Over het restaurant De Witte Raaf

Een ontspannen plek

Proef verrassende gerechten uit de Perzische en Iraanse keuken. Je geniet hier niet alleen van heerlijk eten, maar ook van een prachtig uitzicht: het schitterende polderlandschap. Een plek waar je helemaal tot rust komt, of dat nou tijdens een lunch, diner, brunch of high tea is!

Meer informatie over restaurant De Witte Raaf

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:30 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wijnand W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Mooie locatie, geen gemiddeld restaurant en het eten was perfect :)
Goede ontvangst en zeer vriendelijke bediening waar service nog hoog in het vaandel staat.
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Iedere keer weer genieten , eten, service en sfeer. De persoonlijke aandacht spreekt ons erg aan. Voelt als thuiskomen
M. K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het was een goede en leuke ervaring qua service en het eten. Gastvrijheid is enorm aanwezig bij het personeel. Kortom, geslaagde avond
Phillis V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima eten voor redelijke prijs. Fijne en vriendelijke bediening. Leuke sfeer. Inrichting straalt gezelligheid uit. Komen hier een paar keer per jaar. Jammer dat ze niet met de Kerstdagen open zijn.
Hilda A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heel prettige ontvangst, vriendelijke en vlotte bediening en heerlijk eten dat er ook nog mooi uitziet. De sfeer is licht en ruim: de tafels staan verder uit elkaar dan in veel andere restaurants en door ramen aan bijna alle zijden komt licht binnen. Het uitzicht over de weilanden geeft nog meer dat gevoel van ruimte.
Enige, (zeer kleine) minpunt: waarschijnlijk zorgt het houten puntdak voor een akoestiek die gesprekken/lachen van andere gasten versterkt. Door de ruime opzet werd dat weer gecompenseerd, dus al met al hebben we minder last van het geluidsniveau gehad dan doorgaans in andere restaurants. Tip: een paar geluiddempende platen tegen het dak zou al kunnen schelen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het was onze eerste ervaring met de Perzische keuken en zijn er enthousiast over. De bediening is attent en alert en dragen bij aan een hele leuke avond. Wij komen zeker terug!!
Victor D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een aanrader voor iedereen. Genoten van het eten. Vriendelijke rustige en bekwame bediening. Goed rekening houden met allergien. Gelegen in landelijke omgeving en voldoende parkeergelegenheid.
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Nog steeds de moeite waard. Lekker gedineerd op een doordeweekse avond. Verrassende smaken en attente bediening voor een nette prijs.
john J.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Leuke locatie, vriendelijke bediening maar voor €21 pp (ook voor de kinderen!) vond ik de high tea wel erg karig. Misschien nog niet eens in hoeveelheid maar zeker wel in de kwaliteit van de gerechten. Diepvries mini soesjes en tompoucen zoals je deze ook bij de AH kunt kopen, kom op zeg. Of je serveert een goede high tea met zelf gebakken taarten of je doet het niet. Achteraf bezien ben ik dan ook niet verbaasd dat wij de enige gasten waren voor een high tea op deze zondagmiddag.
john J.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
aan de buitenkant als je het terrein komt oprijden verwacht je niets! een boerderij met prive woning/ terrein
word ook buiten gerookt maar de peuken worden in de potten van de olijfboompjes gedumpt en op de grond rond de entree!! waar niet iedereen content mee zal zijn!! En het buiten terras ziet er ook niet echt uitnodigend uit,is toch ook een eerste aangezicht als je het terrein oprijd!! terwijl er in de hoek naast de ingang een pot verstopt staat die in eerste instantie niet opvalt maar dus als asbak kunt gebruiken wij mijn vrouw en ik hebben daar dus netjes onze overblijfselen van de sigaret in gedumpt! Maar goed als je dan binnenkomt is daar vriendelijk attent personeel om je te ontvangen en ziet het er warm en gezellig uitnodigend uit de bediening en uitleg van gerechten was prima het eten was heerlijk mijn vrouw was vooral zeer enthousiast over het perzische brood het voorgerecht is incl. een heerlijke soep en het hoofdgerecht wat bestond uit lamsrak lamshaas en rundergehakt was heerlijk!! F.Scholte.
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zeer vriendelijk het personeel, accuraat en beslist de moeite waard om terug te komen.
paul M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Het eten was heerlijk, het lamsvlees boterzacht als elke keer dat ik hier gegeten heb. Personeel vriendelijk en vrolijk en we zaten op een prima plek.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. We gaan er zeker nog eens eten. Zelfs wanneer je je leesbril bent vergeten komen ze mrt een doosje leesbrillen
Martina D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.
We hadden gekozen voor het (gunstig geprijsde ) 4 gangen menu, één met de kip in granaatappel en het andere met het stoofvlees; het was allemaal verrukkelijk. Daarbij een prima huiswijn .
We hadden een heerlijk "broodplankje " van te voren genomen met daarbij ook nog de beroemde knoflookjes (van oma)
geen enkel minpunt.
tot de volgende keer.
Bas en Tineke de Vet
Georgette B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Uitgebreid menu en een heerlijke wijn.
Ali M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Rustig en mooie sfeer,Lekkkkkker gegeten.Zeker gaan we weer terugkodistreamz.Personeel behulpzaam,Korte wachttijd.Alles naar wens.
rob W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hadden iets te vieren en waren met 15 personen. een arrangement genomen en wij hebben alleen maar goede geluiden gehoord van deze groep. We wisten al dat het een zeer goed restaurant was, die ervaring hadden wij al met 2 of 4 personen, maar nu ook met 15 personen. petje af en zeer zeker tot de volgende keer.

vriendelijk groetend, Rob en Miranda
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
De gerechten waren zeer smaakvol en precies goed. Ook de landelijke locatie en inrichting blijft leuk. Wel was het ietwat rumoerig. Maar dat deed verder geen afbreuk aan de avond.
Nasmoen N.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten weer. Super vriendelijk personeel. Fantastische locatie. Dat allemaal in zoetermeer! Hier moet je zijn geweest !!!
Nanoha H.