De Wildzang

31-529452045

Meer informatie over restaurant De Wildzang

SH T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij zijn daar met 3 personen wezen eten.
Wij hadden alle drie een andere soort soep en deze waren goed warm en smaakte prima.
Ook onze bestelde schnitzels werden snel geserveerd, het vlees van de schnitzel was boter zacht en ook de verse bijgerechten waren allemaal goed op smaak.
De bediening was zeer vriendelijk en attent; wij komen hier zeker terug!
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wij hebben hier naar volle tevredenheid gegeten.
De mosterd soep smaakte zoals die hoort te smaken. Niet bijzonder, maar gewoon lekker.
Als hoofd gerecht het runderstoofpotje en de kalfsentrecote.
Beiden goed op smaak en verzorgd met uitgebreid garnituur in afzonderlijke schaaltjes. 2 soorten aardappels , sla met ei, rabarber, bietjes en worteltjes. hollandser kan het niet, maar allemaal goed op smaak, behalve de rabarber, die nogal flauw was. Dat zou beter kunnen.
Van de nagerechten maakt men hier niet veel bijzonders. bijna allemaal ijsgerechten, die elders ook op de kaart zouden kunnen staan. Jammer daar kan men meer van maken. De niet ijsgerechten komen uit oma's kookboek.
De inrichting houdt het midden tussen oma's huiskamer annex cafebar en een leestafel in het midden van de totale ruimte. Aan het raam zit je het leukst omdat dat uitzicht geeft op de tuin, die er goed verzorgd bij ligt. Voor een aperitief is het daar goed toeven.
De bediening is correct, vriendelijk en vlot.
Miriammam .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
We hebben erg goed gegeten met mijn ouders, broers, zussen, aanhang en kinderen. We zaten met zo'n 20 personen in een apart zaaltje. Het was erg geslaagd!
R Z.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Gezellig en goed restaurant voor zowel stellen/gezinnen als voor grotere groepen. Wij waren met een grote groep en we zaten in een mooi, afgeschermd gedeelte van het restaurant. Ondanks de grootte van onze groep kreeg iedereen tegelijkertijd het eten. Bediening vriendelijk en opgewekt. Eten prima, voor elk wat wils, het vlees was supermals en lekker gekruid. Veel bijgerechten. Een aanrader dus!
Mevrouwr .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
hier van de week gegeten en het was uitstekend! je krijgt veel voor je geld en de smaken zijn erg lekker! ook het personeel was zeer vriendelijk en inderdaad niet opdringerig. dit is nog eens uit eten gaan en met een volle buik thuis komen in plaats van half gevuld. gaan zeker nog een keer heen!