Over het restaurant De Witte Raaf

Een ontspannen plek

Proef verrassende gerechten uit de Perzische en Iraanse keuken. Je geniet hier niet alleen van heerlijk eten, maar ook van een prachtig uitzicht: het schitterende polderlandschap. Een plek waar je helemaal tot rust komt, of dat nou tijdens een lunch, diner, brunch of high tea is!

Meer informatie over restaurant De Witte Raaf

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:30 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
paul M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. We gaan er zeker nog eens eten. Zelfs wanneer je je leesbril bent vergeten komen ze mrt een doosje leesbrillen
Martina D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.
We hadden gekozen voor het (gunstig geprijsde ) 4 gangen menu, één met de kip in granaatappel en het andere met het stoofvlees; het was allemaal verrukkelijk. Daarbij een prima huiswijn .
We hadden een heerlijk "broodplankje " van te voren genomen met daarbij ook nog de beroemde knoflookjes (van oma)
geen enkel minpunt.
tot de volgende keer.
Bas en Tineke de Vet
Georgette B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Uitgebreid menu en een heerlijke wijn.
Ali M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Rustig en mooie sfeer,Lekkkkkker gegeten.Zeker gaan we weer terugkodistreamz.Personeel behulpzaam,Korte wachttijd.Alles naar wens.
rob W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hadden iets te vieren en waren met 15 personen. een arrangement genomen en wij hebben alleen maar goede geluiden gehoord van deze groep. We wisten al dat het een zeer goed restaurant was, die ervaring hadden wij al met 2 of 4 personen, maar nu ook met 15 personen. petje af en zeer zeker tot de volgende keer.

vriendelijk groetend, Rob en Miranda
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
De gerechten waren zeer smaakvol en precies goed. Ook de landelijke locatie en inrichting blijft leuk. Wel was het ietwat rumoerig. Maar dat deed verder geen afbreuk aan de avond.
Nasmoen N.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten weer. Super vriendelijk personeel. Fantastische locatie. Dat allemaal in zoetermeer! Hier moet je zijn geweest !!!
Nanoha H.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Vriendelijk en bekwaam.
Waren daar t.g.v. 75ste verjaardag, werd leuk op ingespeeld.
Aanrader.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
We zijn daar nu voor de tweede keer geweest en we kunnen het alleen maar aanraden. Heerlijk eten, vriendelijke en gastvrije bediening. Wat wil een mens nog meer?
Pim T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We waren hier nu voor de derde keer en het blijft een goed en sfeervol restaurant met een heerlijke keuken en erg vriendelijke bediening.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wij hadden een hele gezellige avond met heerlijk eten en goede bediening. Wij komen zeker nog eens terug!
Cor W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening die het concept uitleggen en precies vertellen wat er op je bord ligt. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Erg lekker Perzisch gegeten, goede bediening, prachtige lokatie. Met een ontspannen atmosfeer.
Hier komen we zeker terug!!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten echt een aanrader. Vriendelijk personeel, ongedwongen sfeer, hartelijke gastvrouw en lekker eten! Een super avond. Kwam natuurlijk ook door het gezelschap waar mee ik was. Enige nadeel van dit restaurant is dat het in Zoetermeer gevestigd is terwijl ik uit Zaandam kom. Anders zou ik hier vaker komen.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Aanrader!
Amir S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
gerechten waren heerlijk, de sfeer was bijzonder. Maar wachttijd was zeer lang. We wachtten meer dan 1 uur tot dat wij ons voorgerecht ontvingen.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Ik vind het vervelend als je ergens op de achtergrond een beat van de muziek hoort terwijl er al veel geluid is vanwege de gasten die er zijn. Het stoort mij en leidt mij af.
Kaatje W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
In een prachtige boerderij werd ik hartelijk ontvangen en naar een leuk tafeltje geleid. Het concept is verrassend: bestel een hoofdgerecht en je krijgt er soep en voorafjes bij. Ons gezelschap van vier bestelden elk een hoofdgerecht. We kregen spinaziesoep vooraf: een naar mijn smaak veel te zoute en smakeloze bouillon. Ik was teleurgesteld en verwachtte er niet veel van. De voorgerechten (wijnblad, aubergine, eiersalade en nog meer) met het lekkere platte brood was echter erg goed en ik had er weer zin in. Mijn hoofdgerecht, lamshaas met uiencompote was heerlijk mals en lekker. Mijn tafelgenoten hadden een runderstoof met ingemaakte citroen, lamsfilet en een vega-schotel; alles beviel prima. Je merkt dat alles met zorg en liefde is bereid. Ook de rijst was heerlijk. Als toetje advocaat genomen. Het was prachtig geserveerd, maar de verhouding klopte niet: teveel advocaat met te weinig ijs. Al bij al lekker gegeten op een mooie locatie met goede bediening. Ik kom zeker terug.