De Witte Hoeve

Zuiderpad 32 8355 CA Giethoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Witte Hoeve

Een brasserie waar je de lekkerste pannenkoeken van Giethoorn kunt eten. En dat in een ontspannen brasserie- sfeer waar je bepaald niet opgelaten voelt. In tegendeel: je voelt je er thuis! De brasserie is gevestigd in een verbouwde boerderij en de warme sfeer van dit pand is verpakt in een modern jasje. Trouwens, als je niet zoveel zin hebt in een pannenkoek, bestel dan iets anders van de kaart. Broodjes, maaltijdsalades of een ander bijzonder gerecht. Genieten!

Meer informatie over restaurant De Witte Hoeve

• Kom je met de auto?
    Wanneer u op de Beulakerweg rijdt (de toegangsweg naar Giethoorn) houdt u de borden van De Witte Hoeve in de gaten. Zo komt u op onze eigen parkeerplaats. De navigatie stuurt u de verkeerde kant op dus het is beter deze op het einde niet meer te volgen.
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag 12.00 - 20.00 uur
Zaterdag en zondag 10.00 - 20.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Witte Hoeve

corvanslochteren .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De pannenkoeken (met zalm/shoarma) waren heerlijk, evenals het toetje. De uiensoep leek nergens op: rauwe ui in bouillon..... Gelukkig was de serveerster zo attent om zonder extra kosten een ander soepje te serveren. Bediening prima.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten en zijn geholpen door erg vriendelijk personeel! Een echte aanrader voor iedereen die giethoorn bezoekt!
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het menu waar je uit mag kiezen ziet er prachtig uit en is duidelijk. Waar je uit kunt kiezen is gevarieerd en voldoende, je moet natuurlijk wel van pannenkoeken houden. Het eten is lekker en het is leuk zitten in Giethoorn.
Evert S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben met de hele familie genoten van de pannenkoeken tapas. Erg geslaagde pannenkoeken proeverij met een keur aan hartige en zoete pannenkoeken. Vlotte en zeer vriendelijke bediening tegen een acceptabele prijs
rengdejonge D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijke pannenkoeken gegeten. We zijn al vaker geweest, maar we rijden er graag een eindje voor om.
h.seerden1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Geen parkeer gelegenheid, een halve km zoeken.
Prijs. Kwaliteit in orde .
Bediening prima.
Hoeveelheid zalm op de pannenkoek erg minimaal.
n.backx .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Jammer dat de keuze in deze aktie beperkt was tot pannekoeken! Als je je ingesteld hebt op een dineetje en je hebt dan alleen keuze uit 5 pannekoeken, wel met een soepje vooraf en ijsje na, dan ga je niet met een echt uit eten gevoel naar huis.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi gelegen. Alleen lopend via bruggetjes te bereiken. Een aanrader.
In de toiletten was het erg koud! (Januari)
Roely S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het eten was niet geweldig. De pannenkoek met de vloeibare massa, die uien champignons en spek moest voorstellen, vond ik niet erg lekker. De uiensoep was ok en het toetje simpel maar ok.
Super aardig personeel dat wel
Vrony V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met familie hier barbecue gehad. Voor glutenvrij eten is dit restaurant een teleurstelling. Voor glutenvrije persoon alléén maar beperking in vleessoorten, (terwijl in principe alle vlees glutenvrij is). Salade en sausjes bijna allemaal met gluten. Ze weten wel wat een glutenvrij dieet is maar er wordt geen moeite gedaan om een alternatief aan te bieden.
Nooit weer ! !
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De Witte Hoeve in Giethoorn ligt op een mooie locatie met een terras aan het water.
Helaas was het weer wat minder dus hebben we binnen in het restaurant gezeten.
Het 3-gangen menu was prima (zelfgemaakte soep, Gieterse pannenkoek en koffie met cake)
De bediening uitstekend!!
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De uiensoep was lauw, en het ijs aan het eind van de maaltijd was al gesmolten.
Op een opmerking daarover werd niet gereageerd. Kortom wij gaan hier nooit meer naartoe. Een leuk plekje, maar onprofessionele bediening en zeer matig eten.
anneke242 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Slechte bediening, vergat het nagerecht doortegeven aan de keuken, alleen maar pannenkoeken simpele met shourmavlees met veel knars! Nee voor ons niet weer!
dekanterwirken .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Super lekker gegeten. Leuke bediening. De enthourage was gezellig. mede door het weer was het erg goed vertoeven aan het water.
wytske.smeding .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De ontvangst was verrassend Wij werden positief verwelkomt op onze aangegeven tijd via de geboekte site van ah.nl/restaurantsactie.
Wij konden Kiezen uit een Veelzijdig pannekoek menu,wat Snel en zorgvuldig en warm werd opgediend ,,,de zefgemaakte cake bij de koffie als toetje heeft mij laten proeven net als de pannekoek waar kwaliteit voor bedoeld is.
wiesje_eilander .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Soep , smakelijk maar niet warm.
Pannenkoek, heel eenvoudig, kleine pannenkoek met een dunne vulling, wel smakelijk, maar
ik had hem zo op,ik had er gemakkelijk nog eentje op kunnen eten en dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Toetje, eenvoudig, klein, smakelijk.
Het tweede menu is gelukkig gratis want anders zou je echt veel te veel betaald hebben.
Niet voor herhaling vatbaar.
marionfrans .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten, de pannekoeken zijn van hoge kwaliteit en er is een goed gekozen aanbod van smaken voor elk wat wils. Zeker de moeite waard om naar zuid Giethoorn te lopen, dit ook mede door de attente bediening.
Marjan G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Afgelopen zondag met een familie van 12 personen gegeten bij de Witte Hoeve. Was echt super! Heel erg vriendelijk personeel, alle aandacht. Onze jongste van 5 jaar werd helemaal in de watten gelegd. Heerlijke koffie en pannenkoeken. Wij zijn de dag erna nog terug gegaan vanwege de heerlijke koffie en vriendelijke bediening.
chey ..
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
We waren hier wezen eten op een zondag. Verwachtte grote drukte maar het restaurant was zowat leeg. We hebben alle vier pannenkoeken besteld en die waren heerlijk. We hadden nog steeds honger dus daarom nog eens poffertjes en pannenkoek met ijs besteld. Alles ging op. De bediening was erg vriendelijk en attent. We werden goed verzorgd. Het leuke was ook dat mijn dochtertje een attentie kreeg bij het weggaan. Het restaurant was lekker groot, mijn dochtertje mocht vrijelijk rondrennen. Ook hadden ze een grote terrein buiten met speeltoestellen. Leuk restaurant als je met kinderen gaat uit eten.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Sinds ongeveer 6 weken heeft dit bedrijf een nieuwe eigenaar en heeft men een frisse start gemaakt , maar men wordt op IENS wel geconfronteerd met beoordelingen met slechte cijfers tijdens he bewind van de vorige eigenaar.
Wij waren hier tijdens een toch forse hagelbui , die boven Giethoorn losging op Koningsdag..Het was lunchtijd en na een goede kop koffie besloten wij pannenkoeken te bestellen , het werden er met kaas en gember.Ze smaakten zeer goed en werden begeleid door een sprankelend watertje en een goede borrel. Correcte , vriendelijke bediening. Leuke entourage en ondanks het slechte weer leuk uitzicht op voorbijvarende toeristen bootjes. Jammer dat het in de zaak zo rustig was door dag en weer.