Over het restaurant De Witte Raaf

Een ontspannen plek

Proef verrassende gerechten uit de Perzische en Iraanse keuken. Je geniet hier niet alleen van heerlijk eten, maar ook van een prachtig uitzicht: het schitterende polderlandschap. Een plek waar je helemaal tot rust komt, of dat nou tijdens een lunch, diner, brunch of high tea is!

Meer informatie over restaurant De Witte Raaf

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:30 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooie tafelschikking. Doordat je met 10 mensen vaak aan een lange tafel zit praat je maar met de helft van de groep. Door de tafels anders neer te zetten, krijg je een betere verdeling. De opmaak van de borden was erg mooi. De wachttijd tussen de gerechten was precies goed, waardoor je nog gezellig met elkaar kon praten, maar wel van 19.00 tot 11.30 aan tafel hebben gezeten. Prijs kwaliteit verhouding was prima, ik had verwacht dat de rekening duurder was. Kortom: een aanrader!
Cornelis N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een heel gezellig restaurant.
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gewoon geweldige mensen je bent te gast en niks is te gek we waren een half uurtje te laat geen enkel probleem wel even gebeld natuurlijk. een aanrader zeer zeker!!
Pim G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Verrassende kaart, heerlijk gegeten!
Vergeet niet de 7 jaar oude knoflook erbij te bestellen, is een aanrader.
Fatima B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten en niet prijzig.
Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vanavond met drie personen hier voor het eerst gegeten. Mooie ambiance in een oude boerderij. Vriendelijke en deskundige bediening en prima en voldoende eten voor een betaalbare prijs. Echt een aanrader! Met name de goede prijs/kwaliteit verhouding viel mij op.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij De Witte Raaf.
Een zaak om terug te komen
Sahaar A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ik heb er nog niet gegeten, maar besteld en afgehaald. Over het eten kan ik zeggen dat deze echt overheerlijk is. Heb er al twee keer besteld en beide keren khbideh, kashkeh bademjan en naan. Het is echt heerlijk bereid, mals vlees, rijst lekker zacht en grote korrels. De naan is lekker vers. Van de sfeer heb ik even snel gezien dat deze er sfeervol uitziet, erg gezellig. Zal er zeker binnenkort gaan eten.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gebruik gemaakt van de Parande Mix voor de gehele tafel, dat viel goed in de smaak. En sfeer bepalend.
HildePeter C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren hier niet voor het eerst en hebben deze keer onze vrienden een meegenomen om ze te laten mee genieten. Het was wederom een heel gezellige avond en het eten zowel als de bediening waren uitstekend.
H.W. B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Komen al vele jaren in dit gezellige en sfeervolle restaurant. Het eten is en blijft voortreffelijk en de locatie uniek.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De eerste keer dat we hier waren, op aanraden van een Iraanse kennis, maar zeker niet de laatste keer. We hebben de Parande mix genomen, waardoor we een idee kregen, wat er zoal voorkomt in de Perzische keuken. Iedereen (6 personen) heeft heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een redelijke prijs. Absoluut een aanrader.
huisebuise .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Geweldig restaurant met lekkere gerechten en vriendelijke eigenaresse en personeel. Goede parkeergelegenheid en leuk uitzicht over de polder. Mooie boerderij als restaurant omgebouwd. Voor ouderen misschien iets meer licht buiten aanbrengen als het donker is. Ik heb daar geen last van maar andere dames vonden het vrij donker.
Frank N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prima, vriendelijk personeel. Leuke ambiance en niet alledaags !
Familie.leenart L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Alles was prima! We komen graag weer terug! Wederom een heerlijk gerecht! Het enige minpuntje vonden wij unaniem: de aankleding van het restaurant met nu lamellen , deed koeler aan!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met vrienden gelukkig een tafel kunnen reserveren in dit prima restaurant met autentieke Iraanse keuken. Zeer bijzondere smaken en gerechten die beslist anders zijn dan we gewend zijn maar zeker de tong strelen en het eten tot een ware belefenis maken. De adviezen van het personeel en de eigenaresse waren waardevol en je bent echt een avondje uit. Er wordt geen druk uitgeoefend om snel plaats te maken voor anderen ondanks dat het restaurant vol zit. Je krijgt persoonlijke aandacht en de vader van de eigenaresse (hij kookt samen met zijn vrouw) kwam ook nog even de keuken uit om de klanten wat aandacht te geven. Zeer bijzonder.
Lydia T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk eten, goede en aardige bediening! Een topper! In vergelijking met andere restaurants wel duur maar ze
ker de moeite waard.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Mooie locatie gezellige inrichting. Tafels niet te dicht bij elkaar. Voldoende privacy. Heerlijk gegeten, goede sfeer en erg vriendelijk en gastvrij personeel. Een aanrader.