De Wok van Walcheren

Meer informatie over restaurant De Wok van Walcheren

• Terras
Lida P.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Het eten is goed verzorgd als wij in zeeland op vakantie zijn gaan we er al jaren heen.Alleen dit jaar zijn we in zeeuws Vlaanderen en moeten we met de fiets via Breskens maar ook dat is goed te doen alleen moet het mooi weer zijn en dat is dit jaar niks.Maar we gaan morgen weer.
Verbong .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Een avond naar de wok. All you can eat tegen een vaste prijs. Drankjes komen er nog wel bij. Verse produkten die lekker worden bereid waar je bij staat. Keuze uit steengrill, wok, en teppanyaki bakplaat. Alle 3 heerlijk. Tevens de mogelijkheid om uit het uitgebreide kant en klaar buffet een keuze te maken. Het was niet druk toen wij er gegeten hebben en we hebben een heerlijke avond gehad. Gezellige medewerkers die tijd hadden voor een praatje. Aanrader in de wok restaurants wat ons betreft.
B-E-R-T .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Na een zonnige dag aan zee, neergestreken in Koudekerke bij "De Wok van Walcheren" (voormalig "Het Karrewiel"). Het was de 1e keer voor ons en het was er zeer goed. Alles wordt constant netjes aangevuld en is vers. Het eten wordt goed bereid en is goed van smaak. De service is super en correct. Het is een modern restaurant, voorzien van alle faciliteiten om er een gezellige avond te hebben.

Een aanrader.
ReneGerda .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Bij de Wok van Walcheren kun je prima eten. In de zomer tijdens het hoogseizoen is het ontzettend druk. De produkten zijn vers en er is veel variatie. Wat ons opviel is dat er gelukkig niet zo met knoflook en boter en vet op de gerechten wordt gestrooid wat vaak wel het geval is bij vele andere wok restaurants. De klant bepaalt hier de hoeveelheid. Zowel de koks als de bediening zijn prima. Voor een wok restaurant vinden we dit beslist een aanrader.
L_G .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Afgelopen week hier gegeten.
Waren er rond de klok van 17:30 uur. Er werd ons een plaats toegewezen.
Binnen een half uur was het restaurant goed gevuld en stond er een rij wachtende bij de wok- en baktafel.
Het eten is smakelijk en ziet er vers uit. Er is ruim voldoende variatie in aanbod van gerechten.
Bediening is vriendelijk en doet zijn beste om alles zo snel mogelijk te regelen ondanks de drukte.
Rond 19:30 was het minder druk in het restaurant.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Prima wok-restaurant, goede uitleg en we hebben er lekker gegeten. Het nagerecht zou iets meer aandacht kunnen krijgen, vers fruit komt m.i. niet uit blik...