De Wouwse Wereld

• Af te huren , Terras
Erg voordelig
KJGGP .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten in de Wouwse Wereld. Twee grote verse in roomboter gebakken tongscharren als daghap. En vriendin een heerlijke mixed grill. Dit blijft voor ons toch een van onze favoriete restaurants. Zeker in nu we in de zomer lekker buiten op het terras kunnen zitten.
Perry E.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Een bijzondere avond gehad. Heerlijk gegeten. Goede portionering. lekkere wijn.
het slotstuk de omelet siberiën was super. lekker samen, romantisch genieten van het schuim, ijs en grand marnier. het werd al vlammend opgediend. dit alles tot in de puntjes verzorgd door een bijzonder aardige en voorkomende jonge man waar je vanaf kon lezen dat die ook leuk vind wat hij doet. het was top. we gaan er zeker vaker eten. Misschien ook eens tussendoor voor de daghap. of je nu thuis eten klaarmaakt of voor een schijntje lekker kunt eten, dan is er het met de daghap ook gezellig, lijkt mij. de entourage is precies goed. Niet te drukke indeling van het restaurant. precies goede lichtsterkte. niemand die op je vingers zit te kijken.
Susanvt .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
De prijs-kwaliteitverhouding is niet in balans. Kwaliteit van de geserveerde gerechten was op een aantal punten. Zoals de carpaccio van supermarktkwaliteit, kreeftensoep met alleen garnaaltjes erin.
Jolandab1 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Eten begon heel erg goed. Bij het dessert ging het aardig fout. De koffie met lekkernijen bestond uit heel veel bittere chocolade mousse, ijs en chocoladecake. Daar moet nog aan gewerkt worden. Voor de rest top.
Alphons P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Wij hebben er al regelmatig gegeten en het eten is er altijd prima in orde!
Zeker de Daghap door de weeks kunnen we aanraden (is ook zeer voordelig, namelijk maar 10 euro voor een menu) en het is elke week weer iets anders.

De sfeer is ook erg gezellig altijd met goed personeel.
Kortom: Echt een aanrader!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Gisteravond ben ik samen met m'n dochter een hapje gaan eten bij de Wouwse Wereld. We waren aangenaam verrast, zowel over het eten, de service, als de rekening. Mijn dochter had een heerlijke visduet, kabeljauw met gamba's, en ik heb de mixed grill besteld. Deze keer geen miezerig stokje aangeregen stukjes vlees, nee, lekker sappig malse biefstuk, afgewisseld met kalfs- en varkenshaas. Bijzonder garnituur (salade in een glaasje bijvoorbeeld), alles lekker vers. Het toetje wat m'n dochter bestelde was een chocoladeDROOM: brownies, heerlijk chocoladeijs etc., en ik had koffie Wouwse wereld, een onnavolgbare ijskoffie waarin o.a. Limoncello. En de rekening? We waren met z'n tweetjes 57 euries kwijt, zonder wijn uiteraard, want daar hadden we gisteren geen van beide zin in. Onze complimenten Wouwse Wereld !
Sanne en Lisette
CProvily .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014

Op kerstavond met hele gezin gereserveerd na eerste goede ervaring.
Wat was dit een afknapper.
Slechte ontvangst bij binnenkomst.
Bij maken keuze gevraagd of wijn arrangement mogelijk was er werd gezegd geen probleem.
Voorgerecht van garnalen en Kreeft was de kreeften schaar koud en papperig leek uit de koeling te komen.
De geserveerde witte wijn was muffig bij geur.
De soep was redelijk te doen.
De spoom leek in de verste verte niet op een spoom.
Bij de soep werd geen bijbehorende wijn geschonken.
Bij het hoofdgerecht een glas rode wijn van bedenkelijke kwaliteit en dat was het wijn arrangement .
Het dessert werd verkeerd uitgeserveerd en na opmerking snel gewisseld. De chocolade mousse was er bitter van smaak vonden alle tafelgenoten
Tijdens de maaltijd werd er in andere zaal bij bar door gasten gerookt. Na opmerkingen werd aangeven dat de deur zou worden dichtgedaan en even later werd verteld dat de rokers buiten gingen staan.
Bij afsluiting werd een koffie voor een tafelgenoot vergeten.
De bediening bestond uit één persoon en kon het in totaal niet aan. Halfweg hebben we opmerking gemaakt dat het wel wat vlotter mocht en of we nog wat te drinken konden krijgen.
Deze speciale avond voor ons gezin is hiermee volledig in het water gevallen.
Voor ons geen wouwse wereld meer.
CProvily .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Voor eerste maal diner voor twee genoten.
Bediening was goed en eten was ruim voldoende en van goede kwaliteit.
Hebben fles rode wijn bij eten besteld en door de chef laten adviseren.
Was niet de goedkoopste fles maar wel in de roos. Paste goed bij het hoofdgerecht. Is een rustige en klassieke lokatie.
Recensie geschreven door Cees Provily
Lydi D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Gistern heerlijk gezeten en gegeten op het terras.
Driegangen-menu met zalm op toast, ossenhaas en een dama blanche als toetje. Tot onze verrassing kregen we ook nog een spoom tussen de gerechten door van sinaasappelijs.
Ook de bediening van de beide heren was prima.
Kortom: Echt een aanrader!!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Voor het eerst hier gegeten. Van buiten leek het een eenvoudige bistro, maar binnen was het erg sfeervol. De bediening - een student - was uiterst vriendelijk hulpvaardig netjes en professioneel. Het eten zag er fantastisch verzorgd uit en smaakte idem. Ook leuk dat er tussendoor amuses worden geserveerd. Het enige nadeel, maar dat zal persoonlijk zijn, is dat ik later een bak zag staan met levende kreeften. Daar ik nog steeds niet beter weet dat deze dieren een pijnlijke dood tegemoet gaan (tenzij men eerst met elektrocutie werkt) zou het voor mij een reden zijn om niet terug te gaan naar dit verder superrestaurant.