De Zaagkoele

Meer informatie over restaurant De Zaagkoele

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zeer uitgebreide lunchkaart, duidelijk meer dan een pannenkoekenrestaurant. Prachtig ingericht. Vriendelijke bediening. Heerlijke cappuccino!
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Terug van weggeweest! Eindelijk op deze plek weer uitstekende pannenkoeken en ook de bediening meer dan top. Vriendelijk, verzorgt en snel. Zeker een aanrader met èchte horecamensen. De pannenkoeken, goed gebakken, stevig en dik en voorzien van goede en royale ingrediënten . ( kwaliteitsspek, geraspte kaas, gember) 2 puntjes van kritiek 1. Maak de kinderpannenkoek in S en M uitvoering, kun je een beetje aanpassen bij een peuter en een kleuter. 2. Geef 100€ uit en maak onmiddellijk een solide traphekje voor het trapgat naar de kinderspeelkelder. Kinderen die vooraf daar gespeeld hebben willen na het eten nog weleens ongezien die kant ophollen......levensgevaarlijk en kan je een faillisement aan claim opleveren. Verder Top!
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Na een dagje fietsen over de hei, besloten we te kijken hoe dit 'nieuwe' restaurant is. Het is altijd een pannenkoekenrestaurant geweest, maar nu met nieuwe eigenaar en inrichting. Het is veel lichter geworden, alleen toch een beetje jammer dat het hoge plafond nu lager is geworden. Een persoon uit ons groepje mist de 'vet spek' pannenkoek die vroeger wel te krijgen was. Verder was de bediening vriendelijk, het zicht op de open keuken prettig en het eten prima! Je hoeft geen pannenkoek te eten, er is nog genoeg anders te bestellen. En na een dag in de buitenlucht komt de grote pannenkoek toch wel op!
Jessica E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Geef mij maar de oude Zaagkoele, die mensen wisten wat sfeer en beleving is. Je herkent niks meer terug van hoe het was, wat erg jammer is want het was zo nostalgisch. Pannenkoeken ver onder de maat. Kan echt niet tippen aan hoe het ooit is geweest. Bediening erg jong en onervaren, moeten nog leren wat gastvrijheid en service is. De laatste jaren liep het wat terug met de Zaagkoele, maar de vorige eigenaar had hart voor de zaak en ook zeker hard gewerkt. Jammer dat dat soort mensen niet een tweede kans verdienen.
Vosse72 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. Deze "nieuwkomer" in Dwingeloo pakt het "ouderwets" goed aan. Prima gastvrije bediening en een leuke gezellige entourage, de open keuken laat zien dat er hard gewerkt voor voor kwaliteit.
Rolf T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Binnen 4 weken voor de 2e keer hier gegeten en we zijn opnieuw verrast. De kaart geeft volop mogelijkheden van pannenkoeken tot heerlijk vlees. De voorgerechten en desserts zijn net even anders waardoor het een genoegen is om hier te eten. Ook het personeel weet hoe het hoort, is attent, vakkundig en zelfs bij grote drukte blijft mijn overzicht houden en aan alle klanten aandacht besteden. En de prijs is ook nog eens zeer acceptabel.
Bleach26 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij de Zaagkoele. Broodje brie en broodje carpaccio. Royaal belegd, en het brood supervers. Daarbij ook nog een puntzak patat. Het smaakte allemaal prima. De wijn en bier is ook goed.
Sascha34 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Leuke locatie, maar niet lekker gegeten. De 'gevulde' pannenkoeken waren niet gaar in het midden, zompig en klef. Het extra ingrediënt, rozijnen, waren los op de pannenkoek gelegd nádat deze al bijna klaar was in plaats van ze mee te bakken, zoals uiteraard de bedoeling is. De bediening kwam diverse keren vragen of het naar wens was, waarop wij zeiden van niet. Daar werd niet adequaat op gereageerd, ze hadden ons een gratis drankje kunnen aanbieden ofzo. Jammer, gemiste kans.
Plokkaar .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Wat een verandering! De Zaagkoele is nu echt van deze tijd.
We hebben een echt lekkere, warme en mooie pannenkoek gegeten. Geweldige keus en ook veel lekkers voor de niet pannenkoekliefhebbers. De inrichting is modern met een hip boerentintje. (fotobehang strozolder). De voorkamer is nog rustiek. Ook leuk.
Voor de kinderen is een speelplek op het terras, maar ook binnen.
Wij komen zeker terug.
Vergeet de oude Zaagkoele en probeer de vernieuwde versie!
Henk788 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Vandaag wezen eten bij pannenkoekenboerderij de Zaagkoele, heerlijke pannenkoeken gegeten. Super voor elkaar, vlotte bediening, niet lang hoeven wachten op het eten
In 1 woord super!!
Anoniem890 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Tijdje terug gegeten bij de Zaagkoele in Dwingeloo. We hadden een biefstuk die heerlijk gemarineerd was en super van smaak en een Wagyu hamburger, ook uitstekend. De pannenkoek met spek viel ook goed in de smaak. Van binnen en buiten is het ontzettend mooi geworden na de verbouwing, mooie open keuken en de bediening is erg klantgericht!
Wel hadden we een hond bij ons die niet mee mocht naar binnen, gelukkig was het weer om buiten te zitten maar anders waren we voorbij gelopen. Verder een echte aanrader.
G-Sleen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vandaag met zijn drieën gegeten, pannenkoek met spek en kaas(?), pannenkoek met spek en champignons en halfgaar gebakken ui, pannenkoek met spek en appel en kaas. Alle drie slecht gebakken niet gaar, vies, smakeloos beslag.Wel excuus gekregen van de ober en de keuken maar zoals hij zelf zei "Al heb je daar niets aan". Ook nog zelf moeten wijzen op een iets te hoge nota.
Al met al geen aanrader.
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Lekkere pannenkoek gegeten in dit onlangs geopende restaurant in prachtig verbouwde boerderij.
Ruime keuze, goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor kinderen speelhoek binnen (met cameratoezicht) en buiten.
Reserveren is aan te raden, wij konden niet voor 19.30 terecht.
Ook sfeervolle aparte ruimte voor een feestje, vergadering of andere besloten bijeenkomst.
Mepal .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Vandaag heerlijke biefstuk gegeten in De Zaagkoele.
Helemaal top!!
De bediening, prijs/kwaliteit zijn dik in orde.
Als wij nog eens in de buurt van Dwingeloo zijn komen wij zeker terug.

Frederiek W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Dit is de beste nieuwkomer van Dwingeloo. Het terras buiten geeft niet alleen een prachtig uitzicht over de brink, maar ook pannenkoeken zijn heerlijk. Grill ziet er overigens ook goed uit.
Het personeel is erg gastvrij, vriendelijk en enthousiast over het nieuw geopende restaurant. Al met al hebben wij een hele fijne middag gehad. De Zaagkoele is een aanwinst voor het dorp!

Tot de volgende keer en veel succes gewenst!
Jennifer W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
In één woord: Subliem!
Qua eten, drinken, entourage, ligging en bediening!

Mijn vriend en ik vinden het absoluut de moeite waard om vaker terug te gaan. Zeker als je van verrassende smaakvolle gerechten houdt, in een sfeervolle omgeving met attente bediening!

De Zaagkoele is een must bij een bezoek aan Dwingeloo, of als je uit de omgeving komt en gewoon nog niet geweest bent.

Veel plezier!
Manon N.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Volledig gerenoveerd, met een mix van oude stijl en moderne stijl. Super mooi geworden en kwaliteit en service erg verbeterd. Nieuw fris team, heel klantvriendelijk en een snelle bediening. Vandaag was de opening, nu al top voor elkaar!! Wij komen zeker terug. Tip: vergeet alle vorige recensies, dat was dus nog van de vorige eigenaar!!! Aanrader! Zowel buiten als binnen kan je heerlijk zitten midden op de Brink in Dwingeloo!
TheMulderFamily .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Een geheel nieuw restaurant, centraal gelegen aan de Brink in Dwingeloo. Wij hebben hier zondag gegeten met ons gezin. Bleek dat het de eerste dag dat ze open waren aangezien er een nieuwe eigenaar in was gekomen die het restaurant volledig heeft gerenoveerd. Het zag er heel netjes uit allemaal en wij konden zo de mooie open keuken inkijken wat de kinderen ook heel interessant vonden. Als voorgerecht hadden wij allebei de carpaccio en de kinderen wilden graag wat brood. De gerechten waren mooi opgemaakt, ze smaakten goed en we kregen ze vlot. Na het voorgerecht hebben de kinderen zich vermaakt in een speelhoek dus wij konden lekker even rustig met z'n tweeën kletsen. Als hoofdgerecht hadden wij een ham, kaas en ananas pannenkoek en een pannekoek de Zaagkoele. De Zaagkoele pannenkoek was een nogal originele pannenkoek, het was namelijk een pannenkoek met ui, saté saus en een gehaktbal. Wij hadden hier nog nooit van gehoord maar hij smaakte verrukkelijk! De kinderen hadden allebei een Nijntje pannenkoek. Al met al hebben wij heerlijk gegeten en ons goed vermaakt. De bediening was erg vriendelijk en correct dus de service was ook erg goed. Wij hebben er niets van gemerkt dat dit hun eerste dag was en wij komen zeker nog eens terug!
Jefeme .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Pannenkoeken restaurant de zaagkoele is overgenomen en wordt verbouwd. De nieuwe eigenaar hoopt u in aanvang van het vakantie seizoen 2016 weer te mogen begroeten met een nieuw team van medewerkers in een nieuwe atmosfeer en heerlijke pannenkoeken!
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Wat is er met de Zaagkoele aan de hand ? Nieuwe jonge mensen die de grondbeginselen nog niet onder de knie hebben? Snel maar dan ook heel snel upgraden anders gaat het helemaal mis. Zonde van eens zo'n goed pannenkoekenhuis. Ten eerste: de pannenkoeken moeten TOP zijn. Dik, stevig, goed belegd, heet en royaal van formaat. Lijkt me logisch en niet eens zo moeilijk. Heb je als specialiteit uitgebakken spek (al jaren) dan moet dat ALTIJD in huis hebben. Ten tweede: pannenkoeken vallen voor velen onder een snelle hap. Dus tempo -en het regent hierover klachten- in bediening en serveren is een must om mensen terug te laten komen. Ten derde: de sfeer mag best wat boers en oubollig zijn maar zorg dan voor een interessante en schone uitdragerij. Mijn eigen ervaring: pannenkoekspecialiteit uitgebakken spek: niet voorradig want te veel werk. Pannenkoeken uiteindelijk flinterdun, zeer matig van smaak (waar lag de kaas?) en zeker zijn geld niet waard. Lang wachten op het eerste drankje en lang wachten op de pannenkoeken. Weinig bezoekers maar toch was iedereen aan het wachten....en schoof iedereen onrustig heen en weer. Pinnen lukte opnieuw niet. Al met al veel en snel werk aan de winkel want ik gun hun een toptent