De Witte Hoeve

Zuiderpad 32 8355 CA Giethoorn Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant De Witte Hoeve

Een brasserie waar je de lekkerste pannenkoeken van Giethoorn kunt eten. En dat in een ontspannen brasserie- sfeer waar je bepaald niet opgelaten voelt. In tegendeel: je voelt je er thuis! De brasserie is gevestigd in een verbouwde boerderij en de warme sfeer van dit pand is verpakt in een modern jasje. Trouwens, als je niet zoveel zin hebt in een pannenkoek, bestel dan iets anders van de kaart. Broodjes, maaltijdsalades of een ander bijzonder gerecht. Genieten!

Meer informatie over restaurant De Witte Hoeve

• Kom je met de auto?
    Wanneer u op de Beulakerweg rijdt (de toegangsweg naar Giethoorn) houdt u de borden van De Witte Hoeve in de gaten. Zo komt u op onze eigen parkeerplaats. De navigatie stuurt u de verkeerde kant op dus het is beter deze op het einde niet meer te volgen.
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag 12.00 - 20.00 uur
Zaterdag en zondag 10.00 - 20.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Witte Hoeve

Pinny Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Nice dishes, excellent service.
Rena N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijke pannenkoek gegeten, met een soepje vooraf en een koffie met arretjescake na. Dit alles voor een mooie prijs. De kinderen hebben ook lekker gegeten.
Rijn D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
goed en gezellig restaurant zeker aanbevolen veel soorten pannenkoeken wij hebben de rietdekker pannenkoek genomen lekker voor de zoetekauw.
a.rietveld33 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij De Witte Hoeve. Het was ook een leuk menu wat zij hadden samengesteld.
De bediening was erg aardig en netjes. Leuke locatie zo dicht bij Giethoorn.
Rienke M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten en de bediening was perfect. Alleen vinden wij dat er weinig ruimte zat tussen de gangen. We moesten gewoon door eten. Een beetje rust ertussen zou wel prettig zijn.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was beter dan vooraf verwacht, de bediening was zeer vriendelijk. Het ligt niet in het drukke centrum van Giethoorn. Parkeren is prima geregeld.
jan R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima adres met vriendelijke en geinteresseerde bediening. De gerechten waren prima van smaak en al met al was het niet duur, wellicht zelfs goedkoop voor deze kwaliteit !

Dus wij bevelen dit adres aan !

Jan Rijpkema
corvanslochteren .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De pannenkoeken (met zalm/shoarma) waren heerlijk, evenals het toetje. De uiensoep leek nergens op: rauwe ui in bouillon..... Gelukkig was de serveerster zo attent om zonder extra kosten een ander soepje te serveren. Bediening prima.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten en zijn geholpen door erg vriendelijk personeel! Een echte aanrader voor iedereen die giethoorn bezoekt!
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het menu waar je uit mag kiezen ziet er prachtig uit en is duidelijk. Waar je uit kunt kiezen is gevarieerd en voldoende, je moet natuurlijk wel van pannenkoeken houden. Het eten is lekker en het is leuk zitten in Giethoorn.
Evert S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben met de hele familie genoten van de pannenkoeken tapas. Erg geslaagde pannenkoeken proeverij met een keur aan hartige en zoete pannenkoeken. Vlotte en zeer vriendelijke bediening tegen een acceptabele prijs
rengdejonge D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijke pannenkoeken gegeten. We zijn al vaker geweest, maar we rijden er graag een eindje voor om.
h.seerden1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Geen parkeer gelegenheid, een halve km zoeken.
Prijs. Kwaliteit in orde .
Bediening prima.
Hoeveelheid zalm op de pannenkoek erg minimaal.
n.backx .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Jammer dat de keuze in deze aktie beperkt was tot pannekoeken! Als je je ingesteld hebt op een dineetje en je hebt dan alleen keuze uit 5 pannekoeken, wel met een soepje vooraf en ijsje na, dan ga je niet met een echt uit eten gevoel naar huis.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi gelegen. Alleen lopend via bruggetjes te bereiken. Een aanrader.
In de toiletten was het erg koud! (Januari)
Roely S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het eten was niet geweldig. De pannenkoek met de vloeibare massa, die uien champignons en spek moest voorstellen, vond ik niet erg lekker. De uiensoep was ok en het toetje simpel maar ok.
Super aardig personeel dat wel
Vrony V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met familie hier barbecue gehad. Voor glutenvrij eten is dit restaurant een teleurstelling. Voor glutenvrije persoon alléén maar beperking in vleessoorten, (terwijl in principe alle vlees glutenvrij is). Salade en sausjes bijna allemaal met gluten. Ze weten wel wat een glutenvrij dieet is maar er wordt geen moeite gedaan om een alternatief aan te bieden.
Nooit weer ! !
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De Witte Hoeve in Giethoorn ligt op een mooie locatie met een terras aan het water.
Helaas was het weer wat minder dus hebben we binnen in het restaurant gezeten.
Het 3-gangen menu was prima (zelfgemaakte soep, Gieterse pannenkoek en koffie met cake)
De bediening uitstekend!!
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De uiensoep was lauw, en het ijs aan het eind van de maaltijd was al gesmolten.
Op een opmerking daarover werd niet gereageerd. Kortom wij gaan hier nooit meer naartoe. Een leuk plekje, maar onprofessionele bediening en zeer matig eten.
anneke242 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Slechte bediening, vergat het nagerecht doortegeven aan de keuken, alleen maar pannenkoeken simpele met shourmavlees met veel knars! Nee voor ons niet weer!