De Woude

Meer informatie over restaurant De Woude

Jouw recensie over het restaurant De Woude

iensbert .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Eetcafe sate 16.50 , vegetarische taco daghap 19.50, twee huiswijn a 4.50 en 2 huiswijn a 4,75.
Totaal 55 euro.
Lekker gegeten en gedronken.
We zouden zeker nog eens terugkomen als de prijzen naar het niveau eetcafe worden aagepast.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Nou ik moet zeggen, had er geen vertrouwen in "Eetcafé". Maar wat waren we verbaasd. Uitstekende bediening, attent en zeer vriendelijk. Zelf toen het begon te spetteren werd alles uit de kast getrokken om de gasten het naar de zin te maken. Dan de lunch, primakaart en zelfs dag menu's. Wij bestelden een waldorfsalade, die beter een geitenkaas met walnoten en honing hadden kunnen noemen want de kenmerken knolselderij, appel en ananas was ver te zoeken, maar de kwaliteit en smaak van deze salade was uitstekend. Ook een tomatensoep en een balgehakt met brood was vers en van een hoog niveau op smaak en presentatie, wat je van een café echt niet zou verwachten. Dus heerlijk geluncht en het aanraden waard. Klein minpuntje de buiten tafels waren nog niet afgenomen en de kussen lagen nog ergens anders op een stapel.
Frans013 D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Geweldig decor, zeer vriendelijke service echter de kwaliteit van de maaltijden bereid in de keuken was beneden standaard. Aspergesoep erg waterig, hoofdgerechten te droog etc. -- het was gewoonweg niet goed, de prijs/kwaliteitverhouding hierdoor ver uit balans. We zullen er zeker terugkomen maar nooit meer voor een maaltijd.