De Wigwam

Meer informatie over restaurant De Wigwam

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Naar aanleiding van de goede recensies op Iens op onze eerste dag op Terschelling dit restaurant gekozen. Eerlijk gezegd viel het ons allemaal een beetje tegen. De voorgerechten, het gerookte viskwartet en de gebakken geitenkaas, smaakten prima maar het was echt te veel voor een voorgerecht. Dit met name door de enorme hoeveelheid rauwkost en sla die de gerechten vergezelden. Daarna gekozen voor de zeebaars en de lekkerbek, beiden met gekookte groenten, die ook weer prima smaakten. Erbij werd een goed aangemaakte sla geserveerd, frites waarvan wij de indruk hadden dat die in olie gebakken waren waarin ook vis was gebakken en nog gebakken aardappeltjes die wij echt niet lekker gekruid vonden. Wel een prima rode italiaanse huiswijn en goede koffie.
De bediening was prima, maar de gerechten werden te kort op elkaar geserveerd. Zeker na zo'n groot voorgerecht mag er best wat tijd zitten tussen het voor- en hoofdgerecht.
Het restaurant heeft een gemoedelijke uitstraling.
Sandor .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Heerlijke gerookte vis als voorgerecht. De huiswijn was lekker en de hoofdgerechten lekker. Een leuk eettentje voor een gezellige avond.
Elise T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Heerlijk gegeten, voorgerecht gerookte vis (4soorten) was overheerlijk, als hoofdgerecht de biefstuk met romige pepersaus: lang niet meer zulke lekkere biefstuk op!!! Bediening ook prima en vriendelijk.zeker voor herhaling vatbaar
Douwe D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
lekker eten voor weinig, ongedwongen sfeer. meubliair buiten was wel aan vervanging toe. een aanradertje dus. sate was lekker zacht, voldoende sla, frites en aardappeltjes
Ingrid71 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Afgelopen week op vakantie kwamen we de eerste dag uit bij de Wigwam in Terschelling...met een kaart waar voor iedereen wat op te vinden is...hele vriendelijke vlotte en leuke bediening...en nog eens geweldig lekker betaalbaar eten...kwamen we ondanks het grote aanbod van restaurants...weer terug bij de wigwam...ook erg kindvriendelijk en een relaxte sfeer!
Dana B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
We hebben hier geluncht. Tomatensoepje vooraf was erg lekker. Het hoofdgerecht heeft wat minder indruk gemaakt. Op het bord buiten stond 'zigeunerschnitzel' aangeboden; uiteindelijk bleek dit niet op voorraad, kreeg wel direct een andere optie aangeboden, maar komt toch wat slordig over.

We hebben ondanks de wind lekker buiten kunnen zitten op het fijn gelegen terras.