De Wilde Pieters

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant De Wilde Pieters

Nico H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Tijd tussen de gerechten duurde iets te lang. Had volgens de bediening (welke allemaal erg goed waren) te maken met gasten welke op tijd bij een uitvoering in Theater Orpheus moesten zijn. Planning moet dan beter zijn en/of andere gasten hierover informeren. Hebben het goed gemaakt met een drankje van het huis, dus dat was wel weer netjes. Verder zeer positief over eten, bediening, gastvrijheid. Hebben een prettige avond met vrienden gehad. Aanrader om hier eens te gaan eten.
Douwe B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Mooie inrichting. Ontvangst en bediening zeer vriendelijk. Bij de hoofdgerechten krijg je frietjes, gebakken aardappeltjes en salade. Flesje kraanwater geen probleem. Heerlijke huiswijn voor een mooie prijs. Gaan hier zeker binnenkort weer eten.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hadden enigszins haast in verband met concert. Zeer goede service om daarin mee te voorzien.
Ontzettend lekker gegeten!
Rienus S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Hier heerlijk spareribs en zalm gegeten. Bediening is uitstekend en zeer vriendelijk. Ik zou niet weten wat er te verbeteren valt. We komen zeker een keer terug. Echt een aanrader dus.
timmner .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
prima restaurant, menu mogelijkheden divers en dat is wat ons betreft prima. Het was niet erg druk (jammer voor hen), prima aandacht en bediening en goede wijnkeuzes
Frances G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prima gegeten. Prettige en vlotte bediening. Goede kwaliteit van het eten. De verwarming mag iets hoger in het restaurant.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Kon aangeven wanneer de volgende gang geserveerd werd. Sfeervol en vriendelijk personeel. Een aanrader!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer sfeervol ingericht restaurant. Ruime menu keuze met goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Prettige bediening. Kortom: zeer aanbevolen.
Toos D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig en goed restaurant. Personeel is opvallend deskundig.
Véronique H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima high tea en goed rekening gehouden met aanvullende wensen zoals zwangerschap en één persoon wilde niet teveel zoete hapjes.
Gaby S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Top avondje uit eten met het gezin. Top service, muziek precies goed op de achtergrond zodat je normaal met elkaar kan praten en ondanks dat er weinig mensen waren een gezellige sfeer. Zag er aan de buitenkant behoorlijk chique uit, maar bleek bij binnenkomst super mee te vallen. Top dat er een eigen parkeerplaats bij is, zeker een luxe zo aan de rand van het uitgangscentrum. Spareribs waren zo boterzacht dat ze met gemak met mes en vork gegeten konden worden, en de gebakken aardappels vielen heel erg in de smaak (alle gerechten overigens wel, maar deze sprongen er nog net dat beetje extra uit). Aanrader.
Maurice P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima kroketjes gegeten voor de lunch
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een fijne ambiance voor een goede maaltijd en een goede prijs. De ontvangst en behandeling van de ober was goed. Komen graag nog eens terug.
Lorraine L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Na een speciale gelegenheid hebben wij met een groep van 11 personen genoten van een 3-gangen diner, met voorafgaand een rondleiding van de gastheer. Onze complimenten voor de service, gastvrijheid en de heerlijke gerechten!
Henderik D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
In een rustige en sfeervolle ambiance hebben we hier geluncht waarbij men prima omspeelde op speciale dieetwensen.......
Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
eten veel en veel te zout. verder weinig smaak. bediening vond van niet. voel je erg serieus genomen.
grote teleurstelling. tijd niet geweest maar haalt het niet meet bjj wat het was
Yogi-1 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Vanavond heerlijk gegeten. We hadden het 3 gangen menu. Vooraf carpaccio vervolgens zeebaars met heerlijke groente, de salade erbij was fris met een citroen dressing als afsluiting dessert van de chef met kwarkbavarois en vanille ijs. Een aanrader!
robert G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Op de bonnefooi bij dit restaurant aangekomen. Het restaurant straalt een bepaalde luxe uit door het pand en de locatie waar het is gevestigd. Ook binnen ziet het er gezellig uit.

We werden vriendelijk geholpen. Het eten smaakte heerlijk. De bediening had begrip voor het feit dat wij aan tijd gebonden waren. De gangen kwamen sneller door en wij waren op tijd klaar.

Het restaurant heeft een eigen gratis parkeerplaats; Een groot pluspunt, zo hartje centrum.

Enig puntje van (opbouwende) kritiek voor dit restaurant; doe iets aan de kleding van het personeel. Deze komt totaal niet overeen met de uitstraling die het restaurant op ons had.
posth151 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Omdat er momenteel beneden verbouwd wordt, kun je op de eerste verdieping eten. Daar heb je zelfs mooier uitzicht over het Beekpark. De bediening is vriendelijk en alert. Voor een gelegenheid als De Wilde Pieters valt het me tegen dat ze voor vegetariërs keuze hebben uit, jawel, 1 gerecht. Stel je voor dat de vlees- en viseters ook die beperkte keuze hadden! Ze zouden het niet pikken. Wij, zachtmoedige vegetariërs, natuurlijk wel...
Dat ene gerecht, gewokte groenten en gefrituurde geitenkaas, is ook niet bijster origineel, wel lekker. Ik had een paar dagen tevoren een prima tweede gerecht gezien, (asperges, falaffel) origineler, maar laat dat nou toevallig de dag ervoor van de kaart gehaald zijn.
Het kaasplankje is niet meer dan afdoende: Munster, Brie en Gorgonzola, een gemakkelijke keuze en bepaald niet ruim afgesneden. De panna cotta van mijn gezelschap zag er beter uit.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Lunch bij de Wilde Pieters. In de zon op het terras. Vriendelijke bediening. Aanwezig, maar niet opdringerig. Prima lunch voor een redelijke prijs. Geen smaakverassingen, maar ook geen teleurstellingen.