De Witte Ballons

Lijnmarkt 12 3511 KH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Witte Ballons

Perfecte uitvalsbasis in centrum Utrecht met lekker eten!

Deel met je partner, vrienden of familie een samsam-menu of geniet van lekkere vlees- of visgerechten bij De Witte Ballons in Utrecht. Niet alleen voor de lekkerste gerechten kun je hier terecht, ook wanneer je door Utrecht wandelt en zin hebt in een heerlijke kop koffie kun je hier aanschuiven. Midden in het centrum ligt het restaurant dus het is de perfecte uitvalsbasis na een dag werken, shoppen of voor je avondje uit. Geniet!

Meer informatie over restaurant De Witte Ballons

Jouw recensie over het restaurant De Witte Ballons

Aart G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Vooral de optie 'dessert voor 2' (van alle desserts een beetje) is echt een aanrader. Het eten is lekker, de porties zijn redelijk, en het restaurant heeft een leuke sfeer & locatie, knus aan de gracht. Enige mindere puntje was dat de bediening soms wat lang op zich liet wachten.
Veerle R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het leek alsof de bediening begin vd avond nog even moest komen; slechts korte uitleg over concept vd kleine porties (bij navragen pas) en de bediening leek nog wat rommelig. We aten hier met de ah-actie. Heerlijke voorgerechten en prima hoofd- en nagerecht. We bleken bij nader inzien een drankje gratis te hebben gekregen dus. volgende keer krijgen ze wat extra's van ons! Bedankt voor het lekkere eten.
j.verboon .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het restaurant is erg gezellig en goed. Mooi van smaak en verassende smaak combinaties. Het sam sam menu is aan te bevelen.
Mia G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hele vriendelijke bediening, die met weinig mankracht de tent prima runt!
Concept van de halve gerechten vind ik geniaal.
Nan A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het waren leuke en lekkere gerechten! De tonijn en de knapperige lasagne waren echt heeeerlijk. Zeer vriendelijke service, met een lach! Het was wel rumoerig in het restaurant en je moest je stem verheffen. We hadden ook wel een klein tafeltje voor alle gerechtjes. En leuk dat jullie meedoen met goede doelen steunen in combi met water serveren!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Na binnenkomst direct kaart geven en vragen of men iets wil drinken, nu hebben we hier heel lang op moeten wachten. Verder was de service zeer vriendelijk en goed en eten heerlijk, leuk om Sam-Sam te kunnen eten.
MHJansen .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk en enthousiast.
Prijs-kwaliteit verhouding was prima in orde.
Hier kom ik zeker nog een keer terug. Een aanrader!
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten (2 voorgerechtjes en 1 hoofdgerecht), de bediening was goed. Het enige minpuntje was dat we in de buurt van een groep luidruchtige mensen zaten.
Komen hier zeker terug!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten met het AH menu. Je kon van de kaart kiezen wat je wilde. Het voorgerechtje met avocado en sla was nogal karig. Het vegetarische hoofdgerecht, krokante lasagne met pompoen, was erg lekker en heel origineel.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prettige sfeer, lekker eten. We voelen ons er altijd zeer welkom. Hebben echt zitten genieten van de Sam Sam kaart. Komen zeker weer terug.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
het SAM SAM concept doet het elke keer weer goed. Leuk om diversen gerechtjes te eten.
Alles was perfect, eten drinken en abmbiance...
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuk zitten. Vooral buiten erg romantisch...alsof je in Venetie bent met uitzicht op water en Domtoren. Bediening aardig. Dat je halve gerechten kan eten vind ik erg goed bedacht.
Marissa D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Fantastisch lekker gegeten, bijzondere gerechten. Het sam-sam principe waarbij je halve gerechten besteld en daardoor meer variatie hebt is erg fijn evenals de proeverij van alle desserts. Aanrader!
Floor R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De bediening was vriendelijk en snel. De gerechten waren erg lekker. Door de halve gerechtjes kon je van alles uitproberen. Helaas waren sommige gerechten, zoals de avocado en de rundersteak, wel wat aan de kleine kant.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijke bediening en lekkere wijn van het huis. Al met zeker voor herhaling vatbaar, een aanrader!
De locatie is ook perfect aan de gracht waar het echte Utrecht in optima forma kan worden beleefd.

Na een heerlijke fietstocht. In en om Utrecht een een ochtend lekker winkelen kunnen wij terugzien op een heerlijk dagje Utrecht.

Ik bedrijf nu waarom Utrecht
Brigid S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Men vergeet af en toe de klanten, duurt wat lang voordat je contact krijgt met het personeel. Personeel verder wel vriendelijk. Eten was heerlijk.
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten! We werden snel (aan een wat klein) tafeltje gezet, met de samsam van 4 halve gerechtjes paste het precies. De sfeer was goed, wel wat rumoerig waardoor elkaar verstaan soms lastig was.
Cees C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuk om hier eens te eten; ik vond het lekker en gezellig; ik kan anderen gerust aanraden hier te eten; maar ik heb natuurlijk niet de hele menu kaart geprobeerd.