De Witte

Marktplein 26 2691 BV 's-Gravenzande Nederland Kaart
31-174420973

Meer informatie over restaurant De Witte

7 dagen in de week geopend:
Ma-Do: 11:30 uur tot ......
Vr-Za: 11:30 uur tot 01:00 uur
Zo: 13:00 uur tot .....

Jouw recensie over het restaurant De Witte

Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Vandaag geluncht met mijn moeder voor mijn verjaardag. We werden goed ontvangen, gezellig en fijn personeel! Eten was heerlijk. Goede porties, lekkere smaak en zag het prima uit. Eigenlijk is het altijd goed hier! Lunch, maar ook diner en borrel. Zit gezellig aan het Marktplein, dus ook zomers heel fijn! Zeker aan te raden.
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
2 weken geleden geluncht. Hele vriendelijke bediening en wat voor mij een pluspunt is is dat de sauzen gewoon op tafel staan! Geen klein bakje wat altijd te weinig is! Lekkere kipsate, volgende keer iets meer kroepoek(3 stukjes is een beetje weinig...)
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een stijlvol bezoek gebracht bij het prachtige De Witte. Het breekbroodje vooraf wad vers en daardoor erg lekker. De spareribs waren mals en sappig. Het assortiment voor de gerechten in niet spectaculair groot, maar het drankverbod wat verbluffend, er waren 42 soorten bier. Alleen hiervoor in De Witte al een aanrader!
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We waren even voor openingstijd daar en mochten alvast drinken bestellen. De kleine liep rond omdat er geen andere gasten waren en dat was prima. Niet echt bijzondere smaken maar prima qua smaak. Een enkele tafelgenoot vond de hoeveelheid wat veel. We zater voor lunch.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wij komen al jaren in dit restaurant. Lekker eten voor een goede prijs en super personeel. Vooral de Snitzel zo die hoort is favoriet. Het zelfgemaakte ijs is heerlijk. Wil je lekker eten zonder fratsen dan is dit de perfecte plek.
L S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Op het eten bij de Witte is niets aan te merken, maar erg bijzonder is het ook niet. Het is dan ook vooral een tent waar men 's avonds gezellig iets komt drinken. Het personeel is ontzettend energiek en klantvriendelijk. Heerlijk om er 's avonds iets te drinken dus.
Yo L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Bij de Witte kun je redelijk en zonder poespas eten voor een schappelijke prijs. Bedienend personeel is vriendelijk en zeer hulpvaardig. Er is kennis aanwezig over glutenvrij eten en indien gewenst wordt er bij de snackbar op het plein patat voor de gaten gehaald.
Wat de laatste maanden wel storend is, is dat er bij binnenkomst wordt gezegd dat je zonder problemen en te lang wachten een tafel kunt krijgen en je dan met drankje en stokbrood aan de bar wordt geparkeerd. Zodra je eenmaal binnen bent kun je wachten tot je een ons weegt op die beloofde tafel. Slechte service vind ik dat, wees dan gewoon eerlijk over de wachttijd. Nu zijn we na drie kwartier wachten alsnog vertrokken zonder te hebben gegeten.
Melissa O.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Gezellig eetcafe in hartje 's-Gravenzande.De porties zijn prima en het eten is goed. Aanrader is de carpaccio, erg lekker! Wij komen hier met vriendinnengroep iedere vrijdag, het terras is gezellig (en verwarmd!) en de bediening is prima. Ook leuk om er dus eens te borrelen, maar de wijn mag wel iets beter.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Lekker eten voor een prima prijs. Heerlijke friet en zowel vis als vlees altijd heel smaakvol. Bediening erg vriendelijk en ook als het druk is altijd een vriendelijk woord. Wij eten hier ongeveer 2x per maand.
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Gister had mijn vriendje een Biefstuk besteld. Vanwege de feestweek hadden ze gekozen om de menukaart aan te passen naar 4 hoofdgerechten.
Dan zou je denken, alles onder controle. Helaas was dat niet zo.
Toen hij biefstuk open sneed was ie nog helemaal rood, en maar een paar seconden gebakken.
Hij heeft hem terug gestuurd en kreeg vervolgens een nieuwe.
De nieuwe biefstuk was aan de buitenkant veel te donker en hard, maar aan de binnenkant nog net zo rood... Omdat t al lang genoeg geduurd had, heeft hij zijn( rauwe!!) frietjes maar op gegeten en is daarna naar de feestweek gegaan. Jammer dat je toch door de mand valt met dit soort drukke dagen...
Karin '.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Wij hebben op een heerlijke zomerdag gegeten bij de Witte..omdat wij zomaar binnen kwamen vallen zonder reservering, moesten we even wachten, wat geen probleem was....Daarna hebben wij heerlijk gegeten.....er lag zoveel op het bord dat een toetje eigenlijk overbodig is omdag je vol zit...maar we hebben toch het dessert nog naar binnen weten te proppen.....goed gegeten voor weinig geld...leuke gezellige ambiance...top zaak!!! we komen hier zeker nog terug...ga zo door !!!
Donald B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Vlak voor een vergadering op een regenachtige maandag toch nog een hapje eten. Dan kom je in 's Gravezande snel in de Witte terecht. Het was lekker, ze hielden rekening met onze wens snel te eten en de porties zijn prima. Het was een tijd geleden dat ik zo'n schnitzel zag. De zal was heerlijk en het was gezellig druk. een aanrader voor een ontspannen, vullend, smakelijk maal.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Ik heb een paar keer gegeten bij de Witte in 's Gravenzande waaronder 1 x met een grote groep ze hebben super lekker eten voor niet al te veel geld en in de zomer heerlijke ijsjes als toetje die van het naast gelegen il bianco komen. Een top tent al zeg ik het zelf
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Prima eetcafe waar we regelmatig eten als we ergens uit eten willen, maar niet al te ingewikkeld willen. Wederom erg gezellig en lekker gegeten. Bediening is erg vriendelijk en aantrekkelijke prijzen!
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Vooraf had ik een salade gerookte kip met een pittige honing-mosterd dressing. Heerlijk. Alleen voor mijn gevoel ontbrak er een toast/broodje/crouton... Hoofdgerecht was varkenshaas die naar eigen zeggen van de ober - altijd doorbakken geserveerd wordt- met een hete witte pepersaus en pittig gekruide aardappelpartjes waarin ik de spekjes moest zoeken. Weer een overheerlijk bordje alleen gezien mijn zwangerschap heb ik een deel van de hete saus en de pittige aardappels laten liggen. De toetjes waren er voor de liefhebber en ook die smaakte lekker. Ik kreeg niet helemaal op m'n bord wat ik verwachtte en ook waren mijn ijs bolletjes de helft zo klein als die van mijn partner. Maar wederom heerlijk eten. De rekening was niet correct maar ook hier een geweldige service. Wel hebben we drie verschillende obers (even zelfs een vierde controlerende persoon?) aan tafel gezien. Al met al een heerlijk avondje in een overladen vol gezellig restaurant met lekker eten. Zeker als je van pittig houdt.