De Witte Ballons

Lijnmarkt 12 3511 KH Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Witte Ballons

Perfecte uitvalsbasis in centrum Utrecht met lekker eten!

Deel met je partner, vrienden of familie een samsam-menu of geniet van lekkere vlees- of visgerechten bij De Witte Ballons in Utrecht. Niet alleen voor de lekkerste gerechten kun je hier terecht, ook wanneer je door Utrecht wandelt en zin hebt in een heerlijke kop koffie kun je hier aanschuiven. Midden in het centrum ligt het restaurant dus het is de perfecte uitvalsbasis na een dag werken, shoppen of voor je avondje uit. Geniet!

Meer informatie over restaurant De Witte Ballons

10 minuten lopen vanaf centraal station Utrecht

Jouw recensie over het restaurant De Witte Ballons

Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Als je het menu neemt, krijg je 2 voor-, 2 hoofdgerechten en 1 toetje. De 2 voorgerechten krijg je tegelijkertijd, de twee hoofdgerechten ook. Wat ik erg graag als tip meegeef aan het restaurant, met name voor de warme hoofdgerechten; serveer de 2 hoofdgerechten na elkaar uit en niet tegelijkertijd. Ik had een vlees- en een visgerecht. Die eet je niet gelijktijdig/door elkaar, maar na elkaar. Gevolg is dat toen ik mijn vis eenmaal ophad, mijn vlees al koud was. Erg zonde en dat komt de kwaliteit niet ten goede.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Was met de AH-actie, in die situatie vond ik de prijs gunstig.
leuke avond gehad en lekker gegeten. verrassend concept! Twee voorgerechten, twee hoofdgerechten, 1 nagerecht. Voor mij top want ik vind het altijd lastig om te kiezen. Het enige nadeel vond ik dat je elkaar slecht kon verstaan, acoustiek is niet optimaal.
Peterenelle W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Lekker gegeten, prettige bediening, prijs kwaliteit is goed. Klein puntje van kritiek: redelijk lang gewacht ondanks dat de zaak slechts half gevuld was. We gaan wel zeker nog een keer Sam Sam formule is leuk. Peter en Elle
Evalien S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heel leuk idee dat men halve gerechten kon bestellen. De gerechten waren creatief en over het algemeen erg lekker! Wel zaten we vaak langere tijd met lege glazen. De bediening was wel heel vriendelijk. Al met al een aanrader!
Pejwassenaar W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We arriveerden 3 kwartier eerder dan afgesproken. Gaven dat zelf aan. Werd niet aardig op gereageerd.
Daarom eerst maar wat te drinken besteld en om 17.00 uur eten besteld.
Driegangenmenu kost 26,50 euro. Bij ons werden de gerechten apart berekend waardoor het menu 30,50 kostte.
Mijn man nam koffie ipv toetje. werd dus ook 6,50 voor gerekend!!!!
wel lekker gegeten maar tochl teleurstellend.
Jola Q.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Vorig jaar hier voor het laatst geweest. Vergeleken met toen, minstens zo lekker, danwel nog lekkerder!! Super dat de kwaliteit zo constant is.
Paulus V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
zeer tevreden met plek aan het raam, bediening en twee keer een half voorgerecht en hoofdgerecht.
was af.
Kimberley B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Leuk restaurant, ene zijde mooi uitzicht over de grachten en aan de andere zijde leuke smalle stadsstraat
Christiaan B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Een mooie locatie. Keurig gefêteerd. Voor een Michelinster mogen ze nog wel iets stipter zijn met uitserveren en drankjes.
Helen W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het was gezellig bij De Witte Ballons, heerlijk eten. Clunaire bordjes, mooi versierd en sfeer is leuk. Bediening was top. Tot gauw weer.
Hoogstr.looij H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Prima eten en prima bediening!
T C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
De tweede keer binnen een week genoten. Andere gerechten geprobeerd. Perfect ! Bediening: uiterst vriendelijk en attent. Heb voor a.s. Zondag wederom geboekt. Alleen accoustiek voor verbetering vatbaar. Wat draperiën aan de muren ?
Een blijvertje voor ons !
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Voor lunch hier geweest. Restaurant was onderbemand, daardoor liet de bediening op zich wachten. Fish and Chips besteld, die bleek niet meer voorradig. Broodje carpaccio was matig van kwaliteit. Er zat geen koekje bij de koffie. Een tafeltje verderop bleek dat de op de kaart aanwezig munt thee niet bereid kon worden. Ik heb hier jaren geleden wel eens een betere tijd gehad.
Melvin S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten en goed geholpen. Hoofdgerecht was wat mee mis gegaan maar we zijn erg blij met de extra taartjes die werden aangeboden. Top opgelost wat niet eens nodig was!
Léon S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het eten was heerlijk, en we hebben genoten van de locatie. Het restaurant zag er goed uit, al was de zit ruimte beperkt.

Over de service ben ik niet te spreken, het personeel dat zich moet bezig houden met het bijhouden van gasten hun wensen was vaak bezig met andere dingen waardoor ik me lichtelijk geïrriteerd voelde.

Ook twee keer dat er wel iemand kwam ging deze weer weg en zei, ik kom zo bij u terug.

Het was wel druk, maar als je een restaurant runt mag je op zijn minst verwachten dat ze de bezetting qua personeel op or de hebben
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Echt heerlijk gegeten! Heb letterlijk mijn bord afgelikt!
T C.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Fijn bediening. Wel wat lang wachten op het uitserveren van voor-en hoofdgerechten.
We komen terug!
Bernadet D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Hartelijke ontvangst en mooi zicht op de Dom. Het eten was redelijk. Vriendelijke bediening.
Nadine K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Vriendelijk personeel! Voldoende eten, originele gerechten met fijne combinaties. We hebben erg lekker gegeten
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Kwaliteit van de gerechten erg goed. Vriendelijk en hardwerkend personeel. Eenvoudig interieur maar dat maakt dit restaurant uniek. Komen zeker weer terug! Wijnkaart heeft mooie wijnen, en is betaalbaar. Goede balans.