De Witte Bergen

Rijksweg 2 3755 MV Eemnes Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Witte Bergen

• : Parkeerplaats

- Ontbijt 07:00 - 10:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,6
6,2
6,2
Erg lang
Doortje B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vandaag na lange tijd hier gegeten. Te weinig bediening. Tafels onafgeruimd...weinig sfeervol. Servet met weervlekken op tafel. Stoelen met vlekken. Vlees dat niet gaar was en vis met een grondsmaak. Duidelijk niet vers...drijft in een plas olie. Dit is geen aanrader meer. Er zijn betere Van der Valk restaurants. Jammer, want de prijs is niet gedateerd!
Peggy N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eens maar nooit weer, wat een aanfluiting! We liepen hier binnen voor een verlate lunch! Restaurant oogde rommelig en er waren veel tafels die wel een extra poetsdoekje konden gebruiken. Personeel liep er genoeg, maar velen erg ongeïnteresseerd! Voor we werden geholpen duurde het minsten 10 minuten en als we nu in een uithoek waren gaan zitten .... (en op drukte kan het ook niet worden gegooid, want er waren maar een paar tafels bezet). Verschillende malen is er iemand van de bediening langs ons gelopen, maar een blik waardig werd ons niet gegund (men had het te druk met het kletsen aan de bar). Uiteindelijk iets te drinken kunnen bestellen en de lunchkaart gekregen, de bestelling kwam vervolgens op zijn "Van der Valks" (snel) en smaakte ok. Toch gaan we in het vervolg als we in de buurt zijn, ergens anders lunchen. Dit smaakte niet naar meer!
Verva .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Vorige week hier geluncht, het duurde heel lang voordat er iemand kwam, terwijl er genoeg personeel rond liep. Ze letten alleen niet op, kijken niet rond. Ik had een salade, op de menukaart stond dat hier stokbrood bij werd geserveerd. Hier moest ik om vragen, ze weten hier volgens mij niet wat stokbrood is, wat ik kreeg waren denk ik de broodjes die over waren van het ontbijt en deze waren in hompjes gesneden, heel taai. De biefstuk van mijn man was goed gebakken, de opmaak van het bord om te huilen. Afrekenen valt ook niet mee omdat het personeel niet op let, veel mensen gingen dus maar naar binnen om te betalen.
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Zaterdag, 30 juli j.l. Met 27 personen gebruik gemaakt van het Life Cooking consept van De Witte Bergen. van te voren afspraken gemaakt maar is niets van terecht gekomen en wat we zeiden , was niet waar. De bediening traag, geen gedekte tafels, lauw water in flessen op de tafels en veel gasten moesten zitten op een lange bank tegen de muur. Dit was alternatief omdat Almere, Katwoude en Breukelen 6 weken zomerstop hebben. Daar zijn we het erg goed gewend en dit was een grote afknapper.Hierover kontakt gehad met de directie maar die vinden dat ze geen blaam treffen en het aan ons ligt. Totaal geen excuses.
Fam.Treffers
Almere
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Gezellig gegeten. Wildschotel.
Vlees was goed gegaard. Saus wat flauw van smaak.
Hete bliksem was te veel aardappelpuree.
Uiensoep vooraf. Redelijke soep.
Het was wat rumoerig door zangkoortjes en andere gasten, maar wel een vriendelijke gastvrije sfeer.
Totaalindruk, goede prijs kwaliteit verhouding, maar geen bijzonder hoogtepunt.
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
De lunch gebruikt, een Europese uitsmijter, een omelet met gerookte zalm en een
lunchplankje, een latte macchiato erbij en 3 personen tevreden.
Marcel_12 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
De salade met reepjes ossenhaas is een prima keuze bij de Witte Bergen. De bediening is prima, de ambiance is niet bijzonder met uitzicht op de snelweg. Dat geldt ook voor de inrichting van het restaurant. Het is vooral erg groot en weinig sfeervol.
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Eten ok, niet bijzonder. Vooraf carpaccio en gamba's. Gamba's heel klein en geen spannende saus. Carpaccio ok. Hoofdgerecht burger, sate en patrijs ok. Patrijs en puree waren niet warm, spruitjes zelfs koel. Toen men vroeg of t had gesmaakt gaf ik dit aan. Ze zou t aan de keuken doorgeven. En dat was t dan...
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Zaterdagavond 10-10-15 gebruik gemaakt van het Life cooking concept in Restaurant de Witte Bergen Eemnes. Voor mij nieuwe formule. Niet spectaculair. Voldoende keuze in de buffetten, maar kom niet te laat anders is er niet veel meer over. Heb sterk de indruk dat tegen 20.00 uur niet meer wordt aangevuld. Het dessert was nagenoeg op toen ik daar aan toe was. Prijs kwaliteit is goed € 27,50 p.p. inclusief de drankjes. Daar moet je wel om vragen anders blijft het bij 1 glas bij binnenkomst. Service matig. Het blijft een studententeam zeker in de weekenden. Kortom niet slecht maar ook nier dat ik van mijn stoel val van enthousiasme. Voor herhaling vatbaar?? ik weet het nog niet.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
de witte bergen is echt vergane glorie, beschadigde stoelen en tafels, gescheurde lampenkap, echt gedateerd ! het eten was op zich prima, plate service tegen een redelijke prijs, maar geen plek om eens gezellig te gaan dineren. andere restaurants van van der valk zijn daar veel beter in
MarcelBuisman .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
We hebben hier geluncht, verschrikkelijk. Wat kun je verpesten aan een broodje. Ik heb een uitsmijter ham/kaas besteld. Daar kan toch niets mis mee gaan? Verkeerd gedacht. De uitsmijter had te lang in de pan gelegen en had een zwarte rand. De dooiers waren gaar en de uitsmijter zelf had te lang onder de warmtelamp gestaan, de kaas was helemaal doorzichtig geworden. De bediening moesten we van ons afslaan zo vaak als ze langs kwamen, ze ruimde zelfs de halfvolle glazen af, echter toen we af wilde rekenen was er niemand te vinden. Het is een nare oude tent, als je hier niet hoeft te eten moet je het zeker niet doen.
Dorieke F.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Eens, maar nooit weer!!! Vandaag buiten gegeten. Na zeer lang wachten kwam iemand ons vragen wat we wilden drinken. Daarna de bestelling opgenomen.
Na een uur eindelijk onze voorgerechten gekregen.
Wederom een uur later nog steeds geen hoofdgerecht.....

Uiteindelijk naar binnen gelopen en geklaagd bij het personeel. Daarna kwam al snel iemand de borden van het voorgerechten ophalen. Wederom weer 45 minuten moeten wachten voordat het hoofdgerecht kwam.

Het nagerecht kwam voor mijn man al snel, maar ik moest lang wachten op mijn inmiddels gesmolten sorbet....

Bij het afrekenen gevraagd of er iets aan de rekening gedaan kon worden. "Nee mevrouw, hier doen we niks aan. Wilt u even afrekenen?". Ik stond met mijn mond vol tanden en ben uiteindelijk gaan klagen bij de manager. Toen kreeg ik een kaart voor twee glazen wijn, fris of bier ter vergoeding.

Kortom zeer slecht te spreken over de service. Wij gaan hier nooit meer heen!!!!
Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw recensie. Wat spijtig te moeten vernemen dat uw bezoek aan ons restaurant zo is tegengevallen. Ik heb u die avond nog gesproken en het is erg jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat het zo lang heeft geduurd. Hiervoor onze excuses.

Wij hebben uw e-mail met uw op- en aanmerkingen ontvangen via de support afdeling van Van der Valk. U krijgt hierover zo spoedig mogelijk nog een persoonlijk bericht.

Andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Vandaag gegeten in mijn eentje bij deze van der valk.
Na 10 minuten wachten kwamen ze mijn bestelling opnemen, daarna wel sneller service.
Tomatensoep was prima, jammer dat er bij de twee aangeboden stokbroodjes geen boter werd geserveerd.
Varkenshaasje met champignon roomsaus en courgette was prima.
Over de patat was paprikapoeder gestrooid. Aangezien ik een allergie heb voor paprika om andere patat gevraagd. Dit werd meteen gedaan alleen duurde het zeker vijf minuten voordat ik nieuwe had. Beetje jammer, zo moeilijk, is nieuwe patat toch niet lijkt mij.
Verder miste ik de appelmoes met de kers. Deze kon ik wel krijgen maar dan moest ik bij betalen.

Personeel loopt er ongeïnteresseerd bij. Ze bieden service met een gemaakte glimlach, ze doen hun werk maar dat is ook dat.
De manager liep rond over de vloer maar had zelf zijn das niet eens goed geknoopt dus daar kunnen ze ook geen voorbeeld aan nemen.

Tafelkleed zaten al vlekken op bij binnenkomst en ik eerst werd het olielampje weggehaald om na twintig minuten weer neer gezet te worden.
Wat dit nu voor een actie was???
Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Van feedback leren wij en daardoor kunnen wij de kwaliteit verbeteren. Het klopt dat nieuwe frites 5 minuten duren aangezien deze vers worden gebakken. Vervelend om te horen dat u dat niet als prettig heeft ervaren.
Voor de welbekende appelmoes met de kers hoeft u uiteraard niet bij te betalen. De collega's zijn hier extra over geïnformeerd zodat dit in de toekomst niet nogmaals zal gebeuren.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en excuses voor het ongemak.

J R.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
We waren hier vroeg, het was half tien maar de hele hut zat vol. Ik schat zo'n 200 mensen, allemaal in pak met laptop voor zich, het leek wel een vergaderzaal van een grote multinational. Koffie met gebak van een lokale bakker was op dit tijdstip de enige keus maar die was dan ook verder prima. Alleen jammer dat je EUR 4,- moet aftikken voor een dubbele espresso.
Robboddaert .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Hoewel de eventuele keuken hier al jaren lijkt stil te staan is dit een goed aanschuifadres voor de lunch of diner. Perfect gelegen aan de A27 en A1 met goede parkeer faciliteiten. Uitsmijters zijn meer dan goed en een goed bereid varkenshaasje bij het diner zijn aan te raden. Bediening oogt slordig en heeft nog een kleine slag te maken.
0363 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Vandaag onze 25 jarige bruiloft gevierd met een brunch in een apparte zaal.
we waren met 55 personen. De brunch was zeer uitgebreid, brood vers en wat koud moest zijn was koud, wat warm moest zijn was warm. Bij andere vd valks regelmatig meegemaakt dat eten in de warm houd bakken koud was.
Beiening was TOP,service perfect. Er liepen constand mensen in de zaal rond, er werd constant bijgevuld. En dan als afsluiter het dessert buffet, alsof we nog niet hadden gegeten en alles even lekker. Van onze gasten hoorden we alleen goede geluiden!
kortom we hadden een topmiddag.
Netcees .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Bij Van der Valk is het werkelijk dertien in een dozijn maar als je een keer weinig tijd hebt maar wel honger is de kwaliteit best acceptabel. Overigens een van de weinige restaurants waar je altijd kalfslever met spek kunt eten en dat was dan ook de reden om naar De Witte Bergen te gaan. Voorgerecht (tomatensoep) voldeed aan de verwachtingen want is altijd hetzelfde. De Kalfslever was prima en rosé gebakken zoals ik gevraagd had. De hertenbiefstuk van mijn partner en het kindermenu was ook in orde. Én natuurlijk het bakje appelmoes met kers. De bediening in De Witte Bergen is goed. Je weet dat het over het algemeen studenten zijn dus stel niet te hoge eisen. Over een sorbet met twee lepeltjes, voor mij en dochter, doen ze ook niet moeilijk. De entourage is semi-chique, op het kitcherige af maar ook dat weet je van te voren.
Brent M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Omdat ik voor tv-opnames in Hilversum moest zijn boekten we hier een kamer en gingen hier ook eten. Geen goede keuze! Het eten is hier kwalitatief niet goed. ik bestelde een vis die voor mij zou schoongemaakt worden maar die nog vol zat van graten. Ik vraag me af of dit een fout van de keuken is of standaard! Voortaan even de stad in en daar een beter restaurant zoeken! BAH!
Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. De vis wordt enkel op het verzoek van de gasten gefileerd. Excuses dat dit niet geheel naar tevredenheid is gedaan en nogmaals bedankt voor uw feedback.

Jean Paul G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Al jarenlang een vertrouwd adres voor ons want gelegen naast de snelweg in centraal Nederland. Vertrouwde kaart en eten is ok maar meer ook niet. Goede uitsmijters, bij het diner worden soms missers genoteerd , vlees welke niet conform wens wordt uitgeserveerd en slappe frites. Wel altijd druk en gezellig!
FritsW .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
We hadden iets te vieren en daarom zijn we met vrienden naar Restaurant De Witte Bergen gereden . We parkeerde de auto vlak bij het restaurant . Wij hadden een tafel gereserveerd , en werden gebracht naar een keurig gedekte tafel , voor het raam met uitzicht op de snelweg A1 . Na het drankje zochten wij wat uit van de menukaart . De een nam vlees en de andere vis , het werd geserveerd met patat en een schaaltje met salade en tomaat . We misten de appelmoes . Later werden toch wat schaaltjes appelmoes gebracht . Tot slot namen we nog een Dame Blanche of een sorbet . Over de bediening waren we dik tevreden . We komen vast nog een keer terug .