De Woude

Woude 1 1489 NB De Woude Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Woude

Iensbert .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Eetcafe sate 16.50 , vegetarische taco daghap 19.50, twee huiswijn a 4.50 en 2 huiswijn a 4,75.
Totaal 55 euro.
Lekker gegeten en gedronken.
We zouden zeker nog eens terugkomen als de prijzen naar het niveau eetcafe worden aagepast.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Nou ik moet zeggen, had er geen vertrouwen in "Eetcafé". Maar wat waren we verbaasd. Uitstekende bediening, attent en zeer vriendelijk. Zelf toen het begon te spetteren werd alles uit de kast getrokken om de gasten het naar de zin te maken. Dan de lunch, primakaart en zelfs dag menu's. Wij bestelden een waldorfsalade, die beter een geitenkaas met walnoten en honing hadden kunnen noemen want de kenmerken knolselderij, appel en ananas was ver te zoeken, maar de kwaliteit en smaak van deze salade was uitstekend. Ook een tomatensoep en een balgehakt met brood was vers en van een hoog niveau op smaak en presentatie, wat je van een café echt niet zou verwachten. Dus heerlijk geluncht en het aanraden waard. Klein minpuntje de buiten tafels waren nog niet afgenomen en de kussen lagen nog ergens anders op een stapel.
Vredebest .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Een mooie plek om met je sloepje te bezoeken, aanlegsteiger vlak voor het restaurant, hulp bij het aanmeren, leuk onderling sfeertje, we waren heel blij dat we daar voor het restaurant mochten blijven overnachten, maaaaarrr het eten vonden wij minder, zo niet tegen het slechte aan - zonder in details te willen treden, want wij vonden de ontvangst en de sfeer minstens zo belangrijk en die was zondermeer heel hartelijk, maar het eten daar mag wel meer aandacht aan worden besteedt, prijs/kwaliteit verhouding lag te ver uit elkaar dus daar zou ik zeker niet voor terugkomen.
Anko G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Mooi decor, goeie bediening, en het eten verdiende echt een dikke 10. Bij ons bezoek hadden we van alles wat besteld, en elk gerecht was voortreffelijk. Gerechten die wij erg lekker vonden waren de groente kroket, de kreeftensoep (erg lekker, niet te sterk van smaak) en natuurlijk de Sushi. Het eten was echt een culinair hoogstandje en naast lekker was het ook nog eens bijzonder mooi gepresenteerd.
Frans013 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Geweldig decor, zeer vriendelijke service echter de kwaliteit van de maaltijden bereid in de keuken was beneden standaard. Aspergesoep erg waterig, hoofdgerechten te droog etc. -- het was gewoonweg niet goed, de prijs/kwaliteitverhouding hierdoor ver uit balans. We zullen er zeker terugkomen maar nooit meer voor een maaltijd.