Over het restaurant De Witte Raaf

Een ontspannen plek

Proef verrassende gerechten uit de Perzische en Iraanse keuken. Je geniet hier niet alleen van heerlijk eten, maar ook van een prachtig uitzicht: het schitterende polderlandschap. Een plek waar je helemaal tot rust komt, of dat nou tijdens een lunch, diner, brunch of high tea is!

Meer informatie over restaurant De Witte Raaf

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Witte Raaf

Joke H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Win waren er zondagavond 15 oktober jl. We hebben gen oten van het heerlijke viergangen diner en komen binnenkort esker weer terug!
HildePeter C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was druk in het restaurant maar de bediening was snel, correct en nam toch alle tijd. Het eten was zoals altijd voortreffelijk. We waren met het gezin bijeen ivm een verjaardag. We hebben een heerlijke avond gehad.
Arne M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Haiko S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bij het boeken gevraagd om een rustig plekje vanwege familie-omstandigheden. Prima en attent aan voldaan. Daarna met prettige en niet opdringerige bediening heerlijk gegeten, met als uitschieters de heerlijke soep vooraf en het verrassende dessert. En daar tussendoor was het ook prima in rode. Enige dissonantje: niet alle wijnen op de wijnkaart waren beschikbaar. Over het geheel genomen: een aanrader!
Sabina M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten is fantastisch en het personeel (vooral de eigenaresse) maakt er een leuke avond van voor iedereen!
Enig minpuntje is de akoestiek in de hooischuur, deze maakt het moeilijk elkaar te verstaan.
Mw Thea K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ik had een ronde tafel geresereveerd in het voorste gedeelte van het restaurant.
Als reden had ik opgegeven bij de reserevering dat de akoestiek in de aangrenzende "hooischuur" te luidruichtig en storend is voor ons gezelschap.
Helaas werden we in de 1e instantie toch naar de hooischuur begeleid.
Op het moment dat ik aangaf dat niet gereserveerd te hebben, kregen we alsnog een tafel in het voorste gedeelte
Wij zijn meerdere malen al wezen dineren in dit restaurant, maar helaas viel het ons dit keer tegen
Fariba N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Super mooi locatie. Heerlijk gegeten en goed geholpen
Jammer dat gillende kinderen aan het spelen waren, helaas werd er door de bediening te weinig van gezegd.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten.
emmy1942 R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was weer heerlijk. Zoals steeds wordt er een heerlijke soep en een aantal heerlijke tussengerechten, buiten de normale bestelling om. Dat is een verwelkoming die men in Nederland niet vaak tegenkomt. Het "normale" menu was heerlijk, met veel zorg bereid.
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Met vrienden een gezellige avond, lekker gegeten in een prima ambiance. Vooral het advies om een gevarieerde schotel met specialiteiten te bestellen viel erg goed. We aten aan een mooie ronde tafel in een rustige sfeer en prima ambiance.
Al met al gingen we met een voldaan gevoel naar huis!
Lucas D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heel goed!! ????
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gelegen op een mooie locatie, met een gezellige inrichting een vriendelijke bediening en overheerlijk eten, is dit restaurant een echte aanrader!
Gonnie D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Lekker eten en fijn personeel
Arne M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Perfecte ontvangst, uitstekend gastheerschap en het eten was bijzonder goed! Een echte aanrader is dit restaurant en wij komen zeker terug!
Arianne Z.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ik ben terug gegaan naar dit fantastische restaurant omdat de ontvangst allervriendelijkst is en de gerechten geweldig! Ik hou van die specifieke smaken uit deze keuken. Echt een feestje om hier te eten. En nu is ook deze tafelgenoot enthousiast geworden! Complimenten aan alle medewerkers van de Witte Raaf!
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben lekker gegeten,. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Wel was het in dit gedeelte vrij rumoerig.
De bediening was vriendelijk.
Wessel B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Enorm genoten van een High Tea. Engels met een vleugje Oosters. Zeer vriendelijke bediening, fijne tuin met mooi uitzicht en heerlijke gerechtjes. Een aanrader!!
Wil M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
De akoestiek in de ruimte is niet optimaal, zeker ook als er een grotere groep is. Verder niets dan lof, een aanrader.
Lydia M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Hartstikke lekker gegeten en heel gezellig gezeten. Een aanrader!!!
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Vanavond hebben we met z'n drieën nieuwe gerechten gekozen. Zoals we van de Witte Raaf gewent zijn was de presentatie en smaak perfect. Wat een combinatie van smaken hebben we geproefd. We komen zeker weer eens.