Meer informatie over restaurant De Witte Hoeve

- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

Siepel .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was goed, maar niet zoals we hier gewend zijn. Onze serveerster nam niet echt de tijd voor ons en zette alles op tafel zonder hier iets bij te zeggen. De ambiance was wel gezellig. Al met al zijn beter gewend bij de Witte Hoeve. Jammer.
Marja T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
heerlijk gegeten, voor een prima prijs.
opvallend die vriendelijke serveerster, die tot 's avonds laat met een stralende lach bediende.
Swiffer .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gisteren met 2 personen genoten van het menu Mini's voor Maximaal genieten voor 27,50 Euro per persoon exclusief drankjes. We waren verrast door de grote diversiteit en ook de snelheid van het uitserveren was uitstekend. Dit gold ook voor de kwaliteit van het eten en de portiegrootte. De toetjes waren zo lekker en origineel dat we ze 2 keer hebben besteld! Qua personeel en inrichting geen bijzonderheden: passend voor de streek.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wij kozen voor het drie-gangen menu van 25 euro en hebben ervan genoten. Mijn man had gebakken mosselen, die vond hij heerlijk en ook mijn kippensoep was erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we zalm en slibtong, ook niets op aan te merken....verrukkelijk. Tenslotte chefs dessert (softijs met boerenjongens, advocaat en slagroom) en softijs met koffie, karamel en slagroom, beide ook (het wordt bijna eentonig) zeer smakelijk. Ter afsluiting koffie, waarbij we nog een stuk brownie én een bonbon kregen. De rekening viel ook erg mee en de bediening was zeer vriendelijk en attent, dus....wat wil je nog meer? Het is dat dit restaurant een beetje te ver uit onze richting ligt, anders zouden we er al héél snel weer naar toe gaan. We gaan dit speciale adres echter wel héél goed bewaren, want als we weer eens in de buurt komen.......
Anton P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
We hebben met zijn vieren heerlijk gegeten bij de Witte Hoeve. We kozen voor het voor ons onbekende concept Mini's voor Maximaal genieten. Wij waren alle vier uitermate positief verrast door de uitgebreide keuze van koude en warme gerechtjes. Leuk opgemaakt, allemaal zeer smaakvol en verrassend qua samenstelling. Je voelt en proeft aan alles dat in dit restaurant met passie wordt gekookt. Ook de bediening verdient een pluim. Wij komen zeker terug.
M_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Onlangs heerlijk wild gegeten bij de Witte Hoeve, met perfecte bijpassende wijnen. Het is een restaurant waar we al vele jaren vaste gast zijn, en de kwaliteit is echt ALTIJD goed, vandaar een welverdiende 10.
Vriendelijke en enthousiaste bediening, gelegen in de mooiste streek van Twente, nabij het Springendal, Vasse en Ootmarsum.
Arie G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Kan heel kort zijn ,het was een top avond.
Bediening, eten ,sfeer was allemaal oke.
Vooral de mixed gril heerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
We hebben een top avond gehad, met heerlijke verrassende gerechten. ( de mini's). Vooral de kreeftensoep was heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding is echt goed
Lindagunneman .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
We hebben de mini's geprobeerd en het was heerlijk! Super vriendelijk personeel en een leuk, gezellig restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
Laurensvanbenthem .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Wij hebben heerlijk met ons achten buiten onder de overkapping mini's gegeten.
Op deze manier kun je genieten van veel verschillende kleine gerechten.
Kortom: heerlijk genoten!
Teunke .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Op een vrij drukke en zonnige Pinksterzondag werden we goed ontvangen en kregen we toch nog een mooie tafel, ondanks de vele reserveringen. De bediening was uitstekend en de wachttijden tussen de gangen waren prima, zoals het hoort. Het eten was uitstekend, goed verzorgd en opgediend. Alle warme gerechten waren mooi op temperatuur, zowel de aspergesoep als ook de vlees- en visgerechten. Groentes al dente!! Desserts top. Het brede wijnassortiment heeft voor elk wat wils en dat voor een aantrekkelijke prijs. Al met al heel erg goed in een warme en vriendelijke ambiance! Een echte aanrader.......
Anita en Ton
Owienk .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Gisteren hier mini's voor maximaal genieten gegeten. Dit was echt genieten!!!! Veel verschillende gerechtjes gehad die top waren bereid en opgemaakt. Heerlijk gegeten en goede bediening.
Myrthe A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Super goed restaurant met top service! Alle medewerkers helpen de gasten met liefde en weten alles over het vak! Kortom, zeker keer de moeite waard om er keertje langs te gaan!
Ralfnijhuis .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Super gegeten met vrienden! Het nieuwe concept is echt een aanrader. Mini's voor maximaal genieten! Van alles geproefd van asperges tot garnalen echt top! Tot snel gr Ralf
Wilfried En Sonja H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten,het nieuwe minni's voor maxi's.lekker 3.5 uur lang kleine gerechtjes bestellen.van alles wat van ger zalm tot sate en asperge.echt in 1 woordt top!!! We gaan snel weer na het gezellige gastvrije witte hoeve te nutter.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
ik heb heerlijk gegeten bij de witte hoeve ter nutter. ik heb hier een drie gangen menu genomen.
- champignons in bierbeslag.
- Pepersteak met pepersaus.
- Dubbel strawberrie met softijs

De pepersteak is voor mij zeker de moeite waar om terug te komen. hij was voor mij perfect medium gebakken en er zat een heerlijke rooksmaak aan.
Het was echt een genot om te diner!
Yvette O.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Wat een enthousiast en kundig team onder leiding van Henk en Christel Demmer, een warme ontvangst en wat een heerlijke gerechten! Inmiddels heb ik al meerdere malen bij "de Witte Hoeve" gegeten en iedere keer was het een feest.
Er is ruim voldoende keuze voor visliefhebbers, vleesliefhebbers en vegetariërs. De porties zijn ruim voldoende (zonder overdreven te zijn), de bijgerechten zijn smaakvol en afgestemd op het hoofdingrediënt. Ook de keuzemogelijkheden voor voor- en nagerechten zijn prima.
Afwijkende wensen (bijvoorbeeld een kaasplankje als dessert, wat niet standaard op de kaart staat), worden uitstekend gehonoreerd.
Het wildmenu is een absolute aanrader!
Zowel voor mensen die van een "gewoon biefstukje" met gebakken aardappeltjes of een saté schotel houden, als voor mensen die iets exclusievers willen, als voor kinderen zijn er uitstekende mogelijkheden.
De Witte Hoeve ligt in een prachtige omgeving. 's Zomers is er een mogelijkheid om de maaltijd buiten te genieten, zonder last te hebben van ongedierte wat rond je hoofd vliegt, op een met gaas afgeschermd terras.
De prijs-kwaliteitverhouding is meer dan goed te noemen. Ik zal hier in de toekomst zéker terug komen.
Pasform .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Wie in Ootmarsum de afslag Vasse neemt komt na een paar kilometer het restaurant ‘De Witte Hoeve’ tegen. (Vasserweg 34, Nutter) Het grote bord kun je niet missen. Wat opvalt is de forse reclame voor een 3-gangenkeuze menu voor 25 Euro. Wat kan dat nou zijn, vraag je je af? Wie zijn twijfels echter opzij zet en de proef op de som neemt, wordt als een vorst onthaald. Een sfeervolle locatie, vriendelijke bediening, prima wijnen en verrukkelijk eten. Voor het menu kun je kiezen uit niet minder dan 8 voorgerechten, 11 hoofdgerechten en 9 nagerechten. Wij namen ook nog een vierde gang voor 5 Euro extra, maar de porties waren zo groot, dat we die zonder probleem konden afbestellen. Dat er ook nog mogelijkheden zijn om à la carte te eten behoeft geen betoog, maar de keuze is zo gevarieerd, dat je daar nauwelijks aan toe zult komt. Een regelrechte aanrader, een omweg waard! Wout Verhoeven, Wassenaar.