De Winsinghhof

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 15:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Injo .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Een jaar geleden hier gegeten tijdens een weekendje weg. Wegens enorm succes hier wederom terug gekomen. De kwaliteit was nog steeds top. Voorgerecht een proeverijte, heerlijke kleine voorgerechtjes die met zorg waren gepresenteerd en goed op smaak waren. Als hoofdgerecht een runderbavette, een heerlijk stuk vlees perfect gebakken (wel erg groot). Door het flinke hoofdgerecht een lekkere koffie toe genomen met heerlijke chocolaatjes. Wederom genoten: tot wellicht volgend jaar! Een aanrader in deze omgeving.
Injo .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Zaterdagavond hier op terras gegeten. Vooraf een proeverij welke heel mooi geserveerd werd en met diversiteit in vlees en vis: heerlijk. Als hoofdgerecht namen we allebei de ossenhaas met rode wijnsaus (klein minpuntje dat ze hem niet met pepersaus wilden serveren, want zo was de werd hij nu eenmaal geserveerd?) Een flink stuk vlees van goed kwaliteit met genoeg garnituur: erg lekker. Het toetje de tiramisu van aardbeien, smaakt goed (wel machtig) en mijn man had de sorbet van 3 verschillende soorten ijs. Een echte aanrader hier in Roden, zeg het voort!!!
MADMANIC1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
We hebben hier afgelopen weekend heerlijk gegeten, een proeverij v/d chef voor met o.a carpaccio en coquille,en daarna ,,Canard a l'orange''. Het was voortreffelijk,leuke ligging ook naast de kerk in Roden. De prijs/kwaliteit verhoudingen zijn ook top(voor/hoofdgerecht voor 19.95) . Kortom een echte aanrader!
Racingralph .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
onverwachte topper in Roden, we hadden eerst gemikt op Mensinge, maar daar viel de huiswijn (op het terras) en de vriendelijkheid van de bediening tegen. De brasserie maakte en goede indruk en het menu met twee mooie gerechten; een smakelijk en best geraffineerde vispalet en een prachtig stuk superverse kabeljauw als hoofdgerecht waren echt top. De bediening was erg vriendelijk en attent, zowel de witte als de rode de huiswijn waren beduidend beter dan in Mensinge. Ook de eindafrekening is een aangenaam slat van echt een heerlijk diner
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Na een wandeling heerlijk gegeten; huisgemaakte soep. Daarnaast een vriendelijke jonge eigenaar en een erg mooi pand! Een absolute aanrader!
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Lekker in de zon gezeten en wat gedronken. Heerlijke appelcarré en erg vriendelijke bediening! Ook binnen ziet er erg gezellig uit. Absoluut een aanrader.