De Wolwaag

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Vergeet eerdere mindere recensies.... Wij waren blij verrast met de meer dan warme ontvangst en begeleiding in de Wolwaag. Er is niets prettiger dan na een stadswandeling in deze oase van gezelligheid terecht te komen, waar de eigenaar zich over ons ontfermde en alles in het werk stelde om het ons na het zin te maken. Pas nadat de prachtige witte wijn helemaal goed gevonden was ( " vorige glas minder goed? Dan regel ik toch een andere...") was men bij de Wolwaag pas tevreden. We zijn ondergedompeld in Maastrichtse gastvrijheid. Heel erg bedankt!
Caroline A.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Gisteravond gegeten met mijn vriend. Ontzettend gezellig ontvangen door de ober. Een romantisch zitje boven gekregen. Wij hadden gereserveerd via groupon, prijs kwaliteit was prima! Leuke bediening! Het was echt een recensie waar.
Jelleke Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Echt heel slecht eten in ouwbollige ambiance. Alleen de Merlot was lekker. Liters nodig om de vieze sauzen, de overgare vis, het uitgedroogde konijn en de rare ingrediënten in de salade weg te spoelen.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
We hebben prima gegeten in de Wolwaag. We kregen een tafeltje boven met open uitzicht op het cafe-gedeeltje beneden. Als we iets mogen bedenken wat niet helemaal top was dan is het de kakofonie aan geluiden die van beneden opstijgt, maar vwb het eten was er niets aan te merken. Over-heerlijke gebonden uiensoep vooraf, rijkelijk gegratineerd en vergezeld van verse stukje stokbrood...jammie! Als hoofdgerecht namen we zuurvlees en mixed grill. Het zuurvlees van super lekker! De mixed grill was goed, zoals een mixed grill in een eetcafe hoort te zijn... De bediening had ietsje spontaner gekund want het was duidelijk dat ze hetzelfde riedeltje bij elke klant aan het afsteken waren...
Als we in Maastricht zijn komen we zeker terug!