De Ysbreeker

Weesperzijde 23 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-204681808

Over het restaurant De Ysbreeker

Heerlijke plek aan de Amstel!

Er kan veel in De Ysbreeker. Ontbijten of een koffie meenemen aan onze espressobar, werken aan je laptop met wifi-verbinding of uitgebreid lunchen of dineren, alles kan en met ieder gezelschap. Neem een plekje buiten op hun soms zonnige terras aan de Amstel dat soms juist hét terras voor schaduw is. Alle kranten spellen aan de leestafel. Van de vroege middag tot laat in de avond is De Ysbreeker een plek om een overheerlijke burger te eten of te genieten van verse oesters!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Ysbreeker

Maandag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Marjolijn L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Eten van geode kwaliteit. Service was erg vriendelijk en correct. Lekker terras!
BERNARD V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Geweldige locatie met prachtig groot terras aan de Amstel. Eten is boven gemiddeld ... erg goed dus en de bediening alleraardigst en attent. Ondanks de drukte loopt alles op rolletjes en erg snel.
dorine W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Een fijne omgeving, attent personeel, lekker eten, prettige prijs-kwaliteit verhouden: kortom De Ysbreeker is altijd goed voor een geslaagd avondje buiten de deur eten!
Gusta K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten op een heel leuk druk terras aan de Amstel.
We hebben een superlunch gehad , erg vriendelijke bediening, uitstekende huiswijn en heerlijk eten
Audrey G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Leuk restaurant, fijne locatie! Heerlijk terras. Vriendelijke bediening! Menukaart divers, genoeg keuze! Eten was ontzettend lekker! Escargot top! Hamburger en patat heerlijk, niet massaal en de tartaar steak ook heel goed! Prijs is prima!
Liza H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening. Het was erg druk dus we moesten best even wachten en ons best doen de bediening te seinen dat we wilden bestellen. Verder helemaal top, heel fijn!
Christian W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prima service, ietwat gehaast en chaotisch.
Locatie is bijzonder sfeervol. Kwaliteit van gerechten prima. Prijs kwaliteit verhouding in orde.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijke oesters !!!! Het hele gezelschap was dik tevreden 8 plus ????????
Vivian T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Prima plek om met een groterof kleiner gezelschap te zitten. Ik ben hier al vaker geweest. De bediening is snel en vriendelijk en het eten heel lekker.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk eten op een mooie en sfeervolle locatie. Gezellig met familie aan een ronde tafel kunnen zitten. Vriendelijke bediening
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We waren met een gezelschap van 11 personen en de bediening speelde hier goed op in. De meeste gerechten waren uitstekendvan kwaliteit. De huiswijn is prima en betaalbaar, de andere wijnen zijn wat aan de prijzige kant voor een locatie als deze.
heikoop1 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Uitstekende avond in dit zeer fraaie bedrijf, goede accurate bediening met veel kennis en kunde. Rustig tempo met voldoende tijd voor de tafelgenoten. Komen zeker terug...
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening, mooie snelheid van de nieuwe gang, relaxte sfeer in restaurant, zeer smakelijke gerechten. Zeker een aanrader.
De tafel van Jules V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Voor de lunch op zaterdag 15 april geweest. Een niet al te druk tijdstip, 13.00, waar onze tafel gereserveerd stond. Tijdens het bekijken van het menu vroeg men of wij een tafel aan het raam wilden hebben omdat deze tafel beschikbaar kwam. Zeer attent van de bediening, die op alle fronten uitmuntend was. Voorkomend, niet opdringerig en zeer klantgericht. Hier zie je dat er vanuit het management veel aandacht aan is besteed met als resultaat een zeer gastvrij en blij gevoel voor de klanten.
Vervolgens een heerlijke asperge salade gegeten met een voortreffelijke oester als amuse. Een heerlijk glaasje huiswijn maakte het lunchen tot een zeer geslaagde middag. Absoluut een aanrader en niet alleen voor de lunch en een zeer groot compliment aan de bedienende crew!
Evert-Jan H.
Zeer attente en vriendelijke bediening in een mooie zaak. Uitstekend lunchgerecht genoten.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Mooie ambiance, op ons verzoek tafel aan het raam met uitzicht over de Amstel ????
Service en eten prima, kortom heerlijk gelunchd!
Inez H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Met een groep gegeten, bediening ging rommelig maar wel vriendelijk. Eten was uitstekend. Omdat de service wat rommelig ging werd een fles wijn van de rekening gehaald, zeer attent!
peterhaaster .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prachtige lokatie, mooie zaak. Bediening vriendelijk maar rommelig. Prima gegeten, aberdeen angus ribeye met bearnaise saus. Goed vlees, lekkere bearnaise.
Lekkere ongefilterde huiswijn!
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Afgelopen vrijdag hier met 4 personen gegeten, alvorens naar Carré te gaan. Ideale loopafstand daarvoor! We bestelden alle vier een ander hoofdgerecht, maar de reacties waren van gelijke aard: het eten is niet slecht, maar het is allemaal wat flauw en niet erg smaakvol. Prijs/kwaliteit is daarbij niet goed in balans. Verder wel vriendelijke bediening.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Prina eetcafe. Aardig personeel.
Lrene T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Een druk restaurant ook heel groot daar moet je van houden, tafeltjes vlak bij elkaar. De smaken waren niet in balans, een restaurant meer een cafe, voor snelle hippe mensen, geen rustig intiem restaurant