De Wildzang

Lang

Jouw recensie over het restaurant De Wildzang

Luuk S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben ruim anderhalf uur op ons voorgerecht moeten wachten en zaten aan de tafel voor de bar,wat erg onrustig was!
Mijn schoonmoeder van bijna 90 jaar kon dit haast niet volhouden.
Goed restaurant qua eten maar ambiance is erg oud!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Perfect eten.
Marlinde G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Inrichting is erg gedateerd, bediening mag iets attenter, maar eten is heerlijk!
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Bij Iens via ah zegels gereserveerd, maar restaurant wildzang doet NIET mee.....leuk zit je te kijk op vol terras...bedankt Iens......mij om 15.00 nog mailtje sturen.....maar eigenaar bood ons een drankje aan....eten was heerlijk.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Vanavond met 6 personen gegeten bij de Wildzang. Er werden snel tafels aan elkaar geschoven zodat we konden zitten. Vlotte bediening en heerlijk en goed verzorgd eten. Soepen waren heerlijk, tournedos mals, schnitzels zoals ze horen met echte Hollandse bijlagen (friet, geb aard, spinazie, rode kool, stoofperen en salade). Als dessert de rocky road arretjescake. Deze hebben wij met een bolletje ijs besteld wat overigens niets extra's kostte. Het afrekenen ging wat rommelig maar uiteindelijk kwam dat ook in orde. Het interieur is sterk verouderd, daar mag best een frisse wind door. Maar het eten en de service was perfect!
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het eten in dit restaurant is prima. Het is echter allemaal wel wat oubollig. De gemiddelde leeftijd van de gasten ligt behoorlijk hoog toen wij er waren. Datzelfde geldt voor de bediening. Probeer ook iets te doen voor de jongere gasten. Sneller tempo bijvoorbeeld. Moderne aankleding. Niet overal gedichten invoegen.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De ontvangst en bediening zijn zonder meer prima in orde. Gezellig ingericht. Onthouden dit adres.
S.H. T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij zijn daar met 3 personen wezen eten.
Wij hadden alle drie een andere soort soep en deze waren goed warm en smaakte prima.
Ook onze bestelde schnitzels werden snel geserveerd, het vlees van de schnitzel was boter zacht en ook de verse bijgerechten waren allemaal goed op smaak.
De bediening was zeer vriendelijk en attent; wij komen hier zeker terug!
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wij hebben hier naar volle tevredenheid gegeten.
De mosterd soep smaakte zoals die hoort te smaken. Niet bijzonder, maar gewoon lekker.
Als hoofd gerecht het runderstoofpotje en de kalfsentrecote.
Beiden goed op smaak en verzorgd met uitgebreid garnituur in afzonderlijke schaaltjes. 2 soorten aardappels , sla met ei, rabarber, bietjes en worteltjes. hollandser kan het niet, maar allemaal goed op smaak, behalve de rabarber, die nogal flauw was. Dat zou beter kunnen.
Van de nagerechten maakt men hier niet veel bijzonders. bijna allemaal ijsgerechten, die elders ook op de kaart zouden kunnen staan. Jammer daar kan men meer van maken. De niet ijsgerechten komen uit oma's kookboek.
De inrichting houdt het midden tussen oma's huiskamer annex cafebar en een leestafel in het midden van de totale ruimte. Aan het raam zit je het leukst omdat dat uitzicht geeft op de tuin, die er goed verzorgd bij ligt. Voor een aperitief is het daar goed toeven.
De bediening is correct, vriendelijk en vlot.
Miriammam .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
We hebben erg goed gegeten met mijn ouders, broers, zussen, aanhang en kinderen. We zaten met zo'n 20 personen in een apart zaaltje. Het was erg geslaagd!