De Wildebras

Vrijdag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Besloten om samen met mijn vrouw hier een keer te gaan eten. Tafel gereserveerd en bij binnenkomst uitstekend naar onze tafel geholpen. Gezellig plekje bij het raam met mooi uitzicht. Ruim voldoende plek en de sfeer is gemoedelijk, mede door de uitstekende voorzieningen voor kinderen. Het is een gelegenheid bij een bungalowpark/camping, maar heeft inderdaad de uitstraling van een gezellig restaurant. De bediening is heel vriendelijk, vlot en klantgericht. De taken zijn goed verdeeld en alles loopt op rolletjes. De kaart is eenvoudig en beidt voor elk wat wils. Ik bestelde vooraf de bonbon van zalm met brood en garnaaltjes. Smaakte uitstekend. De uiensoep was iets te zout, maar dat is persoonlijk. Onzorgvuldig dat de laurierbladeren niet verwijderd waren. Als hoofdgerecht een pizza met extra toppings en mijn vrouw het Bourgondisch Stoofpotje. De pizza was zeer rijk belegd en smaakte prima. Het stoofpotje was lekker, maar voor een persoon teveel. De groenten van het bijgerecht mogen wat ons betreft minder gaar, dat smaakt ons beter en staat ook fraaier. De verhouding prijs/kwaliteit is goed te noemen. Als geheel vinden wij dat De Wildebras goed waarmaakt wat ze willen zijn, namelijk een gezellig familie restaurant. Van harte aanbevolen!
Sibrand Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Ivm ons 25 jarig jubileum met de hele familie bij de Wildebras gegeten.
Met een groep van 30 personen in een bijzonder gezellige ambience.
Alle gerechten kwamen op tijd en heeft echt iedereen een uitstekende avond gehad.
Wij komen hier zeker nog wel een keer terug.
Sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Na aankomst op de camping hier gegeten, lekker buiten gezeten, want het was heerlijk weer. De bediening was vriendelijk en de kinderen konden zowel buiten als binnen (op de speelzolder) spelen. Als voorgerecht had ik een zalmbonbon, die erg smakelijk was en mijn tafelgenote een gevulde portobello, die wat tegenviel. Het hoofdgerecht was voor ons allebei niet erg bijzonder; ik had scholfilet die een krokant laagje miste en vettig was. Bovendien was de remouladesaus, die er bij hoorde, vergeten. Voor wat we uiteindelijk hebben afgerekend hadden we iets beter verwacht.
Mariël D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Sfeervol en zeer kindvriendelijk restaurant. De kaart is gevarieerd - van pizza, pannenkoek tot een wat luxer bordje eten - dus er is voor ieder wat wils.

Als voorafje bestelden we een mandje met brood en meestal bestaat dat dan uit wat stokbrood met kruidenboter. Maar niet hier! Wat een verrassing was het toen we een schaaltje met drie soorten (wit, lichtbruin en donkerbruin) overheerlijk afgebakken brood kregen met daarbij ook drie smakelijke smeerseltjes. Voor de kinderen hadden we een pizza bestel en het leuke is dat die enigszins zelf samengesteld kan worden. Mijn man had de spareribs en die zijn werkelijk om te smullen. Zelf had ik de Wildebrasburger. Beide gerechten waren meer dan voldoende en ook weer om je vingers bij af te likken. Wat mij betreft hadden de spekjes die bij de burger zitten echter wel wat meer uitgebakken mogen worden. Wellicht een tip voor de kok!

Tijdens het wachten op de gerechten hebben de kinderen zich prima vermaakt op de speelzolder. Ben zelf even een kijkje gaan nemen en ik zag iets wat ik nog nooit gezien heb: de zolder is in diverse 'kamertjes' verdeeld en in ieder kamertje kan wat anders gedaan worden (kappertje spelen, verkleden, gamen etc.) en er is zelfs een bioscoopzaaltje. Wat een uniek idee!

Het personeel is jong maar zeer vriendelijk. Wat ik jammer vind is wel dat er niet telkens dezelfde bediening aan je tafel verschijnt. De een neemt op, de ander brengt het eten en weer een ander de drankjes. Hierdoor weet de bediening niet wie wat besteld heeft en wordt het wat rommelig. Maar vriendelijkheid doet veel goed!

Al met al echt een restaurant om met kinderen te gaan eten! Wij hebben in ieder geval genoten!
ChefKaatje .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Hier met gezelschap wezen eten, en wij hadden er meer van verwacht. Als voorafje had ik de Garnalencocktail genomen, deze was niet zo bijzonder alleen dat er verschrikkelijk veel cocktail saus over heen zat waardoor de balans van garnalen en cocktailsaus ver te zoeken was.

Tijdens het serveren van de drankjes liep de serveerster enigszins verbaast rond terwijl ze van een afstandje riep van wie het drankje was. Dit vond ik niet zo professioneel en kreeg daardoor het gevoel dat ik in een café zat in plaats van een restaurant.

Als hoofdgerecht nam ik het Bourgondisch potje, voor wat je voorgeschoteld krijgt vind ik de prijs kwaliteit verhouding te hoog. Je krijgt maar een klein pannetje die voor maar 1/3 gevuld is en maar een karige portie vlees erin, niet zo Bourgondisch dus.
Helaas waren de borden ook niet schoon waardoor er bij mij en mijn gezelschap vetvlekken op de borden zaten, niet zo smakelijk.

Als nagerecht leek het mij wel lekker om de warme apfelstrudel met vanillesaus en een bolletje vanille ijs te nemen. Op het ijs was niks aan te merken en de slagroom proefde alsof het zelf geklopt was, daar dus een plus voor. Daarentegen was de apfelstrudel niet te eten, het was van een dik soort deeg gemaakt dus niet van bladerdeeg en er zat verschrikkelijk weinig vulling in waardoor het leek en smaakte als een soort van kant en klare apfelstrudel die je zo bij je lokale supermarkt kan halen.

Één van de aanwezigen die met mij mee was had als nagerecht de Sinaasappel bavarois.
Hierbij verwacht je dat een bavarois luchtig is maar dat bleek bij De Wildebras niet zo te zijn, het was namelijk een plak oranje gelatinepudding met daaroverheen een flinke zoete Aardbeiensaus.
De kok was vast in een creatieve bui want dat laatste stond (de zoete aardbeiensaus) namelijk niet op de kaart waardoor het nagerecht nog meer naar beneden werd gehaald, het was duidelijker geweest als bepaalde toevoegingen ( aarbeiensaus ) ook aangegeven worden op de kaart.

Al met al het zag er leuk uit van buiten en binnen, er liep aardige bediening, maar de prijs kwaliteit verhouding kan hier beter.
Wij hadden hier meer van verwacht
Djonnie .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Leuk familierestaurant in Garderen dat in boerderij stijl gebouwd is. Uniek zijn de vele mooi ingerichte ruimtes op de bovenverdieping waar kinderen kunnen spelen. Eten is eenvoudig, maar smaakvol. Bediening heel vriendelijk en gemoedelijk.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Eenvoudig familie restaurant speciaal voor campinggasten in de buurt. Iets te groot om sfeervol te zijn. Eten eenvoudig zonder toeters of bellen. Wil je gezellig intiem eten dan is deze plek niet aan te raden!