Dorpsstraat 192 6741 AS Lunteren Nederland Kaart

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant De Wormshoef

Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
We komen hier regelmatig. Lekker eten, en vriendelijk personeel. Regelmatig wisselende kaart. Gezellig restaurant met een huiselijke sfeer
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Gisteren overheerlijke gegeten met de van Roekels, ontzettend leuke aardige en snelle bediening zeker een aanrader om hier te gaan eten
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gezellige entourage, knusse haard, lekker eten en erg leuke bediening! Ga zo door hiermee, we komen zeker snel weer terug!
Marilène V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
super lekker eten en een gezellige plek!!! De bediening was super goed en het eten was heerlijk!! ga er zeker nog een keertje heen;)
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Al diverse keren wezen eten, zowel zakelijk als privé. Bediening was goed en het eten is ook prima. Als je goed wilt eten tegen een normale prijs met een goede bediening dan is het een aanrader.
schoonhoven55 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Met 2 personen spareribs gegeten. Deze waren verrukkelijk. Veel sappig vlees. Bediening zoals we hier gewend zijn. Opgewekte vrolijke mensen die plezier hebben om je te bedienen.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Stopte onderweg naar een afspraak bij de Wormshoef. Bestelde een Caesar salade. Wat ik vervolgens voorgeschoteld kreeg was een uitermate treurige hap. Kleffe sla, croutons uit een pakje, geen ansjovis, geen ei, geen Avocado. Geen Caesar salade dus. Na de obligate vraag of het gesmaakt had moest ik die vraag met nee beantwoorden. Kreeg geen reactie terug, juffrouw die mij bediende niet meer gezien, dus maar aan de hotel counter afgerekend. Interieur is van een ontstellende treurigheid. Aan de muur gespijkerde placemats, bric á brac. Advies: doe een complete make over met een decorator. En neem een andere kok, als je nog niet eens in staat bent om een Caesar salade te maken...
Beste recensieschrijver, Vervelend om te horen dat u een mindere ervaring in ons eethuys heeft gehad. Wij vinden het jammer dat u aangeeft aan dat wij beter een andere kok kunnen nemen, omdat hij niet in staat zou zijn gerechten te maken die naar uw standaard zijn. Alle producten worden dagvers gesneden en gemaakt, net als onze croutons. Op onze lunch en dinerkaarten staat duidelijk vermeld wat er in bv. de salade zit, wij begrijpen dan ook niet helemaal hoe u aan avocado en ansjovis komt, dat dit ook niet op onze kaart vermeld staat. Wat betreft het interieur: dit is voor iedereen natuurlijk persoonlijk, daar mag u uw mening over hebben, wij krijgen hier gelukkig ook heel veel positieve reacties op. Met vriendelijke groet, De Wormshoef
Atelier H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Vanavond gegeten bij de Wormshoef. 1 streng spare-rib en 4 kippenvleugels
Bij alle hoofdgerechten wordt een gefrituurd aardappelgarnituur, mayonaise en salade geserveerd
De smaak was prima. Er zaten 3 kippenvleugels bij in plaats van 4, dat terzijde. De salade werd niet geserveerd. Wij hebben de bediening hierop aangesproken, want een frisse salade is wel wenselijk bij dit vleesgerecht. De reactie- " O, vergeten, zit niet in mijn systeem. Ik had dit apart moeten vragen aan de klant. Of ze wel salade willen... " Huh, ...er wordt salade geserveerd bij dit gerecht, staat notabene op de kaart, wordt voor betaald. Een mager excuus volgde, maar geen salade. Geen compensatie, noppes. Slechte service! Dit hoor je netjes op te lossen, of te compenseren. Desinteresse in de klant en niet leveren waar je voor betaald, is een dikke onvoldoende.
Beste recensieschrijver,
Wij hebben inmiddels via Iens gevraagd om persoonlijk met u in contact te komen. Op deze manier hopen wij de "geleden" schade die u ondervonden heeft in ons restaurant te kunnen verzachten. Bovendien kunnen wij, als restaurant, hier altijd een leer uit trekken.
Met vriendelijke groet,

Reactie van proever:

Onze contactgegevens sturen wij door aan Iens.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste recensieschrijver,
Wij hebben uw gegevens ontvangen van Iens.nl. Tot 2 maal toe hebben wij geprobeerd contact met u te zoeken. Dit helaas zonder resultaat...
Uiteraard streven wij ernaar om elke negatieve reactie zo goed mogelijk af te handelen. Daarom staan wij nog steeds open om met u in contact te komen. Mocht u hier alsnog open voor staan, dan kunt u contact opnemen via: info@dewormshoef.nl
Met vriendelijke groet,
Henriëtte S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Vanavond heb ik hier samen met mijn vriend gegeten. Toen we binnenkwamen werd onze jas aangenomen, we gaven aan gereserveerd te hebben en konden nog kiezen tussen twee tafeltjes.
Bijna direct kwam er een ober om te vragen of we iets te drinken wilden. Hij vertelde ons de specials van de dag en bracht vervolgens de menukaart.
We hadden vervolgens rustig de tijd om iets uit te kiezen. We kozen de soep van de dag, een aardappel-prei soep, erg lekker, alleen iets te zout.
Vervolgens had ik een een courgetteboot met roomsaus, brie en groenten. Normaal wordt er rijst bij geserveerd, maar ik vroeg of ik er aardappeltjes bij kon krijgen en dat was geen probleem. Mijn vriend had De Luntersche deurmat (een schnitzel met gebakken groente, salade en frietjes). Beiden vonden we het erg lekker.
Het toetje was helemaal spectaculair, de toren van Pisa. Verschillende soorten ijs, spekkoek, apfelstrudel en chocolademousse. Jammie!
Super, alleen de inrichting vonden we iets te druk:)
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Prachtig gebouw met veel parkeerplaats. De carpatsjo (hoe schrijf ik dat ook alweer), tomatensoep en caesar salade vooraf smaakten heerlijk. Echter was veel van mijn sla voorzien van een bruin randje. Het kindermenu kwam als optie tegelijkertijd met de voorgerechten. Zo had de kleine wat te doen. Ook tijdens het wachten op de tweede gang. Kindermenu bestond uit appelmoes, kroepoek en frites met snack. Na het opdienen van het hoofdgerecht bleek wel dat zij Franse frietjes had gekregen en wij dikke gekruide friet. Die waren we zo aan haar kwijt. Ook hier smaakte alles prima. De bijgerechten minder. De rijst erg droog en hard. De salade wederom met bruine sla. De desserts mooi opgemaakt en lekker ijs. Prima chocolade saus. Goede afsluiter.
MijntjeUutEmpe .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Voor een heel aangename prijs hebben wij heerlijk gegeten. Geweldig lekkere spareribs en lekkere, krokante frieten. De gerechten op het Torentje van Pisa (grand dessert) was weliswaar niet allemaal zelf gemaakt, maar niettemin erg lekker en ruim voldoende. Gezellig ambiance en zeer vriendelijk en alert personeel. Wij komen er vast nog eens terug.
Jack En Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Hier krijg je nog waar voor je geld, heerlijk gegeten en een prima bediening voor een eerlijke prijs.
Wij konden geen keuze maken dus hebben het verassingsmenu genomen, wat een goede beslissing bleek te zijn, hier moet een hele goede kok in de keuken staan.
Astrid N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Onlangs zijn mijn vriend en ik voor de tweede keer bij De Wormshoef geweest. Na onze minder prettige ervaring de eerste keer werd er contact met ons gezocht om aan te geven dat zij het erg vervelend vonden dat het ons tegen was gevallen, en nodigden zij ons uit om toch nog eens langs te komen. Dit vond ik erg professioneel, en het is ook fijn te merken dat er iets met je klacht gedaan wordt. Ik kan niets anders zeggen dan dat ze het deze laatste keer prima gedaan hebben! We hebben lekker gegeten en er werd veel aandacht aan de gasten besteed. Goed dat ze ons deze tweede kans gegeven hebben want ik zou er nu zeker weer eens terug durven komen.
Astrid N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Afgelopen valentijnsdag hadden mijn vriend en ik om 19:00 een tafel gereserveerd bij De Wormshoef. Toen we aankwamen moesten we even aan de bar wachten tot onze tafel klaar was. Geen probleem natuurlijk, we hoefden maar tien minuutjes te wachten. Na een uur te hebben gezeten hadden we alleen nog geen kaart gezien en ook zaten we nog steeds met het lege glas van ons drankje aan de bar voor onze neus. Toen ben ik dus maar even om de kaart gaan vragen... Omdat we al een hele tijd zaten te wachten met ontzettende trek, waren we er een beetje flauw van. We kregen gelukkig wel een mandje brood. Vervolgens bestelden we rond half 9 ons eten (we kozen voor alleen een hoofdgerecht). Uiteindelijk kregen wij om tien voor half 10 ons ossenhaasje met gamba's en frietjes. Op de kwaliteit van het eten viel niets aan te merken, we hadden een lekker mals ossenhaasje van de kolengrill en ik had drie heerlijke gamba's. Maar 2,5 uur wachten op een biefstukje met friet? Dat vinden wij echt veel te gek. We hadden het idee dat alle aandacht naar de grote groep naast ons ging en dat we compleet werden vergeten (evenals veel andere gezelschappen om ons heen, die ik ook erg lang heb zien wachten op de kaart en het eten). De meisjes van de bediening keken ook niet op of om dus om een nieuw drankje vragen was best lastig. Het was echt een teleurstelling, omdat we normaal gesproken goede berichten horen over De Wormshoef. Bij het afrekenen lieten we ons ongenoegen blijken, iets wat wij normaal niet snel doen, maar wat we in dit geval wel nodig vonden. We kregen het mandje brood van het huis... Natuurlijk wil ik een gegeven paard niet in de bek kijken, maar ik vind dit wel een minimaal gebaar voor de teleurstelling die wij hebben ervaren die avond. Ik zou ze best nog eens de kans geven om te bewijzen dat deze avond een uitzondering op de regel is, maar dan moet het ook wel perfect zijn!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Leuk gezellig dorps eetcafé met eigen grote parkeerplaats naast de deur. Gezellig ingericht, goede service. Ik nam o.m. een Lunterse deurmat, een reusachtige schnitzel. Daar was niets mis mee. En verder een fles prima smakende en geprijsde huiswijn. No nonsense eten in een cosy ambiance.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Afgelopen zaterdag laat gebeld, toch nog tafeltje kunnen reserveren. Uitstraling doet wat ouderwets aan. Sfeer hangt tussen huiskamer en bruin café in. Personeel was zakelijk alert. druk, dus geen tijd voor een praatje of geintje. De dame die ons hielp verstond haar vak, weet goed hoe ze nog net dat extra drankje kan verkopen, maar mocht van ons wel wat minder zakelijk overkomen. Maar dan het eten. Daar kom je toch voor. Wij wilden wild, en kregen wild! Entree: Een heerlijke wildpate en wildsoep vooraf. Perfect. Plat principal HEERLIJK! Zelden zo goede compositie op het bord getroffen. Het vlees (hert, medium gebakken) was spot-on! De bijgerechten zuurkool en gestoofde groenten perfect. Huiswijntje rood er bij, heerlijk fruitig, niet te zwaar. Maar zéker geen koppijnwijntje wat tegenwoordig zo vaak als huiswijn geschonken wordt. Maag weer tot rust laten komen met een heerlijke negerzoen van chocoladeijs. Simpel, maar goed. Mag alleen wel wat bescheidener geserveerd worden. Het was veel te groot! Samen met de afsluitende koffie waren we nog geen 9 tientjes kwijt. Hulde! Hier komen we terug!
Allard B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2012
Gezellige eetomgeving, aangekleed met boeiende oude schilderijen en prullaria. We aten een vispannetje en spareribs. Uitstekend van smaak maar wel erg veel. Prima bediening. Open op maandag! Aanrader.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
verassende goed gegeten. De zaak was helemaal vol - buiten regen - maar werd voor ons een tafeltje bijgezet in een soort oude gelagkamer. ondanks de drukte toch vlot en vriendelijk bediend, korte wachttijden. Namen beiden vis: de sibtong en de gevarieerde vis van de grill. Beide heel goed, zalm en boter vis nog met een goede "bite".