Over het restaurant De Witte Zwaan

JONG EN INNOVATIEF

“We zijn jong en innovatief maar koken met respect voor de Franse keuken.” Aan het woord is de bevlogen chef-kok Timo Agterberg. Met jeugdig elan deelt hij zijn culinaire visie. ,,Een bezoek aan De Witte Zwaan is een belevenis. Natuurlijk ligt bij mij als kok de focus op het eten. Maar gastronomie bij de Witte Zwaan is veel meer dan dat. Wij zorgen met ons hele team voor een ontspannen avond genieten van creatieve gerechten. Geen stijve toestanden. Plezier bij onze gasten, daar zorgen we voor!’

Meer informatie over restaurant De Witte Zwaan

9,4

Jouw recensie over het restaurant De Witte Zwaan

H K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het is een belevenis om hier te eten!
Soms duurde het wat langer tussen de gerechten door, maar we zaten ook helemaal achterin.
W K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Enthousiaste , jonge bediening. Zeer ongebruikelijke gerechten, vooral de amuses zijn bijzonder vaak wel lekker. Porties zijn zeer beschaaft , miste wel iets van aardappel/rijst/pasta.
Ankie en Aad D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Het was smaakverrijkend voor je gehemelte, dit niveau hadden we niet verwacht, dus echt een verrassing, zo dichtbij huis.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Dit restaurant is in de race voor een Michelin ster en wat ons betreft gaan ze die ook krijgen. Geweldige smaaksensaties, prachtig opgemaakte borden, verrassende gerechten. De service is erg goed. Echt een pareltje en een dikke aanrader.
19John51 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Weer een "feestje" om bij De Witte Zwaan te eten; zeer klantvriendelijke bediening en het eten van perfecte kwaliteit met bijzondere verrassingen.
Jac K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Komen al 18 jaar hier. Bij de vader van timo. Dat was pas eten. Super sfeer. Hij wist wat je wilde. En hield het appart voor je. Je buikje zat vol.
Nu later bij zijn zoon timo. Een beetje een cultuurschok. Wel heel gaaf interieur mooi gedaan maar strak. Het eten was goed. Anders natuurlijk maar we vonden het heerlijk. Maar geen buikje vol.
Maar wel verjongend. Veel succes timo.
Rebecca B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk eten. Met veel aandacht bereid en vriendelijk geserveerd. We gaan hier zeker nog eens naar toe. Erg fijne avond gehad.
Rienk B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Gisteren 05-09-2017 weer gegeten bij de Witte Zwaan. Wat een fantastisch restaurant. Veel sterren restaurants zouden hier eens moeten gaan eten, Oesters, makreel, kabeljauw op een voortreffelijke manier bereid.Origineel qua smaken en opmaak.En dan de amuses in de vorm van een ijsje wat een zaligheid. Ik kan niet wachten op de volgende keer.
J C L S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
verrassend menu, met zorg opgemaakt en bijzonder lekker. Wat je naast het ah. menu bestelt erg duur, bij de koffie heel veel lekkers(niet erbij besteld) waardoor de koffie heel prijzig was.Verder alleen maar lof.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
In alle opzichten goed. Verrassend smaakcombinaties. Heerlijke amuses. 3 gangen AH menu aangevuld met trio oesters, heerlijk! Prima bediening. Let wel op prijs/kwaliteit verhouding
Kirsten K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Samen met mijn vriend genoten van een 5-gangendiner, wat toch 6-gangen werd, en met de mooie amuses etc. vooraf eigenlijk wel 8-gangen! Hele mooie gerechtjes, inventief bedacht en geweldig om te zien. Gelukkig ook superlekker! Ontzettende aanrader voor een heerlijke avond.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We werden verrast met telkens prachtige heerlijke gerechtjes. Goed, dat er vooraf gevraagd werd waar je niet van houdt. Wij waarderen het altijd, als er een karaf kraanwater op tafel gezet wordt, zeker bij de wijn en ons Nederlandse water is toch ontzettend goed! Verder alle lof!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Gastvrij ontvangst, deskundig personeel, verrassende en uitmuntende gerechten. Een absolute, absolute, absolute aanrader.
Françoise D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wat was het lekker! We hebben zooo genoten van elk gerecht. Misschien is Timo Agterberg nog jong (JRE), maar wat een kok!!!
De amuses waren net zo spannend en heerlijk.
De wijnen uitstekend (de kaart had vele niet gangbare wijnen) en we hebben zelfs één wijn "op maat" aangeboden gekregen die niet op de kaart stond maar leek goed te passen met het gerecht en ons voorkeur/smaak.
"We will be back!"...
AH030 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het was een avond vol smaakvolle verrassingen, die met veel aandacht gemaakt en opgediend werden. We gaan zeker gauw weer terug!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Gisteravond hebben we ons weer heerlijk laten verwennen door de creatieve kookkunsten van Timo Agterberg en zijn koksmaatjes waarbij Danique Haaksman en haar zeer vriendelijke en kundige restaurant team ons een erg gezellige en sfeervolle avond heeft bezorgd.
Zoals wij al bij een eerder bezoek hadden ervaren waren de gerechten ook deze keer weer een genot voor het oog en tong.
De kunstzinnige creativiteit waarmee de gerechten zijn klaar gemaakt alsmede de zeer mooie presentatie zijn echt fantastisch. Het nieuwe concept waarbij er geen menu kaart meer is maar je wordt verrast met 3, 4, 5 of zelfs 6 gerechten compleet met wijnarrangement maakt het heel eenvoudig voor zowel de keuken als de gasten want het enige dat je hebt te kiezen is hoeveel gangen je wilt. Elk gerecht is een plaatje en de smaken zijn zeer subtiel en prachtig in balans evenals de gekozen wijnen. Diverse amuses waaronder mini cornetto's van mango en kruidensmaken, een zacht schuimsoesje gevuld met zachte verfijnde kruiden smaken etc. etc.
Dit restaurant verdient wat mij betreft een Michelin ster!
En dan maar hopen dat ze de prijzen niet verhogen want nu is het nog redeljk betaalbaar voor de kwaliteit die ze aanbieden.
Een klein minpuntje is wel dat de prijs van een afsluitende koffie of espresso aan de hoge kant is vanwege de uitbundige friandises. Beter zou zijn om de koffie normal geprijsd te houden en de friandises als meerprijs aan te bieden.
Maar verder niets dan lof voor deze top tent!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het was heerlijk weer dus we konden in de tuin zitten. Het eten was heerlijk, er zaten echt heel bijzondere dingen tussen. Echte smaaksensatie.
T H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Goede service, er werd totaal geen onderscheid gemaakt omdat je met de ah-actie komt eten. Heerlijk eten, goede sfeer. Zeker om naar terug te gaan, echt een avondje uit!
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Verrassingsmenu viel echt in de smaak en werd prachtig opgediend. Na de koffie was er nog een smaakvolle verrassing. En zonde om te verklappen. Echt een aanrader.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een mooi woordje schrijven over het team van de Witte Zwaan is niet zo moeilijk. Wij hebben daar genoten van een AH-menu wat zijn weerga niet kent. Wij waren al vaker geweest en daarom was de verrassing des te groter om te merken hoeveel passie dit restaurant in zijn gerechten legt ook bij een aanbieding! kort gezegd: super genoten, vriendelijk onthaald en echt een verwen-avond gehad. aanrader!!!