De Witte

• Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant De Witte

Sietse E.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
prima eten met duidelijke, eenvoudige kaart en dagschotels, boven verwachting gezien entourage en interieur. heel pittoresk gelegen. vooral onder de indruk van leuke vlotte bediening.
Veerle-en-Jasmijn .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Gezellig bruin dorpscafé met vriendelijke bediening. Zeer geschikt om met jonge kinderen te gaan eten: alles mag, er zijn ruim spelletjes in het restaurant aanwezig en de menu's zijn eenvoudig en geschikt voor kinderen. Ook prima voor 50e bruiloft van oma.
Het eten is echter niets bijzonders. Saté, zalm, sparreribs, tournedos, tong - de ene keer wat beter klaargemaakt dan anders, maar alles met voorspelbare sausjes, volgens mij prefab. Als het al te druk is, is het eten soms echt een beetje laf. De prijzen zijn wat aan de hoge kant: 14 tot 19 euro voor een hoofdgerecht dat op zijn best uit degelijke boerenkost bestaat.
Desondanks een aanrader voor ouders met jonge kinderen.
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Leuk restaurantje in het dorp, maar de kwaliteit van het eten laat te wensen over. Instant sausjes met vel, kabeljauw met spinazie was smakeloos. Jammer, wij gaan niet gauw nog een keer.