De Woerd

Woensdag t/m Zaterdag 16:30 - 21:00
Zondag

Diesel2016 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij aten bij Eetcafé de Woerd. Het voorgerecht was prima. Maar het hoofdgerechth was echt bagger. De kok kon de biefstuk niet goed gebakken krijgen, we wilde 'm medium/well done. Nog glazig lag hij op ons bord. We stuurde de biefstuk terug. Ook de tweede keer was de biefstuk nog glazig. We zijn opgestaan en gaan afrekenen, de moed was ons in de schoenen gezakt. En ondanks dat we de biefstuk niet ophadden moesten we wel de volle pond betalen. Sorry De Woerd, maar wij komen niet meer.
Faasse .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben erg goed gegeten bij jullie! We zaten heerlijk in de zon op het fijne terras met uitzicht op de plas met zomerse taferelen: de laatste zwemmers, kanovaarders, spelende kinderen en watervogels. De tournedos, kalfsribeye en schnitzel waren van uitstekende kwaliteit, royaal van maat en perfect gegrild / gebakken. Lekkere bijgerechten. De gastvrijheid is uitstekend: kennis van de kaart goed, hond welkom (krijgt gelijk water en aandacht), vlotte , maar ontspannen bediening. Afrekenen kan met de pinpas aan tafel wat altijd prettiger is dat je naar binnen moet om te betalen. Het ijs was lekker, maar misschien een idee om het wat mooier op te maken op een mooi bord en met echte slagroom i.p.v. uit een spuitbus. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend! De wijn is goed. Nog een tip: frisdrank uit flesjes staat beter en is ook gegarandeerd vers, m.n. met voldoende prik.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Prachtig aan een grote plas gelegen en gezellig ingericht met goede verlichting. Vriendelijke ontvangst. Wij zijn hier met de social deal bon wezen eten. Ruime keuze van de kaart. Als voorgerecht soep en stokbrood met sausjes en kruidenboter. De boerenbiefstuk was perfect gebakken en heel groot. Ook de mix grill smaakte heel goed en was zeer royaal . Er zaten 4 bijgerechten bij die stuk voor stuk uitstekend smaakte. Als nagerecht de royale dam blanche en de
creme brullee. Wij gaan hier vaker naar toe.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Vanavond een lekker hapje gegeten bij de Woerd. De eigenaar is zeer gastvrij en na de gehele metamorfose van de zaak ziet het er weer super uit. Heeft een frisse en gezellige uitstraling! Aardige meiden in de bediening. Prijs kwaliteit verhouding is super, gerechten goed verzorgd en op smaak. Parkeergelegenheid voor de deur en een schitterende locatie. Wij komen zeker terug!!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
we hebben er heerlijk al diverse malen gegeten, en we kunnen eigenlijk niets negatief over DE Woerd zeggen.
Men is altijd vriendelijk en het eten smaakt er altijd goed, wat ook belangrijk is, dat je toch nog wat meer ruimte hebt om te zitten, want tegenwoordig, worden alle eetcafe's maar vol gepropt met tafels en stoelen, en dat is hier niet het geval.
We zullen nog diverse malen hier heerlijk gaan eten.
Maarten N.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Negatief:
Zalm met asperges --> zalm te klein
Spareribs --> te zwart en niet mals vlees
Toetjes kwamen niet tegelijk
Toiletten niet schoon
Groente was simpel... gesneden appel is niet heel spectaculair

Positief:
Vriendelijke bediening.
Mooi uitzicht
Goede parkeergelegenheden
Gaven aan dat de klachten vaker gehoord zijn. Eerlijk!
Py V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Restaurant met uitzicht op het water, zomers lekker op het terras en bij minder weer in het mooie sfeervolle restaurant zelf.
Eten is hier elke keer weer heerlijk, grote hoeveelheid ook en de bediening altijd vriendelijk.
Ferdinand S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Het is heerlijk weer en we hebben geen zin om te koken. We besluiten om een klein hapje te eten bij de woerd. De locatie aan de rijkerwoerdse plassen is prima. Het terras ziet er wat oubollig uit maar we kunnen in het zonnetje zitten. De bediening is erg vriendelijk en ze kennen de kaart goed. Ik neem een soort vleesspies van ossenhaas en mijn vriendin slibtongetjes gebakken in roomboter. De kwaliteit van het eten is uitstekend! Het vlees is zelfs perfect gebakken. Zacht, mals en goed van smaak. Een groot compliment aan de keuken. De prijs kwaliteit verhouding is hier uitstekend. Alle gerechten zijn ruim onder de 20 euro. Wel zou het terras wat meer beachclub als sfeer mogen hebben. Wat loungebanken van stijgerhout en andere tegels zouden hier niet misstaan. Ondanks dat zullen we hier zeker nog een keer eten.
Haylee .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Prima biefstukje gegeten, redelijk druk, niet echt heel mooi ingericht verder. De service was top. Prijs wat minder voor zo'n restaurant met oudbollige interieur.
Ub40 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Lekker gegeten aan het water (Rijkerswoerdse Plassen) De kinderen konden heerlijk spelen in het naastgelegen speeltuintje. Bediening is vlot en vriendelijk. De sate is heerlijk en de porties zijn ruim. Super dat ze tegenwoordig het Italiaanse ijs van La Farfalla serveren.