De Witte Pauw

Staverdenseweg 80 8075 AS Elspeet Nederland Kaart
31-577492022

Meer informatie over restaurant De Witte Pauw

Laken01 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Als voorgerecht goulash soep, was super lekker. Daarna typisch Kroatisch gegrild vlees. Zeer smakelijk. Met aansluitend een flensje met zelfgemaakt ijs waar kwark en citroen doorheen zat. Heerlijk! Dit samen met de hartelijke bediening van de eigenaresse zeker voor herhaling vatbaar als we nog eens in de buurt zijn.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Fantastisch gegeten vanavond. Zeer verfijnde smaak van de goulashsoep, de scampi en de groente. De opmaak alleen al was een lust voor het oog. Dikke aanrader. Voor ieder's smaak heeft hun kaart iets.
Aalstein .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Ruim anderhalf jaar zijn wij niet in de buurt geweest. Dit hebben we nu goed gemaakt en het resultaat is hetzelfde: steeds meer "thuis komen" dankzij de bediening van Brigitte. En Tomi bereidt het eten nog even degelijk en goed als de vorige keer. Dus: constant goed ,degelijk en plezierig.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijk geluncht. Vanwege het mooie weer waren ze toch open. Mooi terras. Lekker broodje brie met walnoten en honing gegeten en huisgemaakte goulashsoep.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
In de omgeving van ons hotel zoekende naar een leuk restaurant, kwamen we bij de Witte Pauw terecht. Dat was geen verkeerde keuze. Leuk restaurant met een Kroatische inslag, sfeervol, huiselijk ingericht. De bediening is erg goed, het eten wat we geserveerd kregen (broodmandje, goulashsoep (goed gevuld), mixed grill (lekker en veel gegrild vlees) en de zalmfilet (die van mij niet op de huid gebakken hoeft te worden) was allemaal zeer smakelijk met diverse groente, een salade en friet. Het was allemaal meer dan genoeg, dus geen plaats meer voor een nagerecht, die er overigens wel aantrekkelijk uitzagen. Als we nog eens in de buurt zijn, zullen we ongetwijfeld hier weer gaan eten.
Westm .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Gisteren weer eens heerlijk gegeten bij de Witte Pauw. Ik blijf hier graag komen, een gezellige en smakelijke avond is gegarandeerd. Dit keer genoten van een goulashsoep, kalfsvlees met gorgonzolasaus en als toetje een geflambeerd flensje. Zalig!
Johannesvr .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Op 27 december 2015 hebben we met 40 mensen de verjaardag van mijn echtgenote gevierd bij de Witte Pauw. Vanaf vier uur werden de gasten in het huiselijk ingerichte restaurant zeer vriendelijk ontvangen en prima voorzien van koffie en gebak. Dit liep geruisloos over in een gezellige borrel met lekkere hapjes. Om half zeven begon het diner, waarbij zowel de bediening als de keuken zich van hun beste kant lieten zien: per tafel werd bereid en uitgeserveerd: heerlijke goulashsoep of champignonsoep in pannetjes, Kroatische vleesschotel of zalm en voor de vegetariërs bakcamembert of tortelini. Dit alles werd gecompleteerd met Palacinka (huisgemaakt!) of Panna Cotta. Van veel van onze gasten hebben we tijdens en na het feest lovende reacties gehad.
Door een perfecte voorbereiding zal dit feest een blijvende herinnering zijn voor iedereen, vooral voor mijn echtgenote. Dank aan en hulde voor De Witte Pauw.
Tjhoksbergen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Heel gezellig niet al groot restaurant. Bijzonder vriendelijke en zeker geen opdringerige bediening. Wij hebben een paar heel gezellige uren in de "Witte Pauw" doorgebracht. En wat het eten betreft: wij hebben tegen elkaar gezegd: hier komen we zeker terug!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Erg vriendelijke bediening, ondanks dat het op de zondagavond redelijk druk was, en wij met elf man binnen kwamen zetten. Wel gereserveerd uiteraard. Maar de tafeltjes staan wel dicht op elkaar.
Het eten was goed. Redelijk veel vlees en vis. Wat mij tegen viel was de hoeveelheid en verscheidenheid aan groenten.
Wel lekkere knapperige patat.
EidieWolters .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Gisteren voor het eerst bij de Witte Pauw gegeten. Ik had forel besteld en dat was een hele goede keus. Wat was die heerlijk klaargemaakt op een bedje van pasta met een overheerlijke saus. En ik kreeg echt een grote forel. Ook de groente, aardappeltjes, patat en pasta die erbij geserveerd werden waren goed en het zag er mooi uit. De bediening was heel goed. We werden snel en vriendelijk geholpen. Het restaurant presenteerde zich als een huiskamerrestaurant en die naam deden ze eer aan met een haardvuurtje. Het was er gezellig en je had ook genoeg ruimte om te zitten.
Esmee H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Gegeten bij de witte pauw, vooraf carpaccio en als hoofd de ossenhaas en dit was erg lekker!! Hele goede service, leuk gebabbeld met de eigenaren. Je ziet dat ze liefde voor het vak hebben! Wij komen zeker nog een keer terug! Groetjes uit Amsterdam
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Het ligt bij ons een uur rijden vandaan (Almere) maar toch gaan we eens in de zoveel tijd weer langs bij De Witte Pauw.
Heerlijke gerechten, mooi opgediend, goede service en erg gezellige aankleding.
Aalstein .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Als we op de Veluwe gaan fietsen,zien we altijd wel kans om bij dit Amsterdams-Kroatisch restaurant te gaan eten. Altijd uiterst prettige bediening door Brigitte en Diane en Tomi weet hoe je je gasten culinair moet verwennen. Omdat het oktober is , uiteraard hun wild-duo (hert en wild zwijn) genomen.
Helemaal prima klaargemaakt en opgediend. Onze vaste plek in deze regio!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Dit blijft één van onze favoriete restaurants. Donderdag 2 oktober waren we weer eens in de buurt, en het was er deze keer veel rustiger als we gewend zijn. Maar het eten was nog steeds even lekker en de bediening nog steeds even vriendelijk en attent. Hier kan je gewoon altijd blijven komen, zonder dat het tegenvalt.
Charlie R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Een heel gezellig Nederlands-Kroatisch restaurant. Door de warme ontvangst, voel je je er meteen thuis. Een overheerlijke carpaccio en een zeer smakelijke mixed grill, om over de geflambeerde flensjes nog maar te zwijgen. Dit alles vooraf gegaan door een heerlijk glaasje sljivovic. Als wij nogmaals in de buurt zijn, komen we zeker terug.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
We hebben al vele keren meer dan uitstekend gegeten bij Tom en Brigitte.Telkens als we daar komen worden we met dezelfde welgemeende vriendelijkheid ontvangen en praten we eventjes bij. Tom bereidt dan altijd weer fantastische gerechten en deze worden dan keurig opgediend door Brigitte of Diane. Het is niet alleen de kwaliteit van het eten maar vooral de totale ambiance ! De Witte Pauw is echt een restaurant waar je je volkomen thuis voelt en is een absolute aanrader !! Wij hopen er nog dikwijls te komen. Toos en Herman uit Voorhout.
Nico41 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Hartelijk dank voor jullie gatvrijheid en het overheerlijke eten.
Wij hebben inmiddels jullie leuke restaurantje meerdere malen aangedaan en zijn zeer tevreden. Verrasend veelzijdig uitstekende bediening door Brigitte en verse maaltijd met veel overtuigende inspiratie door Tomy bereid.
Al toerend over landelijke pitoreske weggetjes kwamen we laatst langs De Witte Pauw met onze old Lady ( eigenaresse op't terras gebarend) wij stopten en er werd ons koffie aangeboden. Terwijl het restaurant nog gesloten was. Na de koffie en lekkers genoten te hebben wilden we betalen. Nee...stellig...wij bieden het aan. De oldtimer gestart en huiswaarts gekeerd.
Chapeau. Geweldige mensen
A. N.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Een prima restaurant. Verse groenten en erg goed vlees. Erg mooi opgemaakt, een amuse van het huis vooraf. Een prima zaak. Al enkele malen hier gegeten en nog steeds prima in orde. Vriendelijke bediening. De entourage is ietwat gedateerd maar we komen voor het eten. Een aanrader!! Het proberen waard!!
Henryhazelaar .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Vanavond samen met vrienden een heerlijke schotel met gegrilde zalmforel en bijpassende garnituren gegeten onder de mooie veranda. We gaan zeker nog eens terug komen.

Henry en Erika uit Deventer