De Wieken

Meer informatie over restaurant De Wieken

7,1
AntonF .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gezellig restaurant op een mooie locatie. De bediening is vriendelijk en vlot.
Het eten is lekker en het restaurant heeft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Catootje-62 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het eten was heerlijk. Altijd een leuke week aanbieding! De kaart is heel divers. De nieuwe houtoven daar komen heerlijke gerechten uit. Personeel is erg vriendelijk en ja de molen is een mooie plek en gezellig!
Frootje .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Bij de Wieken weet de bediening weet niet wat bedienen is en van service hebben ze hier ook nog nooit gehoord. Hier ga ik nooit meer heen: zonde want het kan zo mooi zijn in deze oude molen. Geen aanrader, er zijn veel betere/schonere/lekkerdere restaurants in Bunschoten-Spakenburg te vinden! Grote afknapper: carpaccio die nog bevroren was...
Khashayar B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Gisteren weer eens bij de Wieken gegeten en ik kan niet anders zeggen dan dat het top was! Wij waren met 7 personen en echt iedereen vond het super! De gerechten waren erg leuk opgemaakt en de smaak kon ook niet beter! Al met al een top avond, dus wij komen zeker snel weer eens terug.
Gerco .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Een prachtige locatie met een mooi terras. De gerestaureerde molen is een plaatje.
Wij hebben via de Groupon kennisgemaakt met dit leuke restaurant. Een prima (niet heel uitgebreide) kaart en schappelijke prijzen. Bediening is allert en netjes. Bestelling kwam vlot door. Wij gaan hier zeker een keer terugkomen met mooi weer. Prima adres om als pauzeplek op 1 van onze fietstochten te gebruiken. De lunchkaart ziet er nl erg aantrekkelijk uit.
Rentsje T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Al een aantal keer hier geluncht en gedineerd. In de winter gezellig binnen, en in de zomer op het gezellige terras.
Lunch is altijd heel betaalbaar en lekker, heerlijk belegd boerenbrood en lekkere huisgemaakte soep.
Diner meestal ook wel oke, visgerechten vallen mij alleen wel een beetje tegen hier.
Bediening vind ik heel erg goed, vriendelijk, komen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is, en of ze nog drinken kunnen inschenken.
Stephan T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Een mooie locatie. Wij waren er in de winter en 's avonds, maar zomers, overdag met mooi weer zal het nog mooier zijn zo rond en in de molen. Sfeervol ingericht, het was gezellig druk.

Met vier personen voor, hoofd en na gedaan. Vooraf een proeverij van diverse voorgerechten, erg lekker. Bij het hoofdgerecht 2 personen varkenshaas, 2 personen tournedos. Ik had zelf de tournedos. Die was lekker, maar ik had voor de bijna 30 euro die dit gerecht kost er toch meer van verwacht. Garnituur was beperkt, een kommetje broccoli en een kommetje patat. Die laatste was dan ook zeer snel op, maar kon gelukkig worden bijgevuld. Dit kan ruimer. Het hoeft geen vreetschuur te zijn en eten weggooien is ook niet de bedoeling, maar met 4 volwassenen mannen was in te schatten dat dit niet voldoende zou zijn... Dessert was lekker, niets op aan te merken.

De bediening is vriendelijk, maar heeft niet altijd het overzicht. Er zijn diverse momenten geweest dat ik echt bezig was de aandacht van de bediening te krijgen, bijvoorbeeld omdat ik nog wel een glas wijn lustte of de patat op was. Dan viel op dat er regelmatig de zaak rondgekeken werd, maar dat dit toch soms meer een hoofdbeweging was, dan dat er echt gekeken werd.

Kortom, een leuk restaurant met enige verbeterpuntjes qua bediening en voor sommige gerechten de prijs-kwaliteit-verhouding.
Anna64 G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Met vier personen bij De Wieken gegeten. Er heerst een goede sfeer, de bediening is misschien niet heel ervaren ('hoe het heurt') maar wel bijzonder vriendelijk en welwillend. Het eten was prima. De visserssalade en de kabeljauw op couscous zijn aanraders! Ook de wijn (Crianza) was heerlijk voor een redelijke prijs. Kortom: wij hebben een topavond gehad.
Lekkereten89 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Echt een aanrader!

We werden zeer gastvrij ontvangen en mochten kiezen waar we wilden zitten. Mooie locatie met een prachtig uitzicht over water en weilanden. Een drankje vooraf werd vlot geserveerd waarna we brood met kruidenboter (gratis) kregen. Leuk detail dat het brood gebakken was van het meel van de korenmolen ernaast.
Heerlijk vis gegeten, vooraf visserssalade met makreel, zalm en Hollandse garnalen en als hoofgerecht gebakken zalm met pasta. Vooral het hoofdgerecht was helemaal top!
Nadeel dat de hoeveelheden vrij groot waren; we hadden geen ruimte meer voor een dessert.
We hoefden niet lang te wachten op ons voorgerecht, dat werd lekker vlot geserveerd. Op ons eigen verzoek hebben we het hoofdgerecht wat later laten brengen.
Prijs/kwaliteitverhouding zeer goed en leuk om te kiezen tussen meerdere huiswijnen, Spaans of Frans.
Dik tevreden en lekker een avondje uit.
Luna001 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Bij dit restaurant hebben wij al meer vertoeft: zomers op het terras, maar ook binnen voor koffie/thee en iets erbij. Ook een een keer gedineerd. Altijd naar volle tevredenheid. Op zaterdag 29.09.2012 met 4 personen gebruik gemaakt van de high tea. Duidelijke uitleg over gang van zaken, prima porties (zelfs voor ouderen) en niet alleenmaar zoetigheden (scones e.a.). Goede variatie, eerlijke prijs, vriendelijke bediening en prachtige omgeving. Zeer toegankelijk voor ouderen/rolstoelen: geen drempels en een volledig aangepaste wc. Wij komen zeker terug.