Over het restaurant De Witte Zwaan

Heerlijke ervaring

Een moderne zaak in het oude dorp van De Bilt. De chef en brigade maken van de mooiste, meest verse producten heerlijke gerechten. De kaart wisselt regelmatig zodat er altijd met het beste van het seizoen wordt gekookt. De bediening zorgt voor een ontspannen sfeer en legt je helemaal in de watten. Een heerlijke ervaring!

Meer informatie over restaurant De Witte Zwaan

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag 17:00 - 21:30
Zondag Gesloten

9,1
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Het was een zeer fantasierijke smaakvolle avond. Een duizelingwekkende fijnproeverij.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Uitzonderlijk en creatief in een van

opschmuck ontdane ruimte. De

gerechten wijken af van die uit een traditioneel restaurant maar de smaak is letterlijk sensationeel.
Gerhard B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Gezellig, lekker, ontspannen, vriendelijke bediening. "Edel, knap, teuer" zeggen ze dan over de grens. Warm aanbevolen door Gerhard Bakker
PTE66 V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
We hadden gekozen voor het verrassingsmenu van vier gangen, er was geen kaart, dus kon je alleen kiezen uit 3, 4 of 5 gangen. Tussen de gangen door kwam nog allerlei kleine lekker hapjes.
We hebben zoals altijd heerlijk gegeten. Maar ik miste groente, dit werd maar weinig bij de gangen geserveerd. Iets van aardappels/frietjes/pasta of rijst ontbraken volledig. Ondanks dat we aan het begin ieder twee broodjes kregen, vond ik de hoeveelheid eten beperkt. Het hongergevoel was net weg toen we naar huis gingen maar het had meer mogen zijn. Dit is in het verleden beter geweest.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Een jong en gedreven team. Top gerechten met mooie wijnen en zeer attente bediening! Wordt een begrip in de omgeving denk ik.
Johanna M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Een bijzondere avond in een geweldig restaurant. Top in alle opzichten. We komen zeker terug.
Louis-Hanny-Karin-Niels-Lisa-Alex
Veerber .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
geweldig pareltje in De Bilt met verrassende gerechten die een feestje zijn voor het oog en de smaakpapillen! dit is voor ons zeker een blijvertje en we komen graag snel weer terug!
Lieke R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk en bijzonder gegeten, de gerechten kwamen soms wat snel achter elkaar voor als je een wijnarrangement erbij had..... Dan had ik nog ruim wijn staan en kwam t volgende wijntje al.
Verder zeervprettige bediening.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Een teleurstellend bezoek. A la carte eten was niet mogelijk. De enige mogelijkheid was, te kiezen uit een onbekend drie- vier- of vijfgangen menu. Als één van de gasten voor vijf gangen kiest en de andere drie gasten voor drie gangen, moeten de laatsten erg lang wachten. Er werden verschillende kleine gerechtjes opgediend waarvan alleen het rundvlees enige substantie had. De smaak van de kleine gerechtjes was weinig gebalanceerd. Makreel die naar scherpe zure haring smaakte met vage weke omlijsting. Een stukje overgegaarde vis. Vrijwel geen groenten. En als afsluiting een reeks van desserts om de maag toch nog wat te vullen. Twee voetnoten: 1. Een gast die een droge sherry bestelde kreeg een medium sherry, de serveerster kende het verschil niet; 2. Ondanks een herhaalde mededeling dat een gast diabetes patient is, werden hem steeds weer (mier)zoete desserts voorgeschoteld. Conclusie: helaas niet voor herhaling vatbaar.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekker gegeten, goede sfeer, voor herhaling vatbaar
sefranssen .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij de Witte Zaan. Tevens een verjaardag gevierd waar ook op een leuke manier aandacht aan besteed werd.
Marie-Louise V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
het VAlentijns verassingsmenu, was onze eerste kennismaking met De Witte Zwaan. wij zijn super enthousiast over de smaak van de gerechten en ook over hoe ze geserveerd worden. zeer origineel. wij zullen zeker terugkeren en dit restaurant ook aanbevelen bij onze vrienden! top avond!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Fantastisch gegeten. Het verassingsmenu van de chef. Spannende variaties en hele vriendelijke bediening. Al met al een heerlijke avond.
Wobke P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben hier een paar keer met de AH-actie gegeten, tijdens de actie kregen we steeds hetzelfde menu.
Nu aten we zonder de AH bonnen, een 4-gangen verrassingsmenu van de kaart. Daarom hadden we nu toch wel een ander hoofdgerecht verwacht, dit was voor ons geen verrassing meer. Verder hebben we hier uitstekend gegeten, en komen we zeker nog een keer terug, maar dan hopen we wel op een verrassend nieuw hoofdgerecht.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We hebben bijzonder lekker gegeten , het 7 gangen verrassing menu was bij iedere gang een feestje. De opmaak was prachtig de smaak heerlijk. Het personeel was kundig en aardig. Al was de ontvangst wat minder, en even mee lopen op eind naar je jas zit er ook niet in. Er zou wat meer aandacht aan de wijn gegeven mogen worden. De inrichting is netjes verzorgt. We komen zeker nog een keer terug.
petra V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben zaterdag 4 februari met 8 mensen een fantastische avond bij de Witte Zwaan gehad!!
Een 5-gangen Chef's Choice, heerlijke, verrassende gerechten, mooi opgediend.
Erg lekkere amuses (bijv. mini- hoorntje met rodekool- creme; een smaakexplosie!!)
Hele enthousiaste en vriendelijke bediening en ook een aantal keren de chefkok zelf die het gerecht kwam brengen!
Jammer dat de avond weer voorbij is, we komen zeker terug!!!!
Arno R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Onze lunch was sensationeel: de amuses verrassend, de gerechten smakelijk, de presentatie zeer origineel. Een ontdekking waarvoor ik graag uit Utrecht kom. Met diepe buiging voor de chef!
Florence P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De amuse was zeer verrassend. Zowel het voor-hoofd als nagerecht zagen er mooi uit en smaakten voortreffelijk. We gaan zeker een keer terug.
bea.anker .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Na een vriendelijke ontvangst mochten we een plaatsje kiezen. We kwamen met de ah- restaurantactie. Daar had men een speciaal menu voor op een kaart gemaakt. We kregen daarover duidelijke uitleg.
Na twee verrassende amuses, drie heerlijke gerechten gegeten. Telkens werd ons op een prettige manier uitgelegd wat we te eten kregen. De huiswijn was prima en de koffie met lekkers maakte het compleet.
We hebben heerlijk geluncht ! Er wordt in de Witte Zwaan prima gewerkt zowel door de keuken als de bediening.k
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De Witte zwaan bood een vaststaand menu voor de ah-actie van drie gangen, desgewenst uit te breiden tot vier of vijf. Dit menu had iets van een proeverij, ook doordat er vooraf en na de eerste gang amuses werden aangeboden. De gerechten waren zonder uitzondering lekker, de rode huiswijn was eveneens goed. Ze waren bescheiden van omvang, toch hadden we na afloop het idee genoeg gegeten te hebben.
Een uitstekend restaurant.