De Woeste Hoogte

Maandag vanaf 09:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 09:00
Zaterdag en Zondag vanaf 09:30

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Rita53 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Hier heerlijk met vrienden gegeten. Mijn vriendin had scholfilet met remouladesaus, onze vriend 2 scholletjes (moest ie wel zelf fileren), mijn man mixed gril met warme pepersaus en ik een kippannetje in rode wijn saus. We kregen er heerlijk echt hete patat, gebakken aardappeltjes, witlof in ham en spruitjes bij, verder een bakje salade en nog een bakje appelmoes en rabarber. Alleen mijn man en ik wilden nog een toetje, het was echt veel, dus koos ik voor 1 bolletje ijs met caramelsaus en mij man ging voor een geweldige dame blanche met in een kannetje geserveerde warme chocolade saus. De bediening was vriendelijk en vlot genoeg, het is zeker voor herhaling vatbaar.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Op Hemelvaartdag zijn wij beland in dit restaurant gelegen aan de doorgaande weg (Zuiderdijk) en behoorlijk duidelijk aangeduid met de witte tekst in de dakpannen. Wat opviel was met name de vriendelijke en meedenkende bediening die niet uniek voor ons was, maar redelijk standaard bij iedereen werd toegepast. Of er nou een stoel met armleuningen nodig was, of een zitplekje totdat een auto was gehaald, niets was de vriendelijke bediening te gek. Vandaar dat de service ook wel een dikke 8 verdiend!
Het eten was Bourgondisch en royaal! Als je niet op zoek bent naar culinaire hoogstandjes, maar gewoon een fatsoenlijk maaltijd wenst, dan ben je hier aan het goede adres. Wij hebben allebei een vistrio als voorgerecht genomen en dat was een behoorlijk bord vol met lekkere vis en garnituur. Als hoofdgerecht hadden we een kipstoofpotje en een grilschotel 'De Woeste Hoogte die beiden voldeden aan bovengenoemde omschrijving. Door de grote hoeveelheden hebben wij het nagerecht overgeslagen en zijn na een bakje koffie huiswaarts gegaan.
Het restaurant zelf had een gezellige uitstraling en was leuk ingericht. Alleen nogal veel kaartjes/foldertjes met biermerken links en rechts om ons heen.
Maureen D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Wat is er nou lekkerder dan uiteten gaan en iets eten wat je thuis niet kunt maken.
Dit geldt ook voor vegetariërs, Nederland telt ongeveer 1 miljoen vegetariërs.
20 jaar geleden was het aanbod van vegetarisch eten in restaurants erg slecht maar tijden veranderen gelukkig.

Wij gaan zeker 2 per maand uit eten en ik (vegetariër) eet bijna altijd fantastisch en als het niet fantastisch is, dan is het erg goed.
Tot vorige week bij de woeste hoogte, keus uit een kleffe groenteschijf en een groente omelet en dan ook nog 17,50 euro betalen.
Echt schandelijk. Dit is typisch iets wat je 20 jaar terug kon bestellen.
Nicole O.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Lekker gegeten, lekker veel gekregen, super in de watjes gelegd door attent, serieus en competent personeel. Duimpje voor de chef kok die een mooi plaatje in je bord kan maken. De familie werkt goed met elkaar. Een klein minpuntje toch belangrijk, de uitzicht bij het raam stelt niets voor.
Yvonne-Henk .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Na een dagje uit om etenstijd via TomTom een restaurant in de buurt uitgezocht waar we toen waren.
Willekeurig 1 geprikt en dit was de woeste hoogte.
Wij kunnen u heel eerlijk zeggen dat wij daar absoluut geen spijt van hebben gehad.
We werden ontvangen door vriendelijk en kundig personeel.
De aankleding is gezellig, en het was gezellig druk.
Het eten was bijzonder lekker.
Ik heb nog nooit een gereageerd op een restaurant, maar vindt dit zo goed dat ik dit graag met u wil delen.
Ook de prijs viel ons niet tegen, zeker niet qua kwaliteit en smaak.
Dus echt een aanrader.
Yvonne en Henk
Fjwesten .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Bediend door een hartelijke en vriendelijke serveerster hebben wij hier met 4 personen prima gegeten. De lever was perfect gebakken en ook de tournedos. De saus werd keurig apart geserveerd. Ook de gebakken zalm en het stoofpotje waren prima. We gingen tevreden en voldaan huiswaarts.
Rita53 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Gister door onze vrienden uitgenodigd om bij de Woeste Hoogte te gaan eten. Na een gezellige ontvangst, heerlijk gegeten. We hadden als voorgerecht carpaccio, garnalen cocktail en parmaham met meloen. Er zat precies genoeg ruimte tussen de gangen. Als hoofdgerecht hadden we vispannetje, mixed grill en sliptong, zelf had ik een warm voorgerecht als hoofdgerecht gekozen, nl. de gamba spiesen. Deze waren prima schoongemaakt en smaakten heerlijk. Mijn vriendin en ik hadden meer dan genoeg gegeten en hadden geen nagerecht, de 2 heren gingen nog voor een dame blanche. De zaak was gezellig druk en het is zeker voor herhaling vatbaar om hier weer te gaan eten.