Over het restaurant De Wildeman

Eet, quiz, dans

De bijzonder uitgebreide menukaart staat vol met Amerikaanse gerechten zoals pulled pork, nacho's en maar liefst veertien soorten burgers. Warm hout en blauw led licht omlijsten de bar. De Wildeman is de ideale plek om je goedgevuld aan een pubquiz of een dansje te wagen. En als het die tijd is, verandert het in een heus carnavalscafe!

Meer informatie over restaurant De Wildeman

- Bar 10:00 - 04:00

Jouw recensie over het restaurant De Wildeman

Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Erg jammer dat het personeel niet voldoende op de hoogte is van het movie menu. Telefonisch was doorgeven de Vue, bleek het Zien te zijn...... wat we dus niet hebben gehaald omdat die andere tijden heeft. Erg jammer
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Bij de Wildeman hebben ze de cursus upselling gevolgd en passen die agressief toe. er werd vier keer gevraagd of het eten OK was, en er wordt veel te vaak gevraagd of we wat willen drinken. En constant wordt je gepord/gevraagd of je iets duurders wilt, of een aanbieding, of iets erbij. Deze keer stond het geluid ook nog eens te hard en veel te schel. Dat is jammer wat het personeel is op zich aardig en we gaan regelmatig naar de pubquiz.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het eten was erg lekker, we hebben er alleen heel erg lang op moeten wachten. Aangezien de drankjes die we samen met het eten hadden besteld ook niet werden gebracht, leek het erop dat ze het waren vergeten.
Na het eten bestelden we nog een cappuccino en chai latte, maar kregen we een cappuccino en een latte macchiato. Ik vond het niet fijn dat je geen drankjes kon bestellen, bij degene die het bracht. Degene die drankjes opneemt, is niet degene die ze ook komt brengen. Het lijkt alsof er zo meer fout kan gaan, wat er ook is gebeurt.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Vooraf de
WILDEMAN’S FAVOURITES PLATTER, met drie personen heb je daar al een hele maaltijd aan, een tip voor als je niet kan kiezen. Daarna een steak, een hamburger op maat (mijn zoon is een kieskeurige eter) of enkel alleen nog een soep (meer kon ik echt niet meer op) is geen probleem en ook dat smaakte goed! Wel blijft het jammer dat de rollen van de bediening verdeeld zijn, drankje bestellen kan niet bij iedereen, daarvoor zijn andere in dienst. Maar we komen zeker weer terug!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Alles was gewoon goed ga zeker er vaker naar toe
m R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker gegeten. Goede kwaliteit. Muziek mag echt minder hard.
Anny C.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, prima ontvangen ondanks dat ik online gereserveerd had en het niet op het scherm te zien was hebben ze het prima geregeld. leuk personeel, alleen maar lof
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Fijne bediening, vlot en prima eten! Personeel hield rekening met het feit dat we een concert gingen bezoeken, en hielp ons vlot. De carpaccio met garnalen is een aanrader!
mauser1 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Muziek stond te hard om fijn te kletsen met elkaar. Tafels stonden bijna tegen elkaar, dus je had niet echt je eigen tafel. Lekker gegeten en de bediening was heel erg vriendelijk!
Helma51 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Soep en drankje besteld. Duurde bijzonder lang eer soep kwam en deze was koud en niet gaar. Werd mee terug genomen na 10 minuten gaan vragen waar deze bleef, vlg. kelner stond die op de pit. Kort hierna werd deze opnieuw geserveerd de preisoep was nu zoals het hoort, heet maar niet gaar. Het gaat over de soep, de prei was julienne gesneden.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima gegeten en gedronken.
Burger Madness is echt super, elke burger mag/kan je bestellen en dat voor 12,50 met een halve liter frisdrank.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten, maar de service vond ik minder. Twee keer is er drinken meegenomen terwijl het glas nog half vol zat. Toen ik daar iets van zei werd er alleen met oké gereageerd. Ik vind dat niet echt klantvriendelijk..
Merijn D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het restaurant was rumoerig en druk, dus konden elkaar wat moeilijker verstaan en moesten de aandacht trekken van de bediening. Het eten daarentegen was zeer goed.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Uitgebreide menukaart
Vriendelijk personeel
Lekker eten
Mooi aangekleed en gezellig restaurant
Gelegen in hartje Eindhoven
Sien W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heel lekker gegeten,snelle service ondanks de drukte.heel vriendelijk personeel.hier komen we zeker terug.leuk versierd nu met helloween!!
monique_gutteling .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Eten bij de Wildeman is een feestje! Ontzettend vriendelijk personeel. De spare ribs zijn heerlijk evenals de burgers. Pareltje op de Markt van Eindhoven
PollyN .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk buiten op het terras gegeten, de bediening was erg vriendelijk en gezellig! Ik had de Australische beef, was echt goed gebakken, een aanrader.
Hier gaan we zeker nog eens eten!
idesign .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij komen al jaren bij de Wildeman, voor de heerlijke spareribs welke je met bestek kan eten. Al jaren zitten er heerlijke, aparte frites bij die origineel zijn en niet naar standaard frituur frites smaken. Helaas is dat laatste niet meer het geval.
Ook de spareribs waren niet meer zo goed, het ene rack had een totaal andere bereiding ten opzichte van het andere rack. Waar normaal het vlees van het bot valt, was dit nu alleen waar voor de helft van de spareribs, zonde.

Maar vooral de bediening was bijzonder traag, ook hier hebben we betere ervaring mee. Wellicht omdat het terras erg druk was en wij binnen zaten, maar ook de bejegening van het personeel dat té hard probeerde grappig te zijn.

Volgende keer hoop ik dat ik weer van de gewende ervaring mag genieten, anders wordt de reis van een uur te lang.
Linda_Jones .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Hun terrasje heeft een goede uitzicht op de Eindhoven Markt. Eten was oke. Bediening was vreselijk. We moesten onze handen swaaien om aandacht te trekken. Voorgerecht kwam vrij snel. Maar onze hoofdgerechten waren gewoon vergeten. Na een half uur wachten moesten we na het vragen. Eindelijk na 45-50 minuten kregen we onze diner. In compenstaie hebben onze sangria en bier gratis gekregen. Tip: bestel alleen nachos enz. Voorgerechten en borrelhapjes waren snel geserveerd.
rachelbrunnen .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
We waren eeen groep van 6, en hadden last minute nog een restauarant nodig. Meteen een tafel kunnen reserveren, hadde de keuze uit binnen of buiten zitten, terwijl we zelfs te vroeg waren! Hele leuke service, gezellig gedocoreerd en het eten was heerlijk en goed geprijst. Zeker een aanrader voor anderen.