De Ysbreeker

Weesperzijde 23 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-204681808

Over restaurant De Ysbreeker

Heerlijke plek aan de Amstel!

Er kan veel in De Ysbreeker. Ontbijten of een koffie meenemen aan onze espressobar, werken aan je laptop met wifi-verbinding of uitgebreid lunchen of dineren, alles kan en met ieder gezelschap. Neem een plekje buiten op hun soms zonnige terras aan de Amstel dat soms juist hét terras voor schaduw is. Alle kranten spellen aan de leestafel. Van de vroege middag tot laat in de avond is De Ysbreeker een plek om een overheerlijke burger te eten of te genieten van verse oesters!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Ysbreeker

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
RPaulienA .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk koffie gedronken en taart gegeten. bediening was goed en locatie prima. Met 2 kleine kinderen in een soort aparte ruimte waar ook veel andere kids zaten, dus prima! Ik had in mn reservering gemeld dat het om taart & koffie ging en met 1 kinderstoel. de tafel die voor ons was gereserveerd was volledig opgedekt en zonder kinderstoel, dat was wel een beetje jammer..... Verder prima hoor!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, keurige en zeer attente bediening. Een aandachtspunt zijn de zitplaatsen. Zowel bank als stoelen zitten niet goed en sluiten niet aan op tafel.
Dirck M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gaf aan dat wij niet veel tijd hadden in verband met een voorstelling bij Carré. Ondanks de drukte in de zaak werd er prima met ons rekening gehouden en voordat we het wisten stond de steak prepare op tafel. Rustig kunnen eten koffie daarna en door. Perfect verzorgd en lekker ! Bedankt !
Tjeerd R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Fijne plek, kom er vaak! Ontbijt en lunch zijn mijn favoriete momenten. Zomers perfect terras. Kaart is eenvoudig maar goed.
Semra A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zowel het eten als de service was erg goed. Ik nam de dagschotel; dat was de kabeljauw met aardappeltjes en artisjokken. Dat was echt superlekker. Als dessert nam ik de chocolade truffel terrine, ook echt heerlijk! Ze hebben veel keus qua wijnen wat ook erg prettig is. Ik ga er graag weer heen.
117112ln .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We waren met groep van negen personen, allemaal heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en goede sfeer. Goed prijs/kwaliteitverhouding.
Joyce.van.de.vorstenbosch .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het eten vonden we een 8,5 waard, maar omdat we buiten konden zitten en konden genieten van de omgeving, geven we een 9.
Jeroen.vanderleer .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Ik heb zelf de hamburger genomen. Goed maar niet bijzonder. De frites erbij waren wel prima gebakken. Mijn vrouw had vis van de dag. Ze was er goed over te spreken. Kinderen hadden de kinderversie van de eerdergenoemde gerechten. Vis prima, burger vind mijn zoon matig. Bediening wst traag. Afruimen na hoofdgerecht had bijvoorbeeld sneller gekund.
Gerardnooter .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Daar het voorgerecht,de Charcuterie van twee Amsterdamse worstmakers voor 2 personen, een behoorlijke hoeveelheid bleek, was de ober zo attent om voor te stellen het hoofdgerecht op te schuiven. Zowel de Tonijn met het geadviseerde rode Loire glas als de Ribey met het Spaanse glas Bobal waren perfect. Ideaal dat alle wijnen per glas te bestellen zijn. Als afronding een Gold Selection westlandse aardbei likeurtje met Weespermop en een espresso. Gezellige vrijdagavond met relaxte overige gasten.
Lottedevries .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was erg lekker en toen wij vertelden dat we om 8 uur ergens moesten zijn, werd hier geweldig rekening mee gehouden! Top service!
Lc2 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was matig, ik had een ribeye besteld en die kwam lauwwarm aan. Dat was iets minder. Het weer was geweldig dus op terras zitten en van de zon genieten was helemaal niet verkeerd. Wij hadden de salade samen met de hoofdgerecht besteld en dat zorgde voor enige vertraging en verwarring in de keuken waardoor wij ruim een uur op het eten moesten wachten. Wij werden wel gecompenseerd met koffie en dessert. Dus dat was weer netjes
Desiree S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Ik vond het personeel erg vriendelijk en er liep genoeg personeel rond. Ik miste wel een bepaalde warmte. Bv door muziek.
Nvandoorn .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Eten is altijd goed bij de Ysbreker. De bediening laat nog wel wat te wensen over. Zijn niet met de klant bezig, maken geen contact, vergeten dingen, waardoor het lang duurt voordat je je bestelling kunt doen. Een beetje meer vriendelijkheid en aandacht voor de klant doet wonderen!
SophieLau .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij werden geholpen door Joost en Sofie. Wat een fijne service. Joost wist precies wat voor biertjes aan te raden en was alert! Zelfs na een opmerking over ons eten heeft Joost dit heel netjes opgelost! Wij komen zeker terug voor de volgende bedrijfsborrel! Bedankt.
Info815 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We zaten - mijn vriendin en ik - binnen aan een tafeltje. De lunch was redelijk (brood met rillette van makreel en koffie/thee). Waarschijnlijk door de slechte akoestiek was het erg rumoerig, veel kabaal en konden we elkaar nauwelijks verstaan. Daarom zijn we ook weer vrij snel weg gegaan.
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Vorig jaar hadden we buiten gegeten, op een prachtige zomeravond. Nu binnen gezeten, groter dan verwacht. Het is er aangenaam, bediening is vriendelijk en goed teamwork zichtbaar.
Heerlijk gegeten, zalm op de huid gegaard met kool. We hadden alle drie iets anders, en ieder was zeer tevreden. Overzichtelijke kaart, leuke wijn-keuze. Kortom bis-bis!
Dvrieze .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Gisteren erg fijn en lekker gegeten bij De Ysbreeker. De kalfswang en rib eye waren echt uitstekend. Sinds tijden niet meer zo'n smaakvolle malse rib eye gegeten. De service was ook zeer goed, de jongedame die ons bediende vroeg netjes na het voorgerecht of we het hoofdgerecht direct wilden of dat we nog even wilden wachten. Ook werd er meerdere keren gevraagd of alles naar wens was, heel netjes!

Een absolute aanrader, wij komen ook graag weer!
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Wij werden bediend door Susanna en vonden dit zo'n spontane en attente service! Top! Heel erg bedankt voor de fijne avond!
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Adequate bediening, snelle service, prima eten, fraaie ambiance voor een zomeravond op het terras. De steak tartare had wat mij betreft op meer traditionele wijze bereid mogen zijn.
Ulbrich .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
De Simmentaler Ribeye was veel te stevig en daardoor niet lekker, wel rood maar een Ribeye hoort mals te zijn!. De tonijn was veel te doorbakken, terwijl er wel degelijk om rosé gevraagd was! Verder geen reactie, van u krijgt een kopje koffie van osn! Het was helaas teleurstellend en om de hoek heb je Loetje, waar je ALTIJD een goede biefstuf geserveerd krijgt.
Jammer