Over het restaurant De Witte Zwaan

Heerlijke ervaring

Een moderne zaak in het oude dorp van De Bilt. De chef en brigade maken van de mooiste, meest verse producten heerlijke gerechten. De kaart wisselt regelmatig zodat er altijd met het beste van het seizoen wordt gekookt. De bediening zorgt voor een ontspannen sfeer en legt je helemaal in de watten. Een heerlijke ervaring!

Meer informatie over restaurant De Witte Zwaan

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag 17:00 - 21:30
Zondag Gesloten

9,1
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekker gegeten, goede sfeer, voor herhaling vatbaar
sefranssen .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij de Witte Zaan. Tevens een verjaardag gevierd waar ook op een leuke manier aandacht aan besteed werd.
Marie-Louise V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
het VAlentijns verassingsmenu, was onze eerste kennismaking met De Witte Zwaan. wij zijn super enthousiast over de smaak van de gerechten en ook over hoe ze geserveerd worden. zeer origineel. wij zullen zeker terugkeren en dit restaurant ook aanbevelen bij onze vrienden! top avond!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Fantastisch gegeten. Het verassingsmenu van de chef. Spannende variaties en hele vriendelijke bediening. Al met al een heerlijke avond.
Wobke P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben hier een paar keer met de AH-actie gegeten, tijdens de actie kregen we steeds hetzelfde menu.
Nu aten we zonder de AH bonnen, een 4-gangen verrassingsmenu van de kaart. Daarom hadden we nu toch wel een ander hoofdgerecht verwacht, dit was voor ons geen verrassing meer. Verder hebben we hier uitstekend gegeten, en komen we zeker nog een keer terug, maar dan hopen we wel op een verrassend nieuw hoofdgerecht.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We hebben bijzonder lekker gegeten , het 7 gangen verrassing menu was bij iedere gang een feestje. De opmaak was prachtig de smaak heerlijk. Het personeel was kundig en aardig. Al was de ontvangst wat minder, en even mee lopen op eind naar je jas zit er ook niet in. Er zou wat meer aandacht aan de wijn gegeven mogen worden. De inrichting is netjes verzorgt. We komen zeker nog een keer terug.
petra V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben zaterdag 4 februari met 8 mensen een fantastische avond bij de Witte Zwaan gehad!!
Een 5-gangen Chef's Choice, heerlijke, verrassende gerechten, mooi opgediend.
Erg lekkere amuses (bijv. mini- hoorntje met rodekool- creme; een smaakexplosie!!)
Hele enthousiaste en vriendelijke bediening en ook een aantal keren de chefkok zelf die het gerecht kwam brengen!
Jammer dat de avond weer voorbij is, we komen zeker terug!!!!
Florence P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De amuse was zeer verrassend. Zowel het voor-hoofd als nagerecht zagen er mooi uit en smaakten voortreffelijk. We gaan zeker een keer terug.
bea.anker .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Na een vriendelijke ontvangst mochten we een plaatsje kiezen. We kwamen met de ah- restaurantactie. Daar had men een speciaal menu voor op een kaart gemaakt. We kregen daarover duidelijke uitleg.
Na twee verrassende amuses, drie heerlijke gerechten gegeten. Telkens werd ons op een prettige manier uitgelegd wat we te eten kregen. De huiswijn was prima en de koffie met lekkers maakte het compleet.
We hebben heerlijk geluncht ! Er wordt in de Witte Zwaan prima gewerkt zowel door de keuken als de bediening.k
Arno R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Onze lunch was sensationeel: de amuses verrassend, de gerechten smakelijk, de presentatie zeer origineel. Een ontdekking waarvoor ik graag uit Utrecht kom. Met diepe buiging voor de chef!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De Witte zwaan bood een vaststaand menu voor de ah-actie van drie gangen, desgewenst uit te breiden tot vier of vijf. Dit menu had iets van een proeverij, ook doordat er vooraf en na de eerste gang amuses werden aangeboden. De gerechten waren zonder uitzondering lekker, de rode huiswijn was eveneens goed. Ze waren bescheiden van omvang, toch hadden we na afloop het idee genoeg gegeten te hebben.
Een uitstekend restaurant.
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijke lunch gegeten hier. Goeie smaakcombinaties met een goeie presentatie. Wij wilden in de buurt rondkijken wat er was qua mogelijkheden om te eten. Hier komen we zeker terug.
kbakker2010 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Fantastisch wat een smaak beleving en wat een geweldig (jong) en inspirerend team! 24 jaar en dan de sterren van de hemel koken! "shapeau" ook de dames van de bediening krijgen dikke een pluim :)
Deze zaak verdiend een ster! Absolute aanrader voor de culinaire fijnproever!
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Restaurant met een zeer goed kwaliteitsniveau dat met recht een vermelding in de Michelin Gids verdient. Met de juiste verfijningen moet het in de toekomst mogelijk zijn de ultieme vermelding te krijgen.
hellenva .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Leuk restaurant, vriendelijke bediening.
Hier kom ik zeker nog eens terug. Was nu met de AH actie, dus ik heb de kaart niet ingezien, aangezien er een speciaal AH kaartje was.
Goede wijn spijs combinatie en een mooie the kaart.
Corneel V.
Prima restaurant.
Onderscheidt zich van andere restaurant in de zelfde klasse vanwege originaliteit.
Bij het verrassingsdiner waren de smaken van de verschillende gerechten zeer goed op elkaar afgestemd.
We waren eerder geweest toen ook al prima, dus geen toevalstreffer.
Rene341 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De positieve ervaring is zelfs nog iets beter dan het vorige bezoek.
De entree/garderobe blijft iets achter in uitstraling.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
He, he eindelijk weer eens een restaurant, dat de AH actie begrijpt : laten zien ,hoe goed je bent, zodat de klant ook zonder bon terugkomt. Een heerlijk 3-gangenmenu met 2 soorten makreel (ceviche en tartaar) , rood gebakken sukade (dwz. saignant, rood bakken kan natuurlijk helemaal niet!) +sukade op de ouderwetse manier en een bijzonder dessert Bijzondere smaken, bijzondere plaatjes (39,50 voor 2 menu's!) Hier kom je zeker terug.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
prima adres voor uitstekende gerechten
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier zakelijk gegeten met 5 collega's en gast. Was overigens niet mijn eerste bezoek, had al eerder goede ervaringen. Weer prima gegeten, vooral het experimentele aspect werd gewaardeerd door de internationale (wetenschappelijke) tafelgenoten. Uitstekende bediening. Enige verbazing was er wel dat een fles water 6,5 euro kost, jammer.