De Wildeman

Markt 10 5611 EB Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant De Wildeman

Eet, quiz, dans

De bijzonder uitgebreide menukaart staat vol met Amerikaanse gerechten zoals pulled pork, nacho's en maar liefst veertien soorten burgers. Warm hout en blauw led licht omlijsten de bar. De Wildeman is de ideale plek om je goedgevuld aan een pubquiz of een dansje te wagen. En als het die tijd is, verandert het in een heus carnavalscafe!

Meer informatie over restaurant De Wildeman

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 04:00
- Bar 10:00 - 04:00

Jouw recensie over het restaurant De Wildeman

Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Top! Allemaal aan spare ribs, inclusief kinderen. Vingers erbij afgelikt.
Personeel weet hoe het werkt in de horeca, super bediening!
Bob P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
We hadden een te kleine tafel gekregen om fatsoenlijk te kunnen eten, de bestelling was twee keer verkeerd, en op de bon stonden 3 dingen die wij niet hadden besteld.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Leuke avond, combinatie eten/pubquiz, in het begin moest de bediening even op gang komen, en aan het eind toen we al een tijd met lege glazen zaten en eigenlijk nog wat hadden willen bestellen lukte dat niet, waarna we hebben afgerekend en zijn vertrokken. De zaak zat goed vol, dus ook logisch dat soms ergens wel eens even iets niet 100% goed gaat.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Erg lekker gegeten, spareribs vielen van het bot. De bediening heeft alles onder controle ondanks erg druk op het terras.
Willemijn R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Lekkere burger (met de deal van dinsdag- en woensdagavond) gegeten voorafgaand aan de quiznight. Ook de nanchos zijn aan te raden. Het was weer eens lekker en geslaagd!
Rietta V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer leuke en gezellige bediening. Eten was boven onze verwachting. Erg lekker en mooi opgediend. Tafeltjes wel erg dicht bij elkaar. Gaan er zeker weer heen.
Adamo R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijke Real men burger gegeten. Lekker spicy!
Marlyse B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Was helemaal prima! Jammer van de onaangekondigde quiz (niet op een standaard avond, was vlg mij voor een bedrijfsuitje), maar verder echt helemaal oké!
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Op aanrader van de gastheer toch de spareribs genomen. Deze waren boven verwachting goed! Tevens hebben ze hier heerlijke speciaalbiertjes. Een echte aanrader!
Marika P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Lekker gegeten en heel vriendelijk personeel.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Prima gegeten, leuke sfeer en vriendelijke bediening. Hadden o.a. spare ribs gehad. Super goed!
Elma R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Goede service. Zeker voor herhaling vatbaar!
Frits A.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Ontvangst heftig maar vriendelijke bediening en we mochten een plaatsje uitzoeken. Eten was goed. Calamares en Wildeman Shrimps als voorgerecht was heerlijk , met pittige sauzen . Het hoofdgerecht Grain Fed Beef met friet was lekker. Zelf had ik Spare-Ribs ( zeer sappig vlees viel bijna van bot af ) zo lekker had ik het bijna niet gegeten. Nagerecht Cheeseplatter voor twee maakte het diner compleet. Dit met een flesje Chardonnay maakte de avond als geslaagd.
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten en hele goede service!!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Ik heb gebruik gemaakt van de Iens kortingsaktie. Met 5 personen heerlijk gegeten en geborreld met 50% korting op de rekening. Zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader!
leon E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Tafels staan erg dicht op elkaar privacy is daardoor minder verder prima eten en bediening
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
lekker gegeten, ruimte weerkaatst alle geluid.
Noortje B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Met een vriendin een hapje gaan. Het was erg druk, gezien het vrijdagavond was. De tafels staan echt te dicht op elkaar, zodat je telkens het gevoel hebt dat je de mensen die naast je zitten bij je eigen gezelschap horen. Verder vond ik het een beetje irritant dat doordat de tafels zo kort op elkaar staan, de bediening zich tussen de tafels door moest wringen en daarbij telkens tegen mij aanstootte. Ze zeiden wel telkens "sorry", maar ik vond het niet echt klant vriendelijk en had zoiets van loop even om. Het knoflookbrood en de burgers waren super lekker en goed bereidt. De WIldeman is een aanrader voor mensen die graag even iets niet te moeilijk maar wel lekker willen eten. Alleen hou je niet van rumoerigheid en drukte, ga dan niet in het weekend.
petra B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Slechte zaak van IENS , Ik plaats een reservering op de aanbieding voor 50% op de gehéle rekening bij de Wildeman.
Kom ik daar zeggen ze dat ik gereserveerd heb zonder promotie . Terwijl ik denk ik ga voor gunstige prijzen uit eten ga moet ik gewoon de gehele rekening betalen omdat er nog 4 tafeltjes via IENS geboekt zijn en het maximale van die avond bereikt is . Wáárom krijg ik geen info te lezen dat ik niet voor deze aanbieding kan boeken omdat het max bereikt is voor die avond . Ik kan als leek toch niet ruiken dat zonder promotie betekent dat ik 100% moet betalen !!!
Schrijf dat duidelijk erbij helaas........ geen mogelijkheid op die data korting op de dag. Maar toch niet zònder promotie!!!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gezellige restaurant waar je niet voor je rust moet komen. Er staan 5 tv's aan. Het veel jongere publiek kan wat rumoerig over komen. Vriendelijke en snelle bediening.