De Woeste Hoeve

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Woeste Hoeve

Chris H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We voelden ons welkom door een warme sfeer, vrolijk personeel en lekker eten.

Omdat ons diner op zaterdag avond was, waren we verplicht een 3-gangen verassingsmenu te nuttigen.
Het was prettiger geweest als we hierin wel iets van een keuzevrijheid hadden gehad.
Bijvoorbeeld een 3-gangen menu met bij elke gang een keuze uit 2 gerechten.
Bij het hoofdgerecht misten we toch de traditionele aardappel om het menu wat meer compleet te maken.
We hadden alle vier namelijk niet het gevoel dat we genoeg hadden gehad nadat we thuis aankwamen.
Omdat de prijzen toch wel wat hoog liggen (mede te danken aan Biologische producten), is het wel zo fijn dat je hier met een voldaan gevoel kan vertrekken.

Dat neemt niet weg dat we heerlijk gegeten hebben, hebben genoten en ons zelfs een beetje bijzonder voelde.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Aangename ontvangst, prima geluncht in een fijne ambiance. Absolute aanrader wat ons betreft..........................................................................
Zwier D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het verrassingsmenu was eigenlijk niet verrassend en de warme gerechten waren niet goed op smaak gebracht (te flauw). Wel heel mooi was de eetkamer (mooie tafel voor 6 personen) en de koffie was uitstekend. Voor € 80 per persoon net wat te mager.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Over dit eetcafé kan ik kort zijn. Het twaalfuurtje dat ik tot me nam, omdat ik een lege maag had en dus iets moest eten, was niet om over naar huis te schrijven. Men geeft bij het brood en het broodje niet eens boter. Hier zien ze mij nooit meer.
nononsense N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Als je van een echt ouderwets bruin cafe houdt, moet je hier zijn! De ontvangst en bediening zijn warmhartelijk en attent. Het eten is lekker, zonder overbodige opsmuk. Wij namen de huisgemaakte aspergesoepsoep, sate zonder stokjes met als garnituur heerlijk gebakken groenten en een overheerlijke puntzak friet met mayo, vis was lekker maar aan de droge kant. De prijzen zijn redelijk. Wij gingen tevreden naar huis en komen graag nog eens terug!