De Winsinghhof

Brink 10 9301 Roden Nederland Kaart

Over het restaurant De Winsinghhof

Brasserie de Winsinghhof in Roden biedt een sfeervolle mogelijkheid een avondje uit compleet te maken. Met een smaakvolle kaart en ook met theaterarrangementen veelal bestaande uit verrassingen passend bij de voorstelling. Daarnaast serveert de Brasserie (h)eerlijke producten van een uitstekende kwaliteit, daar waar mogelijk zelf gemaakt en waar niet, betrokken van leveranciers die met dezelfde passie aan hun vak en product werken als Brasserie de Winsinghhof dat doen.

Ook kun je voor diverse gelegenheden een tafel reserveren. Een snelle hap voorafgaand aan de film, een drie gangen diner en aansluitend naar een theatervoorstelling, of gewoon een kop koffie of een drankje aan de bar. Ook is het mogelijk om het gehele restaurant af te huren voor een speciale gelegenheid.

Meer informatie over restaurant De Winsinghhof

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking