De Wildenberg

Eindhovenseweg 101 6002 TB Weert Nederland Kaart

Over het restaurant De Wildenberg

Culinair toevluchtsoord langs de snelweg

De Wildenberg bewijst dat niet alle wegrestaurants hetzelfde zijn. Het restaurant ligt weliswaar aan een drukke snelweg en is schappelijk geprijsd, maar daar houdt de gelijkenis op. Een sfeervol interieur met genoeg ruimte en op het menu prijken een aantal goed bereide gerechten. Een verademing voor dagjesmensen, vakantiegangers en reizigers die het stof van de weg van zich af willen schudden.

Meer informatie over restaurant De Wildenberg

WHG K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De gerechten waren heel goed van smaak. De borden waren oogstrelend opgemaakt. Een mooie locatie met een fijne sfeer. Hier kiezen we vaker voor.
H B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Zeer vriendelijk personeel die je rustig laten eten en niet opjagen om je weer naar buiten te werken als je hebt gegeten. Lekker eten voor een redelijke prijs. Gaan we zeker nog eens terug
Mart T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Met zijn allen hadden we verschillende voorgerechten en daar hebben we met zijn allen enorm van genoten.
De opmaak van de voorgerechten in een woord geweldig en bijzonder lekker. Het hoofdgerecht in een woord bijzonder lekker en zeer smaakvol dit kon iedereen beamen. En dan het nagerecht alles zag er zo feestelijk en lekker uit en smaakte verrukkelijk. We hebben op verschillende plaatsen weleens gegeten maar dit overtrof alles. En dit zeggen we niet zomaar het was allemaal vers/smakelijk/mooi opgediend en het personeel geweldig.
We komen zeker terug.
Willem1953 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Voor een wegrestaurant hebben we prima gegeten.Het meisje wat ons bediende had het veel te druk ze kon weinig aandacht geven.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een compliment waard goede keuken en nette bediening we gaan zeker nog eens terug
Het voorgerecht kip slade was heerlijk het hoofdgerecht varkenshaas spies was eveneens zeer goed daarna nog een zeer goede koffie na een compliment aan de kok en aan zeer vriendelijke personeel het was in een woord geweldig
Ank H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Is aan te bevelen bij vrienden en familie. De bediening was zeer vriendelijk en het eten was lekker. De plaatsen waar je zit zijn op redelijke afstand van elkaar.
ida P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was lekker de porties waren meer dan voldoende. Er was ook genoeg keuze. Voor herhaling vatbaar, bedienend personeel zeer aardig.
Marlou W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Vanaf nu hoort dit restaurant bij mijn favorieten. Goed eten voor een prima prijs in een prima omgeving.
De bediening was meer dan prima, geweldig!!
WHG K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zeer fijn restaurant, waar ik graag naar toe ga.
j.J. V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het restaurant hanteert prijzen die absoluut niet in overeenstemming zijn met de geserveerde gerechten. Het eten is weliswaar redelijk vers maar niets bijzonders terwijl de prijzen doen veronderstellen dat je haute quisine voorgeschoteld krijgt. De porties zijn aan de kleine kant en hoewel bijvoorbeeld de garnalencocktail smakelijk is, is de erop geserveerde sla niet in hapklare stukjes te reduceren binnen het glas en met het aangeleverde bestek.
Ook de geserveerde warme groenten zijn niet in overeenstemming met het vleesgerecht en de 'gebakken' aardappeltjes zijn schijfjes uit de frituur.
Al met al niet voor herhaling vatbaar
MTA D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening, het eten zag er zeer verzorgd uit met oog voor details, erg lekker. Een zeer gunstige prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader.
j H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
was zeer goed ,een kleine opmerking ,de drankjes zijn vrij duur wijntje 3,95 glaasje bier 2.70.
voorgerecht fantastisch en ,hoofdgerecht zeer goed
en toetje ook goed.
Hannie- .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten van de AH actie. Er was keuze uit 4 voor-, hoofd- en nagerechten. De porties waren ruim voldoende. Regelmatig kwam men vragen of er voldoende was. De kwaliteit van de gerechten waren perfect, alleen de frites waren erg droog. Beetje jammer was dat het brood met kruidenboter bij het voorgerecht geserveerd werd en niet vooraf.
Het personeel was uitermate vriendelijk.
Helaas wonen wij ver van het restaurant (weekendje weg) anders zouden we zeker nog eens terug gaan.
Kortom: een aanrader!
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
heerlijk gegeten, maar er was te weinig personeel in de bediening, bediening deed wel erg hun best.
mooie zaak in een mooie omgeving.
G.H. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Alles was oké. Vriendelijke, snelle bediening en gezellige sfeer. Alleen de drankjes vonden we toch wel stevig geprijsd.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Bij dit restaurant wordt je heel goed ontvangen ook het aanbod waaruit je kunt kiezen is heel goed voor herhaling vatbaar
diadejong .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gebruik gemaakt van de AH actie. Gezellig wegrestaurant om koffie te drinken of te eten. Deze keer moesten wij erg lang wachten op ons hoofdgerecht en toetje. Zodat wij na ruim 2 uur verder konden reizen.
Lelany .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Lekker gegeten met de AH kortingsactie, waar De Wildenberg een apart keuzemenu voor heeft samengesteld.
Bediening correct alles naar wens geweest.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het eten was gewoon hartstikke goed.
De prijs kwaliteitverhouding is perfect.
We kwamen niets te kort.
Het eten is voortreffelijk.
Een aanrader voor iedereen.