De Wok Mallejan

6,3
Voordelig
Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Voor het eerst gegeten in wok de Mallejan met mijn zoon.
Ik ben begonnen met de kant en klare ronde gedaan.
Ik heb rendang, pittig varkensvlees, Iets wat lekker was en ook pittig.
Als bijgerecht kerriehapjes, inktvisringen, loempiatje, en iets van kip.
Mijn zoon ging wokken en had garnalen, varkenshaas, ossehaas, kipfilet, champignons in zoetzure saus.
Ik heb daarna ook nog een kant en klare ronde gepakt.
Ze hebben echt veel.
Ook heb ik Tepan gedaan met zalm, ander vis en biestuk.
Het vlees en vis wordt gescheiden gebakken, aan de ene kan de vis en aan de andere kant het vlees.
Ze hebben ook paling en haring. Ook 4 soorten patat, borrelhapjes.
Bij somige dingen stonden geen kaartjes dus wist ik niet wat het was.
Iets in hele grote schelpen ook mossels en oesters hadden ze.
Frisdrank kon je zelf pakken.
Heb ook gewokt, ossehaas, kipfilet, tonijn en champignons met scechaunsaus was lekker pittig.
Ook pizza gegeten. Verschillende soorten ijs.
Ik vond het wel jammer dat van de kant en klare gerechtjes niet alles goed warm was.
Dit is ook goed voor grote groepen.
Mijn zoon heeft steeds gewokt en tepan gedaan.
Ook hebben ze Sushi.
Voor herhaling vatbaar :)
Ik loop met een rollator en daar werd rekening mee gehouden.
Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Donderdag avond ben ik met zeven mensen uit eten geweest bij wok de malllejan en ik zeg het maar meteen maar het personeel daar is alles behalve klantvriendelijk.
Een vriendin van me had haar diploma uitreiking die avond en zijn toen met haar familie en die van mij naar mallejan gegaan. Ze had haar koffer met laptop, ipad en nog veel meer waardevolle spullen in de achterbank laten liggen omdat ze rechtstreeks terug naar Zuidland wouden gaan.
We hebben tien minuten binnen gezeten allemaal ons voorgerecht gegeten toen er werd omgeroepen dat er iets was met een auto. Was het de auto van de vader van mijn vriendin.
De achterruit was kapot geslagen en haar koffer was meegenomen, plus de rugzak met ipad van der broer.
We waren allemaal in shock, wouden graag naar huis en ons geld terug aangezien we nauwelijks hadden gegeten en gedronken.
Maar nee, wok mallejan gaf ons eerst een tegoedbon voor VIER personen, terwijl we met zijn zevenen waren. Ze wouden ons geen contant geld geven en 'pushte' ons heel erg om die tegoedbon aan te nemen zodat we nog een keer terug zouden komen. Nou ik zeg het maar meteen maar ik kom daar niet meer terug naar zo'n traumatiserende avond. Uiteindelijk kwam de eigenares erbij en dat was nou niet bepaald een vrouw waar je makkelijk mee kan onderhandelen, laat staan een gesprek voeren. Ze bleef steeds maar zeggen dat we wel veel hadden gegeten en gedronken en dat we er al lang zaten.
Na een tijdje te staan bekvechten met die eigenares hebben we geld terug gekregen voor vijf personen.
Oftewel, het personeel en de eigenares hebben geen begrip voor de klant.
De auto is gelijk naar carglass gebracht en daar werd verteld dat dit wel vaker gebeurd bij wok mallejan. Terwijl we bij mallejan vroegen of dit vaker gebeurd en toen zei de jongen die ons hielp dat dit niet vaak gebeurd en de laatste keer in de zomer was..
Ik weet niet of ik hem kan geloven want waarom zou iemand van carglass er over liegen.
Ook heel toevallig dat ze geen camera's buiten hebben hangen als het zo vaak gebeurd..
Het is ook zo toen wij kwamen om half 9 was de helft van het eten al weg, het werd volgens mij niet meer aangevuld en het eten wat we op hadden was koud.
Conclusie, ik kom nooit meer terug.
GV B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Ontzettend verrast door dit wokrestaurant. Al is het wokgedeelte niet waar je voor moet komen. De fondue is zoveel interessanter.
Veel authentiek chineze gerechten aanwezig en als je vroeg komt is alles lekker vers en volop aanwezig.
Personeel is vriendelijk en typisch chinees. Ik hou daar wel van.
Het nieuwe systeem met muntjes ( niet meer wachten op bediening ) en vooraf afrekenen is zoveel beter!
We komen zeker terug.
Shrimpie23 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vrijdagavond wezen eten, om half 9 liepen we binnen. Helaas kwamen we al snel tot de conclusie dat de meeste gerechten bijna op waren, en deze werden ook niet meer aangevuld. De soep was gestold waardoor er een velletje op zat. Al met al niet zo smakelijk. Sushi ook al op, en sommige vitrines werden al opgeruimd en schoongemaakt. Als we te laat aankwamen voor het eten, had dit bij binnenkomst gezegd moeten worden, maar toen werden we nog hartelijk ontvangen en naar een plaatsje gewezen. Gelukkig konden we nog wel wokken en dit was lekker. Bediening is verder gehaast en niet uitermate gastvrij of vriendelijk. Aankleding kan wel een oppepper gebruiken.. We komen hier niet snel terug helaas.
Kenshiro .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Ik kom hier heel vaak met de hele familie en wij genieten altijd van het eten. Desondanks is er veel plaats voor verbetering zoals in meerdere recencies terug te lezen is. Het ijsbuffet en het gedeelte bij de bamichef kan wel wat beter geregeld worden. Er staat bijvoorbeeld geen bordje met wat je daar kan bestellen of iets dergelijks.
Pekoma .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We waren met een groep van 6 volwassenen en 2 kinderen. Het aanbod is zeer ruim en het wordt goed (voor)bereid, dit van voorgerecht tot dessert.
Het is zeker ook voor kinderen aan te bevelen. Voor hen is er ook een speelruimte, zodat de volwassenen rustig kunnen eten en zitten.
Aangezien de opzet van het geheel "groots" is komt het e.e.a. zeer massaal over. Ondanks dat er voldoende personeel rondloopt komt de bediening blijkbaar tijd te kort om de tafel bij te houden. Met name het afruimen zou meer aandacht moeten krijgen.
Overigens was de bediending erg vriendelijk.
Door zijn massaliteit ontbreekt het helaas aan een gezellige inrichting.
Frankvd .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Als je voor 17:00u binnenkomt is er nog weinig verkrijgbaar. Zeer ruim opgezet restaurant. Alleen erg onduidelijk wat nu precies de bedoeling is en wat inclusief is. Staan geen kaartjes bij de gerechten, zo moest je maar gokken wat het was. Zeer veel keuze en echt onbeperkt wokken voor een nette prijs. Service is matig, maar dat heb je nooit bij al-in.
Morri .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Elk jaar weer een terugkerend bezoek aan Mallejan als we in de buurt van Utrecht zijn. Ik zie dat er veel recensies zijn die aangeven dat het eten niet goed bijgevuld wordt. Ik moet er daarom bij vermelden dat we altijd vroeg zijn (rond 18.00 uur) en dat de bakken dan vol zijn. Ook is alles dan prima op temperatuur. Dit keer zijn we voor de fondue gegaan, en die was uitstekend. Veel keuze in het fondue buffet en ook wat extra borden met zeer dun gesneden vlees gekregen. Heerlijk gegeten, en de bediening was ook prima. Wel erg druk, zo op de zaterdag.
Jenny T.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Ga vanavond weer bij Wok mallejan eten!!! Dit restaurant blijft toch wel 1 van onze favo restaurants omdat ze een heerlijke Chinese fondue hebben. Verder is alles ook wel heel lekker. Kinderen vermaken zich goed in de speelruimte.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Met een gezelschap van 9 personen bij Mallejan gaan eten. Binnenkomst was hartelijk maar zodra we aan tafel zaten was deze vriendelijkheid verdwenen. De dame in de bediening oogde gehaast, was nauwelijks te verstaan en snapte onze vragen vaak maar half. Ook de kok bij de teppanyaki bleek er weinig zin in te hebben. Op mijn vraag welke vleessoorten er in de vitrine lagen antwoordde hij met 'dit!'.

Al snel stond er voor het wokken een flinke rij. Het tweede gedeelte met wokbranders ging pas open toen de drukte voorbij leek te zijn. Verder was het merendeel van het eten niet heel speciaal, er zijn lekkerdere wokrestaurants. Ook de sushi (waar ik normaal groot fan van ben) was niet lekker. De andere buffetten waren erg rommelig opgezet.

Daarbij doet het hele restaurant erg gedateerd en ongezellig aan. Het licht in de wc bleef ook maar een paar minuutjes aan waardoor ik eindigde in het donker!? Al met al een typische vreetschuur die er op gericht is je in fabriekstempo zoveel mogelijk geld uit de zakken te kloppen.

Mij zullen ze nooit meer terugzien bij de Mallejan, ik ga wel naar de concurrent.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Gister avond hier gegeten.. Helaas was veel van het eten op en als we vroegen of het bij gevuld mocht worden dan vroegen ze ons of we het allemaal wel op zouden eten anders vonden ze het zonde om te maken. De bediening vond ik uitermate slecht. Als wij een drankje bestelden kwam het niet aan, misschien vergeten? Maar als wij er om vroegen werd er niet of nauwelijlks gereageert. Ook als wij opstonden om eten te halen kwamen ze gelijk naar ons toe om tevragen of we wilde betalen, dat irriteerde mij erg.
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
de entree is deftig en groots maar eenmaal binnen zit je krap opgepropt! het eten was okee maar er stonden nergens bordjes by de gerechten met wat het was! veel eten was lauw ipv warm, er werd slecht bijgevuld, de bediening spreekt slecht nederlands en was traag met drankjes.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar.....
Roland83 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het restaurant is enorm, en er is enorm veel keus in divers Aziatisch eten. Het eten is prima, er zijn zelfs echte Chinese gerechten waar ook (terecht) een waarschuwing bij staat dat je kleine beetjes moet proberen. Er is vaak live cooking, wat leuke taferelen en lekker eten oplevert. De bediening is echter abominabel. Je wordt vriendelijk naar je tafel gewezen, maar dan houdt het wel op. Bestek wordt op de tafel gegooid, drankjes worden gehaast opgenomen en bezorgd, en de koks zijn ongeduldig als je nog even moet nadenken welke saus je wilt. Het restaurant is ingedeeld met een interessante mix van stijlen, maar is weinig origineel. Voor een grote groep waar je uitgebreid en gevarieerd mee wilt gaan eten, is dit restaurant een prima keuze. Er is met 600 parkeerplaatsen plek genoeg.
T_V .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Vanavond met vriendinnen gegeten bij Malle Jan. We hadden er ons op verheugd, maar helaas. Eens en nooit weer.

Bij 95% van het eten staan geen bordjes met informatie over de gerechten. Bij sommige gerechten is het dus maar gissen wat je opschept. Denk hierbij ook bijvoorbeeld aan welk soort vlees er in een gerecht zit. Daarnaast werd het buffet niet bijgevuld. Bij de grill weinig keuze qua sauzen, er waren namelijk maar twee sauzen die je over je gerecht kon doen: soya-saus en mayonaise met knoflook. Toen we eenmaal aan het dessert toe waren, lagen er nog maar 2 stukken van een één of ander chocolade-toetje. Van de ijssoorten konden we nog maar uit een paar bakken scheppen. De rest van het ijs was zo goed als op. Nadat we hadden gevraagd of ze de toetjes en het ijs bij konden vullen duurde dit ongeveer 20 minuten. Dan is mijn trek in een lekker toetje wel voorbij.

De bediening kwam alleen vragen of we wat wilden drinken wanneer we hun aandacht trokken. Verder werd er uit hunzelf geen te drinken gevraagd. Op het laatst werden de borden ook nauwelijks weggehaald.

Het is een ruim restaurant, maar erg gedateerd. De inrichting kan wel een moderne opfrissing gebruiken.

Al met al is de Malle Jan ons helaas tegen gevallen.
Mesceden .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Meerdere malen bezocht en genoten. Het restaurant is groot waardoor er prettige afstand is tussen de tafels. Wij eten er vaak met z'n tweeën, maar ik denk dat het voor de hele beleving toch gezelliger is om er met groot gezelschap te eten. Uitgebreid assortiment, vis en vlees goed op smaak, wordt precies lang genoeg gebakken. Vooral de rijst is mij bijgebleven, omdat ik die in andere wokrestaurants vaak te droog heb gegeten. Hier was de rijst prima. Het buffet wordt jammer genoeg niet snel aangevuld, wat voor een onprettig beeld zorgt. Ook de bediening mocht wat ons betreft wat vaker langskomen tijdens het eten, om drinken te kunnen bestellen. Al met al wel weer een fijne avond gehad, de volgende keer maar eens fondue uitproberen.
San27 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Er is hier heel veel keus. Het eten is kwalitatief goed. Alleen als het druk is gaat de kwaliteit erg achteruit. Dan ogen de bakken gauw vies en sta je lang in de rij bij het bakken.
LV22 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
We hebben bij Mallejan al meerdere keren gegeten. Het is een all you can eat concept,waar jezelf heel veel verschillende gerechtjes kan kiezen en zelf opscheppen, leuk als je met een gezelschap erheen gaat. Er lopen weinig bediening rond om te vragen of je wilt drinken. En de bordjes komen ze ook niet ophalen. Jammer voor de service, want het eten was wel lekker!
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Lange tijd niet bezocht en nu met 10 personen weer eens bezocht. Het eten was kwalitatief goed. Met name de beefrolls en de wok blijven in de smaak vallen. Niet alles geprobeerd. Er is erg veel keus. De kinderen genoten van frites, pizza, loempia's en desserts.
Het personeel is vriendelijk maar begrijpt soms niet direct wat je wensen zijn. (taal?) Zo hebben we een fles wijn op tafel maar iedere keer dat iemand borden komt weghalen, wordt ook je lege glas weggehaald. Iedere keer om nieuwe water- en wijnglazen moeten vragen.
Het was enorm druk. De achterste zaal was verhuurd voor een feest maar deze mensen kwamen uiteraard ook langs alle buffetten. Er ontstonden lange rijen bij de chocoladefontein en soms waren de schalen bij buffetten leeg.
De "speelhoek" voor de kinderen was druk bezocht. Televisie, playstation en pc's stonden helaas uit. Grote kinderen hielden weinig rekening met kleine. Wonder boven wonder zonder problemen.
Wel genoten en wat we hebben gegeten was goed en het geld waard.
Wokkie-tokkie .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Ten eerste toen we binnen kwamen wisten we niet hoe het werkte en moest een medewerker vragen ten tweede bediening was erg slecht sushi was lauw en andere eten was koud,ten derde de hoofd ober stond te schreeuwen in hun eigen taal tegen een serveerster dat ze het verkeerd deed en beter moest opletten.De WC was erg vies mijn oordeel is ik ga niet meer naar de mallejan vreselijk het is net een vreet schuur
Sunsky D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Bijzonder Wok-restaurant met veel speciale Aziatische gerechten die je bij een andere wok niet zult aantreffen. Uitgebreid assortiment aan warme en koude gerechten. Keuze in wok-gerechten mag iets uitgebreider, maar we hebben genoten! Ook heerlijke desserts.
Tafels staan wel dicht op elkaar maar de zaal is groot en het was niet overdreven druk dus was er ook geen wachttijd. Grappige aankleding. Persoonlijk is vriendelijk. Aanrader, absoluut!