De Ysbreeker

Weesperzijde 23 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-204681808

Over het restaurant De Ysbreeker

Heerlijke plek aan de Amstel!

Er kan veel in De Ysbreeker. Ontbijten of een koffie meenemen aan onze espressobar, werken aan je laptop met wifi-verbinding of uitgebreid lunchen of dineren, alles kan en met ieder gezelschap. Neem een plekje buiten op hun soms zonnige terras aan de Amstel dat soms juist hét terras voor schaduw is. Alle kranten spellen aan de leestafel. Van de vroege middag tot laat in de avond is De Ysbreeker een plek om een overheerlijke burger te eten of te genieten van verse oesters!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Ysbreeker

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Ysbreeker

Wilco K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goed gegeten en prettig bediend. Gingen snel nog wat eten voor een voorstelling, hebben dit ook direct bij aankomst aangegeven. De dame in de bediening kwam ons halverwege er op attenderen dat we op schema lagen en dat het helemaal goed ging. Dit vond ik erg netjes. Bediening algemeen is correct en vriendelijk. Het eten was ook prima in verhouding tot wat je er voor betaald.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten.
kc_proever C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Kon snel verhuizen naar tafel aan voorkant. Stoel kan wat comfortabeler op de oneffen grond. Hamburger kan iets malser. Friet is goed. Tonijn voorgerecht goed. Kabeljauw hoofdgerecht goed Bij bestellen nagerecht duurt lang vanwege drukte.
carolien B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was druk op het terras. Desalniettemin hartelijke en snelle bediening. Eten prima. Prijs kwaliteit dik in orde en locatie terras super. Hier komen we terug !
Karel G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijk personeel, goede sfeer. We zaten op het terras, maar het was heerlijk rustig. Vlotte bediening, en lekkere (vegetarische) gerechten voor een zeer schappelijke prijs. Een aanrader, omrijder en onthouder. Wij komen zeker nog eens terug.
Giorgio M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Very nice place
Frances V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Mooie brasserie-achtige tent, goed gevuld op een vrijdagavond. Bediening is snel, vriendelijk en informeel. Eten voldeed helaas niet echt aan onze verwachtingen. Dat zit 'm in de prijs /kwaliteit /kwantiteit verhouding. Het pannetje mosselen was aan de zuunige kant gevuld, de salade smaakte erg bitter, en de chili miste pit.
Gadnaam G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was lekker met verrassende elementen (papadum bijvoorbeeld). De bediening was vlot en attent: wij (beduidend ouder dan de gemiddelde yuppen en dinkies waar de grote zaak al vrijwel vol mee zat) werden al naar het rustiger achterdeel geleid, en toen we met z'n vieren vroegen of we aan een nog iets rustiger tafeltje (dat al gereserveerd en voor vijf personen gedekt was), was dat geen probleem en werd een en ander vlot aangepast/omgewisseld.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De bediening was er meer niet dan wel om alles moest worden gevraagd soms meerdere keren. De rekening kwam pas nadat we eindelijk maar eens op stonden.

We zijn hier beter gewend.
haraldbresser .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten, kabeljauwrug en terrine van choloclade en truffel een aanrader. Goeie bediening en lekkere huiswijn (Ysbreeker Wit).
Silvia W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gisteravond hier gegeten maar helaas was het hoofdgerecht (beide vlees) niet wat we er van verwacht hadden. De Ribeye bestond vooral uit veel vet en weinig vlees. Frietjes waren heerlijk! De sfeer goed en bediening ook goed en vriendelijk.
LC B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijke terras op zomerse avond, en leuke menu! Hamburger met friet was goed...Vriendelijke service -- ik kom zeker weer terug.
Sipko D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Geweldig leuke plek aan de Amstel, bijzonder goed eten. De enige reden om er nooit weer te komen is dat er complete kippen op het menu staan, die ze met de poten er nog aan serveren. Alleen de kop is er al afgehakt. Na het serveren knippen ze de poten aan tafel er af, waarna je de slacht kunt afmaken! In een woord gruwelijk smerig. Je hoeft dat zelf niet te bestellen maar als de tafel naast je er gek genoeg voor is dan vergaat alle eetlust je onmiddellijk. Bizar wie dat bedenkt, je waant je in een slachterij in Barneveld. Echt nooit weer naar de IJsbreeker!
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, mooi visgerecht van heilbot buiten de kaart om. Mooie witte wijn [Black label] erbij super combinatie.Heilbot had fijne smaak en mooie garing. lekker met zeekraal en pompoen slierten en saus. Ook de nagerechten [ frambozen crumble, hango en cheescake] waren heerlijk. Vriendelijke bediening. Aanrader!!!
anonymox B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Fijne avond gehad, de tonijn tataki was heerlijk en verrassend! Ossenhaas was mooi en de wijn die werd aangeraden paste er goed bij. Bediening was erg attent en kundig
kc_proever C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ribeye was goed; Mosselen was goed en Ossenhaas was iets te flauw. Bediening snel. Aan eind vergeten karaaf water te geven.
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Great service.
Marjolijn L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Eten van geode kwaliteit. Service was erg vriendelijk en correct. Lekker terras!
BERNARD V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Geweldige locatie met prachtig groot terras aan de Amstel. Eten is boven gemiddeld ... erg goed dus en de bediening alleraardigst en attent. Ondanks de drukte loopt alles op rolletjes en erg snel.
dorine W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Een fijne omgeving, attent personeel, lekker eten, prettige prijs-kwaliteit verhouden: kortom De Ysbreeker is altijd goed voor een geslaagd avondje buiten de deur eten!