De Witte Ballons

Lijnmarkt 12 3511 KH Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Witte Ballons

Perfecte uitvalsbasis in centrum Utrecht met lekker eten!

Deel met je partner, vrienden of familie een samsam-menu of geniet van lekkere vlees- of visgerechten bij De Witte Ballons in Utrecht. Niet alleen voor de lekkerste gerechten kun je hier terecht, ook wanneer je door Utrecht wandelt en zin hebt in een heerlijke kop koffie kun je hier aanschuiven. Midden in het centrum ligt het restaurant dus het is de perfecte uitvalsbasis na een dag werken, shoppen of voor je avondje uit. Geniet!

Meer informatie over restaurant De Witte Ballons

10 minuten lopen vanaf centraal station Utrecht

Jouw recensie over het restaurant De Witte Ballons

Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Lekkere betaalbare wijnen. De mogelijkheid om halve gerechten te nemen, is heel aantrekkelijk.
Ray R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Helaas was ons bezoek dit keer een beetje teleurstellend. We hebben hier eerder zonder AH kaart gegeten.
Constatering: alle halve gerechtjes zijn kleiner als je met de AH menukaart hier gaat eten.
Als toetje hadden we 2 lemon cake besteld, een half portie en de ander een “normaal” portie!?
Bij het betalen de volgende teleurstelling, een menu kost €26,50, en ons AH-menu €30,50.
Aangezien dit nergens in de voorwaarden staat vermeld en rekening houdend met de aangepaste hoeveelheden komt hiermee de integriteit ter discussie te staan.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
We werden weer gezellig ontvangen, zoals we gewend zijn. Het hoofdgerecht had iets warmer mogen worden opgediend, dan had het waarschijnlijk nog lekkerder gesmaakt. De sam-sam constructie blijft geweldig; zo lekker om in één maaltijd vier gerechten te kunnen proeven! We komen zeker weer terug!
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Heel leuke bistro, met een grappig concept van halve voorgerechten en hoofdgerechten, zodat je meer kunt proeven. gezellige plek.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Lekker eten en een leuk concept (halve gerechten). Vreemd dat de standaard menuprijs opeens niet meer geldt en een standaard menu meer kost met de Ah-zegels. Jammer dat de deur steeds open bleef staan waardoor het koud was en tochtte.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Leuk concept met halve gerechtjes! Er valt een hoop te proeven. Echt heel lekker en leuk.
Maurits V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Erg goed personeel
Joris K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Lekker eten, aardige bediening, maar erg lang moeten wachten op onze gerechten.
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Zéér zéér zéér goed en de voorgerechten, de hoofdgerechten en het toetje zijn zeker voor herhaling vatbaar, ook omdat je twee gerechten per gang mag kiezen dus dubbel genieten. Wij gaan hier zeker terug. Maaaaaaaaaaaar we gaan vroeg. Wij waren om vijf uur en om zes uur waren bijna alle tafels bezet en werden er mensen helaas weggestuurd. Dus zo snel vol met reserveringen wil dus zeker zeggen dat het GOED is. EG WAAR!!!!!!!!!!!!!
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Het eten was erg lekker, gevarieerd en verrassende combinaties, helaas was het te druk voor de twee man personeel waardoor het allemaal verre van soepel verliep. Bestelde drankjes kwamen niet, de 'well-done' gebakken saté is niet doorgekomen waardoor ik als zwangere mijn portie heb moeten afstaan aan mijn partner (opnieuw bestellen zag Ik niet zitten gezien de wachttijden) en het duurde dus vrij lang voor het eten kwam. We hebben daardoor uiteindelijk geen dessert meer besteld. Sfeer in het restaurant was verder goed en ongedwongen.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Onze tafel was nog niet klaar en daarnaast moesten we erg lang wachten op het voorgerecht. Gerechten smaakten wel goed.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Een klein minpuntje vond ik dat we om half 7 hadden gereserveerd (via Iens daarvoor nog bericht om op tijd aanwezig te zijn). Helaas moesten we wachten omdat de tafel nog niet beschikbaar was. Vreemd, waarom wordt ons dat niet op dezelfde dag meegedeeld op de vraag of we later konden komen. We hebben nog ruim een half uur moeten wachten, maar gelukkig hebben we 2 drankjes aangeboden gekregen en hebben daarna een fijne avond gehad. De bediening vond ik wel wat gehaast.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het was erg druk en lawaaierig. Eten was lekker, leuk concept 2 halve porties per gang. Spinnenwebben bij trap en in toilet
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het eetconcept is leuk (twee voorgerechten, twee hoofdgerechten een één nagerecht. Je hebt de keuze uit acht voorgerechten en acht hoofdgerechten. Helaas bleken diverse voorgerechten en hoofdgerechten op te zijn. Dat bleek ook pas, ruim na opgave wat je wilde eten. Het eten zelf is prima! Helaas bleek de entourage wat minder. Diverse planten in de ruimte waren dor en droog. Kortom: concept is leuk, de uitvoering kan verbeterd worden.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
We hebben hier heerlijk gegeten. Erg fijn om halve porties te kunnen bestellen....zodat je meer gerechten kunt proeven. Vooral de sauvignon blanc was super! Vriendelijk personeel en snelle bediening.
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
We hebben lekker gegeten, het concept van de halve gerechten is erg leuk. Vriendelijke en snelle bediening. We zullen er zeker nog eens gaan eten.
Alwies C.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
De gerechten waren prima, de bediening erg vriendelijk.
Het restaurant is enigszins eetcafé-achtig en daardoor wat rumoeriger dan ik prettig vind.
Opmerkelijk is dat terwijl een menu €26,50 kost, bij ons AH-menu €30,50 werd gerekend, wat niet duidelijk was uit de website.
Guila S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Ik heb hier al vaker gegeten en had het de vriendin waarmee ik nu kwam, aangeraden (zij mocht kiezen). Het was zoals altijd: lekker en leuk. Ook is het leuk om verschillende gerechtjes te kunnen proeven. Het blijft op mijn lijstje van favorieten staan.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Heerlijk gegeten
Vriendelijke en correcte bediening
Komen zeker nog een keer terug!
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
2 halve maaltijden zijn een uitstekende formule. Dubbel genieten. Lekkere gerechten. Prima keuken