De Ysbreeker

Weesperzijde 23 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-204681808

Over het restaurant De Ysbreeker

Heerlijke plek aan de Amstel!

Er kan veel in De Ysbreeker. Ontbijten of een koffie meenemen aan onze espressobar, werken aan je laptop met wifi-verbinding of uitgebreid lunchen of dineren, alles kan en met ieder gezelschap. Neem een plekje buiten op hun soms zonnige terras aan de Amstel dat soms juist hét terras voor schaduw is. Alle kranten spellen aan de leestafel. Van de vroege middag tot laat in de avond is De Ysbreeker een plek om een overheerlijke burger te eten of te genieten van verse oesters!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Ysbreeker

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Mooi en goed eten, vriendelijke bediening, jammer van de rennende kinderen van anderen langs ons tafeltje. De gerookte zalm vooraf was heerlijk, doch een klein voorgerecht. De dagvis met geprepareerde biet was heerlijk. Al met al vond ik het net iets te duur voor wat we ervoor kregen qua locatie en eten.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het is in de Ysbreker goed toeven, lekkere borrelhapjes, bijzondere biertjes, goede wijn en mooie gerechten. Service is snel en netjes. Ondanks dat de Ysbreker in de steigers staat, blijft het een bijzondere sfeer. Hopelijk gaan de steigers snel weg en het terras weer open!
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Goed eten, redelijk geprijsd. Vriendelijk en alert personeel, fijn om effe wat te eten voor de show in carré.
Eten wordt mooi gepresenteerd en er is alcoholvrij/arm bier.
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Een iconische locatie gezien de radioprogramma's die ooit hiervandaan werden uitgezonden, bovendien met sfeer en karakter én dichtbij Carré!
Floor 35 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het achterste deel vd Ysbreker is echt totaal sfeerloos. De rest vd Ysbreker ziet er beter uit maar voor het eten zit je volgens mij altijd achterin.
Bediening is goed! Eten ook!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prettige bediening en zeer goed gegeten!!
Op de vrijdagavond is het druk met mensen die komen borrelen na het werk maar dit is niet vervelend in deze ruimte.
Goede witte wijn gedronken bij het visgerecht.
Het toetje, limoen panna cotta, was perfect.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Onlangs hier gegeten. Vanwege allerlei allergieën koos ik een salade als hoofdgerecht. Die heb ik niet opgegeten omdat ik hem niet lekker vond. Vrij snel daarna kwamen er twee mensen na elkaar aan mij vragen wat ik er niet lekker aan vond en wat er beter aan had gekund. Ze luisterden serieus naar mijn aanbevelingen, vonden het heel vervelend voor me en vroegen of ik iets anders wilde eten. Dat heb ik afgeslagen. Ik hoefde de salade niet te betalen en ze hebben voor mij een dessert kunnen regelen dat ik vanwege mijn allergieën wel kon eten. Topservice! Waar kom je dat nog tegen.
Elke R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hoewel gunstig gelegen in een prachtig pand, vertrek ik toch vaak iets teleurgesteld de Ysbreeker. De gerechten op de kaart klinken best aardig - ik had laatst de lamsschenkel met zoete aardappel en prinsessenboon - de smaak en textuur vallen mij vaak tegen. Ook het feit dat wanneer gevraagd wordt naar een glas rode wijn, er geen suggesties worden gedaan maar de huiswijn zonder enige uitleg wordt geserveerd, maakte dat ik enigszins teleurgesteld was. Ik denk dat de Ysbreeker meer in zijn mars heeft dan het nu laat zien!
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellige en prettige plek om te eten. Bediening vroeg op tijd voor nieuw drinken zonder opdringerig te zijn. Wat naar mijn idee erg weinig voor komt in Amsterdam in deze prijsklasse.
Hoofdgerecht was naar wens en nagerecht was meer dan de moeite waard voor een erg nette prijs.
Cathelijne V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goede service, lekker eten. Na het diner werd onze groep steeds groter was geen enkel probleem. Al vaak bij Ysbreeker geweest en zal er ook nog vaak komen.
Else H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
goed eten in een gezellig restaurant vlak bij Carre, voor een betaalbare prijs
wij aten ribeye, hertenrug en tagliatelle. ik wilde graag andere groente bij de hertenrug en dat werd keurig met mij overlegd wat ik dan zou willen.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Prima ontvangst, vriendelijk personeel.
Toen het in de serre fris bleek, werden we zonder problemen naar een andere plek gebracht.
Eten was echt lekker. Prijs kwaliteit is oke.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
hartelijk, gastvrij.
RPaulienA .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk koffie gedronken en taart gegeten. bediening was goed en locatie prima. Met 2 kleine kinderen in een soort aparte ruimte waar ook veel andere kids zaten, dus prima! Ik had in mn reservering gemeld dat het om taart & koffie ging en met 1 kinderstoel. de tafel die voor ons was gereserveerd was volledig opgedekt en zonder kinderstoel, dat was wel een beetje jammer..... Verder prima hoor!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, keurige en zeer attente bediening. Een aandachtspunt zijn de zitplaatsen. Zowel bank als stoelen zitten niet goed en sluiten niet aan op tafel.
Dirck M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gaf aan dat wij niet veel tijd hadden in verband met een voorstelling bij Carré. Ondanks de drukte in de zaak werd er prima met ons rekening gehouden en voordat we het wisten stond de steak prepare op tafel. Rustig kunnen eten koffie daarna en door. Perfect verzorgd en lekker ! Bedankt !
Tjeerd R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Fijne plek, kom er vaak! Ontbijt en lunch zijn mijn favoriete momenten. Zomers perfect terras. Kaart is eenvoudig maar goed.
Semra A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zowel het eten als de service was erg goed. Ik nam de dagschotel; dat was de kabeljauw met aardappeltjes en artisjokken. Dat was echt superlekker. Als dessert nam ik de chocolade truffel terrine, ook echt heerlijk! Ze hebben veel keus qua wijnen wat ook erg prettig is. Ik ga er graag weer heen.
117112ln .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We waren met groep van negen personen, allemaal heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en goede sfeer. Goed prijs/kwaliteitverhouding.
joyce.van.de.vorstenbosch .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het eten vonden we een 8,5 waard, maar omdat we buiten konden zitten en konden genieten van de omgeving, geven we een 9.