Over het restaurant De Witte Raaf

Een ontspannen plek

Proef verrassende gerechten uit de Perzische en Iraanse keuken. Je geniet hier niet alleen van heerlijk eten, maar ook van een prachtig uitzicht: het schitterende polderlandschap. Een plek waar je helemaal tot rust komt, of dat nou tijdens een lunch, diner, brunch of high tea is!

Meer informatie over restaurant De Witte Raaf

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:30 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten echt een aanrader. Vriendelijk personeel, ongedwongen sfeer, hartelijke gastvrouw en lekker eten! Een super avond. Kwam natuurlijk ook door het gezelschap waar mee ik was. Enige nadeel van dit restaurant is dat het in Zoetermeer gevestigd is terwijl ik uit Zaandam kom. Anders zou ik hier vaker komen.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Aanrader!
Amir S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
gerechten waren heerlijk, de sfeer was bijzonder. Maar wachttijd was zeer lang. We wachtten meer dan 1 uur tot dat wij ons voorgerecht ontvingen.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Ik vind het vervelend als je ergens op de achtergrond een beat van de muziek hoort terwijl er al veel geluid is vanwege de gasten die er zijn. Het stoort mij en leidt mij af.
Kaatje W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
In een prachtige boerderij werd ik hartelijk ontvangen en naar een leuk tafeltje geleid. Het concept is verrassend: bestel een hoofdgerecht en je krijgt er soep en voorafjes bij. Ons gezelschap van vier bestelden elk een hoofdgerecht. We kregen spinaziesoep vooraf: een naar mijn smaak veel te zoute en smakeloze bouillon. Ik was teleurgesteld en verwachtte er niet veel van. De voorgerechten (wijnblad, aubergine, eiersalade en nog meer) met het lekkere platte brood was echter erg goed en ik had er weer zin in. Mijn hoofdgerecht, lamshaas met uiencompote was heerlijk mals en lekker. Mijn tafelgenoten hadden een runderstoof met ingemaakte citroen, lamsfilet en een vega-schotel; alles beviel prima. Je merkt dat alles met zorg en liefde is bereid. Ook de rijst was heerlijk. Als toetje advocaat genomen. Het was prachtig geserveerd, maar de verhouding klopte niet: teveel advocaat met te weinig ijs. Al bij al lekker gegeten op een mooie locatie met goede bediening. Ik kom zeker terug.
Arina P.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
We waren met 39 mensen leuke ontvangst goede bediening dat was top. Het eten lamshaas geweldig . Ook kip of gehakt super van smaak. Bijgerechten ook fris heerlijk. De rijst was heerlijk . Het is heel betaalbaar voor wat er allemaal is . Nou voor herhaling vatbaar Annie visser en Arina Pronk
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, een smaakbeleving !
Zeker waar voor je geld
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Attente ontvangst, daarna was alles prima voor elkaar.
attente bediening, verrukkelijk eten.
hebben gekozen voor diverse gerechten om kennis te maken met deze keuken.
dus als je een keer wat anders wil is dit een echte aanrader.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en vriendelijk personeel met een leuke landelijke ligging.
Komen hier zeker nog terug, omdat wij zeer tevreden waren.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooie tafelschikking. Doordat je met 10 mensen vaak aan een lange tafel zit praat je maar met de helft van de groep. Door de tafels anders neer te zetten, krijg je een betere verdeling. De opmaak van de borden was erg mooi. De wachttijd tussen de gerechten was precies goed, waardoor je nog gezellig met elkaar kon praten, maar wel van 19.00 tot 11.30 aan tafel hebben gezeten. Prijs kwaliteit verhouding was prima, ik had verwacht dat de rekening duurder was. Kortom: een aanrader!
Cornelis N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een heel gezellig restaurant.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gewoon geweldige mensen je bent te gast en niks is te gek we waren een half uurtje te laat geen enkel probleem wel even gebeld natuurlijk. een aanrader zeer zeker!!
Pim G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Verrassende kaart, heerlijk gegeten!
Vergeet niet de 7 jaar oude knoflook erbij te bestellen, is een aanrader.
Fatima B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten en niet prijzig.
Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vanavond met drie personen hier voor het eerst gegeten. Mooie ambiance in een oude boerderij. Vriendelijke en deskundige bediening en prima en voldoende eten voor een betaalbare prijs. Echt een aanrader! Met name de goede prijs/kwaliteit verhouding viel mij op.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij De Witte Raaf.
Een zaak om terug te komen
Sahaar A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ik heb er nog niet gegeten, maar besteld en afgehaald. Over het eten kan ik zeggen dat deze echt overheerlijk is. Heb er al twee keer besteld en beide keren khbideh, kashkeh bademjan en naan. Het is echt heerlijk bereid, mals vlees, rijst lekker zacht en grote korrels. De naan is lekker vers. Van de sfeer heb ik even snel gezien dat deze er sfeervol uitziet, erg gezellig. Zal er zeker binnenkort gaan eten.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gebruik gemaakt van de Parande Mix voor de gehele tafel, dat viel goed in de smaak. En sfeer bepalend.
HildePeter C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren hier niet voor het eerst en hebben deze keer onze vrienden een meegenomen om ze te laten mee genieten. Het was wederom een heel gezellige avond en het eten zowel als de bediening waren uitstekend.