle gerechten waren heerlijk en mooi op smaak. Perfecte kwaliteit/prijs verhouding! Mooie, bijzondere inrichting. We komen graag terug, succes met het restaurant!
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Kok was ziek waardoor bediening ook de gerechten moest bereiden. Op zich geen probleem, alleen vooraf aangeven dat het langer duurt voordat er iets geserveerd wordt was wel fijn geweest. Dan laat je de klant de keuze. Uiteindelijk na ruim twee uur het hoofdgerecht gekregen en daarbij nog zelf moeten vragen waarom het zo lang duurde. Niet eens een kopje koffie aangeboden gekregen. Wij komen hier niet meer terug. Jammer.
Maciek S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten smaakte erg goed, de porties waren wel fors (ook al leek het niet zo op het eerste gezicht). Voor de prijs waren het zeer goede gerechten. De stoelen zaten wat ongemakkelijk, en de bediening kwam nog erg jong en onervaren over. Anders was het cijfer nog hoger geweest. Zeker een aanrader.
An F.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Heerlijk 5 gangen bites menu gehad! De moeite waar, we komen zeker nog ne keer terug!
Goede kwaliteit eten, fijne bediening!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prettige zaak, vriendelijk en meedenkend personeel. Het 5 gangen Bites menu was een smakelijke verrassing.
E T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wij boekten het theatermenu. De uitleg van het keuzemenu aan tafel, klopte niet helemaal met wat wij op het bord kregen. Daarnaast waren de vis en vlees te gaar gebakken, waardoor het droog was. Ook duurde bediening vrij lang, waardoor we op het eind ons nog moesten haasten om op tijd in het theater te zijn, terwijl we er toch 2 uur voor uit hadden getrokken. Het personeel was wel heel vriendelijk.
E.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Wij kozen voor het 5 bites arrangement. We hebben erg lekker gegeten, complimenten aan de chef. De bediening was wat rommelig maar niet storend. Al met al hebben we een leuke avond gehad.
Mariavenhorst83 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten was heerlijk en er werd uitstekend rekening gehouden met mijn allergieën.
Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader. Wij komen zeker terug.
W. R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ons bezoek was op alle punten zeer geslaagd. We komen daar met plezier teug. De kwaliteit en de bediening waren uitstekend.