De Witte Hoeve

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Witte Hoeve

Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten van het 3 gangen menu. Alles op de kaart kon gekozen worden en er was voldoende keuze. De bediening was erg vriendelijk en professioneel, dit gaf het gevoel of je echt in een heel duur restaurant zat, wat dus echt niet zo is. Helaas duurde het even voor de stokbrood met kruidenboter op tafel kwam en vrijwel direct er achter aan het voorgerecht (we waren vrij vroeg). De rest ging wel erg volt. Het eten was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar als we nog eens in de buurt zijn.
Andre E.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, wat een ruime keus. Je kon zo veel krijgen als je wilde . Zeer gastvrij, voor herhaling vatbaar. Komen zeker snel terug.
Siepel .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was goed, maar niet zoals we hier gewend zijn. Onze serveerster nam niet echt de tijd voor ons en zette alles op tafel zonder hier iets bij te zeggen. De ambiance was wel gezellig. Al met al zijn beter gewend bij de Witte Hoeve. Jammer.
Marja T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
heerlijk gegeten, voor een prima prijs.
opvallend die vriendelijke serveerster, die tot 's avonds laat met een stralende lach bediende.
swiffer .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gisteren met 2 personen genoten van het menu Mini's voor Maximaal genieten voor 27,50 Euro per persoon exclusief drankjes. We waren verrast door de grote diversiteit en ook de snelheid van het uitserveren was uitstekend. Dit gold ook voor de kwaliteit van het eten en de portiegrootte. De toetjes waren zo lekker en origineel dat we ze 2 keer hebben besteld! Qua personeel en inrichting geen bijzonderheden: passend voor de streek.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wij kozen voor het drie-gangen menu van 25 euro en hebben ervan genoten. Mijn man had gebakken mosselen, die vond hij heerlijk en ook mijn kippensoep was erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we zalm en slibtong, ook niets op aan te merken....verrukkelijk. Tenslotte chefs dessert (softijs met boerenjongens, advocaat en slagroom) en softijs met koffie, karamel en slagroom, beide ook (het wordt bijna eentonig) zeer smakelijk. Ter afsluiting koffie, waarbij we nog een stuk brownie én een bonbon kregen. De rekening viel ook erg mee en de bediening was zeer vriendelijk en attent, dus....wat wil je nog meer? Het is dat dit restaurant een beetje te ver uit onze richting ligt, anders zouden we er al héél snel weer naar toe gaan. We gaan dit speciale adres echter wel héél goed bewaren, want als we weer eens in de buurt komen.......
Anton P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
We hebben met zijn vieren heerlijk gegeten bij de Witte Hoeve. We kozen voor het voor ons onbekende concept Mini's voor Maximaal genieten. Wij waren alle vier uitermate positief verrast door de uitgebreide keuze van koude en warme gerechtjes. Leuk opgemaakt, allemaal zeer smaakvol en verrassend qua samenstelling. Je voelt en proeft aan alles dat in dit restaurant met passie wordt gekookt. Ook de bediening verdient een pluim. Wij komen zeker terug.
M_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Onlangs heerlijk wild gegeten bij de Witte Hoeve, met perfecte bijpassende wijnen. Het is een restaurant waar we al vele jaren vaste gast zijn, en de kwaliteit is echt ALTIJD goed, vandaar een welverdiende 10.
Vriendelijke en enthousiaste bediening, gelegen in de mooiste streek van Twente, nabij het Springendal, Vasse en Ootmarsum.
Arie G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Kan heel kort zijn ,het was een top avond.
Bediening, eten ,sfeer was allemaal oke.
Vooral de mixed gril heerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
We hebben een top avond gehad, met heerlijke verrassende gerechten. ( de mini's). Vooral de kreeftensoep was heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding is echt goed
Teunke .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Op een vrij drukke en zonnige Pinksterzondag werden we goed ontvangen en kregen we toch nog een mooie tafel, ondanks de vele reserveringen. De bediening was uitstekend en de wachttijden tussen de gangen waren prima, zoals het hoort. Het eten was uitstekend, goed verzorgd en opgediend. Alle warme gerechten waren mooi op temperatuur, zowel de aspergesoep als ook de vlees- en visgerechten. Groentes al dente!! Desserts top. Het brede wijnassortiment heeft voor elk wat wils en dat voor een aantrekkelijke prijs. Al met al heel erg goed in een warme en vriendelijke ambiance! Een echte aanrader.......
Anita en Ton
Wilfried En Sonja H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten,het nieuwe minni's voor maxi's.lekker 3.5 uur lang kleine gerechtjes bestellen.van alles wat van ger zalm tot sate en asperge.echt in 1 woordt top!!! We gaan snel weer na het gezellige gastvrije witte hoeve te nutter.
R H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
ik heb heerlijk gegeten bij de witte hoeve ter nutter. ik heb hier een drie gangen menu genomen.
- champignons in bierbeslag.
- Pepersteak met pepersaus.
- Dubbel strawberrie met softijs

De pepersteak is voor mij zeker de moeite waar om terug te komen. hij was voor mij perfect medium gebakken en er zat een heerlijke rooksmaak aan.
Het was echt een genot om te diner!
Yvette O.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Wat een enthousiast en kundig team onder leiding van Henk en Christel Demmer, een warme ontvangst en wat een heerlijke gerechten! Inmiddels heb ik al meerdere malen bij "de Witte Hoeve" gegeten en iedere keer was het een feest.
Er is ruim voldoende keuze voor visliefhebbers, vleesliefhebbers en vegetariërs. De porties zijn ruim voldoende (zonder overdreven te zijn), de bijgerechten zijn smaakvol en afgestemd op het hoofdingrediënt. Ook de keuzemogelijkheden voor voor- en nagerechten zijn prima.
Afwijkende wensen (bijvoorbeeld een kaasplankje als dessert, wat niet standaard op de kaart staat), worden uitstekend gehonoreerd.
Het wildmenu is een absolute aanrader!
Zowel voor mensen die van een "gewoon biefstukje" met gebakken aardappeltjes of een saté schotel houden, als voor mensen die iets exclusievers willen, als voor kinderen zijn er uitstekende mogelijkheden.
De Witte Hoeve ligt in een prachtige omgeving. 's Zomers is er een mogelijkheid om de maaltijd buiten te genieten, zonder last te hebben van ongedierte wat rond je hoofd vliegt, op een met gaas afgeschermd terras.
De prijs-kwaliteitverhouding is meer dan goed te noemen. Ik zal hier in de toekomst zéker terug komen.