De Witte Berken

Oost Ravenweg 8 8162 PJ Epe Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Witte Berken

Robim .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Gekozen voor een herfstmenu: bospaddestoelensoep was zeer smaakvol. Als hoofdgerecht was er een keuze uit diverse wild soorten, waarvan een aantal als senioren portie op de kaart vermeld stonden. Dit zijn we nog niet eerder tegengekomen. Klasse! De hertenbiefstuk en de varkenshaas waren van prima kwaliteit. Uitermate vriendelijke en attente bediening.
Eenmextra .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
In onze vakantie met 2 personen gegeten bij de Witte Berken. Gekozen voor een driegangenmenu tegen een vaste prijs. Het voorgerecht: een salade met geitenkaas, walnoten en honing. Een lekkere pittige sla met romige kaas, een vleugje zoet van de honing en een bite van de walnoot. Lekker !
Als hoofgerecht een kalfsfilet en een varkensfilet met garnituur. Het vlees perfect gegaard, niet te rauw, niet te droog. Een klein stukje aardappelgratin erbij en de onvermijdelijke gebakken aardappeltjes (een beetje erg vet !). Maar ook een verrassende warme groente van snijboontjes en tuinerwten en een schaaltje komkommer-rauwkost zoals mijn oma die maakte. Het dessert: een heerlijke panna cotta met limoen. Deze had een wat kunstmatige kleur lichtgroen, maar smaakte uitstekend. Dit alles verzorgd door een vriendelijke, attente bediening in een eetzaal, die wat stijfjes oogde. Veel gasten keurig gekleed en wij in onze jeans .. tikje ongemakkelijk. Maar al met al: Als we weer in de buurt zijn is dit zeker voor herhaling vatbaar.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Na een fietstocht over de Veluwe hier overnacht en gedineerd. De uit de kluiten gewassen lamsschenkel met garnituur smaakte perfect, daar moet een goede kok in de keuken staan! Ze hadden ook verschillende soort Belgisch bier. Na het dineren bij de kachel met uitstekende koffie en likeur. Leuke sfeer en leuke mensen in de bediening. Kan bet beter? Nee.
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Het regende dus lekker binnen gaan zitten in het restaurantgedeelte van het Hotel. Het voorgerecht was heerlijk. Champignons Bourgignon. Echt lekker gegratineerd met kruidenroomsaus. Hoofdgerechten ook lekker en het nagerecht de soesjes gevuld met witte chocolademousse en ernaast gekaramelliseerde noten. Jammie! Locatie ook prachtig. Met mooi weer waren wij zeker buiten gaan zitten bij de vijver! Volgende keer!
Klaasjan H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Vervelende ervaring vanavond bij dit restaurant. Wij waren met ons dochtertje van twee en gaven aan dat het wat ons betreft wel wat vlot mocht; we hebben er twee uur gezeten. Gelukkig is het buiten prima vertoeven en was ons dochtertje prima te pas, maar we hebben het toetje maar laten zitten. De drankjes werden niet bezorgd, er was geen contact met de bediening mogelijk en het eten was niet lekker. Opgewarmde groentemeuk. En toch een rekening van over de 70 euro.

Jammer van deze toplocatie met zo'n opwarmkeuken en onverschillige bediening!