Over het restaurant De Witte Raaf

Een ontspannen plek

Proef verrassende gerechten uit de Perzische en Iraanse keuken. Je geniet hier niet alleen van heerlijk eten, maar ook van een prachtig uitzicht: het schitterende polderlandschap. Een plek waar je helemaal tot rust komt, of dat nou tijdens een lunch, diner, brunch of high tea is!

Meer informatie over restaurant De Witte Raaf

Uitmuntend
9,2
Lydia M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Hartstikke lekker gegeten en heel gezellig gezeten. Een aanrader!!!
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Vanavond hebben we met z'n drieën nieuwe gerechten gekozen. Zoals we van de Witte Raaf gewent zijn was de presentatie en smaak perfect. Wat een combinatie van smaken hebben we geproefd. We komen zeker weer eens.
Blomb .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
met zakelijke gasten. Gekozen voor Parande schotel. Prima om van alles wat te kunnen proeven. Was erg lekker. Uiterst vriendelijke bediening maar we moesten wel bovengemiddeld lang wachten tussen de gangen door. Waarschijnlijk omdat er een feestje was. Eerlijk gezegd zijn we dat niet gewend van dit restaurant. Maar geen reden om niet terug te komen. Maar misschien eerst even navragen of er een feest is.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten samen met mijn partner. We kwamen er voor het eerst en werden verrast door de kaart, de gerechten en de prettige bediening. We komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Leuk om kennis te maken met de Perzische keuken.
Verrassende smaken en een fijne sfeer.
Heel mooi gelegen en zeker een aanrader.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Na een mooie wandeling door het groene hart heerlijk gegeten. Eerst even in de tuintje een een biertje gedronken en daarna aan een ronde tafel gesmuld van alle Iranse gerechten. Verrassend lekker en met zorg bereid.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zeer goed restaurant met goed eten en fijne bediening.
Clemens S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We hebben ieder voor een ander 4 gangen diner gekozen. De stoofpotjes kip en sucadelappen waren verfijnd van smaak. De overige gerechten waren ook heerlijk. De bediening is correct en vriendelijk. We komen zeker nog eens terug
pauline V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
goed
A S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Opnieuw fantastisch lekker gegeten, altijd zeer verrassend en echt Perzisch! Geweldig personeel en erg mooie locatie. Bedankt voor deze fijne avond.
Dies D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk eten, gastvrije ontvangst en heel apart om daarvan midden in het Hollandse polderlandschap te genieten.
Gerard E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Blijft een fijn restaurant met super personeel, fijne locatie en fantastisch eten. Blijf daar zeker terugkomen en een aanrader voor mensen die van heerlijk eten houden.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
gisteren heerlijk gegeten met een vriendin .
Goed ontvangen en alles goed uitgelegd.
De kers op eten was een Perzische toetje, echt een aanrader!!
Al met al complimenten voor dit restaurant.
Rouzbeh D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Zonder enige twijfel, beste Perzische restaurant in NL en misschien wel in Europa, en geloof me: ik heb bij heel veel van die restaurants gegeten, zowel in NL als in andere Europese landen!
TEM V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Wat is het toch een heerlijk restaurant. Tussen de weilanden en koeien, lekker buiten kunnen borrelen en vervolgens aan een rustig tafeltje genieten van heerlijke gerechten. Goede bediening en erg aardig. Niets is teveel!
Anne-Loes G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Weer heerlijk gegeten bij de Witte Raaf. Super vriendelijke bediening. Ik heb noten allergie en ze maken dan als voorgerecht en saus bij het hoofd gerecht iets anders! Echt super.
Ardy D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben héérlijk gegeten. Verrassend lekker en apart. Ga vast nog eens!
hjmnoordhuizen .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hebben met zijn vieren heerlijk gegeten van het 4-gangen menu. Een aanrader!! Bediening was heel vriendelijk en to the point. De gerechten waren een verrassing.
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Zo ontzettend lekker eten. Heel leuk concept dat je een hoofdgerecht kiest en dat je van het restaurant een voorafje en tussengerechtje erbij krijgt. Heel lief personeel. We gaan weer snel terug, echt genoten van een avondje gezellig en heerlijk eten!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten wat prima. Ik ben een vrij lastige eter, maar dit luste ik allemaal. De lege glazen werden tijdig gevuld. De wachten tijden waren prima. Ik heb geen moment het idee gehad dat te lang op iets moest wachten. Ik raad dit restaurant zeker aan!