Over het restaurant De Witte Raaf

Een ontspannen plek

Proef verrassende gerechten uit de Perzische en Iraanse keuken. Je geniet hier niet alleen van heerlijk eten, maar ook van een prachtig uitzicht: het schitterende polderlandschap. Een plek waar je helemaal tot rust komt, of dat nou tijdens een lunch, diner, brunch of high tea is!

Meer informatie over restaurant De Witte Raaf

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Witte Raaf

Paul M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk gegeten, één opmerking; de wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht zou wat korter mogen zijn.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Het is een fijn gezellig restaurant. Het eten is er echt lekker en iets anders dan je gewend bent. Maar dat is juist de kracht. Doen! .
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten, bijzondere gerechten met aparte smaken, niet zoals wij gewend zijn, daarom vond ik het erg verrassend. Prettige en vriendelijke service van de de eigenaresse.
Margriet Z.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het etentje was in een klein gezelschap van 5 personen en ter gelegenheid van het recent overlijden van onze moeder.
Alles was prima, eten lekker, bediening goed, er was alleen een zeer luidruchtig gezelschap dat steeds harder ging schreeuwen. Niemand greep in.
Tot overmaat van ramp barstte ook nog een keihard ' happy birthday' los ( van de zaak) waarna we allemaal pijn in onze oren hadden.
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Lekker gegeten niet ver van huis, personeel gezellig en eten zeer goed!!!
Gert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heerlijk afwisselend eten van n fantastische kwaliteit tegen n zeer redelijke prijs. Mooie locatie en heel gezellig ingericht. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. They've got it all!!
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Het eten was heerlijk en de mensen van de bediening heel vriendelijk en gezellig. We komen zeker weer terug.
Lida M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Geweldige service.
Heerlijk en eerlijk eten, veel verse kruiden.
Goede wijn.
prijs kwaliteit top.
Superzaak.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Top avond gehad! Tien jaar geleden op deze locatie getrouwd maar nu ook weer heerlijk gegeten!
Echt een aanrader!
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Sfeervolle lokatie. Heerlijk eten, vlotte bediening. Eigenlijk niks te klagen dus. Hoewel om toch een verbeterpunt te noemen: de kaart mag wel een update krijgen. Wij hebben nu bijna alle gerechten al een keer gehad.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Eten is heerlijk, eerlijke antwoorden als je een bijgerecht besteld die je al krijgt, ruim voldoende tijd tussen alle gerechten. Conclusie: Een zeer geslaagde avond met de familie.
B V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Weer super lekker gegeten , vriendelijke bediening... Top restaurant .
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten en goede bediening. Komen zeker weer terug!
Lucia L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Het was heerlijk en verrassend!
Mariëlle W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Wij komen al jaren bij de witte raaf en ze hebben nog nooit teleurgesteld. Elke keer weer heerlijke eten en fijne bediening!
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Onze eerste keer Perzisch eten. Het was zeer verrassend en beviel ons ontzettend goed. De bediening was erg vriendelijk, correct en behulpzaam.
Yvonne E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Geweldig .... geen woorden voor ...super goed . Een fijn avondje uit . Geen gehijg van nieuwe klanten in je nek. Je heb heel de avond jouw tafel voor je zelf.
Jany S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Zoals altijd geweldig! Ondanks dat er een grote groep was van ongeveer 60 personen, hebben wij hhier totaal geen last van ondervonden. Ook glutenvrij was weer prima geregeld, lekker broodje, alles was heerlijk.
Komen hier nu al jaren en hopen nog jaren klant te blijven. Topper, vriendelijk, persoonlijk en overheerheerlijk eten!
Elcin V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Elke keer als we er zijn, willen we niet dat t eten op is.... verrukkelijk! Een vrolijk, gastvrije eigenaresse en haar echtgenoot maakt hun verwelkoming altijd een stukje persoonlijker!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Mooie, sfeervolle locatie tussen de weilanden. Keurige, vlotte bediening, lekker eten. Diverse gerechten, fijn gekruid. Rolgordijnen hadden wel omhoog gemogen in onze ruimte, vergeten te vragen of dit kon. Prima voor een gezellig groepsdiner.