De Ysbreeker

Weesperzijde 23 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-204681808

Over het restaurant De Ysbreeker

Heerlijke plek aan de Amstel!

Er kan veel in De Ysbreeker. Ontbijten of een koffie meenemen aan onze espressobar, werken aan je laptop met wifi-verbinding of uitgebreid lunchen of dineren, alles kan en met ieder gezelschap. Neem een plekje buiten op hun soms zonnige terras aan de Amstel dat soms juist hét terras voor schaduw is. Alle kranten spellen aan de leestafel. Van de vroege middag tot laat in de avond is De Ysbreeker een plek om een overheerlijke burger te eten of te genieten van verse oesters!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Ysbreeker

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
chris P.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Onlangs hier gegeten. Vanwege allerlei allergieën koos ik een salade als hoofdgerecht. Die heb ik niet opgegeten omdat ik hem niet lekker vond. Vrij snel daarna kwamen er twee mensen na elkaar aan mij vragen wat ik er niet lekker aan vond en wat er beter aan had gekund. Ze luisterden serieus naar mijn aanbevelingen, vonden het heel vervelend voor me en vroegen of ik iets anders wilde eten. Dat heb ik afgeslagen. Ik hoefde de salade niet te betalen en ze hebben voor mij een dessert kunnen regelen dat ik vanwege mijn allergieën wel kon eten. Topservice! Waar kom je dat nog tegen.
Elke R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hoewel gunstig gelegen in een prachtig pand, vertrek ik toch vaak iets teleurgesteld de Ysbreeker. De gerechten op de kaart klinken best aardig - ik had laatst de lamsschenkel met zoete aardappel en prinsessenboon - de smaak en textuur vallen mij vaak tegen. Ook het feit dat wanneer gevraagd wordt naar een glas rode wijn, er geen suggesties worden gedaan maar de huiswijn zonder enige uitleg wordt geserveerd, maakte dat ik enigszins teleurgesteld was. Ik denk dat de Ysbreeker meer in zijn mars heeft dan het nu laat zien!
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellige en prettige plek om te eten. Bediening vroeg op tijd voor nieuw drinken zonder opdringerig te zijn. Wat naar mijn idee erg weinig voor komt in Amsterdam in deze prijsklasse.
Hoofdgerecht was naar wens en nagerecht was meer dan de moeite waard voor een erg nette prijs.
Else H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
goed eten in een gezellig restaurant vlak bij Carre, voor een betaalbare prijs
wij aten ribeye, hertenrug en tagliatelle. ik wilde graag andere groente bij de hertenrug en dat werd keurig met mij overlegd wat ik dan zou willen.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Prima ontvangst, vriendelijk personeel.
Toen het in de serre fris bleek, werden we zonder problemen naar een andere plek gebracht.
Eten was echt lekker. Prijs kwaliteit is oke.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
hartelijk, gastvrij.
RPaulienA .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk koffie gedronken en taart gegeten. bediening was goed en locatie prima. Met 2 kleine kinderen in een soort aparte ruimte waar ook veel andere kids zaten, dus prima! Ik had in mn reservering gemeld dat het om taart & koffie ging en met 1 kinderstoel. de tafel die voor ons was gereserveerd was volledig opgedekt en zonder kinderstoel, dat was wel een beetje jammer..... Verder prima hoor!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, keurige en zeer attente bediening. Een aandachtspunt zijn de zitplaatsen. Zowel bank als stoelen zitten niet goed en sluiten niet aan op tafel.
Dirck M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gaf aan dat wij niet veel tijd hadden in verband met een voorstelling bij Carré. Ondanks de drukte in de zaak werd er prima met ons rekening gehouden en voordat we het wisten stond de steak prepare op tafel. Rustig kunnen eten koffie daarna en door. Perfect verzorgd en lekker ! Bedankt !
Tjeerd R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Fijne plek, kom er vaak! Ontbijt en lunch zijn mijn favoriete momenten. Zomers perfect terras. Kaart is eenvoudig maar goed.
Semra A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zowel het eten als de service was erg goed. Ik nam de dagschotel; dat was de kabeljauw met aardappeltjes en artisjokken. Dat was echt superlekker. Als dessert nam ik de chocolade truffel terrine, ook echt heerlijk! Ze hebben veel keus qua wijnen wat ook erg prettig is. Ik ga er graag weer heen.
117112ln .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We waren met groep van negen personen, allemaal heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en goede sfeer. Goed prijs/kwaliteitverhouding.
joyce.van.de.vorstenbosch .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het eten vonden we een 8,5 waard, maar omdat we buiten konden zitten en konden genieten van de omgeving, geven we een 9.
jeroen.vanderleer .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Ik heb zelf de hamburger genomen. Goed maar niet bijzonder. De frites erbij waren wel prima gebakken. Mijn vrouw had vis van de dag. Ze was er goed over te spreken. Kinderen hadden de kinderversie van de eerdergenoemde gerechten. Vis prima, burger vind mijn zoon matig. Bediening wst traag. Afruimen na hoofdgerecht had bijvoorbeeld sneller gekund.
gerardnooter .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Daar het voorgerecht,de Charcuterie van twee Amsterdamse worstmakers voor 2 personen, een behoorlijke hoeveelheid bleek, was de ober zo attent om voor te stellen het hoofdgerecht op te schuiven. Zowel de Tonijn met het geadviseerde rode Loire glas als de Ribey met het Spaanse glas Bobal waren perfect. Ideaal dat alle wijnen per glas te bestellen zijn. Als afronding een Gold Selection westlandse aardbei likeurtje met Weespermop en een espresso. Gezellige vrijdagavond met relaxte overige gasten.
lottedevries .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was erg lekker en toen wij vertelden dat we om 8 uur ergens moesten zijn, werd hier geweldig rekening mee gehouden! Top service!
lc2 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was matig, ik had een ribeye besteld en die kwam lauwwarm aan. Dat was iets minder. Het weer was geweldig dus op terras zitten en van de zon genieten was helemaal niet verkeerd. Wij hadden de salade samen met de hoofdgerecht besteld en dat zorgde voor enige vertraging en verwarring in de keuken waardoor wij ruim een uur op het eten moesten wachten. Wij werden wel gecompenseerd met koffie en dessert. Dus dat was weer netjes
Desiree S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Ik vond het personeel erg vriendelijk en er liep genoeg personeel rond. Ik miste wel een bepaalde warmte. Bv door muziek.
Nvandoorn .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Eten is altijd goed bij de Ysbreker. De bediening laat nog wel wat te wensen over. Zijn niet met de klant bezig, maken geen contact, vergeten dingen, waardoor het lang duurt voordat je je bestelling kunt doen. Een beetje meer vriendelijkheid en aandacht voor de klant doet wonderen!