De Wok Valthermond

Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 11:30 - 22:00
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Prima ("Chinese familie") restaurant, in het "snackbar gedeelte" lekker gegeten met mijn vrouw. Nette en schone zaak, al liggen er achter de balie wel wat dozen en "rommeltjes". Voor de vierde keer op rij komen wij hier helemaal uit Schiedam (250 km) eens per jaar vanwege een popfestival wat we dan bezoeken, en een lang weekend er aan vast plakken. Elk jaar brengt men wel een verbetering aan in de zaak en oogt deze schoner. Dit jaar waren de verlichte menukasten aan de beurt. Een hele vooruitgang, want de vorige menukasten zaten vol met spelfouten (net zoals de tekst op de website, die zal volgend jaar wel onder handen zijn genomen). We kozen deze keer voor de "Cha Kai compleet" (ajam pangang, cha shao en sate) en de "Cha Foe compleet" (foe yong hai, cha shao en sate), gewoon met witte rijst omdat je de gerechten dan veel beter proeft. Wat ook nieuw is zijn de grote schotels in plaats van borden waar men het gehele bestelde menu op presenteert. Helaas doet men de saus al op het eten, terwijl precies dezelfde saus (variatieloos) in een schaaltje er naast wordt gezet. Opmerkelijk zijn de schijfjes sinaasappel als decoratie. Het ziet er kleurrijk en feestelijk uit, maar het is natuurlijk geen combinatie met wat voor Chinees (Indisch) eten dan ook! Toch is het een compliment waard, want het blijft origineel en je bent uiteraard niet verplicht de sinaasappels op te eten! Dat hebben wij overigens wel gedaan, omdat de hoeveelheid eten wat je krijgt aan de magere kant is. Het nadeel van de "nieuwe schotel" is wel dat het eten snel afkoelt. Toch hebben wij wederom genoten van het eten, niets mis mee, evenals het aardige personeel. Een flink ijsje toe, en onze magen waren toch nog redelijk gevuld. Wij komen volgend jaar weer terug, ik ben benieuwd wat er dan weer nieuw (en verbeterd) zal zijn!
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gisteravond gegeten met 6 personen. Wij hebben gekozen voor het all in buffet en personeel kwam vaak voorbij voor het vullen van lege glazen. Teppan yaki is heerlijk. Verschillende soorten vis en vlees en ook bij het wokgedeelte. Het was er alleen wel druk dus duurde af en toe lang tot het klaar was. Dessertbuffet was ook ruime keuze alleen was het schepijs wat zacht. Verder alles prima!
Dinerdame .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Heerlijk wok restaurant met genoeg keuze voor iedereen.
Personeel zeer vriendelijk en netjes. Alles vers en ligt er allemaal keurig bij.
Allemaal heel gemoedelijk.

Een aanrader wij komen zeker weer.