De Wildeman

Markt 10 5611 EB Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant De Wildeman

Eet, quiz, dans

De bijzonder uitgebreide menukaart staat vol met Amerikaanse gerechten zoals pulled pork, nacho's en maar liefst veertien soorten burgers. Warm hout en blauw led licht omlijsten de bar. De Wildeman is de ideale plek om je goedgevuld aan een pubquiz of een dansje te wagen. En als het die tijd is, verandert het in een heus carnavalscafe!

Meer informatie over restaurant De Wildeman

- Bar 10:00 - 04:00

• Airconditioning , Bar , Dansvloer , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Sien W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heel lekker gegeten,snelle service ondanks de drukte.heel vriendelijk personeel.hier komen we zeker terug.leuk versierd nu met helloween!!
Monique_gutteling .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Eten bij de Wildeman is een feestje! Ontzettend vriendelijk personeel. De spare ribs zijn heerlijk evenals de burgers. Pareltje op de Markt van Eindhoven
PollyN .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk buiten op het terras gegeten, de bediening was erg vriendelijk en gezellig! Ik had de Australische beef, was echt goed gebakken, een aanrader.
Hier gaan we zeker nog eens eten!
Idesign .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij komen al jaren bij de Wildeman, voor de heerlijke spareribs welke je met bestek kan eten. Al jaren zitten er heerlijke, aparte frites bij die origineel zijn en niet naar standaard frituur frites smaken. Helaas is dat laatste niet meer het geval.
Ook de spareribs waren niet meer zo goed, het ene rack had een totaal andere bereiding ten opzichte van het andere rack. Waar normaal het vlees van het bot valt, was dit nu alleen waar voor de helft van de spareribs, zonde.

Maar vooral de bediening was bijzonder traag, ook hier hebben we betere ervaring mee. Wellicht omdat het terras erg druk was en wij binnen zaten, maar ook de bejegening van het personeel dat té hard probeerde grappig te zijn.

Volgende keer hoop ik dat ik weer van de gewende ervaring mag genieten, anders wordt de reis van een uur te lang.
Linda_Jones .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Hun terrasje heeft een goede uitzicht op de Eindhoven Markt. Eten was oke. Bediening was vreselijk. We moesten onze handen swaaien om aandacht te trekken. Voorgerecht kwam vrij snel. Maar onze hoofdgerechten waren gewoon vergeten. Na een half uur wachten moesten we na het vragen. Eindelijk na 45-50 minuten kregen we onze diner. In compenstaie hebben onze sangria en bier gratis gekregen. Tip: bestel alleen nachos enz. Voorgerechten en borrelhapjes waren snel geserveerd.
Rachelbrunnen .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
We waren eeen groep van 6, en hadden last minute nog een restauarant nodig. Meteen een tafel kunnen reserveren, hadde de keuze uit binnen of buiten zitten, terwijl we zelfs te vroeg waren! Hele leuke service, gezellig gedocoreerd en het eten was heerlijk en goed geprijst. Zeker een aanrader voor anderen.
Deesje_68 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heel vriendelijk personeel en de spareribs waren heerlijk. Tip voor het restaurant: pas de prijzen op de website aan! Alles een euro duurder dan je verwachtte, valt dan toch tegen. Wij hadden de prijzen eerst online opgezocht maar eenmaal daar bleken de prijzen verhoogd. Niet netjes!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
We komen vaker bij de wildeman en we zijn nog nooit ontevreden de deur uit gelopen! Het eten is zo goed! Lekkerste spereribs ever!!!!
Brabogondier .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Ik ben er naartoe geweest met mijn oma voor de lunch. De lunchkaart is niet heel uitgebreid, maar wel heel lekker. De broodjes zijn van een zoet soort broodje en je moet het met handen en voeten eten. In vergelijking met andere lunchzaken is dit goedkoop en lekker.
Verder zijn de uienringen met een borrel ook erg aan te raden.
Perzik_11 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Op het terras prima! Vrolijke bediening en lekker eten. Op woensdag burger madness dus goedkoop en veel te eten voor 12,50
Wildemaneindhoven.nl .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Fantastische service en heerlijk eten. Marieke doet het top en heeft verstand van zowel de drank als eetkaart. Leuke tent, bedankt!
Groet, Giel
Joris_K .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
De hamburger en de spareribs waren heerlijk! Minpuntje was dat het erg erg warm was binnen. Vriendin kreeg spareribs niet op maar we kregen een tempexbakje zodat we deze mee konden nemen.
Merax1994 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk eten, echt een aanrader en voor herhaling vatbaar. Als voetbal liefhebber was ik ook erg blij dat er grote schermen hingen waarop ik het EK kon volgen. Ober was heel gezellig en de koks waren snel met het maken van het eten, terwijl het toch vrij druk was.
Fannyeykholt655 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Er waren 2 jonge dames (personeel) die er niet zoveel zin in hadden! Liepen ons geregeld voorbij. Gelukkig had in jongen dit scherp in de gaten (met baard)! Het eten was heel lekker, de calamaris was wat zacht vonden wij.
Jadema .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We hebben perfect gegeten.
Bij het voorgerecht stonden in het menu 3 aardappelschelpen, maar we waren met z'n vieren. Dit werd zonder een probleem direct aangepast voor ons gezelschap.
Verder was alles naar wens en erg smakelijk.
Samanthaduffy29 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Ik vond het jammer dat ze ons in een hoekje weg gezegd hadden terwijl er nog super veel tafels vrij waren op betere plaatsen. Ik zou prioriteit geven aan het plaatsen van gasten die reserveren. Het eten was goed en lekker en werden erg snel geholpen. Personeel was ook erg vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar.
Harleywomen .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
bediening goed,inktvis ringen ja slecht,eerste hap knapperig,dan laagje zacht beslag en dan lauwe inktvis,lag op een bedje van sla wat gedeeltelijk flink gekneusd was,dus zag er niet uit.mini hamburgers kleinzoon waren ook aan de lauwe kant.
Priscilla N.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
We waren er op dinsdag. Wat het elders rustig is, was het hier afgeladen. Gelukkig gereserveerd. Goede service, lekker eten en nog een quiz ook.
Huibert_waspik .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Gezellige ongedwongen sfeer. Goede service.
We hebben heerlijk gegeten in een drukke ambiance. Er was ook een pubquiz gepland, maar dat kwam de sfeer eerder ten goede.
Heerlijke avond gehad