De Wildenberg

Eindhovenseweg 101 6002 TB Weert Nederland Kaart

Over het restaurant De Wildenberg

Culinair toevluchtsoord langs de snelweg

De Wildenberg bewijst dat niet alle wegrestaurants hetzelfde zijn. Het restaurant ligt weliswaar aan een drukke snelweg en is schappelijk geprijsd, maar daar houdt de gelijkenis op. Een sfeervol interieur met genoeg ruimte en op het menu prijken een aantal goed bereide gerechten. Een verademing voor dagjesmensen, vakantiegangers en reizigers die het stof van de weg van zich af willen schudden.

Meer informatie over restaurant De Wildenberg

• : eigen parkeer terrein

Ma vanaf 08.00 uur
Di t.m Vrij vanaf 06.00 uur
Za en Zo vanaf 09.00 uur

• Doorlopende service , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
John A.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Verrassend goede kwaliteit en het speciale menu voor "tweede diner gratis" bevatte in elk van de drie gangen een keuze uit drie tot vier bijzondere gerechten .
karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Dit was voor ons de 1e keer dat wij met deze actie meededen maar zeker voor herhaling vatbaar!Het keuzemenu was gevarieerd dus voor ieder wat wils!
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De bediening was vriendelijk en we hebben niet lang op ons eten hoeven te wachten.
M B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ik moet zeggen dat we lang niet meer daar waren geweest maar vond het er gezellig en netjes
Ook het ontvangst en de bediening waren goed, het was mooi dat je een best ruime keuze had uit het voor- hoofd en nagerecht en het kwam mooi en smakelijk bereid vanuit de keuken op tafel.
Wij vonden alleen de prijs best aan de hoge kant.
Laimaatje .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijke gerechten. De prijs van een klein bakje mayonaise is aan de hoge kant. € 2,00 voor een eetlepel. De groenteburger was niet heet (ik denk rechtstreeks uit de vriezer te kort gebakken) . Dat werd opgelost door mij een nieuwe te geven. Maar het bakje rauwkost wat op mijn bord stond was wel verdwenen. Helaas kon ik pas eten toen mijn tafelgenoten hun gerecht al op hadden. Een gratis kopje koffie voorij was wel een leuke suggestie geweest. Dan hadden mijn tafelgenoten ook nog wel tegen betaling koffie besteld. Dus zijn we ergens anders maar koffie gaan drinken. De bediening was prima en prettig.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Dit was met AH korting, voor het normale bedrag zou ik er niet terug gaan. Voor wat ik nu nog moest betalen heb ik op veel anderen plaatsen ook twee 3 gangen menu's. En je mocht niet kiezen uit de volledig menukaart.
Dolly V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Lekker eten en vlotte en aardige bediening. Leuke inrichting en prima te bereiken locatie. Echter, de prijs voor het driegangenmenu was wel hoog we zaten wat afgelegen in het restaurant.
marian_peperkamp .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben gisteravond heerlijk gegeten, het is echt een aanrader we komen zeker nog een keer terug. We kregen meer dan genoeg ze kwamen ook vragen of er nog iets bijgevuld moest worden, kortom top gewoon.
m.boogaartdonkers .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
de prijs is duur voor hetgeen wat geboden wordt. In de regio zijn er verschillende restaurant waar je zonder korting voor minder geld beter hebt gegeten.
Math. L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
restaurant is oke maar de tafels konden wat ons betreft gezelliger gemaakt worden met o.a. tafelkleden of placemets
Dorreth K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het was een fijn avondje uit. Het eten is prima. Het personeel zeer vriendelijk. En de sfeer was ook prima. Een fijn restaurant om nog een keer naar terug te gaan.
Lelany .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Was er wederom alles aan gedaan het ons naar de zin te maken.Interieur is vernieuwd,Ziet er allemaal keurig en gezellig uit.Eten was heerlijk en veel.Het ah menu was goed voor dat geld.
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was prima .we hebben heel lekker gegeten . Prima en vriendelijk bediening . TOP Restaurant .
Zeker voor herhaling vatbaar . We gaan zeker nog een keer met vrienden terug
Ton Machteld S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De gerechten zien er goed uit en smaken voortreffelijk. Wij hadden voor af zalm en carpaccio, en als hoofdgerecht schnitzel en kalkoenpotje. Nette en vriendelijke bediening. Een aanrader.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Als alle restaurants zo waren die mee doen aan deze actie vooral de keus die je hebt de bediening en hoe je ontvangen wordt dan had niemand geen klagen.
joke176 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Door omstandigheden een beetje laat maar mijn man en ik zijn op 10 september in restaurant de Wildenberg in Weert geweest..het eten vonden wij heerlijk we hadden een carpacio als vooraf daarna een heerlijk stuk zalm wat er mooi uit zag gegarneerd met frietjes en gebakken aardappels en twee soorten groente erbij ...het toetje was het klapstuk... ijs met wat vruchten maar dat was zo mooi opgemaakt bijna zonde om het op te eten...het personeel was zeer vriendelijk de bediening vlot...prijs kwaliteit verhouding vonden we oké..kortom voor ons een geslaagd etentje ????
djme .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
op zich was het eten goed het voorgerecht was lekker, mijn hoofdgerecht was niet zo ik had de vis en de andere hoofdgerechten mijn moeder en mijn broer vonden het lekker en mijn vader had de schnitzel en hij vond het ook niet zo.
we moesten wel wat lang wachten voor het nagerecht en dat was lekker.
maar ik heb er al vaker gegeten en opzeg is er goed te eten en er kan altijd een gerecht bij zitten wat minder is.

met vriendelijke groeten.
edebruijn43 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Restaurant is goed bereikbaar. Volop Parkeermogelijkheid. Personeel vriendelijk. Alleen de tafels zijn klein en staan te dicht op elkaar.
Liesbeth N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wij vonden de mayonaise erg duur 2 euro voor een klein kommetje.
Het voorafje zalmtaartje en de carpaccio waren erg lekker .
Nagerecht twee kleurenmousse heel lekker.
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Wij ondervonden een uitstekende bediening door jong personeel met een opvallende klantvriendelijkheid. We hebben heerlijk gegeten. De gekozen gerechten van de speciale AH-driegangenmenukaart boden telkens uit een viertal keuzes een prima aanbieding. Alles wat werd opgediend was smaakvol en zag er uitstekend uit. We hadden er meer dan genoeg aan en zullen het restaurant zeker aanbevelen, maar ook nog meer keren aan gaan doen.