Over het restaurant De Witte Zwaan

Heerlijke ervaring

Een moderne zaak in het oude dorp van De Bilt. De chef en brigade maken van de mooiste, meest verse producten heerlijke gerechten. De kaart wisselt regelmatig zodat er altijd met het beste van het seizoen wordt gekookt. De bediening zorgt voor een ontspannen sfeer en legt je helemaal in de watten. Een heerlijke ervaring!

Meer informatie over restaurant De Witte Zwaan

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag 17:00 - 21:30
Zondag Gesloten

Corneel V.
Prima restaurant.
Onderscheidt zich van andere restaurant in de zelfde klasse vanwege originaliteit.
Bij het verrassingsdiner waren de smaken van de verschillende gerechten zeer goed op elkaar afgestemd.
We waren eerder geweest toen ook al prima, dus geen toevalstreffer.
Rene341 .
Job V.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
prima adres voor uitstekende gerechten
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier zakelijk gegeten met 5 collega's en gast. Was overigens niet mijn eerste bezoek, had al eerder goede ervaringen. Weer prima gegeten, vooral het experimentele aspect werd gewaardeerd door de internationale (wetenschappelijke) tafelgenoten. Uitstekende bediening. Enige verbazing was er wel dat een fles water 6,5 euro kost, jammer.
hennyeek E.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Bij afrekenen hele grote problemen! Zou zo graag hierover willen praten met jullie! . Bij binnenkomst werd ons iets verteld wat later werd ingetrokken! Niet eerlijk en onzakelijk opgelost! Tel 0622024769
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Creatieve keuken met gerechten die meerdere zintuigen prikkelen en tot een ontdekkkingstocht der smaken uitnodigen. De wijnkaart met relatief compacte beschrijving per wijn is zeer divers en heeft vele interessante wijnen die per glas geschonken kunnen worden. De bediening is attent en informatief.
Kortom, we komen zeker terug !
Dekker D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Bijzondere gerechten! Haute cuisine.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goed restaurant in de provincie Utrecht! Mooie amuses! Voorgerecht diverse bereidingen van makreel, als hoofdgerecht idem sukade! Tussengerecht diverse kaasjes! Niet bijzonder voor de prijs! Is een kaaswagen en de gasten zelf laten kiezen een idee! Dessert goed Wijnarrangement bijpassend! Bediening jong! Zou de ondersteuning van een sommelier kunnen gebruiken! Met wat puntjes op de I wellicht eind 2017 rijp voor em Michelinster
Samira B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Charmant en gezellig restaurant. Leuke zeer gemotiveerde en gedreven bediening en koks.
Heerlijk eten. Een avond ontspannen en verwent worden.
JacobusAssen .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Uitstekend diner met bijzondere, lekkere en onverwachte hapjes. Hartelijke ontvangst en erg prettige bediening. Goede uitleg bij de gerechten. We aten met AH-bonnen, dus waren goedkoop uit.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
heel goed restaurant met zeer smakelijk eten. Het personeel is professioneel en vriendelijk.

kortom een aanrader!
Lorena W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten en een heerlijk samengesteld menu voor de AH actie. De bediening was ook uitstekend. We gaan zeker nog eens!
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker gegeten, mooie smaken en combinaties.
Jørgen F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Rijk smakenpallet beleefd. Met zorg bereid en aangeboden incl. zorgvuldige uitleg van het gerecht.
We hadden weinig tijd. Hierin werkte de bediening en de keuken met ons mee door op ons verzoek een snellere servering van de gangen te bieden dan hun gebruikelijk is. Top!
Yolan W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een tijdje geleden at ik uitstekend bij De Witte Zwaan, dus nu ook eens geprobeerd voor een lunch. Het was doodstil, dat was jammer (2 tafels bezet die al snel vertrokken waren dus toen zaten we alleen). Een keuze was er niet, we kregen gewoon wat er was en konden kiezen uit 1, 2 of 3 gangen: dat was het. En toevallig was het precies wat ik de laatste keer in de avond gegeten had. Kan gebeuren. Maar heel erg rood/rauw rundvlees (sucade) vind ik echt niet passen bij lunch. Veel te zwaar. Als je mensen helemaal geen keuze wilt geven, zorg dan voor iets wat iedereen wel kan hebben bij de lunch of geef op z'n minst keuze tussen vlees en vis. De kwaliteit van het eten was prima, dat wel, want koken kunnen ze. Maar zet bij de lunch (2 gangen voor 29,95) toch maar liever iets anders voor dan bij het diner.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima eten , bediening en prettige omgeving, voor herhaling vatbaar. Ook goede parkeermogelijkheid. De lunchgerechten waren lichten smakelijk en prachtig opgediend.
gervankempen55 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Uitstekend in alle opzichten!
Één negatieve opmerking; ongevraagd lekkernijen bij de koffie aanbieden, maar deze vervolgens wel berekenen. Niet OK.
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
inventieve gerechten met een veelvoud aan te ontdekken smaken, per gerecht. Geweldig !
efficiente en supervriendelijke bediening met voldoende aandacht per gast.
I. V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Geweldig gegeten! Wat een feestje! Verwennerij, je moet het zelf uitproberen, woorden schieten te kort! Met allerlei amuses, smaakexplosies!
Gegeten met de AH actie. we hebben de extra gerechten ook genomen, tw buikspek en kaasplankje.
Spectaculaire afsluiter met het dessert!