De Witte Brug

Sint Anthonisweg 63 5831 AD Boxmeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Witte Brug

Welkom bij De Witte Brug

Sinds 1999 zijn Rob en Natasja Jakobs de trotse eigenaren van restaurant en zaal De Witte Brug in Boxmeer. Zij runnen dit bedrijf, samen met het personeel, met veel plezier, passie en enthousiasme. Als gast ben je even een dagje uit. Zij vinden niets leuker dan je te verwennen, in de watten te leggen en juist dat te doen wat een etentje, feest of bruiloft tot een onvergetelijk moment maakt. Zij zorgen voor service met een glimlach!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Witte Brug

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Witte Brug

Eric W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Onderbelicht restaurant van goede kwaliteit. Heerlijk gesteengrilled. Producten waar aandacht aan besteed is............
Germaine R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vandaag gegeten. Eerdere ervaring was erg goed. Vandaag zelfs de soep terug gegeven. Veel te zout. Warme groente besteld. Bestond enkel uit broccoli. Geen variatie en geen saus. Enkel toetje was in orde. Bij het geven van feedback 1x soep van de rekening gehaald. Tafel naast ons zag ik ook de soep terug geven. Was wel andere soep volgens mij. Bediening wel vriendelijk.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Gisteren met de hele familie gegeten bij de Witte Brug, op aanraden van een goede kennis, en het was top!

We werden al meteen vriendelijk ontvangen en de bediening tijdens het eten was super. Enorm gastvrij, wensen zijn geen probleem en daardoor voel je je als klant gewoon welkom.

Het restaurant oogt gezellig, er heerst een ontspannen sfeer en je hebt genoeg privacy bij de tafels. De kaart is prima, genoeg keuze voor iedereen en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Leuk extraatje bij mooi weer is het binnenterras en omdat het restaurant vlak naast de snelweg ligt, is het ook makkelijk te bereiken als je op doorreis bent.

Wij vinden het een echte aanrader en gaan er zeker snel weer eten!
marc256 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We hebben met een gezelschap van acht genoten van de kerstbrunch. Het restaurant ligt aan een doorgaande weg en aan de buitenkant niet echt bijzonder, maar binnen zeker wel.

Het personeel is erg vriendelijk en voorkomend. Het restaurant was mooi versierd met veel kerstdecoraties. Een heerlijk onspannen en prettige sfeer, geen wachtrijen bij het buffet, iedereen goed gehumeurd en bijzonder lekker eten. Boven verwachting.

Wat betreft het eten:
- de prei-soep was wat zoutig door het spek, maar erg lekker. De wild-soep heerlijk met veel vlees. De tomatensoep wat sterk maar niettemin lekker.
- alle kazen top en de salades een leuke proeverij.
- de gerookte zalm was te zoutig maar de verse zalm heerlijk. Gevulde omelet, simpel maar perfect klaargemaakt. Garnalen en salade zoals het hoort.
- Gebakken vis heerlijk. Konijn ragoe en kip-ragoe met pastij, vol van vlees en vol van smaak.
- Desert met veel verschillende smaken, niet alleen zoet. Creme-brule uit de kunst. En zelfs het schep-ijs was verrassend anders en lekker.

Tussendoor werd de koffie steeds bijgevuld en lege borden vriendelijk opgehaald.

Lekker eten en een heerlijk onspannen sfeer. Complimenten.

Verbeterpunt:
- speelgelegenheid voor de kinderen kan beter.
oeffeltseeters .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Altijd goed bij de witte brug, met name asperge specialiteiten nergens beter in de regio. Je voelt je hier altijd welkom, afspraak of niet als t kan schuif aan en je wordt verwend met heerlijke vers voorgerecht, soep ook altijd uitstekend en goede hoofdgerechten met verse groente en garnituur. Tafels zijn altijd top gedekt, netjes aangekleed en gastheer kent zijn "vaste klanten".
vHuib .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Gegeten op zondagavond 30 november. Heerlijk 5 gangen diner samengesteld voor slechts €31,75. Drie rondes met een mandje brood erbij, dit was kosteloos. 2 a 3 keuzes per gang, voor ieder wat wils. Aardige, bescheiden dames in de bediening die zeer attent zijn en zorgen dat je niks tekort komt. Hoge kwaliteit van de gerechten, dit is zeker een aanrader.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Een grote zaak langs de weg. Vriendelijke ontvangst en, ondanks de grootte, sfeervol en intiem ingericht.

Jammer dat het niveau van de keuken flink achterblijft bij de vriendelijkheid en het interieur, vlakke smaken en geen echte uitschieters. Daar we in het verleden hier meer hebben gegeten en het niveau hetzelfde blijft vrees ik dat men hier tevreden is met de status quo.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Wij komen hier zeer geregeld eten. Het eten is er altijd van top kwaliteit. Heb er nog nooit iets gegeten wat niet lekker is. Vooral de tomatensoep is subliem. Mensen komen van ver en alleen al voor de soep !!
Ook hebben we regelmatig mensen meegenomen en die zijn allemaal al een keer terug geweest met hun eigen familie of vrienden. Net een grote olievlek.

Het personeel is er super vriendelijk en heeft alle tijd voor je. De eigenaars zijn supervriendelijke mensen en zeer gastvrij. Dit kom je nog zelden tegen tegenwoordig !! En dit jaar bestaan ze al 10 jaar.

Het restaurant is ook altijd heel gezellig en mooi aangekleed met verse bloemen op tafel, overal waxinelichtjes aan en mooi gedekt met goed tafellinnen. Dus geen dunne tafellakens en half papieren servetten.

En de prijzen zeer goed te noemen. Zeker niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste. Goede prijs/kwaliteit verhouding en betaalbaar voor iedere beurs. En alles is er mogelijk! Halve portie's, grote portie's, andere saus of groente etc.

Zeker een aanrader !!
rmols M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Goed adres voor een probleemloos lekker glutenvrij diner! Rob heeft standaard glutenvrije broodjes (die ook smaken) beschikbaar en de bediening is ook goed attend. Keuze is ruim en alles kan nog aangepast worden.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Heerlijk gegeten met de familie in de Witte Brug. Mijn schoonmoeder was helemaal verrukt van de prachtige gesteven witte tafelkleden ("waar vind je dat nog tegenwoordig") en in het algemeen van de mooi gedekte tafels. Sfeervol, ik kan niet anders zeggen dat ik het helemaal met haar eens was.

De kaart heeft voor alle smaken wel wat lekkers in huis, en veel gerechten zijn op verzoek vegetarisch, en in hoeveelheid aan te passen (voorgerecht als hoofdgerecht). Een volgende keer zal ik eens een van de menu's proberen, die zie er heerlijk uit, en zelfs het vijf gangen menu hoef je om de prijs niet te laten.

De bediening is vriendelijk en attent, vlot als je dat wilt, maar laat je ook rustig natafelen als je dat prettig vindt.

Nog een anecdote ... mijn zoon kon niet kiezen uit de toetjes ... en koos na lang aarzelen toch maar eentje. Wat schetst onze verbazing toen het toetje kwam ... dat was een selectie van al het lekkers op de kaart. Geweldig leuke verrassing, erg attent. Mijn man en ik hadden trouwens geen toetje genomen, maar onze koffie kwam samen met allerlei lekkers, om je vingers bij op te eten.

We komen graag nog eens terug.