De Wilde Pieters

Hoofdstraat 175 7311 AZ Apeldoorn Nederland Kaart
31-555219771

Over het restaurant De Wilde Pieters

Bij Wilde Pieters in Apeldoorn kun je genieten van (h)eerlijke gerechten in een ongedwongen sfeer. Restaurant Wilde Pieters is gelegen in het centrum van Apeldoorn en beschikt over een ruime (gratis en toegankelijke) parkeerplaats.

Ideaal voor een diner voor 2 of voor een groter gezelschap, Wilde Pieters biedt plaats aan maximaal 120 personen. Maar ook voor een zakelijke bijeenkomst, een feestavond of receptie ben je hier aan het juiste adres.

De goed uitgeruste en sfeervol ingerichte zalen maken van Wilde Pieters een multifunctioneel horecabedrijf. Laat je eens verrassen en reserveer bij Wilde Pieters in Apeldoorn!

Ook voor een feestje draait het team van Wilde Pieters zijn hand niet om, dus iets te vieren? Pieters is de place to be!

Meer informatie over restaurant De Wilde Pieters

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant De Wilde Pieters

Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
De locatie is erg mooi! Het eten is goed. De bediening doet zijn best, ook al toen onze jassen niet gevonden werden moesten we zelf opzoek. En een kaasplank met een steakmes kan niet! Ook maar 1 soort glas voor martini en port, een soort klein frisdrank glas. Conclusie, het is het net niet, ook al doet men hun best
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooie sfeer en goede service. Kleine tip is om te vragen of we nog wat drinken willen als het glas leeg is. Maar wij hebben zeker genoten.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Fantastische Rumpsteak plus een mooie Ropasso
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
De tosti was heel copieus. Niet wat je verwacht bij een tosti.
De vitello tonato vond ik niet aantrekkelijk opgemaakt op het bord.
Het groffe (lekkere) brood zie ik liever apart geserveerd.
Het water werd veel te laat gebracht.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Uitstekende maar niet standaard high tea. Hele grote en verassende keuze in theesoorten. Smakelijke hapjes die niet op een standaard etagère worden geserveerd en een uitstekende ambiance.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten in een gezellige sfeer
K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het eten was verrukkelijk. We waren met een groep van 7 personen en iedereen was tevreden over het gekozen gerecht. Helaas deze keer toch een tweetal minpunten ervaren. De wachttijd tussen de gangen duurde deze keer wel heel erg lang. Tussen het hoofdgericht en toetje was dat zeker 45 minuten, terwijl we zelf om de dessertkaart moesten vragen. Ook bij het vertrekken stond er niemand meer bij de deur om gedag te zeggen. And last but not least: een kerstchocoladeblaadje op een toetje doen in januari 2018 moet je echt niet meer doen. Dat is niet de manier om van je restanten af te komen ;).
Overigens komen we gewoon terug.
Caspar V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Fantastisch eten en een mooie huiskamerachtige lichte sfeer! Omdat het rustig was had meer persoonlijke aandacht gekund.
RaKl K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
1ste kerstdag; 2 keuzes per gang en toch 1u p.gang moeten wachten; wel lekkere smaak combi's in behapbare porties helaas geen begeleidende bier keuzes,verder een gezellige avond
marjan120 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
zeer lange wachttijd. Aantal jaren geleden een aantal keren geweest en toen een veel hogere kwaliteit van de gerechten met een betere prijs-kwaliteit verhouding.
Han S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Geweest op 13 december lag veel sneeuw op parkeerplaats en het dooide dus spek en spekglad, erg gevaarlijk. Vandaar teleurstellend bij ontvangst en service, ontvangst en bediening was zeer goed.
Prijs/kwaliteit hoofdgerecht prima (Black angus steak) maar deze had in tegenstelling tot wat op de kaart staat nog nooit een houtskoolgrill gezien, dat was jammer.
Prijs /kwantiteit bij het kaas plateautje onder de maat (nog nooit zo weinig kaas gehad voor dat geld) 4 wel heel kleine stukjes voor 2 personen.
MBG G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
In een prachtig pand met zeer chique uitstraling troffen wij een geweldig restaurant met heerlijk en goed betaalbaar eten. Echt verrassend want we hadden gewoon maar wat gekozen op internet dat in de buurt lag van schouwburg Orpheus. De bediening was zeer vriendelijk. Van binnen was Wilde Pieter rustig en modern ingericht, hadden we genoeg ruimte om prettig te kunnen eten en praten. Een aanrader.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Het eten was echt heerlijk en zeker ruim voldoende.
De bediening was heel vriendelijk en een goede service.
De sfeer was niets op aan te merken, was super gezellig huiselijke sfeer.
Leonard B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prachtig, sfeervol restaurant waar je voor een goede prijs uit eten kunt. Personeel is vriendelijk en zeer pro-actief. Gerechten zijn prima, de prijs-kwaliteit verhouding is goed.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prettig en sfeervol restaurant. Uitstekende, vlotte bediening.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Voor de 2e keer hier geweest. Mooi restaurant en lekker sfeertje. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
DP1JStnw7z .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Mijn vrouw had hertenbiefstuk iets te gaar !
Ik had spareribs wat te vet en lang niet meer de lekkere smaak wat ik eerder verschillende keren bij jullie heb gegeten .Laat de kok het weer zo klaar maken als enkele maanden geleden , Dat werd door de kelner wel toegezegd , maar het was niet te vergelijken met eerder ! Jammer
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed gegeten en een gezellige sfeer in het restaurant. We werden echter iedere keer vergeten door de bediening. Er werd niet gevraagd of alles naar wens was en ze vergaten het drinken op te nemen. We hadden genoeg bij te kletsen, dus dat het allemaal wat langer duurde was niet heel erg, maar iets meer oplettendheid was fijn geweest. De bediening was verder wel vriendelijk. Volgende keer beter?
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Tijd tussen de gerechten duurde iets te lang. Had volgens de bediening (welke allemaal erg goed waren) te maken met gasten welke op tijd bij een uitvoering in Theater Orpheus moesten zijn. Planning moet dan beter zijn en/of andere gasten hierover informeren. Hebben het goed gemaakt met een drankje van het huis, dus dat was wel weer netjes. Verder zeer positief over eten, bediening, gastvrijheid. Hebben een prettige avond met vrienden gehad. Aanrader om hier eens te gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Mooie inrichting. Ontvangst en bediening zeer vriendelijk. Bij de hoofdgerechten krijg je frietjes, gebakken aardappeltjes en salade. Flesje kraanwater geen probleem. Heerlijke huiswijn voor een mooie prijs. Gaan hier zeker binnenkort weer eten.