De Wok

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Wok

great7ven .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima chinees restaurant. Het heeft weinig met wokken te maken, dat suggereert de naam wel. Het is eigenlijk een klein chinees restaurant. Prima gerechten. De thaise kerry was echter een curry gerecht.
Nicolaasgelderland .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De bediening had duidelijk nog niet heel veel 'bedien'uren, maar dat maakte het wel charmant. Uitstekende gerechten, werden letterlijk nog knetterend uit de pan opgediend op warmhoudplaten. Vlees van prima kwaliteit. De Sezhuan-schotel voor 2 is een aanrader. Perfecte graad van pittigheid, verse knoflook, etc.
JYDM .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Onlangs weer eens hier gegeten. Er is sinds een jaar verbouwd en het ziet er nu heel modern, open en groter uit. Het eten is nog steeds super. Er is geen wokbuffet meer maar nu chinese tapas. Zo konden we alles proeven. Wat wel jammer is, is dat we niet het aantal stuks kregen per portie als wat op de kaart stond. Verder was de service goed.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2013
Kwaliteit is al jaren stabiel. Verse groenten, volgens mij geen ve-tsin gebruik. Vlees is van goede kwaliteit. Geen taaie stukken of veel vet.

De locatie is ongezellig, aan een grote parkeerplaats. Inrichting is ok.
Dus ik haal meestal af.