De Witte Olifant

Maandag 12:00 - 21:00
Dinsdag t/m Zaterdag 09:30 - 22:00

Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lunch is altijd uitstekend! Diner ronduit slecht, aangebrande aardappels (echt zwart), ook veel te vet, groente was goed en vlees was droog, bijna gekookte varkenshaas... zonde van het vlees! Kortom viel tegen, voor het lunchen komen we nog wel, maar diner niet meer.
Smile1980 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Met vakantie dus even een restaurant zoeken. De witte olifant staat goed aangeschreven dus proberen. Mooie leuke gezellige lokatie in het centrum. Voor gerecht bestond uit brood met smeersels voor 5 personen. Verse tapenade en aioli, erg lekker.
Hoofdgerecht schnitzel en varkenshaas saté allemaal goed op smaak en een mooie opmaak van de borden.
Nagerecht stroopwafel ijs en slagroom en ijs met vruchten. Prijzen zijn netjes en bediening is erg vriendelijk.
Graag tot een volgende keer (als we hier in er buurt zijn)
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten bij de witte olifant in Klazienaveen. De kwaliteit van het eten was zeer goed en ook de hoeveelheid was perfect. De sfeer is er ongedwongen en ontspannen en het is zeker de moeite waard om er te eten of lekker iets te drinken.
Nicks3 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met mijn vriendin. Goede kwaliteit eten, mijn vriendin aan een lekkere chardonnay en ik aan een lekkere lentebok. Hele fijne ambiance en vriendelijke bediening. Hier gaan we zeker vaker heen.
MaikeJannink .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerste Kerstdag genoten van het Kerstdiner. Mooi versierd restaurant, uitstékende bediening (heel vriendelijk, professioneel en klantgericht) en súperlekker gegeten voor een heel redelijke prijs! Echt TOP!
Eén ieniemienie minpuntje: had het wel leuk gevonden als de dames van de bediening even iets feestelijks aan hadden getrokken i.p.v. een spijkerbroek (eigenlijk niet belangrijk, maar toch...).
Verder alle lof, een aanrader! Komen gauw terug om de rest van de kaart te proeven! :-)
Henk I.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Na eerdere prima ervaringen (lunch & diner) met name voor mijn vegetarische partner deze keer van het kerstdiner genoten. Ontvangst: onze naam werd genoemd, jas aannemen, plaats wijzen, snelle bediening, alert, correct, en vooral het eten prima in orde. Goed op smaak, goede hoeveelheden, goede uitleg bij de gerechten, aandacht. Komen we voor terug.
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
En zo kwamen we in Klazienaveen terecht, omdat onze dochter er tegenwoordig in de buurt woont ...
Via Iens.nl lazen we dat De Witte Olifant ook rekening houdt met gluten- en lactosevrije diëten en dát hadden we nodig. Opvallend was de hartelijke ontvangst: 'Welkom!' Het dieet werd uiterst zorgvuldig verzorgd en er verscheen een heerlijke dagverse vis, met frisse rauwkost en speciaal gebakken aardappeltjes. Genieten! En dat voor een heel zacht prijsje. Ondanks dat De Witte Olifant aardig bezet was op deze maandag tussen-de-middag, had eigenaar Jan alle tijd voor een praatje. De gelegenheid is modern gestyled, ziet er mooi en verzorgd uit en maakt deel uit van een hypermodern winkel- en wooncomplex. Gezellig terras is er ook nog!