De Ysbreeker

Weesperzijde 23 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-204681808

Over het restaurant De Ysbreeker

Heerlijke plek aan de Amstel!

Er kan veel in De Ysbreeker. Ontbijten of een koffie meenemen aan onze espressobar, werken aan je laptop met wifi-verbinding of uitgebreid lunchen of dineren, alles kan en met ieder gezelschap. Neem een plekje buiten op hun soms zonnige terras aan de Amstel dat soms juist hét terras voor schaduw is. Alle kranten spellen aan de leestafel. Van de vroege middag tot laat in de avond is De Ysbreeker een plek om een overheerlijke burger te eten of te genieten van verse oesters!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Ysbreeker

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
heikoop1 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening, mooie snelheid van de nieuwe gang, relaxte sfeer in restaurant, zeer smakelijke gerechten. Zeker een aanrader.
De tafel van Jules V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Voor de lunch op zaterdag 15 april geweest. Een niet al te druk tijdstip, 13.00, waar onze tafel gereserveerd stond. Tijdens het bekijken van het menu vroeg men of wij een tafel aan het raam wilden hebben omdat deze tafel beschikbaar kwam. Zeer attent van de bediening, die op alle fronten uitmuntend was. Voorkomend, niet opdringerig en zeer klantgericht. Hier zie je dat er vanuit het management veel aandacht aan is besteed met als resultaat een zeer gastvrij en blij gevoel voor de klanten.
Vervolgens een heerlijke asperge salade gegeten met een voortreffelijke oester als amuse. Een heerlijk glaasje huiswijn maakte het lunchen tot een zeer geslaagde middag. Absoluut een aanrader en niet alleen voor de lunch en een zeer groot compliment aan de bedienende crew!
Evert-Jan H.
Zeer attente en vriendelijke bediening in een mooie zaak. Uitstekend lunchgerecht genoten.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Mooie ambiance, op ons verzoek tafel aan het raam met uitzicht over de Amstel ????
Service en eten prima, kortom heerlijk gelunchd!
Inez H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Met een groep gegeten, bediening ging rommelig maar wel vriendelijk. Eten was uitstekend. Omdat de service wat rommelig ging werd een fles wijn van de rekening gehaald, zeer attent!
peterhaaster .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prachtige lokatie, mooie zaak. Bediening vriendelijk maar rommelig. Prima gegeten, aberdeen angus ribeye met bearnaise saus. Goed vlees, lekkere bearnaise.
Lekkere ongefilterde huiswijn!
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Afgelopen vrijdag hier met 4 personen gegeten, alvorens naar Carré te gaan. Ideale loopafstand daarvoor! We bestelden alle vier een ander hoofdgerecht, maar de reacties waren van gelijke aard: het eten is niet slecht, maar het is allemaal wat flauw en niet erg smaakvol. Prijs/kwaliteit is daarbij niet goed in balans. Verder wel vriendelijke bediening.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Prina eetcafe. Aardig personeel.
Lrene T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Een druk restaurant ook heel groot daar moet je van houden, tafeltjes vlak bij elkaar. De smaken waren niet in balans, een restaurant meer een cafe, voor snelle hippe mensen, geen rustig intiem restaurant
Narda W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Fantastische plek, heerlijk eten en altijd weer leuk personeel!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Ideale plek om ontspannen te eten voorafgaand aan Carre-bezoek. Een muziekje zou van mij wel mogen.
Isabella M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening ook super! Zeker een aanrader. Ook het restaurant zelf is heel mooi en sfeervol. We komen hier altijd erg graag.
Groetjes B en G
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vriendelijke bediening.
Ik had de hamburger. Smaakte goed maar niks bijzonders.. had wat meer van gemaakt kunnen worden.
Andere gasten hadden de kip en vonden die superlekker.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Mooi en goed eten, vriendelijke bediening, jammer van de rennende kinderen van anderen langs ons tafeltje. De gerookte zalm vooraf was heerlijk, doch een klein voorgerecht. De dagvis met geprepareerde biet was heerlijk. Al met al vond ik het net iets te duur voor wat we ervoor kregen qua locatie en eten.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het is in de Ysbreker goed toeven, lekkere borrelhapjes, bijzondere biertjes, goede wijn en mooie gerechten. Service is snel en netjes. Ondanks dat de Ysbreker in de steigers staat, blijft het een bijzondere sfeer. Hopelijk gaan de steigers snel weg en het terras weer open!
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Goed eten, redelijk geprijsd. Vriendelijk en alert personeel, fijn om effe wat te eten voor de show in carré.
Eten wordt mooi gepresenteerd en er is alcoholvrij/arm bier.
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Een iconische locatie gezien de radioprogramma's die ooit hiervandaan werden uitgezonden, bovendien met sfeer en karakter én dichtbij Carré!
Floor 35 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het achterste deel vd Ysbreker is echt totaal sfeerloos. De rest vd Ysbreker ziet er beter uit maar voor het eten zit je volgens mij altijd achterin.
Bediening is goed! Eten ook!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prettige bediening en zeer goed gegeten!!
Op de vrijdagavond is het druk met mensen die komen borrelen na het werk maar dit is niet vervelend in deze ruimte.
Goede witte wijn gedronken bij het visgerecht.
Het toetje, limoen panna cotta, was perfect.