De Wevershoeve

Noldijk 41 2988 CD Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant De Wevershoeve

In restaurant en partycentrum De Wevershoeve in Rijsoord vind je een sfeervol restaurant. De wevershoeve is gelegen in een antieke boerderij, die stamt uit 1770 en is omgetoverd tot een prachtige hedendaagse eetgelegenheid waar je ook kunt vergaderen of iets kunt vieren.

Je kunt bij De Wevershoeve genieten van een fijnproeversmenu. Laat je verrassen door een variatie aan heerlijke gerechten die met veel smaak genuttigd kunnen worden. Het restaurant staat in de omgeving bekend om haar warme-, koude- en dessertbuffetten. Het personeel adviseert je graag bij je keuze en zorgt dat alles afgestemd is op jouw wensen.

Bij mooi weer is het grote terras een goede plek om even tot rust te komen met een kop koffie of een kopje thee.

Kom snel langs of maak een reservering!

Meer informatie over restaurant De Wevershoeve

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag 17:00 - 21:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Wevershoeve

Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Geen lange wachttijden en een gezellige ambiance.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Warm aanbevolen !!
E.J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wel heel jammer dat we via de site van AH geboekt hebben maar dat de site van iens veranderd is waardoor we voor de onaangename verrassing kwamen te staan dat dit, overigens zeer goede restaurant, helaas niet meedeed aan de AH actie!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Als voorgerecht hadden eij de kreeftensoep genomen. Die had ik wel een lekkerder gegeten. Het was nuet vies maar voor 12,50 euro had ik meer verwacht. De Noordzeetong daarintegen was in een woord geweldig !!!
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ik had bij U gereserveerd, niet dicht bij de muziek, dit houdt dus in dat wij een maaltijd wilden reserveren incl. Muziek. Helaas is dit niet gebeurd en zaten wij buiten a la Carter te eten. Dit gebeurd mij geen tweede keer meer
En bel ik voortaan gewoon op. Grts
Harry Maes
Stephanie R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Afgelopen zondag hier gegeten. Vanaf het begin dat we ontvangen werden tot het einde top! Nieuwe frisse inrichting en wat is het mooi geworden! heerlijk gegeten in een gezellige drukte en de bediening zeer attent.
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Alle gasten zaten deze erg warme lenteavond buiten, maar wij wilden liever binnen zitten. Attente en vriendelijke bediening. Vroegen bijv. of de muziek wat harder moest. Wij vonden het echter prima zo. Voortreffelijke tonijn!! Bij de koffie een gul glas coinreau. Wij kijken terug op een fijne avond. Culinair genoten. Tot een volgende keer!!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
De ontvangst was hartelijk en we konden voor we aan tafel gingen nog even op het terras zitten tot het eten klaar was. De bediening was gezellig en persoonlijk, met zo af en toe wat humor. Kortom, we voelden ons zeer gewenst en de algehele sfeer was heel gezellig. Erg druk was het niet deze vrijdagavond, maar dat vonden wij helemaal niet erg. We komen hier zeker nog eens terug.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Eten is heerlijk en ruimschoots voldoende. De inrichting is wat meer van deze tijd geworden.
I.L. P.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
We waren als enige aanwezig.
Ongezellig maar ondanks dat liep het personeel steeds weg.
Uitstraling restaurant saai en oud
Hadden soep besteld ( paddestoelensoep)
veel te zout (halve zout pot)
Het personeel moest ik uit de gang halen.
Mee terug laten nemen.
De verklaring van hen: kok heeft een allergie en kan het niet proeven.
Heeft toch genipt en hij vond het wel meevallen maar de bediende vond het ook veel te zout
1 minuut later kwamen ze terug; nu moet het goed zijn...(ze zouden nieuwe maken)
Wat bleek hadden ze in dezelfde soep een beetje heet water gegooid..
Nog vreselijk zout!
Je wordt dan niet echt serieus genomen
Voelde mij besodemieterd. Ik heb ze dat ook direct gemeld..
Ben boos weg gelopen
Ze deden niets om hun excuus aan te bieden en om het op te lossen..
De volgende keer.... was het toen we naar buiten liepen
Die volgende keer komt er dus totaal niet meer...Hou er niet van om voor de gek gehouden te worden en wat ik verder hierboven schreef.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Het was jammer dat we er alleen waren (gezelschap van 4), maar we hebben heerlijk gegeten!
sushipetra .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Onlangs bij De Wevershoeve wezen eten met familie. We hebben gekozen voor het arrangement met muziek. Wat een leuke avond. De muziek was goed. We hebben gedanst. Geluidsterkte prima. Je kon elkaar gewoon nog verstaan. Voorgerechten in buffetvorm. Veel keus, prima kwaliteit. Maar op = op. Hoofdgerecht moest je van te voren doorgeven, dat werd aan tafel geserveerd. Ik had het stoofpotje. Was ietwat droog, maar wel lekker, maar iets andere voorstelling gemaakt ervan. Ik dacht een stoofpot met bladerdeeg en dit was stoofvlees met erover aardappelpuree. Twee tafelgenoten hadden het varkenshaasje en dat was heerlijk geweest. Nagerechten ook weer in buffetvorm. Hier ook op = op. Maar genoeg keus hoor. Drankjes waren inclusief, maar het zelf pakken vind ik minder. Al met al een leuke avond gehad.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gisterenavond in de Wevershoeve wezen dineren. Het was een dinner-dansant waarvoor je je enkele weken geleden in moest schrijven. Ik moet zeggen alles was fantastisch geregel. Er waren zeker 100 gasten en het eten was voortreffelijk. Na afloop kwam de eigenaar nog even informeren hoe wij het ervaren hadden. Zeker een aanrader! Prijs kwaliteit was uitstekend. 75 euro incl. drank is zeer goed betaalbaar.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Veel restaurants doen, omdat ze op bepaalde dagen te weinig gasten hebben, mee aan acties, maar eigenlijk hebben ze er een hekel aan. Nu was er weer een aktie van Kruidvat. Tegen inlevering van gespaarde punten kon je een voucher kopen waarmee je kon reserveren bij een restaurant naar keuze en kreeg je het 2e hoofdgerecht gratis. Veel restaurants buiten onze regio, uiteindelijk deze gevonden. Ik ben altijd "in" voor iets nieuws dus gereserveerd. Even zoeken, want midden in de polder, een knap grote boerderij. Het parkeerterrein voorspelde al niet veel goeds: handjevol auto's. We werden door een dame naar onze tafel in het lege restaurant begeleid, maar er zou nog een tafel bezet raken....! Wijntje besteld en de kaart met uitleg gekregen. Wij wisten al snel dat het een entrecote en tournedos als hoofdgerecht zou worden (kaart is al niet groot en er waren restricties waar we niet uit mochten kiezen), nu nog een voorgerecht..... De meeste gewoon niet onze smaak, gamba's etc vanwege een door ons verwachte lage omloop (gewoon weinig gasten) niet besteld. Restte carpaccio, maar met een bief daarna ook geen fijne keuze. Dus tegen de dame gezegd we nemen alleen een hoofdgerecht. Dat viel niet in goede aarde, was te zien. We werden verdacht van "uitgekookt zijn" terwijl de lezer van mijn talloze reviews weet dat wij juist genieters zijn en niet alleen naar onze portemonnee kijken. Het wachten begon. Inmiddels was de tafel naast ons met 3 mensen bezet en die namen wel een voorgerecht en gingen vanaf dan Voor. Zij kregen wel brood bij de maaltijd (de extra attributen stonden er al, ook bij ons) maar wij vielen kennelijk onder de regel Geen voorgerecht, geen brood (en mensen wat kost nu een paar sneetjes brood?!.)
Wel kregen we een amuse : een viscreme in een glaasje met gelei van JA daar issie weer Rode Biet...(telkens weer....)
We hadden de entrecote saignant en tournedos medium besteld, maar moesten kennelijk wachten tot de tafel naast ons het voorgerecht genuttigd had. Bij ons gebeurde 50 minuten helemaal niks. De dame was, nadat ze ons vroeg terwijl ons glas nog voor een kwart gevuld was of we nog wat wilden drinken (en schonk gewoon bij ?...terwijl we per glas kochten!) uit het gezichtsveld verdwenen. Daar zaten we dan gezellig te zitten, aan een lege tafel
Het eten zelf was ook teleurstellend. Het garnituur leek grotendeels prefab te zijn, de tournedos was te rauw en zelfs koud van binnen en als topping leek rodekool, maar bleek na navraag rodeuiencompote, gewoon geen goede combi. Hierover hebben we wel een opmerking gemaakt en we kregen ter compensatie koffie met bonbons toe. (aardig, maar gewoon een lekker stuk vlees is zoveel aangenamer). We wilden weg. 10 minuten gewacht; niemand. Toen maar zelf gaan zoeken: de kok achter de computer in de hal en de dame nergens. Kok zoekt dame, we betalen en zijn weg.
We hadden de stellige indruk dat men er geen zin in had: voor 2 tafels de hele zaak optuigen en dan nemen ze alleen maar de aanbieding. Is niet echt onze schuld (zie boven) en als je zo'n aanbieding niet de moeite waard vindt, doe dan als restaurant niet mee; laat niet degenen die er gebruik van maken de dupe worden van je ontevredenheid. We hadden nu gewoon een heel matige restaurant ervaring (terwijl de zaak wel potentie gehad zou hebben om zomers eens op het terras te komen eten), waren toch ruim 40 euro kwijt (omzet die ze anders niet hadden gehad en die wij beter thuis hadden kunnen besteden). Niks win-win, nee verlies-verlies-situatie
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Afgelopen weekend met 50 man gegeten in de Wevershoeve. Een fantastische avond met zalig eten, bijzonder vriendelijke bediening en mooi gezellig restaurant. Wild op de kaart was top en prijs kwaliteit klopt helemaal. Een echte aanrader voor een feestje maar ook gewoon voor een gezellig diner voor 2. Kortom een dikke 10.
Tester48 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Vreselijke ongeorganiseerde paasbrunch, te druk en weinig smakelijke gerechten. Geklaagd bij personeel ook deze gaven aan dat het beide Paasdagen een zooitje was. Jammer, wij komen er niet meer terug
MARIGOT .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
hier de zondag brunch genoten, prima concept in een prachtig pand, eten en drinken voor een euro of 20 pp. Soep was lekker, en de keuze op het buffet was ruim voldoende, de hoeveelheid ook alleen sja... t was t nou net niet. de salades heerlijk div. kleine gerechtjes waren lekker een soort grote bitterballen heerlijk. t warme deel viel een beetje tegen eigenlijk. de visnuggets of kibbeling achtige waren droog en taai, de lasagne leek fabrieks lasagne zat aparte smaak aan. er was een soort stoverij in bruine saus en ik denk met prei of iets anders er in ik voelde het namelijk knarsen tussen mn tanden. en er was nog een prutje met t eea in een roomsaus maar dit was erg droog. JAMMER ! t dessert was wel weer heerlijk al met al een redelijke brunch voor een redelijke prijs, wie weet gaan we t nog eens proberen.
Maddy D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We hebben hier met zn 2tjes gegeten voor de eerste keer, maar zeker niet voor de laatste keer!
De gastvrouw zag ons al buiten aankomen en deed direct de deur voor ons open en begeleidde ons naar de eetzaal, waar we zelf een tafeltje uit konden kiezen.
We hebben gebruik gemaakt van het 4 gangen-diner en hebben echt heerlijk gegeten! We kregen eerst een heerlijke amuse en als voorgerecht had ik de salade van tonijn mijn partner de pastrami, daarna kregen we een overheerlijke mosterdsoep, als hoofdgerecht had ik de baarsfilet, mijn partner de varkenshaasmedaillons en als nagerecht kregen we een trio van desserts. Alle borden waren prachtig opgemaakt en alles smaakte heerlijk. Verse knapperige patat erbij en volgens mij zelfgemaakte heerlijk zachte mayonaise!
Zeer attente zwarte brigade, die had gezien dat mijn partner linkshandig was en het bestek voor het dessert voor hem goed had ingedekt, alleen een van de serveersters had volgens ons haar dag niet. Ze zette een mandje broodje neer en toen haar collega een 10 minuten later zag dat we geen boter erbij hadden gekregen, heeft die collega dat alsnog gehaald, ook zagen we dezelfde serveerster bij het tafeltje van onze buren de amuse neerzetten, zonder te vertellen wat het was.
Echt heel klein minpuntje en voor ons geen reden om hier niet meer te komen.
Greet S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Vanavond op uitnodiging van vrienden geweldig genoten van het perfect verzorgde 3 gangen menu. Alle gangen waren goed uitgebalanceerd en om de vingers bij af te likken. De ontvangst was warm en persoonlijk. De bediening was niets te veel. Het was een eerste kennismaking, maar gezien wat we aantroffen, zal het ook niet de laatste zijn!
Coroor O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Op een maandagmiddag geluncht. Wij namen de salade met gamba's. Deze werd geserveerd met een warm wit broodje. We werden zeer vriendelijk verzorgd en kijken tevreden terug op onze lunch.