De Wildeman

Markt 10 5611 EB Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant De Wildeman

Eet, quiz, dans

De bijzonder uitgebreide menukaart staat vol met Amerikaanse gerechten zoals pulled pork, nacho's en maar liefst veertien soorten burgers. Warm hout en blauw led licht omlijsten de bar. De Wildeman is de ideale plek om je goedgevuld aan een pubquiz of een dansje te wagen. En als het die tijd is, verandert het in een heus carnavalscafe!

Meer informatie over restaurant De Wildeman

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 04:00
- Bar 10:00 - 04:00

Jouw recensie over het restaurant De Wildeman

Alex K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
geen er geregeld eten en bevalt goed, bediening is direct en vriendelijk. deze keer erg druk ivm Glow. prijskwaliteit is redelijk
J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Erg sociaal personeel en zeer goed geholpen ondanks de drukte! Mooie eetcafé en zeer netjes ingericht. Verder heerlijk gegeten.
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Tafel voor vier waar je niet eens met zijn tweeen normaal kon zitten. Reden was de pubquiz, terwijl ik gereserveerd had ZONDER pubquiz. Zeer teleurstellend, ook icm bijdehante bediening.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Lekkere hamburgers, friet lauw. Geen salade gezien. Vriendelijke bediening. Best druk. Slechte verlichting en acoustiek.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
De bediening is niet wat we gewend zijn van de Wildeman. We moesten erg lang wachten totdat er iemand kwam, de bestelling van het drinken was een keer vergeten en er werd niet gevraagd wat we wilden drinken bij het burger menu.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Top! Allemaal aan spare ribs, inclusief kinderen. Vingers erbij afgelikt.
Personeel weet hoe het werkt in de horeca, super bediening!
Bob P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
We hadden een te kleine tafel gekregen om fatsoenlijk te kunnen eten, de bestelling was twee keer verkeerd, en op de bon stonden 3 dingen die wij niet hadden besteld.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Leuke avond, combinatie eten/pubquiz, in het begin moest de bediening even op gang komen, en aan het eind toen we al een tijd met lege glazen zaten en eigenlijk nog wat hadden willen bestellen lukte dat niet, waarna we hebben afgerekend en zijn vertrokken. De zaak zat goed vol, dus ook logisch dat soms ergens wel eens even iets niet 100% goed gaat.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Erg lekker gegeten, spareribs vielen van het bot. De bediening heeft alles onder controle ondanks erg druk op het terras.
Willemijn R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Lekkere burger (met de deal van dinsdag- en woensdagavond) gegeten voorafgaand aan de quiznight. Ook de nanchos zijn aan te raden. Het was weer eens lekker en geslaagd!
Rietta V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer leuke en gezellige bediening. Eten was boven onze verwachting. Erg lekker en mooi opgediend. Tafeltjes wel erg dicht bij elkaar. Gaan er zeker weer heen.
Adamo R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijke Real men burger gegeten. Lekker spicy!
Marlyse B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Was helemaal prima! Jammer van de onaangekondigde quiz (niet op een standaard avond, was vlg mij voor een bedrijfsuitje), maar verder echt helemaal oké!
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Op aanrader van de gastheer toch de spareribs genomen. Deze waren boven verwachting goed! Tevens hebben ze hier heerlijke speciaalbiertjes. Een echte aanrader!
Marika P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Lekker gegeten en heel vriendelijk personeel.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Prima gegeten, leuke sfeer en vriendelijke bediening. Hadden o.a. spare ribs gehad. Super goed!
Elma R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Goede service. Zeker voor herhaling vatbaar!
Frits A.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Ontvangst heftig maar vriendelijke bediening en we mochten een plaatsje uitzoeken. Eten was goed. Calamares en Wildeman Shrimps als voorgerecht was heerlijk , met pittige sauzen . Het hoofdgerecht Grain Fed Beef met friet was lekker. Zelf had ik Spare-Ribs ( zeer sappig vlees viel bijna van bot af ) zo lekker had ik het bijna niet gegeten. Nagerecht Cheeseplatter voor twee maakte het diner compleet. Dit met een flesje Chardonnay maakte de avond als geslaagd.
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten en hele goede service!!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Ik heb gebruik gemaakt van de Iens kortingsaktie. Met 5 personen heerlijk gegeten en geborreld met 50% korting op de rekening. Zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader!