De Woerd

Zondag 14.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Woerd

B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Ik heb het idee dat ze al jaren dezelfde menukaart hebben. Idee, om dit een keer aan te passen. Verder is heteen mooie lokatie aan het water.
Jörgen G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Prachtig gelegen aan het water.
Divers menu met lekkere smaken en verrassende gerechten.

Carpaccio is een flink bord met lekkere smaken. De duivelse champignons zijn een verrukking.
Ook de surf&turf en de mixed grill zijn zeer smaakvol.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijke tournadau gegeten was supermals en goed rare gebakken salade/groentemix was goed van smaak met een frisse dressing, alleen de sla op zich had wel wat geleden, keek niet supervers maar het was 35 graden en ook dat kan van invloed zijn geweest in de keuken verder gebakken piepers en friet en nog warme groente
schone toilet en goede inrichting. en natuurlijk een leuke locatie aan het water komen nog wel een keer terug
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
We hadden gereserveerd met de ah-restaurant-actie. Let op: dit restaurant doet daar niet aan mee! We hebben er dus niet gegeten. Dat we konden reserveren via de ah-restaurant-actie is aldus de eigenaar een fout van de site. Het is hun nog niet gelukt dat te laten aanpassen. We zijn heel correct behandeld door de mensen van de Woerd. En we zijn ergens anders gaan eten...
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heelijk gegeten. Goede en vlotte bediening.
Risje V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Gewoon goed!
Lekker eten, vlotte en vriendelijke bediening en een goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Een geslaagde avond
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Wederom verbluffend goede gerechten in een zeer mooie omgeving met kwaliteit van zowel producten als bediening en service.
Evy F.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk op het terras gezeten en lekker gegeten. Prima service.
Huyen P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Bediening en keukenbrigade kunnen drukte niet aan. Tournedos Saignant gebakken gevraagd... was dus doorbakken... Een nieuw stuk zou zeker 30 minuten duren... Dan maar iets anders bestellen... Kwaliteit was redelijk. Al met al geen goede eerste ervaring. Jammer, want op basis van de recensies gereserveerd.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Je kon duidelijk merken, dat er op ons gerekend was. De bediening was voortreffelijk, vriendelijk. Zowel voor- als hoofdgerecht was smakelijk bereid en werd keurig opgediend.
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
zeer gezellig restaurant (ontspannen sfeer) met vriendelijke bediening en kwalitatief goede gerechten. wij kunnen iedereen dit restaurant aanbevelen.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
De absolute toppers van Arnhem Zuid! Eten super, bediening geweldig. Wij houden van De Woerd
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Warm ontvangst, we komen hier regelmatig omdat de prijs/kwaliteit verhouding goed is.
Topper : spareribs goed gegaard.
Bij mooi weer is het heerlijk vertoeven op het terras .
A.D.C. K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heb daar heerlijk gegeten.
Henk-jan S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Super goede service en heerlijk eten we komen er vaak
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Personeel was vriendelijk en attent toch ontvangst en service redelijk omdat er geen kinderstoel beschikbaar was terwijl dit bij de reservering was doorgegeven en dit bekend was. Uiteindelijk wel opgelost.
Nico T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekkere spareribs gegeten voorzien van de nodige bijgerechten. Prettige bediening. Kom binnenkort weer terug voor de saté. Die is super!
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het uitzicht is bij mooi weer geweldig. De aankleding binnen is best aardig. Het eten was over het algemeen prima. De best sappige kip, de lekkere varkenshaas met spek, de echt wel goede sate en de redelijke spare ribs. De dame in de bediening was heel vriendelijk, de man misschien wat nors maar ook behulpzaam. Jammer dat de rekening niet direct met de 50%-korting kwam (vanwege de Iens-actie). Met 50% korting prima prijzen, normaal toch een tikkeltje aan de hoge kant denk ik. Wat leuk is als je met kids bent is de ruime gelegenheid om je buiten te vermaken rondom het restaurant.
Erna P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijke verse producten, erg lekker van smaak en combinatie!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gegeten met een Iens voordeel van 50%. Porties zijn goed. Heerlijke surf en turf en hemelse modder. Een aanrader