Over het restaurant De Witte Zwaan

JONG EN INNOVATIEF

“We zijn jong en innovatief maar koken met respect voor de Franse keuken.” Aan het woord is de bevlogen chef-kok Timo Agterberg. Met jeugdig elan deelt hij zijn culinaire visie. ,,Een bezoek aan De Witte Zwaan is een belevenis. Natuurlijk ligt bij mij als kok de focus op het eten. Maar gastronomie bij de Witte Zwaan is veel meer dan dat. Wij zorgen met ons hele team voor een ontspannen avond genieten van creatieve gerechten. Geen stijve toestanden. Plezier bij onze gasten, daar zorgen we voor!’

Meer informatie over restaurant De Witte Zwaan

9,5

Jouw recensie over het restaurant De Witte Zwaan

Gert-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
verrassend en goed uitgebalanceerd.
vriendelijke jonge bediening
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Mooie ervaring om hier te eten, met veel passie en betrokkenheid worden de gerechten bere
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten leuk concept
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk menu met veel verrassende smaken en een keur aan amuses. De bediening is perfect en passend bij een restaurant als dit: deskundig maar ook leuk informeel
Mireille D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Creatieve gerechten met uitgelezen smaakcombinaties. Kakelverse ingrediënten. Mooie ruimte. Bediening professioneel en ontzettend vriendelijk.
We konden niet zo makkelijk parkeren (onduidelijk waar je wel/niet mocht staan in de wijk), het zou fijn zijn als het restaurant hier info over zou geven op de site.
Manuela K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een top avond gehad
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Dit restaurant is een ster waardig!
Het was heerlijk en verrassend!
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk bijzonder gegeten, uitstekende service, aanrader!
peter D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Verfijnde gerechten, vriendelijk, passend en deskundige bediening, extra's bij het eten maken het helemaal af, en liefde voor culinaire druipt er vanaf. De sfeer en inrichting zijn niet te formeel, niet te cosy, smaakvol. Alleen de wijnkaart mag best wat uitgebreider. Verder helemaal top!
JR J.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Met 5 collega 's het 5-gangen genoten. Elk jaar eten we hier en het blijft onbeschrijfelijk verrassend lekker. Amuse 's met variatie. Oa. oesters met toevoeging van eendenlever ... héérlijk doeltreffend! Verder vis, vlees waar de fijn gesneden eend, en ik heb haar wat verorbert, sensationeel was/is. Een waar culinair feest met prima bedienend personeel. Eigenaresse (sommelier) en eigenaar (TOPkok) van harte bedankt na afloop ... dit jonge ambitieuze stel gaat haar internationale erkenning, in een rood boekje, tegemoet!
(Nb. Prachtige foto s gemaakt van de compositie 's!)
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Geweldig gegeten!!! Bij binnenkomst al een heel hartelijk ontvangst. Heel veel mooie en nieuwe smaken geproefd in een zeer uitgebreid menu met heerlijke amuse's vooraf.
Dit restaurant is absoluut een Werner Loens alert, 1 van de beste restaurants uit Midden-Nederland!

De Witte Zwaan bedankt voor deze fantastische belevenis!

Culinaire groet,
Kees & Irma
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Fantastisch gegeten, super personeel en goede prijs- kwaliteitverhouding
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Zaterdagavond vanaf 19 uur gegeten met 4 personen. We kozen het viergangendiner. Maar voordat we de eerste gang kregen hadden we al vier heerlijke amuses gekregen. Ware kunsstukjes om te zien en echt heerlijk. Tussendoor werden steeds warme smaakvolle broodjes gepresenteerd met drie soorten zelfgemaakte boters. Na de vier heerlijke echte gerechten namen we koffie waarbij de zoetigheden ook weer uit eigen keuken kwamen. Toen we de rekening vroegen wachtte er nog een verrassing. De onderkant van het schoteltje bleek te zijn gevuld met een bramengelei waarop yoghurtcruesli werd gestrooid en daarbij een bolletje kamille-ijs. Het was een geweldige smaaksensatie deze avond in de Witte Zwaan. De bediening was erg gestroomlijnd en hoewel de zaak helemaal volzat was het een en al rust. Een geweldige belevenis.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Weer enorm genoten van bijzondere, heerlijke amuses en 4 gangen van smaak-explosies.
Buitengewoon vriendelijk en bevlogen personeel.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten maar er zat wel veel tijd tussen de gangen vond ik. ( Vreemde is dan ook wel als je terug naar huis gaat een heel opgeblazen gevoel hebt terwijl je best duur uit eten bent geweest.) Ik vond de heren WC buitengewoon ongelukkig geplaatst midden naast de jassen entree, ongemakkelijk als er net gasten aankomen en je de deur openzwaait, niet zo handig qua luchtjes en privacy gevoel en oja, die kleine cactusjes in mini potjes vond ik ook raar en volgens mij slechte feng-shui voor op een toilet. Verder leuk voor een keer.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
zeer verrassende smaken in prima atmospheer!
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima plek om onder het genot van de meest lekkere gerechten een avond door te brengen.
Hennie C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij De Witte Zwaan. Opmerkelijk veel lekkere en bijzondere amuses. Verrassend! Kaasplankje erg simpel . Vijf stukjes op zich lekkere kaas en een pot stroop. Dat kan beter.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor het eerst hier gedineerd met de AH-bonnen. Wat een verrassing! Heerlijke amuses, heerlijke gerechten, fijne bediening. In 1 woord: geweldig. Ik drink niet bij het eten en dat is ook goed overgekomen. Ik werd niet meer gevraagd of ik iets wilde drinken. Netjes. Heb ook gemeld dat wij het raar vonden, dat dit restaurant nog geen Michelin ster heeft. We komen zeker nog meerdere keren terug!
Helene K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een Top-restaurant , ga zo door !!! , wat een fantastische hoeveelheid aan smaken !
Verreweg het beste Restaurant in de omgeving !