De Woeste Hoeve

Meer informatie over restaurant De Woeste Hoeve

Dinsdag t/m Zaterdag

Franciscus H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Dit is zonder twijfel het beste restaurant van Arnhem en omstreken! Prachtige locatie, heerlijke voorgerechten (kalfstartaar met zwezeriksaus en langzaam gegaarde zeebaars), hoofdgerechten (lams-rug en -nek met truffelpuree en lakenvelder-runde met verse peultjes en tuinboontjes en nagerechten (zelfgemaakt roomijs met aardbeien en een exquise selectie van kazen) met dito wijnen en fantastische bediening.
Dank voor de complimenten. Heel gezellig dat jullie er waren. Paul en team
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Het had een onvergetelijke avond moeten worden voor mijn ouders die hun 60-jarig huwelijk vierden. Maar...buiten eten kon niet vanwege een huwelijksfeest terwijl het zo'n heerlijke zomeravond was. Er was voor ons gedekt in de opkamer. Op zich keurig, maar er konden geen ramen open en het werd snel benauwd. Een surprisemenu werd ons opgedrongen terwijl mijn ouders juist graag van de kaart wilden bestellen. Naar speciale wensen, zoals geen asperges aub, werd vervolgens niet geluisterd. Bij het hoofdgerecht waren er toch asperges en dan ook nog eens niet goed geschild en net te hard. De smakelijke rode huiswijn was na twee flessen niet meer verkrijgbaar (op, uitverkocht). De huisgerookte makreel in het voorgerecht had naast de rookpan gelegen en was waterig.Toen we thuis kwamen bleek er ook nog eens een aperitief dubbel berekend. We waren zeer teleurgesteld!
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
In 1 woord, GENOTEN!!! Wat een heerlijke smaamkcombinaties!! Zowel het eten als het wijnarrangement.
Een prima prijs/kwaliteit verhouding, professionele bediening en gezellige ambiance. Een aanrader!! En voor ons een geslaagd avond.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Oude herberg die nog steeds iets uitstraalt van ooit de postkoets uit vervlogen tijden. We hebben heerlijk gegeten, de verrassing van het huis. Enigszins verrassend was, dat we geen menukaart kregen. De bediening kwam vertellen waaruit we konden kiezen. Als je eigenlijk bijna alles wel lekker vindt, dan is dat geen probleem. Tegendeel, hoe kleiner de menukaart, hoe verser en beter van de kwaliteit van datgene dat gereserveerd wordt.
Tientoon .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Een prachtige, sfeervolle oude herberg midden in het bos waar we met ruim 300 mensen verspreid over twee dagen workshops hebben gevolgd. De lunch met mooie broodjes, salades en een goed gevulde paddenstoelensoep was goed verzorgd een ruimschoots voldoende iedereen. Het warme buffet was passend bij het jaargetijde met fijne warme smaken. Op verschillende plaatsen was allerlei lekkers te halen. Favoriet was een stukje smakelijke zwijn sukade met zuurkool, klaargemaakt op de Smoker Joe bbq. Verder o.a. een mooi gegaard, mals stukje vlees met pastinaak puree, verschillende salades en smakelijk boerenbrood. Als nagerecht een sabayon, creme brullée en o zo lekkere warme verse vijgen gevuld met amandelspijs. Voor de bediening leek met ons mee te genieten, niets was teveel.
Binnenkort na een boswandeling nog eens over doen..
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
uitstekend eten voor een aantrekkelijke prijs
in een mooie, rustieke omgeving.
de bediening is rustig en vakbekwaam.
een vast menu en een verrassings menu; meer heb je
niet nodig.
John V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Wij genoten gisterenavond van een buitengewoon goede maaltijd, van een gezellige ambiance en van een heel prettige bediening en daarbij te realiseren dat "De Woeste Hoeve" slechts 10 minuten rijden van ons huis verwijderd is. Dus voor ons een grote aanwinst. Wij komen graag terug.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Super lekker, mooie presentatie gerechten, leuk kader, vriendelijke bediening,jammer alleen keuze 3 gangen menu en niet a la carte, maar toch zeer geslaagd.een aanrader!!!
Gcgoedhart .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015

Klasse! Historisch en sjiek decor, ongedwongen en intieme opzet. Beperkte maar afgewogen kaart, met prachtig opgemaakte en heerlijk smakende gerechten. Goede wijnkaart. Waardige afsluiting van een dag op de Hoge Veluwe. Aandachtspunt: wachttijd tussen gerechten.
GvH .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Weer een heerlijke avond gehad bij de Woeste Hoeve, we werden zoals altijd helemaal in de watten gelegd, voortreffelijk 6-gangen gegeten en goede wijnen, allemaal topkwaliteit en 100% biologisch.
Wij komen nog vaak terug!

Mvg G. v H
Happenensnappen .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Onze brunch workshop met 2 families begon al vroeg. Het ontvangst bij de grote open haard met cappuccino zelfgemaakte (oa honingamandel-) taart begon goed. Onder begeleiding van de chefkok, eigenaar & -resse mooie verse gerechten gecreeerd. Na een wandeling in het bos begonnen de magen te rammelen en na terugkomst werden we ontvangen in een ruime historische kamer met een sjiek opgediende tafel. Onze creaties waren aangevuld en smakelijk gepresenteerd. Er was veel en alles smaakvol! De rekening was prima goed in verhouding. Hoewel uit de buurt, we komen hier terug!
EvertBergen .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Gisteren met m'n vriendin gereserveerd bij de woeste hoeve, een plan wat al lang op ons verlanglijstje stond. Compleet verrast door de gezellige open haard, al met al eenheerlijke avond gehad. We namen het 6gangen verassingsmenu, en konden voortijd onze wensen doorgeven. Een leuk concept wat ons in ieder geval erg aanspreekt. Wild is de hoofdmoot, maar ook vis en schelp schaal kwam voorbij. Voor het dessert (erg mooi opgemaakt en geserveerd door de kok zelf) kwam de kaasplank, wauw een must voor iedereen die kaasgek is, en een aanrader voor de twijfelaar!
De bediening is attent, professioneel en gezellig en niet te commercieel, iets wat soms snel te gelikt is.
Wij hebben het geviert, het leven, gister op de Veluwe. Woeste hoeve bedankt! Tot snel in de warmere maanden!
René V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Met vier personen het uitgebreide menu van de kok genomen, inclusief bijpassende wijnen. Van 1930 tot 2400 heerlijk ontspannen gezeten. Tafels lekker ruim geplaatst, veel privacy.
Kabeljauw, coquilles, reerug, kwartel, bijpassende, bijzondere groenten, alles van zeer hoge kwaliteit. Fantastisch kaasplateau , mooie port en een afwisselend dessert waarbij de cake met steranijs heel bijzonder was. Mijn tafelgenoten hebben veel ervaring in de sterrenrestaurants, dit was minstens zo goed, ze waren zeer positief verrast.

Niets te wensen over? Ja, de dames vonden het erg koud in de toiletten :-) .
Het restaurant is gehuisvest in een mooie oude herberg, geeft fijne atmosfeer, maar heeft dus soms ook nadelen.

Fws .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2013
Helaas, de prijs kwaliteit verhouding was aardig zoek in dit restaurant. Het eten was wel aardig maar zeker niet bijzonder.
Verder was het duurder dan mij bij de reservering was voorgespiegeld en ook was er geen kaart maar een vast menu. Op zich geen probleem maar dat is nooit aangegeven terwijl ik tijdens het maken van de reservering sterk de indruk kreeg dat dit wel zo was en mij bovendien werd gezegd dat ik onder mijn voorwaarden ( 1 dessert minder en 1 persoon geen wijn, ik uit kon gaan van 225E totaal. Mijn punt hierbij is dat het allemaal duurder werd zonder dat ik daar grip op had. Geen kaart en geen prijs gezien van te voren.De fles water was niet verzegeld , dus wat ,mij betreft kregen we een fles kraanwater van bijna 6E voorgeschoteld. Toen bij het serveren van de amuse (een oester) werd aangegeven dat 2 van de 4 gasten geen vis lusten , werd er geen andere amuse aangeboden.
Uiteindelijk heeft wel iedreen een dessert genomen (anders was de keus met een knorrende maag naar huis) verder hebben 3 mensen meegedaan met een wijnarrangement (duur!) en 1 persoon heeft buiten een paar glazen water , 1 wijntje meegedaan.
De koffie en thee waren standaard 4,50 per kopje , of je nu een dubbele espresso of een kopje thee had.

De 225E werder 278,50E

Ik vond de gastheer gehaast en kon me niet aan de indruk ontrekken dat hij het gevoel had te maken te hebben met mensen die nooit wat chiquer uit eten gingen, het tegendeel is waar... En dan moet gezegd worden , dit was niet chique!
We kregen het aanbod de koffie en thee bij de haard te nuttigen en moet gezegd worden dat was leuk.
Het pand is oud en mooi ingericht , bijzondere ambiance, overal houdvuur en subtiele verlichting.
Overig
Hoewel ik het zelf al bijna was vergeten was het personeel niet vergeten bij de koffie vuurwerk te serveren voor de jarige, dat mag weer netjes worden genoemd.

Maar helaas dus overal een enorme deceptie.
MichelVisser .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Perfecte familie avond gehad met een top wildmenu. Niet van dat gekweekte wild uit Duitsland maar echt wild uit de achtertuin. De ontvangst is buitengewoon gastvrij en als de deur door de gastvrouw voor je wordt opengedaan komt de behaaglijke geur van de open haard je tegemoet. Het is hier erg sfeervol met stijlvol gedekte tafels en de plek en het gebouw zijn doordrenkt van historie. Het eten is in een woord voortreffelijk, de porties zijn absoluut voldoende groot en alles is heel smaakvol en goed bij elkaar passend. De kaas als nagerecht was top! De bediening ontspannen professioneel, alles komt op tijd op tafel en je krijgt als gasten precies de aandacht die je vraagt. Onze dochter van 10 kreeg een uitgebreide uitleg door de eigenaar over de historie van de Woeste Hoeve in het koetshuis, bijzonder vriendelijk en heel leuk. Dit is natuurlijk geen goedkoop restaurant maar de prijs/kwaliteit verhouding is helemaal in orde. Alleen op zaterdagavond als restaurant open, andere dagen meer op zakelijke en prive gelegenheden gericht. Een aanrader voor iedereen die exclusief en goed wil eten in een bijzondere ambiance. Wij gaan volgend jaar weer.