Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 60€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant De Witte Zwaan

JONG EN INNOVATIEF

“We zijn jong en innovatief maar koken met respect voor de Franse keuken.” Aan het woord is de bevlogen chef-kok Timo Agterberg. Met jeugdig elan deelt hij zijn culinaire visie. ,,Een bezoek aan De Witte Zwaan is een belevenis. Natuurlijk ligt bij mij als kok de focus op het eten. Maar gastronomie bij de Witte Zwaan is veel meer dan dat. Wij zorgen met ons hele team voor een ontspannen avond genieten van creatieve gerechten. Geen stijve toestanden. Plezier bij onze gasten, daar zorgen we voor!’

Meer informatie over restaurant De Witte Zwaan

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Witte Zwaan

Dick U.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Geweldig 4 gangen diner. Echt mooie smaakjes. Bediening liet een paar steekjes vallen. Maar zeker een mooi adres
Joost F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
6-12 heerlijk gegeten met de AH actie. WZ maakt er echt een feestje van.de drankjes zijn aan de prijzige kant.voor herhaling zeker vatbaar!
Tjits H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Bij ontvangst (welkom geheten in de entree en jas netjes aangenomen) vroegen wij om een extra stoel; een gast had geblesseerd been; er werd meteen een stoel bij getrokken zodat onze tafelgenoot haar been daar op kon leggen. De bediening was uiterst secuur en werkte volgens de etiquette met behoud van informele sfeer. Wij waren verrast door de kwaliteit van het jonge team en keuken brigade. Bij het aangeven van eventuele allergiën gaf een van ons walnoot aan, veel later op de avond werd geïnformeerd of het dan wellicht ook voor de pecannoten goldt; en inderdaad. Zeer oplettend dus! Na overweldigd te zijn door de ontelbare amuses begon het feest op de borden pas echt, fantastische creaties! Als dessert verkozen wij kaas van de trolley ( maar niet voordat er nog een heerlijke dessert amuse werd geserveerd ) de verhalen over de kazen waren erg compleet en het assortiment mooi uitgebalanceerd. Als kers op de taart was er nog een verrassing met het serveren van de koffie; maar dat moet men zelf gaan ontdekken!
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijke hapjes en verrassende smaken
Ghislaine T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Afgelopen woensdag hebben wij met 3 personen gegeten bij de Witte Zwaan. Ondanks dat het een woensdagavond was zat het restaurant volledig vol. Tijdens het diner werd ons direct duidelijk waarom: het eten, de wijn en de bediening waren stuk voor stuk uitstekend. De verschillende amuses lieten ons alvast kennismaken met de stijl van de chef (erg leuk om zoveel verschillende dingen te kunnen proeven). Dit in combinatie met het 6-gangenmenu (waaronder kaas, een aanrader!) maakt dat wij een goede avond hebben gehad en zeker terugkomen!
Fadila M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Toprestaurant! Lekker eten! Echt subliem! En topbediening! Ga zeer zeker snel weer boeken daar.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Het eten was heerlijk. De borden waren mooi opgemaakt en de smaken goed op elkaar afgestemd. Ik kom zeker terug!!
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Top avond! Ronduit in de watten gelegd. Een van de betere zaken in provincie Utrecht!!
Erica P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Gerechtjes waren wel kunstig maar wat smaakcombinaties matig.
Uitleg over de gerechtjes wordt afgedraaid als een ingestudeerd lesje en dat is dan ook de enige interactie. Heel afstandelijke poeha dus.
Zitplaats vlak bij de keuken is heel rumoerig en onrustig .
AH actie wordt wel erg ruim opgevat. Een driegangenmenu dat normaal 39 euro kost wordt ineens 60 euro!
Een gewoon kopje espresso wordt ook ongevraagd opgeplust maar voor deze verrassing mag je dan wel weer fors bijbetalen.....
Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Een goed samengesteld en verrassend menu waarmee de smaakpapillen werden gestreeld.
Goede kwaliteit.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Heerlijk gegeten met zoveel extra lekkernijen als amuse. Top prijs-kwalitiet. Plaatjes van opmaak. Zelfs allerlei toegiften bij het dessert met een geweldige verrassing onder het koffieschoteltje. Erg inventief! Vriendelijk en correct en kundig personeel. TOP
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Genoten
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Prachtig hoe je bij elk gerechtje dat wordt geserveerd je weer versteld staat van de originaliteit en hoe subtiel de ingrediënten bij elkaar passen.
Een kop koffie na afloop moet je niet overslaan. Zelfs als je de koffie op hebt wordt je opnieuw verrast.
Lonie Q.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk, orgineel
Duurt wel wat lang....
Joyce F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Top restaurant. Wat een smaak sensatie.
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Vanavond heerlijk gegeten en voortreffeljjk bediend! Danique nog met verlof en begrepen dat Timo al op tijd naar huis is gegaan. Fantastisch dat het personeel zo goed op elkaar ingespeeld is..
W. V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Er wordt op hoog niveau gekookt. Heerlijke amuses vooraf. Uiterst service gericht personeel. Gezellige ambiance.
Een Topper!
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk gegeten ,prachtige amuses tussendoor en bijzondere aardige mensen in de bediening .
Ernst Jan K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
????????
Rolf N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Het was weer een zeer geslaagde avond