De Ysbreeker

Weesperzijde 23 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-204681808

Over het restaurant De Ysbreeker

Heerlijke plek aan de Amstel!

Er kan veel in De Ysbreeker. Ontbijten of een koffie meenemen aan onze espressobar, werken aan je laptop met wifi-verbinding of uitgebreid lunchen of dineren, alles kan en met ieder gezelschap. Neem een plekje buiten op hun soms zonnige terras aan de Amstel dat soms juist hét terras voor schaduw is. Alle kranten spellen aan de leestafel. Van de vroege middag tot laat in de avond is De Ysbreeker een plek om een overheerlijke burger te eten of te genieten van verse oesters!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Ysbreeker

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Ysbreeker

Kathleen S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De bediening was zeer vriendelijk en accuraat. Er staan leuke gerechten op de kaart. Het hoofdgerecht was niet echt warm. Dat was jammer! Voor het doel waar we voor waren was het prima. Even een snelle hap voor het theater.
Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Leuke sfeer en gevarieerde lunchkaart met warme maaltijden, broodjes etc.. Mooi uitzicht op de Amstel. Prima service en aardig personeel..
hlambs .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Duurde best lang voordat we een drankje konden bestellen. Volgens mij is dat de winst voor de horeca. laten ze best liggen.
Benne H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Lekker en goed eten. Bediening matig: veel bediening in het restaurant maar eerder druk met elkaar dan met klanten. Moeizaam contact te maken. Twee keer om bestelde drank moeten vragen. Besteld brood is nooit aangekomen.....
j.a.bergstra B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Prijs-kwalitet verhouding werkelijk uitstekend. Rustig (maandagavond) en gezellig. Maaltijd uitstekend. Bediening heel vlot en vriendelijk.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben genoten van de bediening, servicegericht en grappig zonder te veel aanwezig te zijn. Ze snapten alle3 de sfeer aan onze tafel en hebben het er nog leuker op gemaakt!
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker eten, zeer goede service voor een prima prijs!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij De Ysbreeker.
Zeer vriendelijke en betrokken bediening.
Eten was zeer goed,, net als de witte huiswijn.
Zeker aan te raden, wat ons betreft.
Wilco K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goed gegeten en prettig bediend. Gingen snel nog wat eten voor een voorstelling, hebben dit ook direct bij aankomst aangegeven. De dame in de bediening kwam ons halverwege er op attenderen dat we op schema lagen en dat het helemaal goed ging. Dit vond ik erg netjes. Bediening algemeen is correct en vriendelijk. Het eten was ook prima in verhouding tot wat je er voor betaald.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten.
kc_proever C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Kon snel verhuizen naar tafel aan voorkant. Stoel kan wat comfortabeler op de oneffen grond. Hamburger kan iets malser. Friet is goed. Tonijn voorgerecht goed. Kabeljauw hoofdgerecht goed Bij bestellen nagerecht duurt lang vanwege drukte.
carolien B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was druk op het terras. Desalniettemin hartelijke en snelle bediening. Eten prima. Prijs kwaliteit dik in orde en locatie terras super. Hier komen we terug !
Karel G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijk personeel, goede sfeer. We zaten op het terras, maar het was heerlijk rustig. Vlotte bediening, en lekkere (vegetarische) gerechten voor een zeer schappelijke prijs. Een aanrader, omrijder en onthouder. Wij komen zeker nog eens terug.
Giorgio M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Very nice place
Frances V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Mooie brasserie-achtige tent, goed gevuld op een vrijdagavond. Bediening is snel, vriendelijk en informeel. Eten voldeed helaas niet echt aan onze verwachtingen. Dat zit 'm in de prijs /kwaliteit /kwantiteit verhouding. Het pannetje mosselen was aan de zuunige kant gevuld, de salade smaakte erg bitter, en de chili miste pit.
Gadnaam G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was lekker met verrassende elementen (papadum bijvoorbeeld). De bediening was vlot en attent: wij (beduidend ouder dan de gemiddelde yuppen en dinkies waar de grote zaak al vrijwel vol mee zat) werden al naar het rustiger achterdeel geleid, en toen we met z'n vieren vroegen of we aan een nog iets rustiger tafeltje (dat al gereserveerd en voor vijf personen gedekt was), was dat geen probleem en werd een en ander vlot aangepast/omgewisseld.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De bediening was er meer niet dan wel om alles moest worden gevraagd soms meerdere keren. De rekening kwam pas nadat we eindelijk maar eens op stonden.

We zijn hier beter gewend.
haraldbresser .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten, kabeljauwrug en terrine van choloclade en truffel een aanrader. Goeie bediening en lekkere huiswijn (Ysbreeker Wit).
Silvia W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gisteravond hier gegeten maar helaas was het hoofdgerecht (beide vlees) niet wat we er van verwacht hadden. De Ribeye bestond vooral uit veel vet en weinig vlees. Frietjes waren heerlijk! De sfeer goed en bediening ook goed en vriendelijk.
LC B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijke terras op zomerse avond, en leuke menu! Hamburger met friet was goed...Vriendelijke service -- ik kom zeker weer terug.