De Wilde Pieters

Hoofdstraat 175 7311 AZ Apeldoorn Nederland Kaart
31-555219771

Over het restaurant De Wilde Pieters

Bij Wilde Pieters in Apeldoorn kun je genieten van (h)eerlijke gerechten in een ongedwongen sfeer. Restaurant Wilde Pieters is gelegen in het centrum van Apeldoorn en beschikt over een ruime (gratis en toegankelijke) parkeerplaats.

Ideaal voor een diner voor 2 of voor een groter gezelschap, Wilde Pieters biedt plaats aan maximaal 120 personen. Maar ook voor een zakelijke bijeenkomst, een feestavond of receptie ben je hier aan het juiste adres.

De goed uitgeruste en sfeervol ingerichte zalen maken van Wilde Pieters een multifunctioneel horecabedrijf. Laat je eens verrassen en reserveer bij Wilde Pieters in Apeldoorn!

Ook voor een feestje draait het team van Wilde Pieters zijn hand niet om, dus iets te vieren? Pieters is de place to be!

Meer informatie over restaurant De Wilde Pieters

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant De Wilde Pieters

Olga B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
EDWIN L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Van buitenaf bezien lijkt het een chique restaurant maar binnen wordt je verrast door een gezellige sfeer, een hartelijke bediening en de mogelijkheid om zowel binnen als buiten of in de serre te dineren. De kaart is niet uitgebreid maar biedt genoeg keus en ook de dagkeuzes zijn smakelijke verleidingen. Kortom een aanrader voor een heerlijk etentje.
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het personeel weet elke keer weer te verrassen door een hele persoonlijke benadering. Er zit altijd een leuk moment tussen. We komen er graag.
Dieneke S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Verrassend mooie plek om te eten. De buitenkant is prachtig en binnen heeft het sfeer. Buiten eten is een cadeautje onder het heerlijke groen. Het eten was erg lekker en royaal. Ik zou het zeker aanraden!
wendy D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
ik heb heerlijk gegeten en de bediening is top! de inrichting vond ik geweldig mooi! Heb ontzettend genoten

groetjes uit alkmaar
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Met 4 personen heerlijk gegeten. Het keuze menu op de kaart week af van het menu op de website. Omdat wij al een keuze hadden gemaakt van het menu op de website werd er niet moeilijk gedaan en onze keuze werd geserveerd. Bij de koffie wel chocolaatjes maar geen bonbon zoals op de kaart stond. Toen wij trapten of er iemand op de bonbon had gezeten kregen we alsnog bonbons.
Personeel is erg vriendelijk. Modern ingericht maar toch gezellig.
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Prima restaurant met een leuk terras achter. Helaas liet het weer het niet toe om daar te eten (een drankje vooraf ging nog wel maar toen werd het te koud). Eten was heerlijk en er was een ruime keus op de kaart. Ook zeer lekkere wijnen.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Super locatie,positief eigen parkeergelegenheid,komen zeker terug
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Gezellig restaurant, goed eten en redelijke prijzen. Goede parkeerplaats bij het restaurant!
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het restaurant is gezellig ingericht.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We kwamen 19.30 gereserveerd aangeven bin binnenkomst film 21.20. Gevraagd of 3 gangen.mogelijk was. Geen.probleem.

In de serre lijk je in een verdomhoekje te zitten drinken 2x na bestellen een kwartier. Brood 1 persoon glutenvrij direct wij 10 minuten later, gezellig!

Kaart kregen we pas om 20 uur en hoofdgerecht 20.50 dus ook geen tijd dessert. Aangegeven moeten nu weg bon opmaken ook bijna 10 minuten zelf jassen gepakt en naar bar gelopen waar diegene die bon aan maken was met rug naar ona toestond en collega.het toesiste achter je!!!

1 ober was blijkbaar erg chagerijnig en gooide bijna het eten op tafel.

In verleden hier echt veel gegeten, tijdje geleden ook was toen goed. Wij gaan vaak uit eten maar denk dat we de Wilde Pieters voortaan voorbij gaan.

Een oprechte teleurstelling met gasten van buiten de stad.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten. Spareribs, zeebaars en saté waren heerlijk. Iets meer frietjes en groentes zou wenselijk zijn geweest. Bediening prima. We komen vast nog een keer terug.
Irma P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Wel een beetje koud in het restaurant.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wachttijd was te lang, voordat het voorgerecht op tafel kwam en tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was de tijd zeker te lang.
Coen B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
het eten was erg lekker en vers en de bediening erg vriendelijk en in voor een praatje, wij heben erg genoten! Zeker voor herhaling vatbaar....
Deborah B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Bij binnenkomst netjes ontvangen, maar daarna leek het wel of we onzichtbaar waren. Na een half uur werd ons pas het eerste drankje aangeboden en de kaart hebben we zelf om moeten vragen na bijna een uur. We voelde ons totaal niet welkom. Ben je zwanger let dan goed op, je krijgt zo iets op je bord wat je niet mag. We verbaasde ons ook erg over het antwoord 'weet ik niet' toen we vroegen waar een gerecht uit bestond. Hoewel het eten prima was, komen wij niet meer terug. De service kan echt véél beter.
Remon S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Zeer goed ontvangen en welkom geheten, on gedwongen en relax. Pand ziet er keurig uit, nette en kosteloze parkeerplaatsen voor! de deur.
Gerechten waren erg lekker, misschien was de steak wat weinig.. maar dit kwam meer omdat hij zo lekker was :-p. Tenslotte een heerlijk dessert gehad. Kortom een aanrader! Tot ziens en ga zo door!
E.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heel lekker en ontspannen gegeten! Het eten werd keurig goed warm opgediend. Alles zag erg smaakvol uit. We komen zeker nog eens terug!
J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Prettig restaurant waar je ruim en rustig zit, zonder opdringerige muziek. Correcte en gastvrije bediening. Prima pris-kwaliteit verhouding.
K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gezellig en lekker gegeten. Een aanrader.

Volgende keer weer lekker eten. Misschien handig dat de recensie niet minimaal 120 tekens moet bevatten :-)