De Wildenberg

Eindhovenseweg 101 6002 TB Weert Nederland Kaart

Over het restaurant De Wildenberg

Culinair toevluchtsoord langs de snelweg

De Wildenberg bewijst dat niet alle wegrestaurants hetzelfde zijn. Het restaurant ligt weliswaar aan een drukke snelweg en is schappelijk geprijsd, maar daar houdt de gelijkenis op. Een sfeervol interieur met genoeg ruimte en op het menu prijken een aantal goed bereide gerechten. Een verademing voor dagjesmensen, vakantiegangers en reizigers die het stof van de weg van zich af willen schudden.

Meer informatie over restaurant De Wildenberg

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Doorlopende service , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hannie- .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten van de AH actie. Er was keuze uit 4 voor-, hoofd- en nagerechten. De porties waren ruim voldoende. Regelmatig kwam men vragen of er voldoende was. De kwaliteit van de gerechten waren perfect, alleen de frites waren erg droog. Beetje jammer was dat het brood met kruidenboter bij het voorgerecht geserveerd werd en niet vooraf.
Het personeel was uitermate vriendelijk.
Helaas wonen wij ver van het restaurant (weekendje weg) anders zouden we zeker nog eens terug gaan.
Kortom: een aanrader!
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
heerlijk gegeten, maar er was te weinig personeel in de bediening, bediening deed wel erg hun best.
mooie zaak in een mooie omgeving.
G.H. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Alles was oké. Vriendelijke, snelle bediening en gezellige sfeer. Alleen de drankjes vonden we toch wel stevig geprijsd.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Bij dit restaurant wordt je heel goed ontvangen ook het aanbod waaruit je kunt kiezen is heel goed voor herhaling vatbaar
diadejong .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gebruik gemaakt van de AH actie. Gezellig wegrestaurant om koffie te drinken of te eten. Deze keer moesten wij erg lang wachten op ons hoofdgerecht en toetje. Zodat wij na ruim 2 uur verder konden reizen.
Lelany .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Lekker gegeten met de AH kortingsactie, waar De Wildenberg een apart keuzemenu voor heeft samengesteld.
Bediening correct alles naar wens geweest.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het eten was gewoon hartstikke goed.
De prijs kwaliteitverhouding is perfect.
We kwamen niets te kort.
Het eten is voortreffelijk.
Een aanrader voor iedereen.
Laimaatje .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heel veel eten voor je geld. Voorgerecht met diverse broodsoorten. Bij de frietjes ook gebakken aardappeltjes en aardappelkroketjes. Diverse soorten groenten. Typish Hollands nagerecht is een aanrader. Bediening is prettig zonder opdringerig te zijn. In een zin gezegd "voor herhaling vatbaar"
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
We zijn met een volle buik tevreden huiswaarts gegaan. Houdt er rekening mee dat het een chauffeursrestaurant is, waar vrachtwagens af en aan rijden, waardoor het wat rumoerig is aan de ene kant van het restaurant.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijke varkenshaas xl gegeten , vriendelijke bediening ! Altijd goed
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met AH spaaractie gegeten , heerlijk vriendelijk personeel en de menu kaart van de actie stond al op de tafel. Echt een aaneader
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voldoende parkeerruimte, makkelijk bereikbaar, vriendelijk ontvangst.
Het was druk en kinderen liepen heen en weer, waardoor wat rumoerig, maar toen die weg waren was het prima.
We zaten gezellig en niemand die haast had van de medewerkerden.
John A.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Verrassend goede kwaliteit en het speciale menu voor "tweede diner gratis" bevatte in elk van de drie gangen een keuze uit drie tot vier bijzondere gerechten .
karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Dit was voor ons de 1e keer dat wij met deze actie meededen maar zeker voor herhaling vatbaar!Het keuzemenu was gevarieerd dus voor ieder wat wils!
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De bediening was vriendelijk en we hebben niet lang op ons eten hoeven te wachten.
M B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ik moet zeggen dat we lang niet meer daar waren geweest maar vond het er gezellig en netjes
Ook het ontvangst en de bediening waren goed, het was mooi dat je een best ruime keuze had uit het voor- hoofd en nagerecht en het kwam mooi en smakelijk bereid vanuit de keuken op tafel.
Wij vonden alleen de prijs best aan de hoge kant.
Laimaatje .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijke gerechten. De prijs van een klein bakje mayonaise is aan de hoge kant. € 2,00 voor een eetlepel. De groenteburger was niet heet (ik denk rechtstreeks uit de vriezer te kort gebakken) . Dat werd opgelost door mij een nieuwe te geven. Maar het bakje rauwkost wat op mijn bord stond was wel verdwenen. Helaas kon ik pas eten toen mijn tafelgenoten hun gerecht al op hadden. Een gratis kopje koffie voorij was wel een leuke suggestie geweest. Dan hadden mijn tafelgenoten ook nog wel tegen betaling koffie besteld. Dus zijn we ergens anders maar koffie gaan drinken. De bediening was prima en prettig.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Dit was met AH korting, voor het normale bedrag zou ik er niet terug gaan. Voor wat ik nu nog moest betalen heb ik op veel anderen plaatsen ook twee 3 gangen menu's. En je mocht niet kiezen uit de volledig menukaart.
Dolly V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Lekker eten en vlotte en aardige bediening. Leuke inrichting en prima te bereiken locatie. Echter, de prijs voor het driegangenmenu was wel hoog we zaten wat afgelegen in het restaurant.
marian_peperkamp .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben gisteravond heerlijk gegeten, het is echt een aanrader we komen zeker nog een keer terug. We kregen meer dan genoeg ze kwamen ook vragen of er nog iets bijgevuld moest worden, kortom top gewoon.