De Witte Brug

Sint Anthonisweg 63 5831 AD Boxmeer Nederland Kaart

Over restaurant De Witte Brug

Welkom bij De Witte Brug

Sinds 1999 zijn Rob en Natasja Jakobs de trotse eigenaren van restaurant en zaal De Witte Brug in Boxmeer. Zij runnen dit bedrijf, samen met het personeel, met veel plezier, passie en enthousiasme. Als gast ben je even een dagje uit. Zij vinden niets leuker dan je te verwennen, in de watten te leggen en juist dat te doen wat een etentje, feest of bruiloft tot een onvergetelijk moment maakt. Zij zorgen voor service met een glimlach!

Meer informatie over restaurant De Witte Brug

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Han V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Gisteren met de hele familie gegeten bij de Witte Brug, op aanraden van een goede kennis, en het was top!

We werden al meteen vriendelijk ontvangen en de bediening tijdens het eten was super. Enorm gastvrij, wensen zijn geen probleem en daardoor voel je je als klant gewoon welkom.

Het restaurant oogt gezellig, er heerst een ontspannen sfeer en je hebt genoeg privacy bij de tafels. De kaart is prima, genoeg keuze voor iedereen en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Leuk extraatje bij mooi weer is het binnenterras en omdat het restaurant vlak naast de snelweg ligt, is het ook makkelijk te bereiken als je op doorreis bent.

Wij vinden het een echte aanrader en gaan er zeker snel weer eten!
Marc256 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We hebben met een gezelschap van acht genoten van de kerstbrunch. Het restaurant ligt aan een doorgaande weg en aan de buitenkant niet echt bijzonder, maar binnen zeker wel.

Het personeel is erg vriendelijk en voorkomend. Het restaurant was mooi versierd met veel kerstdecoraties. Een heerlijk onspannen en prettige sfeer, geen wachtrijen bij het buffet, iedereen goed gehumeurd en bijzonder lekker eten. Boven verwachting.

Wat betreft het eten:
- de prei-soep was wat zoutig door het spek, maar erg lekker. De wild-soep heerlijk met veel vlees. De tomatensoep wat sterk maar niettemin lekker.
- alle kazen top en de salades een leuke proeverij.
- de gerookte zalm was te zoutig maar de verse zalm heerlijk. Gevulde omelet, simpel maar perfect klaargemaakt. Garnalen en salade zoals het hoort.
- Gebakken vis heerlijk. Konijn ragoe en kip-ragoe met pastij, vol van vlees en vol van smaak.
- Desert met veel verschillende smaken, niet alleen zoet. Creme-brule uit de kunst. En zelfs het schep-ijs was verrassend anders en lekker.

Tussendoor werd de koffie steeds bijgevuld en lege borden vriendelijk opgehaald.

Lekker eten en een heerlijk onspannen sfeer. Complimenten.

Verbeterpunt:
- speelgelegenheid voor de kinderen kan beter.
Oeffeltseeters .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Altijd goed bij de witte brug, met name asperge specialiteiten nergens beter in de regio. Je voelt je hier altijd welkom, afspraak of niet als t kan schuif aan en je wordt verwend met heerlijke vers voorgerecht, soep ook altijd uitstekend en goede hoofdgerechten met verse groente en garnituur. Tafels zijn altijd top gedekt, netjes aangekleed en gastheer kent zijn "vaste klanten".
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
sfeervol restaurant.
Perfecte ligging lekker rustig om te genieten
En uiteraard heerlijk eten een echte aanrader voor jong en oud

VHuib .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Gegeten op zondagavond 30 november. Heerlijk 5 gangen diner samengesteld voor slechts €31,75. Drie rondes met een mandje brood erbij, dit was kosteloos. 2 a 3 keuzes per gang, voor ieder wat wils. Aardige, bescheiden dames in de bediening die zeer attent zijn en zorgen dat je niks tekort komt. Hoge kwaliteit van de gerechten, dit is zeker een aanrader.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Een grote zaak langs de weg. Vriendelijke ontvangst en, ondanks de grootte, sfeervol en intiem ingericht.

Jammer dat het niveau van de keuken flink achterblijft bij de vriendelijkheid en het interieur, vlakke smaken en geen echte uitschieters. Daar we in het verleden hier meer hebben gegeten en het niveau hetzelfde blijft vrees ik dat men hier tevreden is met de status quo.
Carlien A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Rob en Natasja
Bedankt voor het heerlijke eten gisteravond. Ondanks mijn allergie kon ik toch heerlijk mee eten. Het was een topavond in een top restaurant. Dankjewel. Groetjes Carlien
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Gisteravond genoten van een belachelijk lekker 15-gangen diner, gebaseerd op het "witte goud": Asperges! Rob had ons al enige tijd geleden uitgenodigd, dus we hadden al zoiets van "natuurlijk, waarom niet?". De verwachtingen waren gezien voorgaande ervaringen vrij hoog, maar hij heeft zichzelf weer overtroffen... Geweldig. Mooie gerechtjes, enorm vriendelijk personeel, en gedurende 5 uur enorm genoten. En dat alles, zoals gewoonlijk voor een zeer redelijke prijs. Bedankt!!!
Michellehutten .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Gisteren weer heerlijk gegeten bij de Witte Brug. Zoals elk jaar zijn we daar met de hele familie te vinden voor de verjaardag van opa of oma. Gezellig restaurant, mooi binnenterras in de zomer, (te) veel keus uit heerlijk eten en vriendelijke bediening! Om de traditie erin te houden heeft opa ook weer vollop genoten van z'n dessert inclusief vuurwerkbordje voor zijn verjaardag.
Een echte aanrader voor iedereen!
Sanderbeau .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Fijne entree, de zaak heeft een goed mix van netjes maar niet formeel. Gelijk mooi gekruid brood op tafel. Kleine wijnkaart maar heerlijke Spaanse Paco ( zowel wit als rood). De witte smaakte erg goed, mooi fruit en toch fris genoeg.

Erg leuke kaart en nu ook een extra menukaart met aspergegerechten uit de streek. De proeverij van Vis met Asperges viel erg in de smaak alhoewel de salade een tikje minder zoete dressing mag hebben. Ook de hoofdgerechten met asperges (zalm en lam) waren heerlijk. Vijf prachtige asperges met Hollandaisesaus was echt veel. De vis van de week was zeewolf met pasta, volgens de dame ook heerlijk maar een beetje meer pasta zou het top maken. Onze dochter at goed mee, het personeel ging vlot en vriendelijk met t kind om. Vele kleurplaten en een eigen kinderkaart maakte t compleet. Zo vol dat we t toetje maar overslagen. Ook leuke 3 en 5 gangenmenus op de kaart voor relatief lage prijzen. Dit restaurant is echt een aanrader. Gaan we zeker nog een keer terug heen!
Jolimi .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Met een groep van 9 personen afgelopen vrijdagavond enorm gezellig uit eten geweest bij de Witte Brug. Na enig overleg gelukkig gekozen voor het 5-gangen menu en wat een feest! Verrassende keuze binnen de verschillende gangen, qua hoeveelheid precies goed (5 gangen lijkt veel, maar op deze manier perfect te doen). Kwalitatief zeer goed en smakelijk. Daarnaast hadden we een erg leuk en vrolijk duo dat ons verzorgde deze avond wat resulteerde in een prettige ontspannen sfeer zonder dat het doordraafde in een al te overdreven amicale sfeer. In samenhang met de gemoedelijke sfeer uitgeademd door het interieur waren alle ingredienten aanwezig voor een uitermate gezellige ongedwongen en bovenal smakelijke avond! Tot de volgende keer!
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Wij komen hier zeer geregeld eten. Het eten is er altijd van top kwaliteit. Heb er nog nooit iets gegeten wat niet lekker is. Vooral de tomatensoep is subliem. Mensen komen van ver en alleen al voor de soep !!
Ook hebben we regelmatig mensen meegenomen en die zijn allemaal al een keer terug geweest met hun eigen familie of vrienden. Net een grote olievlek.

Het personeel is er super vriendelijk en heeft alle tijd voor je. De eigenaars zijn supervriendelijke mensen en zeer gastvrij. Dit kom je nog zelden tegen tegenwoordig !! En dit jaar bestaan ze al 10 jaar.

Het restaurant is ook altijd heel gezellig en mooi aangekleed met verse bloemen op tafel, overal waxinelichtjes aan en mooi gedekt met goed tafellinnen. Dus geen dunne tafellakens en half papieren servetten.

En de prijzen zeer goed te noemen. Zeker niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste. Goede prijs/kwaliteit verhouding en betaalbaar voor iedere beurs. En alles is er mogelijk! Halve portie's, grote portie's, andere saus of groente etc.

Zeker een aanrader !!
Rmols .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Goed adres voor een probleemloos lekker glutenvrij diner! Rob heeft standaard glutenvrije broodjes (die ook smaken) beschikbaar en de bediening is ook goed attend. Keuze is ruim en alles kan nog aangepast worden.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Heerlijk gegeten met de familie in de Witte Brug. Mijn schoonmoeder was helemaal verrukt van de prachtige gesteven witte tafelkleden ("waar vind je dat nog tegenwoordig") en in het algemeen van de mooi gedekte tafels. Sfeervol, ik kan niet anders zeggen dat ik het helemaal met haar eens was.

De kaart heeft voor alle smaken wel wat lekkers in huis, en veel gerechten zijn op verzoek vegetarisch, en in hoeveelheid aan te passen (voorgerecht als hoofdgerecht). Een volgende keer zal ik eens een van de menu's proberen, die zie er heerlijk uit, en zelfs het vijf gangen menu hoef je om de prijs niet te laten.

De bediening is vriendelijk en attent, vlot als je dat wilt, maar laat je ook rustig natafelen als je dat prettig vindt.

Nog een anecdote ... mijn zoon kon niet kiezen uit de toetjes ... en koos na lang aarzelen toch maar eentje. Wat schetst onze verbazing toen het toetje kwam ... dat was een selectie van al het lekkers op de kaart. Geweldig leuke verrassing, erg attent. Mijn man en ik hadden trouwens geen toetje genomen, maar onze koffie kwam samen met allerlei lekkers, om je vingers bij op te eten.

We komen graag nog eens terug.