Over het restaurant De Witte Zwaan

JONG EN INNOVATIEF

“We zijn jong en innovatief maar koken met respect voor de Franse keuken.” Aan het woord is de bevlogen chef-kok Timo Agterberg. Met jeugdig elan deelt hij zijn culinaire visie. ,,Een bezoek aan De Witte Zwaan is een belevenis. Natuurlijk ligt bij mij als kok de focus op het eten. Maar gastronomie bij de Witte Zwaan is veel meer dan dat. Wij zorgen met ons hele team voor een ontspannen avond genieten van creatieve gerechten. Geen stijve toestanden. Plezier bij onze gasten, daar zorgen we voor!’

Meer informatie over restaurant De Witte Zwaan

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag 17:00 - 21:30
Zondag Gesloten

9,1
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten, attente bediening, gerechten waren goed op smaak en perfect op elkaar aangesloten. Een echte aanrader!!!
Marie-Louise V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
het eten is heel bijzonder! waanzinnige smaakcombinaties die vervolgens prachtig geserveerd worden. echt een feestje. de combi met een wijnarrangement maakt het echt af. een hele grote aanrader. laat je verrassen!!
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten! We hebben genoten van een serie van verrassende en zelfs tongstrelende gerechten met vele subtiele variaties op de thema's zoet-zuur en koud-warm. Wat een fantastische avond! Dit restaurant is een absolute aanrader!
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk creatieve keuken! Mooie innovatieve gerechten, een lust voor het oog. En een zoet grapje bij de koffie.
Beate B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten! Met een aangepast menu ivm zwangerschap... Verrassende combinaties en alle gangen even mooi gepresenteerd. +Fijne bediening!:)
schramme .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Veel overheerlijke kleine en exquise gerechten en geen overvol bord. Alles werd op een bijzondere manier opgediend en ook de service was uitstekend. Wij hadden één extra gerecht bij het A.H menu: nog nooit zo'n heerlijke oester gegeten!
Wij hebben genoten van al het lekkers en het weer werkte mee waardoor we in de binnentuin konden eten.
Het was de prijs dubbel en dwars waard.
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hebben hier al meerdere keren eerder gegeten, maar de kwaliteit van de gerechten wordt steeds verfijnder.
De bediening was uitstekend en vriendelijk we hoefden steeds maar kort op het volgende gerecht te wachten.
Ik denk dat dit restaurant niet ver van zijn eerste Michelin-ster afzit.
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten. Verrassend menu, veel tussendoortjes waardoor drie gangen wel 11 verschillende gerechten kent (we hebben ons tussendoor laten verleiden voor 2 extra gerechtjes, de rest is van het huis) , een ( erg origineel) verstopt toetje en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik ga daar zeker nog een keer eten.
poiuy .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten op de zaterdagavond. Het driegangen menu was zeer goed verzorgd en het niveau van koken is erg hoog, zelfs beter dan 1-2 jaar geleden. De tussengerechten en amuses zijn een feest voor de tong en erg verfijnd. Enig minpuntje: er is geen kindermenu meer, dus de kinderen (10 en 12) moesten met het driegangenmenu mee-eten. Patat en frikandel horen terecht niet op de menukaart van dit restaurant, maar voor kinderen zou het mooi zijn als er een kindervariant van het driegangenmenu zou bestaan.
dennisvanspanje .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben uitstekend gegeten. In een keurig tempo. Mijn favouriete gerecht was de 3 bereidingen van lam.
Aan alles was veel zorg besteed
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het eten was erg bijzonder. Wij zijn bijna bij iedere gang positief verrast door de smaken en presentatie van de gerechten.

De bediening was erg professioneel en wist keurig te vertellen over het eten en de wijn. Ze waren bij de 3e gang alleen even vergeten dat mijn vriendin vegetariër is.

Het restaurant zelf doet echter onder aan de keuken en de bediening. De inrichting oogt wat goedkoop en stijlloos.

Al met al een heel bijzonder diner gehad. Zeker een aanrader om eens te gaan eten.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Mijn vrouw en ik gingen met de kinderen voor een 4 gangen verrassings menu maar gezien de gezellige sfeer, het heerlijke eten zijn we uiteindelijk gepromofeerd naar 6 gangen verrassings menu.
Heerlijk gegeten, niet voor de eerste en zeker niet voor de laatste keer. Ik zou zeggen laat je wat vaker verrassen :)
We begonnen met makreel op 3 manieren bereid, daarna, kabeljauw, toen lam op 3 manieren (een bitterbal van lam stukje lamsvlees en stoofpotje van lam met aspergeschuim) hierna zouden we aan het dessert beginnen maar stelden dit uit om gang 4 te proberen zag er prachtig uit en smaakte nog beter , toen aan de 5e gang creme bruillee van kaas, je moet het plaatje zien en dan loopt het water al in je mond zooo lekker en dan het dessert verdeeld in 3 onderdelen om te beginnen een soufle" in een expressokopje " van framboos, heerlijk warm, zacht zurig al een tractatie op zich maar er kwam meerop" een bord" een trio van rabarber met een knabbeltje een stukje zelf gemaakt pepermunt, een lust voor het oog en de mond en deel drie een mini viskom met crumble met hemelse modder en stukje peper ook weer heerlijk.Om de boel traditioneel af te sluiten een heerlijk kopje koffie met .....wederom een verrassing wat snoepwerk. Als je dan denkt nu is het wel klaar komt er nog een verrassing, nee niet de rekening maar dan heeft de chef een creme bruille aan de onderkant van het koffie schoteltje gemaakt.
Uiteindelijk resultaat is dat je aan het eind van de avond, als je de foto's niet zou bewaren, al niet meer weet wat je gezien en gegeten hebt alleen dat het allemaal heel erg lekker was en er top uit zag.

Ze zien/zagen ons vaker !!!
Jens C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Uitstekend gegeten! Gerechte van hoge kwaliteit, verrassend opgediend!
Ingeborg B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Extraam goed eten. Service was prima, maar kleding inclusief de schoenen van de bediening vond ik zeer matig. Ze waren wel aardig, maar je wordt niet echt in de watten gelegd. Dit doet vooral de chef met zijn kwaliteiten.
wout V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Om een minder prettige ervaring van ons af te zetten besloten we uit eten te gaan bij de Witte Zwaan. We werden prettig ontvangen en voelden ons welkom. Het eten was verrukkelijk en telkens werden we verrast met de buitengewone amuses. We hebben niet vaak zo lekker gegeten en komen zeker terug.
Florence P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Verrassende smaak-combinaties en heel creatief geserveerd. Het personeel was heel allert. We gaan zeker weer terug.
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Het was een zeer fantasierijke smaakvolle avond. Een duizelingwekkende fijnproeverij.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Uitzonderlijk en creatief in een van

opschmuck ontdane ruimte. De

gerechten wijken af van die uit een traditioneel restaurant maar de smaak is letterlijk sensationeel.
Gerhard B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Gezellig, lekker, ontspannen, vriendelijke bediening. "Edel, knap, teuer" zeggen ze dan over de grens. Warm aanbevolen door Gerhard Bakker
PTE66 V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
We hadden gekozen voor het verrassingsmenu van vier gangen, er was geen kaart, dus kon je alleen kiezen uit 3, 4 of 5 gangen. Tussen de gangen door kwam nog allerlei kleine lekker hapjes.
We hebben zoals altijd heerlijk gegeten. Maar ik miste groente, dit werd maar weinig bij de gangen geserveerd. Iets van aardappels/frietjes/pasta of rijst ontbraken volledig. Ondanks dat we aan het begin ieder twee broodjes kregen, vond ik de hoeveelheid eten beperkt. Het hongergevoel was net weg toen we naar huis gingen maar het had meer mogen zijn. Dit is in het verleden beter geweest.