De Woerd

Rijkerswoerdsestraat 4 6661 NT Elst (Gelderland) Nederland Kaart
31-263820620

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant De Woerd

• : gratis parkeergelegenheid

Maandag gesloten
dinsdag t/m zaterdag 17:00 - 21:00 uur
Zondag 14.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Woerd

Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Wederom verbluffend goede gerechten in een zeer mooie omgeving met kwaliteit van zowel producten als bediening en service.
Evy F.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk op het terras gezeten en lekker gegeten. Prima service.
Huyen P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Bediening en keukenbrigade kunnen drukte niet aan. Tournedos Saignant gebakken gevraagd... was dus doorbakken... Een nieuw stuk zou zeker 30 minuten duren... Dan maar iets anders bestellen... Kwaliteit was redelijk. Al met al geen goede eerste ervaring. Jammer, want op basis van de recensies gereserveerd.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Je kon duidelijk merken, dat er op ons gerekend was. De bediening was voortreffelijk, vriendelijk. Zowel voor- als hoofdgerecht was smakelijk bereid en werd keurig opgediend.
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
zeer gezellig restaurant (ontspannen sfeer) met vriendelijke bediening en kwalitatief goede gerechten. wij kunnen iedereen dit restaurant aanbevelen.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
De absolute toppers van Arnhem Zuid! Eten super, bediening geweldig. Wij houden van De Woerd
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Warm ontvangst, we komen hier regelmatig omdat de prijs/kwaliteit verhouding goed is.
Topper : spareribs goed gegaard.
Bij mooi weer is het heerlijk vertoeven op het terras .
A.D.C. K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heb daar heerlijk gegeten.
Henk-jan S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Super goede service en heerlijk eten we komen er vaak
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Personeel was vriendelijk en attent toch ontvangst en service redelijk omdat er geen kinderstoel beschikbaar was terwijl dit bij de reservering was doorgegeven en dit bekend was. Uiteindelijk wel opgelost.
Nico T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekkere spareribs gegeten voorzien van de nodige bijgerechten. Prettige bediening. Kom binnenkort weer terug voor de saté. Die is super!
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het uitzicht is bij mooi weer geweldig. De aankleding binnen is best aardig. Het eten was over het algemeen prima. De best sappige kip, de lekkere varkenshaas met spek, de echt wel goede sate en de redelijke spare ribs. De dame in de bediening was heel vriendelijk, de man misschien wat nors maar ook behulpzaam. Jammer dat de rekening niet direct met de 50%-korting kwam (vanwege de Iens-actie). Met 50% korting prima prijzen, normaal toch een tikkeltje aan de hoge kant denk ik. Wat leuk is als je met kids bent is de ruime gelegenheid om je buiten te vermaken rondom het restaurant.
Erna P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijke verse producten, erg lekker van smaak en combinatie!
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gegeten met een Iens voordeel van 50%. Porties zijn goed. Heerlijke surf en turf en hemelse modder. Een aanrader
Thijs P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Nu met 50% is het goed genoeg. Ik had de mix grill en als ik de volle prijs had moeten betalen was ik niet echt onder de indruk. Terwijl deze kok echt in staat is hele lekkere dingen op tafel te zetten. Ben al vaker geweest en toen wist de keuken mij wel aangenaam te verrassen. Dus voor deze prijs was het prima. En als de keuken blijft presteren wat het de andere 3 keren deed. Zou ik het zeker aanraden !! Personeel is vriendelijk en verder is alles netjes en verzorgt.
Wpn H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Mark K.
Gezellig gegeten prima eten
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
WoW, wat een verassing. Na een dag winkelen in Arnhem hebben we overheerlijk gegeten bij restaurant De Woerd in Elst. Bij aankomst lijkt de accommodatie aan de buitenzijde niet echt uitnodigend. Van binnen ziet het interieur er echter trendy uit en het personeel is vriendelijk en doet
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
WoW. Wat een leuke en bovenal overheerlijke ervaring bij restaurant De Woerd te Elst. Bij aankomst verraad de buitenzijde niet echt wat voor heerlijks er binnen wordt opgediend. Het eten is top. Het personeel is correct en vriendelijk. Wij hebben allebei 2 heerlijke tournedos gegeten met overheerlijke kruidenboter. Fijne groenten, warm en salade plus frites en gebakken aardappelen. Heerlijke toetjes na en koffie. Inclusief 4 glazen wijn voor €80,. Wij willen dit restaurant graag aanbevelen. Super.????
petra V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het pand mist wat wat uitraling aan de buitenkant maar het ligt prachtig aan de Rijkerswoerdse plassen! De menukaart was divers en ook met creatieve gerechten. We hadden vooraf eerst een vers gebakken broodje met kruidenboter en tapenade, en daarna kreeftensoep en dat was echt heerlijk. Ook leuk opgediend met mooi servies. Daarna had ik de gambas en mijn man en dochter spareribs. Allemaal even lekker en leuke bijgerechten, we hebben gesmuld! Het nagerecht paste er niet meer bij dus we hebben een bakkie koffie genomen (kiss on fire: nog een aanrader!) maar onze dochter durfde de stroopwafel parfait nog wel aan :) De bediening was erg vriendelijk en attent. Kortom we waren positief verrast, weer een leuk restaurant ontdekt bij ons vlakbij!