De Wok van Zeeland

Rijksweg 6 4307 LG Oosterland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Wok van Zeeland

Bo-of-zo .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Vanavond weer heerlijk gegeten. Veel variatie, goede bediening, lekker eten!
Vooral vanaf buiten ziet het er wat verouderd uit, eenmaal binnen, zie je dat niet meer. Dit restaurant is een echte aanrader!
Wim_hanneke .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Met een groep van 4 volwassenen en 8 kinderen in de leeftijd 2 t/m 9 hier gegeten in verband met vakantie in de buurt.
Echt een aanrader! Eten was heerlijk! Service was prima! En ze waren heel kindvriendelijk!
Ga zo door!
Keansajeweki .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Dit is een restaurant waar ik graag kom, omdat het eten er erg goed is en de indeling van het restaurant ook goed is te noemen.
Service scoort niet zo hoog, omdat het simpelweg een zelfservice restaurant is, maar het personeel is vriendelijk, dus vandaar een 7.
Van de wok restaurants bij ons in de buurt, vind ik dit een echte aanrader.
Jhage .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Geweldig!
En dan die koks! Heerlijk om voor je neus te zien wat er met je eten gebeurd.
Je kunt zelf alle rauwe groenten en rauw vlees samenstellen. En de kok vraagt of je het gebakken of gewokt wilt.
Je ziet het voor je neus allemaal gebeuren.
Heb je vragen? Ze leggen het allemaal aan je uit. En ook al is het nog zo steendruk, ze proberen een tafeltje voor je te regelen. Dat gebeurde bij ons.
Eigenlijk was er geen plaats meer, maar ze deden er alles aan om ons een plekje te geven.
Kortom, een aanrader!
PatenSoon .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Samen met manlief en schoonouders zaterdag gegeten bij de Wok van Zeeland. Het uiterlijk is dat van een wegrestaurant bij een benzinestation, maar zodra binnen, is het een gezellig Chinees restaurant.
We waren erg vroeg en al de tafels aan het raam waren vrij. Helaas was het niet mogelijk daar plaats te nemen, aangezien ze allen al gereserveerd waren. Tip voor een volgende keer dus!

Meer dan genoeg variatie qua eten en voor ieder wat wils. Wokken en op de plaat, sushi (hier zat geen smaak aan overigens), vis zoals haring met uitjes, zalm, paling, soep, enkele gefrituurde dim Sum gerechten, Chinese warme gerechten zoals babi pangang. Voor de kids ook frietjes, mini frikandellen en als toetje fruit, 5 soorten ijs en een chocoladefondue fontein. Heerlijk gegeten, wel een beetje jammer dat de drankjes niet inbegrepen zijn, zoals ik wel eerder bij een Wok heb gehad. Maar je krijgt wel waar voor je geld!

Werd op een gegeven moment wel erg druk en was ook warm. Service was snel en redelijk vriendelijk. Leek wel of ze wat afgeleid waren door de drukte. Maar aan kniesoor die daarop let! Zou ik zeker terugkomen!
Kristl .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Vooral de tafels bij het raam zijn gezellig, jammer dat er al rond half tien opgeruimd wordt, begrijp het wel maar het is niet gezellig.
Mis als toetje de stukjes kokos.
Verder TOP!
Eten is heerlijk en het personeel vriendelijk.
Aan de telefoon wat minder maar zal te maken hebben met de drukte.
JBtizzy .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Super restaurant.. Goed eten, goede service. Veel variatie in vlees, vis en groente. Accurate en snelle bediening met de "kelner-roep-optie"
JaCoBaRo .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Een van de betere wok restaurants. Prima eten, goede keuze. Wel erg vol en veel mensen in een kleine ruimte. Kindvriendelijk
Pompoen1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
De Wok van Zeeland is echt geweldig aardig personeel. En als er een rij staat hoef je echt niet lang te wachten de koks zijn snel en vriendelijk en vergeten niet welk eten bij wie hoort. Er is een ijsbar en verschillenden soorten vers fruit taartjes van alles. Wij komen er graag. En parkeren misschien een beetje moeilijk soms maar wij hebben altijd nog een plekje kunnen vinden.
Zoetebrock .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
met kleinkinderen gegeten/ruime keuze in voorbereide chinese producten/ook apart op bakplaat bijzondere vis en bijv hertenbiefstuk/ prima zelf te combineren voorgerechten, mooie nagerechten in ijs en chocolade-taart/vaste lage prijzen kinderen 10 euro en volwassenen 19.50/goede service direct reagerend/ik heb in october hier al eerder gegeten met volwassenen en ook toen was de indruk zoals boven/interieur ruim en in de china-sfeer/voor gemakkelijk eten aan te bevelen
Margee .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2012
In de zomervakantie hier geweest en lekker gegeten voor een redelijke prijs.
Bediening was ook erg vriendelijk en goed.

Qua ruimte stonden er teveel tafels en stoelen rommelige en drukke aanblik en was het op de parkeerplaatsen ook een rommel. Geen tip voor mensen die claustrofobisch zijn.
Als het op de parkeerplaats goed parkeren is kan je hier gerust eten. Maar staat het vol rij gerust door.
Andreas1870 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Ik eet hier regelmatig, altijd verse vis, vlees en groenten. Bediening is vriendelijk en de tafel word snel afgeruimd nadat je bord leeg is. Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst
Groot parkeerterrein, maar als het weekend word is het erg druk, dus hectisch. De buitenkant oogt wat gedateerd, maar van binnen erg gezellig en knusjes. Prijs kwaliteit verhouding is goed en er komen steeds meer gerechten bij. Al met al een prettige avond als we er zijn al zo'n 9 jaar. Er word niet naar gekeken als je zoals ik een vreetpot bent, dat heb je in sommige "all you can eat" gelegenheden.
Sjaak101 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Uitstraling van het gebouw is een gedateerd wegrestaurant.
Parkeren is een probleem op het open terrein zonder vakken, kwestie van wachten tot de chaos ontstaat (dubbel parkeren) er is te weinig ruimte voor alle bezoekers.
Eenmaal binnen: garderobe is te klein voor alle bezoekers, het is een uitdaging om je spullen te vinden.
Men heeft werkelijk elke centimeter benut voor tafels en stoelen (u kunt uw tafelgenoten niet verstaan van de herrie, en moet verplicht mee genieten van het gerecht van uw Duitse buurman), en als alles bezet is resulteert dit ook nog eens in enorme rijen en wachttijden bij het wok/bak gedeelte.

Als u wilt weten hoe een plofkip zich voelt, bent u hier aan het juiste adres. Voor ons: eens en nooit weer.