Over het restaurant De Witte Zwaan

JONG EN INNOVATIEF

“We zijn jong en innovatief maar koken met respect voor de Franse keuken.” Aan het woord is de bevlogen chef-kok Timo Agterberg. Met jeugdig elan deelt hij zijn culinaire visie. ,,Een bezoek aan De Witte Zwaan is een belevenis. Natuurlijk ligt bij mij als kok de focus op het eten. Maar gastronomie bij de Witte Zwaan is veel meer dan dat. Wij zorgen met ons hele team voor een ontspannen avond genieten van creatieve gerechten. Geen stijve toestanden. Plezier bij onze gasten, daar zorgen we voor!’

Meer informatie over restaurant De Witte Zwaan

9,5

Jouw recensie over het restaurant De Witte Zwaan

Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten maar er zat wel veel tijd tussen de gangen vond ik. ( Vreemde is dan ook wel als je terug naar huis gaat een heel opgeblazen gevoel hebt terwijl je best duur uit eten bent geweest.) Ik vond de heren WC buitengewoon ongelukkig geplaatst midden naast de jassen entree, ongemakkelijk als er net gasten aankomen en je de deur openzwaait, niet zo handig qua luchtjes en privacy gevoel en oja, die kleine cactusjes in mini potjes vond ik ook raar en volgens mij slechte feng-shui voor op een toilet. Verder leuk voor een keer.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
zeer verrassende smaken in prima atmospheer!
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima plek om onder het genot van de meest lekkere gerechten een avond door te brengen.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor het eerst hier gedineerd met de AH-bonnen. Wat een verrassing! Heerlijke amuses, heerlijke gerechten, fijne bediening. In 1 woord: geweldig. Ik drink niet bij het eten en dat is ook goed overgekomen. Ik werd niet meer gevraagd of ik iets wilde drinken. Netjes. Heb ook gemeld dat wij het raar vonden, dat dit restaurant nog geen Michelin ster heeft. We komen zeker nog meerdere keren terug!
Hennie C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij De Witte Zwaan. Opmerkelijk veel lekkere en bijzondere amuses. Verrassend! Kaasplankje erg simpel . Vijf stukjes op zich lekkere kaas en een pot stroop. Dat kan beter.
Helene K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een Top-restaurant , ga zo door !!! , wat een fantastische hoeveelheid aan smaken !
Verreweg het beste Restaurant in de omgeving !
Ies V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Perfect gegeten en genoten van kwaliteit en diversiteit. De Witte Zwaan kan zeker op nog een bezoek rekenen. Wij denken aan het kerstdiner.
lilian G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad, verrassende gerechten, erg vriendelijke bediening!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer aangenaam en heerlijk gegeten. AH restaurantactie was het verrassingsmenu en van top kwaliteit.
De extra betaalde tussengang prima kwa prijs in verhouding. Enige minpunt is de krankzinnig dure kop koffie en thee. Die €6,75 per kop kostten. Een restaurant om zeker aan te raden en terug te komen,,, maar dan sla ik die koffie wel over.
TanjavanderLippe .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wat een subliem eten! We hebben genoten, kwamen met de AH bon voor een driegangen menu maar zijn de avond in de watten gelegd met inderdaad voor hoofd en nagerecht, maar daar bovenop allerlei tussen gerechten, beginnend met een marshmellow van koriander met pinda op een pandan rijstecracker. En alle gerechten waren zo bijzonder. Wat een aandacht voor eten heeft de kok, en met welke precisie en kwaliteit. Elke combinatie van ingredienten was in de roos, zoals ze wel eens smaak explosie noemen. Normaal gaan we niet uit eten om het eten maar om de gezelligheid, want thuis koken we ook meer dan goed, maar hier is het eten echt fantastisch. Het geheel was lichtvoetig, en ook de gastvrouw en haar team waren dat. persoonlijke aandacht voor iedereen, ook met een grapje. Gekomen dus met de AH bon, maar we overwegen zeker om nog eens terug te gaan, in Utrecht zijn we niet eerder zo'n restaurant tegengekomen. We zeiden al tegen elkaar dat de restaurantrecensent van de NRC hier zeker langs moet!
Gill E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk (tussen) gerechten met verrassend combinaties en smaken .... daarnaast was alles ook een lust voor 't oog. De tempo voor ons was prima met tijd tussen de gangen om gezellig avond te maken. Dit gaan we nog een keer doen!
Mischa L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Personeel vriendelijk, vlot en kundig. Eten, menu, was heerlijk. De presentatie was leuk en goed. We hebben een leuke avond gehad. Dit was onze eerste keer, maar gaan hier zeker nog eens naartoe. Drankjes waren relatief prijzig t.o.v. menu, maar totale rekening viel binnen de verwachting, dus prima.
Mask38 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Wat een verrassing met de AH-actie. Dit restaurant is op weg naar een Michelinster. De Michelingids ligt al als inspiratiebron op de bar! Drie heerlijke gangen omgeven door heerlijke en bijzonder vormgegeven amuses. Een oester als entree en een surprise na de koffie. Echt een culinair avondje uit op hoog niveau. Toch nog iets te verbeteren? Jazeker, meer aandacht voor en afwisseling in de groente. En de hoeveelheid moet niet nog kleiner worden, dan wordt het pincet-eten. Maar de wijjnglazen waren goed gevuld!
ijansen30 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
elk gerecht verrassend, bediening perfect. Hier gaan we vaker heen. Restaurant is sterwaardig. We hebben genoten. De porties precies goed, wellicht voor grote eters iets aan de kleine kant. Wijn heerlijk. Er werd meegedacht over dieetwensen. Meer dan perfect. Alle vier genoten, Persoonlijk had ik het een beetje fris, maar dat kan aan mij liggen.
wilmabooiman .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wij hebben een fantastische avond gehad. De ontvangst en de bediening, zeer vriendelijk. Het eten was meer dan verrassend! Een ware smaakexplosie en de presentatie was TOP!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Voor de tweede keer bij de Witte Zwaan gegeten en het was echt beter dan de vorige keer. Een mooi viergangmenu waarbij alle gerechten heel goed in balans waren, chapeau! Alleen de amuses zijn nog wat overheersend zoet en de glaasjes wijn zijn erg zuinig. Maar koken kunnen ze bij de Witte Zwaan!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We zijn hier via de AH-actie gekomen. De gerechten en tussendoortjes waren zeer verrassend. We hebben heerlijk gegeten. Prima service. Er wordt netjes uitgelegd welke ingrediënten er in het eten zitten. Het was boven verwachting. We willen zeker nog terugkomen. (Slechts een klein minpuntje wat mij betreft: teveel suiker in sommige nagerechten.)
P.A. V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prima bediening, correct, vriendelijk en attent. Mooi opgemaakte gerechten met veel fantasie en vooral smaak.
Jong en enthousiast team van koks en bediening. Pluim! Prijs/kwaliteit van de wijnen wat onevenwichtig, wel redelijke keus. Aanbevolen.
Nathan H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
De gerechten die Timo Agterberg en team maken zijn heerlijk. Stuk voor stuk schilderijtjes. Ook aan amuzes geen gebrek. De bediening is vlot en attent. Het restaurant heeft onlangs een opknapbeurt gehad en ziet er nu nog aantrekkelijker uit. Wij komen graag bij de Witte Zwaan en raden dit restaurant aan bij vrienden en familie. Het is het omrijden zeker waard.
Sensodine .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wat een leuke ontdekking is dit zeg! Gaaf om via een AH actie hier terecht te komen en een avond vol smaaksensaties te hebben. Dit is een sterren-waardig restaurant met allemaal kunstwerkjes. Elke keer weer verrast worden door een onverwachte smaakexplosie. Leuke ontspannen bediening zonder enige arrogantie (wat ze best zouden mogen zijn op dit niveau) en daardoor geschikt voor iedere liefhebber van mooi eten.
Ik heb meteen voor nog 2 avonden gereserveerd.