De Werf

Meer informatie over restaurant De Werf

Jouw recensie over het restaurant De Werf

Marie-José B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
heerlijk gegeten, fijne bediening, alle aandacht. Op n doordeweekse avond.... n echte aanrader!! We komen zeker nog eens terug !
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Een uniek locatie. Aan de Maas, een relatief nieuw gebouwde locatie. Heerlijk om hier de middag lunch te nuttigen. De het decor een mooie '9'.

We hebben hier met vier man geluncht. Mooie verse producten die goed gepresenteerd worden. Wat opvalt is dat de porties erg ruim zijn. En dat is een mooi plus punt. Je verlaat hier niet de tent met een honger gevoel.

Even een opmerking over de service. Mag wat scherper. De dames en heren zijn ontzettend vriendelijk en doen goed hun best. Maar wat kleine slordigheidje foutjes maken het net niet af. We moesten twee maal om te kaart vragen en de borden werden ook niet tegelijkertijd geserveerd. En vooral dat laatste is een no-go. Terwijl de andere al lekker aan eten zijn moest een iemand een paar minuten wachten. Dat is jammer. Zorg dat de service wat scherper wordt dan gaat t cijfer makkelijk naar een 8 of hoger.
christel P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
met z'n vieren hier uit gegeten. gereserveerd via couverts. via de site aangevraagd om aan het water te zitten en dit was netjes geregeld. Het terras zat goed vol en het duurde even voordat we geholpen werden. mijn keuze viel op: krokant gebakken kalfszwezerik met zacht gegaarde kalfswang. in 1 woord: overheerlijk. de zwezerik knapperig aan de buiten kant en lekker zacht en smeuïg van binnen. de kalfswang heerlijk gegaard. een goed begin van de maaltijd. als hoofdgerecht kreeg ik: kalfsoester met truffelsaus. een heerlijk stukje gegaard vlees maar die truffel heb ik niet echt geproefd. voor mij geen dessert deze keer. al met al weer heerlijk gegeten. voor de sfeer een puntje minder omdat de gasten aan de tafel naast ons erg luidruchtig waren.
Wicca72 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Bediening is keurig en oplettend. Gedraagt zich naar mijn smaak wel iets te populair.
Eten is ernstig beneden de maat en daardoor veel te prijzig. Kaart ziet er veelbelovend uit maar er lijkt een erg ongeinspireerde kok achter te zitten. Pasta en risottogetecht hadden vreemde, niet passende garnering en waren niet op smaak.
Lokatie is best heel aardig.
Ik kom er beslist niet meer terug om iets te eten. Wellicht wel voor een drankje.
AnotherZoe .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
We komen hier wel eens om een drankje te doen en uets kleins te eten. We zijn niet onder de indruk van het eten, het is van matige kwaliteit en de prijs/kwaliteitsverhouding is zoek. De koffie us ook niet goed. Toch komen we huer tetug omdat het een leuke loungeplek aan de Maas is.
christel P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
tijdens het wijn en spijs arrangement hier een gang genuttigd. dit arrangement bestaat uit een strippenkaart waar je in 5 uur tijd 7 locaties aandoet en daar een gerecht geserveerd krijgt met een passende wijn erbij. Bij de Werf hebben we een vegetarisch gerecht genuttigd met een heerlijk wijntje erbij. Heel erg lekker en verrassend. de locatie op een terras met uitzicht op de Maas heeft wel wat. hier komen we zeker nog een keer terug. vlotte bediening.