De Wildeman van Zierikzee

Meer informatie over restaurant De Wildeman van Zierikzee

- Ontbijt 09:00 - 11:00

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Voor een lunch, doordeweeks, hier neergestreken op het terras (het kon nog !). We kozen van de ruime kaart voor de gebakken mosselen (ruime portie, goed aangekleed, prima gebakken) en voor kroket met frites (prima). De bediening was vlot (ondanks dat het druk was). Buiten is het prima toeven daar, binnen ziet het er leuk uit. Nadeel was dat je naar binnen moest op te pinnen.
CenH .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Voor de lunch neergestreken in het altijd pittoreske Zierikzee. Half dozijn oesters genomen, lekker vlezig en zilt. Komt met wat brood en boter.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Hier op 13-05-2013 gegeten. Eerst wijntje op het terras genomen en gezegd dat wij binnen gingen eten. Hebben alleen een hoofdgerecht genomen daar wij de hele dag al van alles hadden gegeten. Mijn vrouw ging voor de varkenshaas sate en ik de grote steak wildeman.
Beiden smaakten gewoon goed. Bediening was vriendelijk. Het terras is bij mooi weer erg gezellig.
Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
We hebben 4 superfijne dagen doorgebracht in Zeeland en zijn zeer tevreden over dit Hotel.De service,gastvrijheid, behulpzaamheid van het personeel staan hier hoog in het vaandel! De kamer is superschoon, ruim , alleen ontbreekt een douchescherm. Wij komen hier zeker terug !
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Hier op zondag 30-08-2015 gaan eten. Gewon een "Preiswert"restaurant met een driegangen menu ad 25,50 inclusief een proeverij van 6 oesters hmmmmm De rose ad 3,75 en koffie ad 2,10 zijn zeer betaalbaar en de locatie op de markt is mooi. Binnen zit je minder gezellig mar als het te fris is moet je wel,, hoewel....op het terras staan soms ook gasverwarming. Leuk restaurant om betaalbaar lekker te dineren
Marcel_12 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
De advocaatmousse met bolusijs was een heerlijk afsluiting van een lekkere maaltijd. Naast de gamba's ook de catch of the day gegeten (tarbot). De gerechten zijn gewoon goed, maar niet bijzonder verrassend. De bediening is prettig en is beschikbaar op het goede moment.
M102 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Smaakvol vegetarisch gegeten, Griekse-boerentaart met zeekraal erop!
Met heerlijk dikke friet en salade.
Jammer dat er maar een vegetarisch gerecht op de kaart staat.
Aardige bediening en gezellige locatie.
JOYCE-- .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Al een aantal keer heerlijk geluncht. Vandaag een Vissalade en een hamburger ala de Wildeman. Vers en lekker, aardig personeel.
Mariska G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Aantal keren bij de Wildeman geluncht, erg lekker. Diner vond ik tegenvallen. Bediening vind ik slecht tot matig, ongeïnteresseerd bij de bar, niet vragen of het smaakt, lang wachten op dranken tot vrijwel niet vragen of je nog wat wilt drinken. Duurt lang. Hebben zelf vrijwel niks te doen. Erg jammer!
Kristl .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
De Wildeman is geen knus gezellig restaurant maar de inrichting past wel goed bij het monumentale pand.
Het eten (Mosselen en gamba's, hertenbout, geitensalade, Wildemansteak, frietjes, verse groente, mousse van advocaat) was voortreffelijk (alleen leek de mousse meer op tokkelroom) en de tijd tussen de gangen door prima.
Er werd netjes gevraagd of we al toe waren aan het volgende gerecht.
De bediening was keurig en vlot en gelukkig werd er niet steeds gevraagd of het ons smaakte.
Aandachtspunt; toiletten zijn boven en het was moeilijk om het toiletpapier van de rol te halen.
Het lijkt ons geweldig om een keer in de zomer terug te gaan zodat we buiten kunnen eten in de sfeervolle tuin.
Al met al voor herhaling vatbaar!
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Bij de Wildeman aangeschoven voor een lunch. In het voorste gedeelte van de zaak zaten 4 personen dus alle aandacht van bediening en keuken. En dat was ook zo! Prima verzorging, niet te veel niet te weinig en zeer attent!
De zaak ziet er gezellig uit, een ronde tafel met diverse kranten in het midden, en gezellige tafeltjes langs de wand en voor het raam.
Je kunt ook in het achtergedeelte plaatsnemen en zeker mensen die in Zierikzee wonen of woonden raden wij dit aan, er hangen namelijk leuke zwartwit foto’s van min of meer bekende inwoners uit het verleden.

Er staan lekkere gerechten op de lunchkaart, dus het was best moeilijk kiezen.

Wij kozen voor de hamburger XXL, versgemaakt en precies zoals een hamburger moet zijn. Niet te veel doorbakken, maar ook niet te rood.

Het ciabatta broodje met wildzwijn smaakte ook prima, als ik me niet vergis was op het vlees wat Zeeuwse zwarte beseen mosterd gesmeerd, een prima accent.
De bijbehorende witte droge wijn was uitstekend op temperatuur en smaak en het glas was voor de verandering ook nog eens prima gevuld!

Als je de Wildeman in de zomer zou bezoeken, dan is het beschutte terras aan de achterzijde zeker ook de moeite waard.
Een klein puntje van aandacht: voor een toiletbezoek moet je de trap op.

Conclusie: een aanwinst voor Zierikzee met nette prijzen bovendien!
Matthijs R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Lekker gegeten. Mooi restaurant. Alleen jammer dat er geen compensatie gegeven werd toen er een glas bier over 2 gasten heen viel. Geen fooi waard.