Over het restaurant De Witte Raaf

Een ontspannen plek

Proef verrassende gerechten uit de Perzische en Iraanse keuken. Je geniet hier niet alleen van heerlijk eten, maar ook van een prachtig uitzicht: het schitterende polderlandschap. Een plek waar je helemaal tot rust komt, of dat nou tijdens een lunch, diner, brunch of high tea is!

Meer informatie over restaurant De Witte Raaf

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:30 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
A S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Opnieuw fantastisch lekker gegeten, altijd zeer verrassend en echt Perzisch! Geweldig personeel en erg mooie locatie. Bedankt voor deze fijne avond.
Dies D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk eten, gastvrije ontvangst en heel apart om daarvan midden in het Hollandse polderlandschap te genieten.
Gerard E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Blijft een fijn restaurant met super personeel, fijne locatie en fantastisch eten. Blijf daar zeker terugkomen en een aanrader voor mensen die van heerlijk eten houden.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Rouzbeh D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Zonder enige twijfel, beste Perzische restaurant in NL en misschien wel in Europa, en geloof me: ik heb bij heel veel van die restaurants gegeten, zowel in NL als in andere Europese landen!
TEM V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Wat is het toch een heerlijk restaurant. Tussen de weilanden en koeien, lekker buiten kunnen borrelen en vervolgens aan een rustig tafeltje genieten van heerlijke gerechten. Goede bediening en erg aardig. Niets is teveel!
Anne-Loes G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Weer heerlijk gegeten bij de Witte Raaf. Super vriendelijke bediening. Ik heb noten allergie en ze maken dan als voorgerecht en saus bij het hoofd gerecht iets anders! Echt super.
Ardy D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben héérlijk gegeten. Verrassend lekker en apart. Ga vast nog eens!
hjmnoordhuizen .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hebben met zijn vieren heerlijk gegeten van het 4-gangen menu. Een aanrader!! Bediening was heel vriendelijk en to the point. De gerechten waren een verrassing.
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Zo ontzettend lekker eten. Heel leuk concept dat je een hoofdgerecht kiest en dat je van het restaurant een voorafje en tussengerechtje erbij krijgt. Heel lief personeel. We gaan weer snel terug, echt genoten van een avondje gezellig en heerlijk eten!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten wat prima. Ik ben een vrij lastige eter, maar dit luste ik allemaal. De lege glazen werden tijdig gevuld. De wachten tijden waren prima. Ik heb geen moment het idee gehad dat te lang op iets moest wachten. Ik raad dit restaurant zeker aan!
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
afgelopen woensdag gegeten met een vriendin.
Mooi concept en uiterst correct en vakkundig personeel.
We komen zeker nog een keer terug.
Kleine tip: huis gemaakte dessert zou het verhaal helemaal afmaken!!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij hebben daar gegeten toen we 6 jaar getrouwd waren. We zijn daar destijds getrouwd en had dit vermeld bij de reservering. Bij binnenkomst ontvingen we felicitaties, tafel was met extra aandacht gedekt en kregen sterretjes bij de koffie. Onwijs attent allemaal!
Heerlijk gegeten en persoonlijke bediening!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Interessant restaurant. Bij hoofdgerecht krijg je er gratis een voor- en nagerecht bij. Uitstekend personeel. Bijzonder sfeervol restaurant.
Wijnand W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Mooie locatie, geen gemiddeld restaurant en het eten was perfect :)
Goede ontvangst en zeer vriendelijke bediening waar service nog hoog in het vaandel staat.
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Iedere keer weer genieten , eten, service en sfeer. De persoonlijke aandacht spreekt ons erg aan. Voelt als thuiskomen
M. K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het was een goede en leuke ervaring qua service en het eten. Gastvrijheid is enorm aanwezig bij het personeel. Kortom, geslaagde avond
Phillis V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima eten voor redelijke prijs. Fijne en vriendelijke bediening. Leuke sfeer. Inrichting straalt gezelligheid uit. Komen hier een paar keer per jaar. Jammer dat ze niet met de Kerstdagen open zijn.
Hilda A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heel prettige ontvangst, vriendelijke en vlotte bediening en heerlijk eten dat er ook nog mooi uitziet. De sfeer is licht en ruim: de tafels staan verder uit elkaar dan in veel andere restaurants en door ramen aan bijna alle zijden komt licht binnen. Het uitzicht over de weilanden geeft nog meer dat gevoel van ruimte.
Enige, (zeer kleine) minpunt: waarschijnlijk zorgt het houten puntdak voor een akoestiek die gesprekken/lachen van andere gasten versterkt. Door de ruime opzet werd dat weer gecompenseerd, dus al met al hebben we minder last van het geluidsniveau gehad dan doorgaans in andere restaurants. Tip: een paar geluiddempende platen tegen het dak zou al kunnen schelen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het was onze eerste ervaring met de Perzische keuken en zijn er enthousiast over. De bediening is attent en alert en dragen bij aan een hele leuke avond. Wij komen zeker terug!!