De Witte Ballons

Lijnmarkt 12 3511 KH Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant De Witte Ballons

Perfecte uitvalsbasis in centrum Utrecht met lekker eten!

Deel met je partner, vrienden of familie een samsam-menu of geniet van lekkere vlees- of visgerechten bij De Witte Ballons in Utrecht. Niet alleen voor de lekkerste gerechten kun je hier terecht, ook wanneer je door Utrecht wandelt en zin hebt in een heerlijke kop koffie kun je hier aanschuiven. Midden in het centrum ligt het restaurant dus het is de perfecte uitvalsbasis na een dag werken, shoppen of voor je avondje uit. Geniet!

Meer informatie over restaurant De Witte Ballons

Irene H.
MvanBerkel .
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk eten! Sam sam menu. Dat zijn 2 kleine voor en hoofdgerechtjes en een dessert. Erg lekker allemaal.
En het uitzicht op de dom is natuurlijk prachtig!!
Therese2013 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker gegeten van bijzondere gerechten, vriendelijke en attente bediening en knus restaurant. Wij vonden het zeer geslaagd. Top was ook dat je gewoon van de kaart kon kiezen met de AH actie. Komen zeker terug.
Addie J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten, leuke locatie aan de gracht in een sfeervolle straat. Bediening had iets meer oog voor de gasten mogen hebben. Overall gezien een erg goede avond gehad.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Ik kom hier regelmatig (vaak met kortingsbonnen). Het eten is erg lekker, het personeel is goed en erg vriendelijk en het is er knus. Ik voel me hier erg op mijn gemak.
Jankleinrensink .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vriendelijke bediening. Lekker gevarieerde kaart. Uniek sam sam concept met halve gerechten. Mooie locatie en pand en ook nog eens betaalbaar!
GMG .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Erg lekker gegete, Sam Sam doet het altijd goed. Mooie en warme inrichting. Alleen is er een ongezellige lange tafel in het midden van het restaurant. Gelukkig mochten we van het vriendelijke personeel ergens anders zitten aan het raam.
Babet J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ontzettend lekker gegeten! Was moeilijk om te kiezen welk gerecht ik van de Sam Sam als laatste hapje moest nemen... volgens mij zegt dat genoeg. Heerlijk!
Robin W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De Witte Ballons heeft mij zeer verrast. De service is goed en erg attent.
Het concept is zo dat je Sam Sam gerechten kan bestellen zodat je meer smaken kan proeven.
De gerechten zijn leuk opgemaakt en vol van smaak. Als je een ontspannen avond uit wilt met mooie smaken op je bord is dit restaurant zeker een aanrader! Ik ga zeker snel nog eens langs.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een heerlijk avond gehad. Alle gerechten waren met zorg bereid en echt heerlijk. De bediening was zeer attent en vriendelijk. We hebben ons echt gast gevoeld deze avond en genoten van het eten en de vriendelijkheid. Een aanrader!!! Wij komen hier zeker terug,
Annonymus .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Blijft een heel gezellig restaurantje in de binnenstad. Aardige meiden in de bediening, vlotte service. Extra plus voor de overheerlijke zalm als voorgerecht. Geweldig zacht!
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Deze gezellige no nonsense brasserie ligt in één van de smalle straatjes van de oude binnenstad. De bediening hield ons gepast met rust en was tegelijkertijd attent op onze signalen. Onze twee hoofdgerechten waren simpel, maar smaakvol, net als de huiswijn. Prima restaurant als je 'even' wat wilt eten op een gezellig punt in Utrecht.
Ilsevandam .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We moesten lang wachten op het hoofdgerecht (ongeveer drie kwartier). Sommige gerechten vielen tegen. De eendenborst was niet lekker, de open ravioli smaakte teveel naar créme fraiche. De krokante lasagne was wel verrassend lekker. Tafeltjes staan erg dicht op elkaar.
Just_tess_17 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig tentje met heerlijk eten en vriendelijk personeel. Je zit wel heel dicht op elkaar en de stoeltjes en tafeltjes zijn klein waardoor het eten moeilijk past en je bang bent dat je door de stoel heen zakt..
Jarka J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Bij de Witte Ballons gegeten met Social Deal. Het eten beviel mij erg goed! We hebben natuurlijk samsam gedaan om zoveel mogelijk gerechten te kunnen proeven. Al het eten was goed geportioneerd en erg lekker. Over de service van het personeel waren we iets minder tevreden. Er werd niet echt contact gezocht door de meiden. Toen mijn vriend en ik na het hoofdgerecht even gingen roken, werd ons een fijne avond gewenst, terwijl ik mijn glas wijn in mijn handen had. De serveerster bood haar excuses ervoor aan toen we weer naar binnen kwamen, maar het beschrijft wel hoe oplettend het bedienend personeel was. Verder niet onvriendelijk, maar het kan beter. Over het eten en drinken dus niks te klagen, maar wel een tip voor het personeel: maak eens een praatje met je klanten!(:
Hermy H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Alweer voor de derde keer hier gegeten en het sam-sam ( 2 kleine gerechtjes) principe blijft verrassen. De kok weet er elke keer iets bijzonders van te maken. Omdat de grote tafel met 12 personen door een gezelschap was bezet was het een beetje rumoerig, maar dat is een uitzondering en toen ze weg waren keerde de rust dan ook weer terug. Vriendelijke en adequate bediening en we komen zeker terug.