De Witte Ballons

Lijnmarkt 12 3511 KH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Witte Ballons

Perfecte uitvalsbasis in centrum Utrecht met lekker eten!

Deel met je partner, vrienden of familie een samsam-menu of geniet van lekkere vlees- of visgerechten bij De Witte Ballons in Utrecht. Niet alleen voor de lekkerste gerechten kun je hier terecht, ook wanneer je door Utrecht wandelt en zin hebt in een heerlijke kop koffie kun je hier aanschuiven. Midden in het centrum ligt het restaurant dus het is de perfecte uitvalsbasis na een dag werken, shoppen of voor je avondje uit. Geniet!

Meer informatie over restaurant De Witte Ballons

Jouw recensie over het restaurant De Witte Ballons

Anna H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Gezellige ongedwongen bistro. Lekker eten, vriendelijke bediening, centraal in Utrecht en een leuke concept met Sam/Sam gerechten.
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten. En vriendelijke bediening.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
prettige sfeer, goede keuzemogelijkheden menu en drank, met name sam-sam aan te bevelen. Vlotte en vooral vriendelijke bediening. In hartje stad en goed bereikbaar.
Kris B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De mogelijkheid om halve porties te kiezen vonden we heel prettig; meerdere smaken kunnen ervaren. Leuk! Het tafeltje voor 2 vonden we aan de krappe kant.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk concept met halve gerechten. Zo kun je verschillende voor en hoofdgerechten uit proberen. Verrassende smaakcombinaties. Vriendelijke en attente bediening. Goede doelen kraanwater leuk initiatief. Enige minpuntje was de vrij kleine twee persoonstafel waarbij het wel passen en meten is als je allebei twee halve gerechten besteld. Hele leuke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mieke A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een prettige sfeervolle locatie; (over)ijverig personeel; een ruime keuze op de kaart, mede vanwege het samsam systeem. Het krijgen van twee borden tegelijkertijd en naast elkaar bij de samsam keuze, kan waarschijnlijk wel verbeteren.
Anniek E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk sam-sam gegegeten met de albert heijn actie. Het was gezellig druk, de bediening was vriendelijk, het eten was lekker (met name de pompoenlasagne) en de prijs was erg gunstig met de actie! Een aanrader :)
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellig restaurant, leuke en vriendelijke bediening. Eten prima, erg leuk de halve porties, zodat je meer dingen kunt proeven.
Tess O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Service kon hier en daar wat beter, we hebben een paar keer moeten vragen om dingen die vanzelf zouden moeten gaan. De prijzen zijn met deze actie erg goed voor wat je krijgt.
v.szatmari .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We hebben de sam-sam versie van voor- en hoofdgerechten gekozen. Heerlijk dat je meerdere gerechten kunt proeven. De gerechten waren wisselend van kwaliteit van erg goed (tonijn en avocado voorgerechten en pompoen lasagne) en ook tegenvallers (harder voorgerecht was heel zuur en slap, rund sate was erg taai en de frietjes leken uit diepvrieszakjes afkomstig te zijn). Toetje (voor 2) was lekker.
De dame van de bediening moest het hele restaurant alleen bedienen en ondertussen afwassen ... Zij gaf weinig aandacht en ze wist niet hoe ze op een onverwachte reactie van ons kon reageren. Op de standaard vraag of het lekker was, zei ik: "deels"; gaf ze echter geen antwoord/reactie en liep verder. Wellicht was ze erg moe ...
Aart G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prettig gesitueerd etablissement in het kloppend hart van Utrecht. De menukaart biedt een ruime keuze. Het is mogelijk van alles op de kaart halve porties te bestellen; een slim concept dat het mogelijk maakt bijvoorbeeld twee (voor)gerechten te combineren. De wachttijd tussen de bestelling van het nagerecht en het serveren daarvan, was merkbaar lang, terwijl in eerste instantie een ander nagerecht dan het door ons bestelde werd aangeboden, zoals ook het geval was met mijn hoofdgerecht (wat wel direct werd hersteld). Ronduit storend was dat een fout op de rekening, nota bene in ons voordeel, niet direct hersteld werd, maar pas na vijf minuten wachten. Al met al geen slechte ervaring, mede doordat de bediening wel vriendelijk was. Ik denk dat ik de Witte Ballons nog wel een keer een kans geef, want het eten is er prima en vriendelijk geprijsd. Nu alleen de vlotheid in de bediening nog wat verbeteren.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke ambiance. Zeer vriendelijk personeel. Het enige (!) minpuntje was de lange wachttijd tussen de gerechten.
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Vooral de optie 'dessert voor 2' (van alle desserts een beetje) is echt een aanrader. Het eten is lekker, de porties zijn redelijk, en het restaurant heeft een leuke sfeer & locatie, knus aan de gracht. Enige mindere puntje was dat de bediening soms wat lang op zich liet wachten.
Veerle R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het leek alsof de bediening begin vd avond nog even moest komen; slechts korte uitleg over concept vd kleine porties (bij navragen pas) en de bediening leek nog wat rommelig. We aten hier met de ah-actie. Heerlijke voorgerechten en prima hoofd- en nagerecht. We bleken bij nader inzien een drankje gratis te hebben gekregen dus. volgende keer krijgen ze wat extra's van ons! Bedankt voor het lekkere eten.
j.verboon .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het restaurant is erg gezellig en goed. Mooi van smaak en verassende smaak combinaties. Het sam sam menu is aan te bevelen.
Mia G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hele vriendelijke bediening, die met weinig mankracht de tent prima runt!
Concept van de halve gerechten vind ik geniaal.
Nan A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het waren leuke en lekkere gerechten! De tonijn en de knapperige lasagne waren echt heeeerlijk. Zeer vriendelijke service, met een lach! Het was wel rumoerig in het restaurant en je moest je stem verheffen. We hadden ook wel een klein tafeltje voor alle gerechtjes. En leuk dat jullie meedoen met goede doelen steunen in combi met water serveren!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Na binnenkomst direct kaart geven en vragen of men iets wil drinken, nu hebben we hier heel lang op moeten wachten. Verder was de service zeer vriendelijk en goed en eten heerlijk, leuk om Sam-Sam te kunnen eten.
MHJansen .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk en enthousiast.
Prijs-kwaliteit verhouding was prima in orde.
Hier kom ik zeker nog een keer terug. Een aanrader!
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten (2 voorgerechtjes en 1 hoofdgerecht), de bediening was goed. Het enige minpuntje was dat we in de buurt van een groep luidruchtige mensen zaten.
Komen hier zeker terug!