De Wildenberg

Eindhovenseweg 101 6002 TB Weert Nederland Kaart

Over restaurant De Wildenberg

Culinair toevluchtsoord langs de snelweg

De Wildenberg bewijst dat niet alle wegrestaurants hetzelfde zijn. Het restaurant ligt weliswaar aan een drukke snelweg en is schappelijk geprijsd, maar daar houdt de gelijkenis op. Een sfeervol interieur met genoeg ruimte en op het menu prijken een aantal goed bereide gerechten. Een verademing voor dagjesmensen, vakantiegangers en reizigers die het stof van de weg van zich af willen schudden.

Meer informatie over restaurant De Wildenberg

• : eigen parkeer terrein

Ma vanaf 08.00 uur
Di t.m Vrij vanaf 06.00 uur
Za en Zo vanaf 09.00 uur

• Doorlopende service , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Math. L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
restaurant is oke maar de tafels konden wat ons betreft gezelliger gemaakt worden met o.a. tafelkleden of placemets
Dorreth K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het was een fijn avondje uit. Het eten is prima. Het personeel zeer vriendelijk. En de sfeer was ook prima. Een fijn restaurant om nog een keer naar terug te gaan.
Lelany .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Was er wederom alles aan gedaan het ons naar de zin te maken.Interieur is vernieuwd,Ziet er allemaal keurig en gezellig uit.Eten was heerlijk en veel.Het ah menu was goed voor dat geld.
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was prima .we hebben heel lekker gegeten . Prima en vriendelijk bediening . TOP Restaurant .
Zeker voor herhaling vatbaar . We gaan zeker nog een keer met vrienden terug
Ton Machteld S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De gerechten zien er goed uit en smaken voortreffelijk. Wij hadden voor af zalm en carpaccio, en als hoofdgerecht schnitzel en kalkoenpotje. Nette en vriendelijke bediening. Een aanrader.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Als alle restaurants zo waren die mee doen aan deze actie vooral de keus die je hebt de bediening en hoe je ontvangen wordt dan had niemand geen klagen.
Joke176 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Door omstandigheden een beetje laat maar mijn man en ik zijn op 10 september in restaurant de Wildenberg in Weert geweest..het eten vonden wij heerlijk we hadden een carpacio als vooraf daarna een heerlijk stuk zalm wat er mooi uit zag gegarneerd met frietjes en gebakken aardappels en twee soorten groente erbij ...het toetje was het klapstuk... ijs met wat vruchten maar dat was zo mooi opgemaakt bijna zonde om het op te eten...het personeel was zeer vriendelijk de bediening vlot...prijs kwaliteit verhouding vonden we oké..kortom voor ons een geslaagd etentje ????
Djme .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
op zich was het eten goed het voorgerecht was lekker, mijn hoofdgerecht was niet zo ik had de vis en de andere hoofdgerechten mijn moeder en mijn broer vonden het lekker en mijn vader had de schnitzel en hij vond het ook niet zo.
we moesten wel wat lang wachten voor het nagerecht en dat was lekker.
maar ik heb er al vaker gegeten en opzeg is er goed te eten en er kan altijd een gerecht bij zitten wat minder is.

met vriendelijke groeten.
Edebruijn43 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Restaurant is goed bereikbaar. Volop Parkeermogelijkheid. Personeel vriendelijk. Alleen de tafels zijn klein en staan te dicht op elkaar.
Liesbeth N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wij vonden de mayonaise erg duur 2 euro voor een klein kommetje.
Het voorafje zalmtaartje en de carpaccio waren erg lekker .
Nagerecht twee kleurenmousse heel lekker.
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Wij ondervonden een uitstekende bediening door jong personeel met een opvallende klantvriendelijkheid. We hebben heerlijk gegeten. De gekozen gerechten van de speciale AH-driegangenmenukaart boden telkens uit een viertal keuzes een prima aanbieding. Alles wat werd opgediend was smaakvol en zag er uitstekend uit. We hadden er meer dan genoeg aan en zullen het restaurant zeker aanbevelen, maar ook nog meer keren aan gaan doen.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Jammer voor de slechte reactiedies die mensen hebben gegeven aan De Wildeberg.
wij hebben lekker gegeten.
Zelfs onze grote Leonberger van 11 maanden mocht binnen.
Nogmaals bedankt
phjvanriet .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Uit gaan eten via A.H bon. we dachten dat het een gewoon gemiddeld wegrestaurant was , maar daarin hebben we ons vergist.
Goede menukaart
Eten was zeer smaakvol.
Astridstravers .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Wildenberg, te Weert, Ligt een beetje afgelegen en naast de snelweg. Waar je overigens qua herrie geen last van heb. De route er naar toe wordt goed aangegeven.
Wij waren er op een dinsdagavond. Viel ons op dat veel volk was. Is altijd een goed teken. En dat bleek ook. Uitgebreide keuze -vriendelijk personeel - heerlijk eten - heel mooi opgemaakt- en voldoende. Met zorg bereid. Het restaurant zelf is een beetje gedateerd, maar zeker de moeite waard om daar eens langs te gaan.
Mhjllinders .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Weert

Lekker en rustig gegeten, lekkere wijn erbij (arrangement), vriendelijke bediening, prima! Aanrader!
Bedankt, Mariet
Ap.vleeshouwers .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben met ons vieren smakelijk gegeten. De gerechten werden leuk opgediend. Neem de tijd om een avondje rustig te tafelen.
Roxlianl A.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Erg leuk dat ze het ah-restaurantmenu op een apart kaartje hadden staan ,is de keus gelijk duidelijk. Heb als voorgerecht carpaccio gegeten en als hoofdgerecht schnitzel met pepersaus als dessert passievruchtenijs met mango. Mijn tafelgenoten hadden andere gerechten,maar alles zag er goed uit en was erg lekker. Aardige bediening er was niks teveel. Zou het zeker bij anderen adviseren.
Theumarga .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten was heerlijk klaar gemaakt en de bediening was vriendelijk
We zullen ons vrienden aanraden om er naar toe te gaan
Wij zullen zeker nog een keer gaan
Gastdesiree .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het is jammer dat er zoveel tijd tussen de gangen zit, we hebben erg lang moeten wachten op de volgende gang. Waren na 3 uur pas klaar met het 3 gangen diner. De bediening was vriendelijk en correct. De ambiance mag wel een opknapbeurt hebben. Het zou al heel veel schelen als de tafels ingedekt zouden worden met tafellinnen en de stoelen in een vrolijk kleurtje geverfd zouden worden.
Dbad .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een restaurant met vrolijke bediening en heerlijk duidelijke Europese keuken. Die schnitzel was prima evenals de groente en aardappel varianten.