De Witte Zwaan

Plantsoen 3 4926 RA Lage Zwaluwe Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Witte Zwaan

Elma D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
we aten het menu, 27,50 pp. Eerst een broodje/kruidenboter/olijven, vervolgens een amuse, daarna een volwaardige carpaccio, als hoofdgerecht varkenshaas met champignons, groente, aardappelpuree leuk opgemaakt op het bord, daarnaast nog friet en salade, dessert: een zoet of kaasdessert, was ook geweldig. De witte Zwaan is een aanrader, lekker, rustig, sfeervol
Elssmulders100 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Heel gezellig restaurant. Wel was t er niet zo warm.
Heerlijk gegeten,kadobon van de hema gekregen,kon je daar inwisselen.
Al een paar keer hier geweest, altijd gezellig.
Geweldige eigenaar,voor iedereen vriendelijk.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Wederom heerlijk gegeten hier. Heerlijk wild op de kaart. Het was goed bereid en dus mals. Met wilde kan het snel mis gaan en te droog zijn, maar het smolt bijna op je tong.
De toetsjes zijn ook waanzinnig. Vooral de witte chocolademousse in de Hemelse modder was verslavend.
De bediening is super vriendelijk en attent. We eten hier regelmatig met bijzondere gelegenheden en men kent ons. Het is fijn dat je als vaste klant ook waardering krijgt.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Via een kado bon kwamen wij hier terecht en het was zeker verrassend.
De buitenkant van het gebouw vonden we er niet zo netjes uit zien maar binnen was het gezellig en werden hartelijk ontvangen. We hebben er heerlijk gegeten en kregen ook tussen door wat extra hapjes wat erg verrassend was. Onze jongste zoon 13 had als toetje pavlova en dat werd op een verrassende wijze gereserveerd en smaakte heerlijk als of er een engeltje over je toen piest haha.
Kortom was het een heerlijke en gezellige avond. Voor ons maar 30 min. rijden dus zeker de moeite waard
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Met een "Diner voor twee" bon naar 't Gebaar getogen voor een twee gangen verrassingsmenu. En daar was helemaal niets op aan te merken. Het restaurant zelf is gezellig ingericht, de bediening zeer attent en vriendelijk en het eten? In 1 woord prima! Heerlijke tapenade met olijven vooraf, daarna een nog lekkerder amuse van Hollandse garnalen en vervolgens het verrassingsmenu, 1 maal vis en 1 maal vlees. De inhoud? Een verrassing dus! U moet er gewoon maar eens heen gaan, het is de moeite van een paar kilometer omrijden meer dan waard!
Jan Willem W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
heerlijk gegeten vandaag... prijs kwaliteit prima in balans... rustige timing... met kinderen prima te doen... toen we eerder vertrokken werd het wel bestelde maar niet genuttigde dessert niet gerekend..netjes