De Wildenberg

Eindhovenseweg 101 6002 TB Weert Nederland Kaart

Over het restaurant De Wildenberg

Culinair toevluchtsoord langs de snelweg

De Wildenberg bewijst dat niet alle wegrestaurants hetzelfde zijn. Het restaurant ligt weliswaar aan een drukke snelweg en is schappelijk geprijsd, maar daar houdt de gelijkenis op. Een sfeervol interieur met genoeg ruimte en op het menu prijken een aantal goed bereide gerechten. Een verademing voor dagjesmensen, vakantiegangers en reizigers die het stof van de weg van zich af willen schudden.

Meer informatie over restaurant De Wildenberg

• : eigen parkeer terrein

Ma vanaf 08.00 uur
Di t.m Vrij vanaf 06.00 uur
Za en Zo vanaf 09.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Wildenberg

chritgotzen .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Het eten was prima en voldoende het mocht wel wat minder zijn.
Van de Wildenberg is aan te bevelen aan andere personen.
A H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben ontspannen en lekker gegeten met een heerlijke fles wijn.
Een aanrader ook zonder AH, de menukaart zag er goed uit. Zou in het wekend wel reserveren, het zat goed vol!
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het voorgerecht was smaakvol en voldoende.De groenten bij het hoofdgerecht vielen tegen (weinig smaak aan,roerbak niet gaar) het nagerecht was wel heerlijk.
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben er gegeten met de AHrestaurantactie en het was heerlijk met voldoende keuze. Voor ons is ook een pluspunt dat je er voldoende ruimte hebt om te zitten want in veel restaurants word je tegenwoordig hutjemutje aan de tafeltjes gepropt. Dus top !!!
louise W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
heerlijk gegeten ,vriendelijk personeel was een fijne en een gezellige avond voor herhaling vatbaar.
lekkere soep ,heerlijke schnitzel en een lekker nagerecht.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Vind alles keurig netjes en heerlijk, alleen het verschil dat je voor dit gerecht via AH 34,95 betaald en als je op de regulieren kaart kijkt is het 29,95. Des al niet te min is het voor z'n 2 tjes niet te duur en nog steeds lekker.
Mariet J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij hebben genoten van het heerlijke eten. De bediening was erg vriendelijk en men kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Kortom was het een heerlijk avondje uit en zeker voor herhaling vatbaar.
Bep M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
dit restaurant verdient een aanbeveling, kwaliteit van het eten goed, glaasje cava of prosecco bevatte geen bubbles jammergenoeg. het was erg druk met gezelschappen die avond dus flink aanpoten voor de bediening die toch zeer vriendelijk bleef en behulpzaam
cals .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Goed restaurant met lekker eten. (Te)Grote porties. Vriendelijk personeel.
Achtergrondmuziek afschuwelijk voor ons ( gelukkig wel zachtjes).
Je kunt er goed eten en is zeker aan te raden hier een pauze te nemen voor als je onderweg bent.
fra-wal .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten was erg goed verzorgd en smaakte heel lekker. wij hadden niet verwacht na de slechte berichten die we gelezen hebben.
Liesbeth N.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Een goed verzorgde en heerlijke drie keuze menu. Prettige en vriendelijke bediening, in een ontspannende sfeer.
Men kan bij het voor- hoofd- en nagerecht kiezen uit 4 verschillende gerechten.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten was lekker Maar de Prijs van het menu was veel te Hoog en dat Je niet Gewoon van de kaart Kunt kiezen
Vind ik ronduit belachelijk. En oneerlijk de Prijs van. 1 menu is zo Hoog dat toch voor 2 betaald slechte actie
Mart L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en fijne bediening
Mels S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
AH-actie Menu was prima verzorgd , eten was lekker , bediening super vriendelijk , alles was meer als voldoende
een pluim voor het hele personeel echt een aanrader!,
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Niet verwacht dat je langs de snelweg een restaurant zult vinden waar je zo heerlijk en gezellig kunt eten. Genoeg keuze uit de voor-hoofd en nagerechten. Prima bediening en nogmaals het eten smaakte voortreffelijk .
Kerrade54mirjamsings .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
heerlijk gegeten en er werd rekening gehouden met mijn dieet
voldoende lekkere warme groente
de dames (personeel) waren zeer correct
merkelbekker .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Met de AH-bon hier goed gegeten. De porties waren ruim voldoende en het eten was smakelijk. We kregen in eerste instantie een tafeltje voor 2 personen aangeboden bij een voor een groep gedekte tafel en ons werd direct de mogelijkheid geboden om iets rustiger te gaan zitten indien we dat wilden.
WHG K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Een heerlijke eetgelegenheid, van alles ruim voldoende en prima kwaliteit.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De gerechten waren heel goed van smaak. De borden waren oogstrelend opgemaakt. Een mooie locatie met een fijne sfeer. Hier kiezen we vaker voor.
H B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Zeer vriendelijk personeel die je rustig laten eten en niet opjagen om je weer naar buiten te werken als je hebt gegeten. Lekker eten voor een redelijke prijs. Gaan we zeker nog eens terug